X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי אתם? שואל בצלם ועונה בשאלתו: אתם השליט הדבילי שמוזג 'עופרת יצוקה' לגרונו של החליל (השליח) שבנגינתו מבשר לנו בשורה רעה שדינה מוות. חליל, מוסה, מוסטפה, אבו-מאזן, אבו-כביר הופכים להיות גרונה הלוהט של בצלם השליח המלהטט באצבעותיו על החורים ונושף בכל כוחו אוויר חם
▪  ▪  ▪
בצלם. השליח של הפלשתינים

בעיתון מכובד המארח כוכבי כתיבה מהעבר השולטים בכל מכמני לשון-הרע הופיעה כותרת מלאת טרוניה ותימהון מלא לעג: ארגון "בצלם": "כועסים עלינו כי אנחנו השליח". כן, כועסים, וזה מובן בהחלט, כי אתם לא עונים לשאלה אחת פשוטה למדיס: למה?. למה לכל הרוחות, נעשיתם שליח של הטרור הערבי – ואיך זה משתלם?
אחרי חמש מאות שנים של משפחתיות נודדת הצליח אחד מאתנו לטפס אל ראש ההר ושהה עליו 40 יום ולילה. זה היה אותו שליח שכבר עמד בראש העם, הוציא אותו ממצרים ונבחר להוריד את התורה אל מרגלות ההר והעם. היום כולם מטפסים מרצונם ובכוחם אל ההר בקלילות אופנתית, במכנסים קצרים, בלורית וסנדלים, ויורדים יורידיים כהלכה. לפעמים העם צריך להתלכד כדי לשלוח שליחים בהליקופטר כדי להוריד. תורות חדשות מנפצות מציאות כבר לא יצאו לנו מההרים שנותרו היום. זה דור ללא ידע של יוסף.
בצלם מעביר עלינו ביקורת קשה בעצם אמירתו הסיסמתית הנ"ל. הוא זה המגדיר עצמו כ'שליח'. מי אתם? שואל בצלם ועונה בשאלתו: אתם השליט הדבילי שמוזג 'עופרת יצוקה' לגרונו של החליל (השליח) שבנגינתו מבשר לנו בשורה רעה שדינה מוות. חליל, מוסה, מוסטפה, אבו-מאזן, אבו-כביר הופכים להיות גרונה הלוהט של בצלם השליח המלהטט באצבעותיו על החורים ונושף בכל כוחו אוויר חם ומרטט.
מכים את מצרים ברצועה
תראו כיצד רצועת עזה מתקיימת בלעדית על יצוא טרור לישראל. זהו הסעיף המרכזי והעיקרי במאזן התשלומים שלה, עליה פרנסתו של העם העזתי עז הנפש. זה מקור המחייה – הבלעדי. לא צריך נפט, לא צריך זהב שחור ולא תפוחי זהב או אבוקדו. צריך ספינת תותחים של פיראטים שתפנה את חרטומה לעבר יישובי הספר של ישראל, תל אביב ונמל התעופה כדי לגייס בהליכה, מכל העולם, כמה מיליארדים מדי שנה. לא צריך להשקיע בכלום. קצת דם על הידיים ועל ההדק. רצח יהודים לא נחשב כהשקעה.
כאשר המצרים סוגרים את הגבול ומהדקים את הרצועה בגלל כמה אחים מוסלמים, עזה זועקת שיש מצור. שהיהודים זוממים להמית אותם. שהיהודים מתכננים לחסום את זרימת החיים לעזה. כלומר, הטילים והקסאמים חיוניים כל כך לשם הגדלת הייצוא שמאזן את תשלומי החיים. במלים נרדפות, בכל פעם שהמצרים סוגרים את הגבול ברפיח - גדולי מדינת הטרור עזה וראשיה מאיימים על ישראל במלחמת חורמה נגד חרם.
על ישראל? כן, שמעתם וראיתם נכוחה. הם לא מאיימים על מצרים שהיא מקור הרעה. כי המצרים פועלים 'ללא בג"ץ וללא בצלם'. כשמצרים תתבאס היא תיכנס פנימה בכל הכוח עם נשק יורק אש רצחנית ותרסק את החמאס בדיוק כפי שאסד הצעיר וחסר הניסיון, הרופא, מוציא שינים ללא הרדמה בסוריה. בין מצרים לעזה - כולם מבינים וכבר רואים כמה דם עז יישפך בכל המנהרות כשהמצרים ישרפו אותן חיים. אוי, כשמצרים תיכנס פנימה...עזה, עזה. עזה כמוות אהבת מצרים לעזה... המצרי יאבד את בצלם האדם שלו ברגע שהוא ידהר קדימה על משוריינים יורקים לרחובות עזה. את זה יודעים בעזה, וידע פירושו חיים.
מסקנה: בצלם, שהמיתה את פתגמו של רבין (ללא בג"ץ. הורגת גם אותנו - היהודים בארץ ישראל. בצלם היא זו שמעודדת את עזה להוריד על ערי החוף שלנו קסאמים, גרדים ומרגמות ולגחך גיחוך גדול של ניצחון. ניצחון – שאותו משיגה בצלם אפילו ללא בג"ץ. בצלם היא שהביאה את המורשת המוסרית המפוארת של רבין 'בלי בג"ץ, בלי בצלם', אל מרכז ההוויה הפוליטית-מדינית באוסלו. למעשה בג"צ-בצלם המיטו יחדיו את אסון האויס-געוואלדי על עמנו היגע.
לאחר התקוממות ינואר 2011 במצרים טען מוחמד אל-בראדעי חתן פרס נובל לשלום כי ארצו נמצאת ברשימת המדינות הכושלות וכי העולם הערבי הוא אוסף של מדינות כושלות שלא תרמו דבר לאנושות או למדע... חבר'ה צאו לשם מיד עם בגץ ותתחילו לעבוד באמת.
יש להבין מחלת נפש
כדי שתבינו עד כמה עמוק חילחלה מחלת הנפש האופפת אותנו במשכנותינו השאננים אביא רק דוגמה אחת להמחשה: ציפי לבני הידועה בציבור, כתבה בפייסבוק שלה: גרזנים הרגו מתפללים...
זה כמובן התרחש, כמו ששר ארצי, באיסלנד.

המחבר הוא שליח לדבר מצבה
תאריך:  19/11/2014   |   עודכן:  19/11/2014
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
הפיגוע בבית הכנסת בהר נוף בירושלים מבשר את תחילתה של "מלחמת דת" בין היהודים והמוסלמים בירושלים ויש חשש שיביא לפיגוע נקם מצד יהודים קיצונים. יש להלום חזק בטרור אך במקביל יש לנסות ולהידבר עם הפלשתינים כדי להביא להרגעת המצב
עידן יוסף
כוחות הביטחון יתוגברו במקומות ציבוריים ויינתנו הקלות לנושאי נשק    גורמים בעיריית ירושלים: "זהו המשך קו הבטונדות. מי שמסתתר מאחורי בטונדות לא יצליח למגר את הטרור"
ישראל רוזנבלט
מתי נפסיק להתפעל מפולחן הגינויים, האמיתיים והמדומים, לפיגועי רצח שמבצעים הפלשתינים, כאשר חלק מהמגנים הם בעצם מי ששלח את המפגעים. למבול הגינויים יש מכנה משותף ציני: מגנים את הרצח אבל מתעלמים במתכוון מאיזכור הרוצחים
איתמר לוין
שב ומאשים את אבו מאזן בהסתה שמובילה למעשי טרור ובכללם הטבח בבית הכנסת    דורש מהעולם "לא להפלות בין דם לדם"    הורה להרוס את בתי המחבלים ולהוציא אל מחוץ לחוק גורמים מסיתים
עופר וולפסון
הרבנים אריה קופינסקי, אברהם שמואל גולדברג, קלמן לוין ומשה טברסקי הובאו למנוחות אחר-הצהריים    השוטר ההרוג - תושב ינוח
רשימות נוספות
5 נרצחים בפיגוע בבית כנסת בהר נוף  /  איציק וולף
בספרד יצביעו: הכרה במדינה פלשתינית  /  מחלקה ראשונה
פגישה משולשת בין נתניהו, עבדאללה וקרי  /  עופר וולפסון, עידן יוסף
טבח שחייב לשנות את ראיית הדברים  /  עליס בליטנטל
מצב חרום  /  משה חסדאי
המבט המוגבל מהפסגה ברבת-עמון  /  ד"ר עודד ערן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il