חברת "פומה ישראל", המייצגת את מותג הספורט הבינלאומי PUMA, בחרה במשרד הפרסום בריקמן לנהל את תקציב הפרסום שלה.
ההחלטה התקבלה בעקבות סדרת פגישות שנערכו בין פרסום "בריקמן" לבין נציגי פומה ישראל ופומה העולמית בנוכחות הגברת רות פרבוסטר, סמנכ"לית הסחר של "פומה" הבינלאומית ומר רוברט שטפנר, סמנכ"ל השיווק במזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה, שהגיעו לשם כך במיוחד לישראל.
לדברי טל בריקמן, מנכ"ל פרסום בריקמן: "אני שמח שנבחרנו על-ידי פומה העולמית ועל-ידי פומה ישראל לשמש כמשרד הפרסום של אחד המותגים המובילים בעולם, המצטרף לנבחרת יפה של מותגים בינלאומיים שמשרדנו מייצג בישראל".
תקציב הפרסום של פומה יעמוד בשנה הקרובה על כ-2 מיליון דולר. כמיליון דולר יופנה בעיקר לפרסום בערוצי הטלוויזיה בתקופת המונדיאל בחודשים מאי-יוני-יולי. בסרט הפרסומת, שהופק על ידי פומה העולמית, יככב ענק הכדורגל הבינלאומי פלה, שיוביל את הקמפיין העולמי. פומה העולמית הינה המאמצת הרשמית של 12 קבוצות מבין 32 קבוצות המתחרות על הגביע העולמי בכדורגל.
לדברי מנהל השיווק של "פומה", אייל פינטו: "אנו שמחים לקחת חלק מפעילות פרסומית בינלאומית החוגגת את בואו של המונדיאל. פומה שמה בחזית את עולם הכדורגל ואנו צופים עליה חדה בהיקף המכירות לקראת המונדיאל".
תקציב יחסי הציבור של "פומה" בישראל, מנוהל בהצלחה מזה שנתיים במשרד "זאביק דרור יחסי ציבור".
"פומה", מותג הספורט הנחשק בעולם, מיוצג בישראל החל משנת 1982 על-ידי "גרונדמן ושות בע"מ". מוצרי "פומה" נמכרים בארץ ב-4 חנויות דגל וחנות עודפים בבעלות "גרונדמן ושות בע"מ" וב-300 נקודות מכירה. "פומה" היא המלבישה הרשמית של נבחרת ישראל וקבוצת הכדורגל של מכבי חיפה. בשלוש השנים האחרונות הגדילה פומה ישראל את מכירותיה בעשרות אחוזים.