X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
עיזבו את מקום העבודה. עיזבו את הבית והמשפחה. בטלו טיולים ונופשים וצאו לרחובות. צאו לרחובות עם פחים – והשמיעו קול. צאו לרחובות עם רמקולים – ודרשו מכל 120 המושחתים לפנות כיסאם
▪  ▪  ▪
המחאה החברתית. לצאת חזרה אל הרחובות [צילום: פלאש 90]

אתם לא מבינים מאיפה נולדה לה אינתיפאדה חדשה? - הרי במו ידיכם יצרתם אותה. זה שמיד יעוטו עליי אנשי ימין ויקראו לי שמאלן ותומך בפלשתינים כאילו הייתי זהבה גלאון, אחמד טיבי או גדעון לוי - עדיין לא משנה את העובדות היונקות את האמת ממקורות שונים לגמרי.
אתם הם אלה שהבאתם את האינתיפאדה החדשה הזו שתלך ותתעצם – נכון, בעזרת התקשורת השמאלנית. מתפלאים? אינני מתפלא. כי כאלה אתם - כלומניקים. מביאים על עצמכם אסונות, ומיד רצים להתלונן שפגעו בכם.
מי בחר את נתניהו? אני, או אתם?. מי בחר את לפיד? אני או אתם?. לא ידעתם שהם כאלה? כן ידעתם, ויש כאלה שעד היום לא מוכנים לקחת אחריות על בחירתם – ולכן יבחרו גם בבחירות הבאות בשני העלובים הנוכלים הללו.
אתם יודעים מה עוד? זה בא בהמשך לכאוס הכללי בנושאי הדיור שלא יורדים דרסטית עד שנוכל לקנות דירה בישראל. זה בא בהמשך לכאוס הכללי של עומס יוקר המחיה על נשמתנו וחוסר אפשרות לכלכל את בני משפחותינו בכבוד.
זה בא בהמשך לכאוס הפקקים הבלתי נסבלים בכבישי ישראל המורטים לכם את הנשמה, ולמרות שאתם רואים את מאות המיליארדים הנשפכים כבר עשרות שנים על עוד כבישים ועוד מחלפים – שום פקק לא נפתח לתנועה עד עצם היום הזה.
זה בא בהמשך לכאוס מערכת החינוך "חינם" בישראל עם אינסוף הרפורמות בה כמספר שרי החינוך המתחלפים, ודורות הילדים יוצאים פחות ופחות מחונכים וחסרי תרבות – ואף אחד "לא יודע מאיפה זה בא עלינו?".
זה בא מסיוט חוסר האפשרות לגמור את החודש עם משכורות העבדות בישראל, ואחרי ששילמנו ו/או ניסינו לשלם את הארנונה, המים, החשמל, הגז, החינוך לילדים, המשכנתא, המעט אוכל, הדלק לרכב וכהנה עניינים שוטפים... לא נשאר לנו שקל בפלוס שיציל מעט את אלפי השקלים במינוס שבבור הבנק שם מסתכל עלינו המנהל במבט כועס.
כן, הכל קשור בהכל.
כל ניסיון שלכם לבחור בנתניהו רק כדי שהשמאל לא יגיע לשלטון הוא פגיעה אנושה והתאבדות שלכם שאתם מבצעים במו ידיכם. כל מערכת התרבות בישראל מעוותת ואתם יודעים רק להבחין בשורה התחתונה בלי לנסות למצוא את תחילתה של הבעיה - ומקורה.
אז מה הפתרון? - פשוט מאוד. אם הצלחתם להביא את המדינה למחלה סופנית, אין דרך לנסות ולהחלים בלי כימותרפיה. לו היינו חולים תקופה קצרה בלבד, בכאבי גרון או עם חום בלבד – כדורים היו מספיקים. כיום, כשהמדינה חולה בסרטן, אין אפשרות להביא להחלמתה ללא חדירה דרסטית וניסיון הירואי לנטרל את המחלה.
הלכה למעשה? עיזבו את מקום העבודה. עיזבו את הבית והמשפחה.
בטלו טיולים ונופשים וצאו לרחובות. צאו לרחובות עם פחים – והשמיעו קול. צאו לרחובות עם רמקולים – ודרשו מכל 120 המושחתים לפנות כיסאם. צאו לרחובות, חבקו זה את זה – והפנו כעסכם כלפי אלה שחושבים שהם מורמים וטובים מכם.
רק ככה תראה התמונה הנכונה ראשית בעיניכם, ואח"כ בטלוויזיה ולעולם כולו. רק ככה תצליחו להפיל את שלטון הרוע מעליכם, וגם המושחתים שבימים אלה ממש לא פוחדים מכם – יכניסו את הזנב בין רגליהם ויברחו.
כי עם כל הנתונים הללו, אתם מתעמקים יותר ויותר ברצון לשרוד בלי לנטרל את המחלה, ומעט הזמן שנותר לכם להרים ראש בין לבין – מנוצל לייללות וכעס על כל העולם – חוץ מהטחת אשמה ישירה באלה שאתם קוראים מנהיגיכם – שאינם נוקפים אצבע למענכם, ומשתינים בקשת על החוק המעניק להם מנדט לשלוט עליכם.

תאריך:  10/11/2014   |   עודכן:  10/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הכאוס יציר כפינו
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עלובים&נוכלים=אמא&סבתא&אחותשלך
ע_הראל  |  23/11/14 07:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות המחאה החברתית
עמי דור-און
דבר אחד צריך להיות ברור למי שעומד מאחורי הקמפיין האנטי ישראלי שחלק מן התקשורת הישראלית מנסה לעודד - סוף האמת לצאת לאור. ועד שהאמת תיחשף על כל רבדיה, גורמיה ומי מטפח את המשך קיומה, ראוי שכולנו נתייחס לסיפור האנונימי הזה, אמתי או בדוי, כעוד גימיק תקשורתי קצר-מועד
עמי דור-און
כניעה למצב המייאש הקיים איננה יכולה להיות אופציה. ומי יודע אולי יתמזל מזלם של אזרחי ישראל הזקוקים לדיור, ולקראת הבחירות המוקדמות העומדות בשער, יקום יזם עצמאי, או אפילו פוליטי, יניף את דגל מרד מצוקת הדיור ואת פתרונה האפשרי, ויזכה בכול הקופה
רון בריימן
טוב יעשה ראש הממשלה נתניהו אם במקום להתעסק בהוזלת המילקי כדי להתחרות במילקי הברלינאי, יאמץ את גישתו הערכית של יצחק רבין, ישלול את תופעת ה"נפולת של נמושות" ויירתם לעידוד העלייה ארצה במקום להיגרר אחרי אווירת "ליורדים הידד", בניצוחה של תקשורת רדודה ובלתי אחראית
עופר וולפסון
במלאת שלוש שנים להגשת "דוח טרכטנברג" לממשלה, קובע מחקר חדש כי המלצות מרכזיות מתוכו עדיין תקועות    המחאה החברתית מתה מזמן, ופתרונות - אין
עידן יוסף
מחקר חושף כי הממשלה אומנם אימצה % 87 מהמלצות הוועדה, אבל הוציאה לפועל 43% בלבד מהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il