X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הקרן לידידות
▪  ▪  ▪

הזוכים ב"פרסי הידידות 2006" נבחרו על-ידי המועצה המייעצת של הקרן לידידות, בהסתמך על המלצות חברי ועדת הפרס בראשות דר' יגאל בן שלום (מנכ"ל הביטוח הלאומי) שבחנו עשרות הצעות שהוגשו לקרן.
בפרס הראשון - על סך 150 אלף שקל זכתה עמותת מילב"ת, המפעילה את פרוייקט ממל"ה, מרכז משחקים טכנולוגי חינוכי לילדים עם צרכים מיוחדים אשר יקום בנגב ליד אופקים וישרת אוכלוסיה נרחבת של 13,000 ילדים באזור הדרום. פרוייקט ממל"ה, שהינו ייחודי ויחיד מסוגו בארץ, נבחר בשל החשיבות העליונה שבפעילותו המעניקה לילדים בעלי נכויות, ליקויים שונים ו/או מוגבלויות את היכולת ליהנות מפעילות של משחק הנעשית בשליטתם הכמעט בלעדית ללא התערבות ועזרה.
בפרס השני - על סך 100 אלף שקל זכה פרויקט E -תללי"ם, הפעלת בית ספר וירטואלי לתלמידים חולים המרותקים לביתם. פרוייקט eTlalim מיוחד במינו, ופעילותו מחברת ילדים חולים ורתוקים לביתם לצד ה"בריא" של החיים, ודואגת לכך שלכל הפחות הצד הלימודי, היומיומי, שהינו המרכיב העיקרי בתלם בו הולכים בני גילם לא ייפגע.
בפרס השלישי - המוענק לזוכה יחיד הפועל למען הקהילה, זכה ב-25 אלף שקל מר שמעון סבג, העומד בראש עמותת 'יד עזר לחבר' - להקמת פרויקט "בית הילד" - בתים משלימים למען ילדים במצוקה. הסיוע עבור "בית הילד" יופנה למימון קייטנות קיץ לילדים, ילקוטים חדשים ועוד. פרויקט "בית הילד", נבחר ע"י הוועדה בשל הבית החם והאמיתי שהוא מעניק לילדים במצוקה באזור חיפה והצפון.
נשיא הקרן לידידות, הרב יחיאל אקשטיין: "הבחירה בזוכים השנה הייתה קשה במיוחד לאור העובדה שעשרות רבות של עמותות הגישו מועמדות. עובדה זו מעידה כי הרצון להתנדב ולסייע מושרש מאוד בחברה הישראלית, וישנה מודעות רבה לטפח את דור העתיד".
יו"ר הוועדה ציבורית, אשר המליצה על המועמדים לזכייה, מנכ"ל הביטוח הלאומי - ד"ר יגאל בן שלום, אמר כי "הוועדה ניסתה לבחור עמותות המפעילות פרויקטים ייחודיים, פורצי דרך ובעלי תרומה משמעותית לרווחתם של ילדים בישראל".
ההחלטה על הזוכים התקבלה בישיבתה הראשונה של המועצה המייעצת של הקרן לידידות בה חברים בין השאר, גם השר לביטחון פנים, גדעון עזרא, פרופ' עוזי ארד - יו"ר כנס הרצליה הבינתחומי הרצליה, חברת הכנסת, הפרופ' יולי תמיר ועוד אישי ציבור רבים.
"פרסי הידידות" מוענקים זו השנה החמישית ברציפות. בכל שנה בוחרת הקרן לידידות פרויקטים בולטים בתחומים של עזרה לקהילה ולחברה.
הקרן לידידות, מפעל חייו של הרב יחיאל אקשטיין, עוסקת זה יותר משני עשורים בגיוס תמיכה מוסרית, מדינית וחומרית מנוצרים אוהבי ישראל. בשנים האחרונות העבירה הקרן לידידות למעלה מ- חצי מיליארד שקל, למימון מאות פרוייקטים בתחום העלייה, הקליטה והרווחה במדינת ישראל וסיוע הומניטארי לקשישים וילדים בבריה"מ לשעבר.

תאריך:  08/03/2006   |   עודכן:  08/03/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il