X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  חדשות
ליגת העל: האלופה חיפשה נקמה מול היריבה המרה מכבי ת"א, אך פיגרה משער של ברקוביץ' שחגג שער בפנדל בדקה ה-27, קולאוטי הישווה 5 דקות למחצית חיפה לא הצליחה לנצח 10 שחקנים של קאנן אחרי שיחיאל הורחק
▪  ▪  ▪

במכבי חיפה מחפשים נקמה מול היריבה המרה ביותר שלהם, מכבי ת"א. אחרי שבסיבוב הקודם הצליחו הצהובים לנצח 0:1 משער של אופיר חיים, אצל האלופה לא מוכנים לחזור הביתה ללא ניצחון.
מבחינת הנתונים בטבלת ליגת העל, אין ספק שהמשחק הזה לא ישנה הרבה לשתי הקבוצות. חיפה מוליכה בפער של עשר נקודות על פני הפועל ת"א, והאליפות שלה כבר נמצאת בכיס. מכבי ת"א לעומתה חמישית עם 35 נקודות והיא יודעת שאירופה נמצאת רחוק מאוד.
חיפה מגיעה למשחק אחרי שיצאה מהמשבר שפקד אותה כשהביסה 0:4 את בני יהודה. האלופה נאלצת להסתדר ללא אריק בנאדו ואדורם קייסי הפצועים, כשאת מקומם תופסים חיים מגרלשוילי ואלון חרזי הותיק. מכבי ת"א לעומת זאת נראית רע במשחקיה ולא הצליחה לנצח מאז המפגש מול מכבי חיפה, הווי אומר חמישה משחקים. כעת זו ההזדמנות שלה לחזור למסלול הנצחונות.
מחצית ראשונה: ברקוביץ′ חוגג את היתרון
המשחק נפתח באותה צורה שנפתח המשחק בסיבוב השני עם אירועים רבים ליד השערים. בדקה השמינית גוסטבו בוקולי בעט בעיטה חופשית מ-25 מטרים, אך שטראובר לא התקשה לקלוט. כעבור דקה גם מכבי ת"א הגיעה להזדמנות כשיובל שפונגין ניסה להפתיע את ניר דוידוביץ′ מ-22 מטר, אך שוער מכבי חיפה היה מרוכז והדף את הכדור.
בדקה ה-26 נפסקה בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות מכבי ת"א אחרי שחיים מגרלשוילי הכשיל בגסות את דמיטרדזה ברחבה. מי אם לא איל ברקוביץ′ ניגש לפנדל ובעט לפינה השמאלית של דוידוביץ′ בפנים, 0:1 למכבי ת"א. בדקה ה-31 זנדברג שלח את בוקולי והאחרון בעט, אך פספס מעט את השער.
בדקה ה-40 ניצלה מכבי חיפה חור ענק בהגנה הצהובה כדי לכבוש את השוויון. עידן טל העביר כדור מצוין לרוברטו קולאוטי וזה חדר לרחבה ובעט מול שטראובר פנימה, שוויון 1:1.
מחצית שנייה: חיפה יושבת על השער של שטראובר
המחצית השנייה נפתחה מעט מנומנמת אך בדקה ה-52 ליאור רפאלוב השאיר כדור לטל שבעט, אך הכדור חלף ליד הקורה. אחרי שבמחצית הראשונה ספגו שחקני מכבי ת"א צהובים רבים, נותרו הצהובים בעשרה שחקנים בדקה ה-54 כשאבי יחיאל הורחק אחרי שביצע עבירה על קולאוטי וקיבל את כרטיסו הצהוב השני.
בדקה ה-79 בוקולי העביר כדור מצוין לזנדברג שהקפיץ ברחבה ובעט אך לירן שטראובר באינסטינקט מעולה הצליח למנוע את היתרון של חיפה. כעבור דקותיים שוב הזין בוקולי את זנדברג בכדור מצוין, כשהאחרון בעט מקצה הרחבה, אך שטראובר שוב הציל את הצהובים כשהדף לקרן.
בדקה ה-86 דוארטה קיבל כדור מצוין מברקוביץ′, אך הוא לא הצליח לגמור את המהלך עם שער בהתקפה היחידה של מכבי ת"א במחצית הזו. בדקה ה-87 מגרלשוילי הגיע למצב טוב כשעבר את שפונגין, אך בעט מעל השער של שטראובר.
הרכבים
מכבי ת"א: שטראובר; שפונגין, יחיאל, בג′ירי, שינה (אבו-סיאם/73), ג′אן, לירן כהן, מסיקה, ברקוביץ′, חיים דוארטה/76), דמיטרדזה (מישאלוב/57).
מכבי חיפה: דוידוביץ′; סבן, חרזי, אולארה, מגרלשוילי, דירסאו, טל, רפאלוב (בן-בסט/57), בוקולי, זנדברג, קולאוטי.

תאריך:  02/04/2006   |   עודכן:  02/04/2006
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עומר שיקלר
מסתנן סודני אשר היה כלוא בבסיס צבאי נמלט מהכלא לאחר שטיפס על גדרות המתקן    החיילים רדפו אחריו עד שעייפו    בצה"ל חוקרים את הפרשה
גלית יצחק
בעקבות הפיצוץ שאירע ביום ה' כתוצאה מדליפת גז, משרד התשתיות הלאומיות מעניק הנחיות המבהירות את תחומי האחריות של ספקי הגז    אסור לבצע שינויים במתקני הגז, במקרה של חשד לדליפת גז    יש ליצור קשר עם חברת הגז
אורון חדי
תערוכת הצילומים של תנועת הנשים הישראלית-פלשתינית קיבלה כרטיס אדום מראש עיריית ב"ש    הן עתרו לביהמ"ש לעניינים מנהליים בעיר ועתירתן נדחתה    היום נפתחה התערוכה במתכונת מצומצמת והן הודיעו - נעתור לבג"צ נגד החלטת ביהמ"ש
שלומי דיאז
סוכן סמוי של המשטרה שהביא לחשיפת גניבת כלי נשק מצה"ל הביא למעצר חשוד בתכנון ההתנקשות    הרקע: הריסת מבנים בלתי חוקיים בעיר
שלומי דיאז
התינוק הובא בשבוע שעבר לרמב"ם והתגלה דימום תוך מוחי    היום נפטר בבית החולים    המטפלת ככל הנראה עזבה את הארץ
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il