X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ארגונים ישראלים לא מאכזבים את אותן ממשלות זרות שהבינו כבר מזמן שעדיף לממן עמותה ישראלית שתפיק דוחות שיאשימו את ישראל בביצוע פשעי מלחמה
▪  ▪  ▪
דה-לגיטימציה

לפני מספר ימים כשנודע שבבית הדין הבינלאומי בהאג מתכוונים לחקור חיילי צה״ל בגין מבצע "צוק איתן" פרסמה ציפי לבני בין היתר את הדברים הבאים: "חיילי צה"ל שעומדים בפני תביעות בבית משפט בינלאומי ואין להם שכפ"ץ מדיני שמגן עליהם - זה מסוכן..."
בשני העשורים האחרונים מנסים ארגונים אנטי-ישראלים הפועלים מישראל לגרור את חיילי צה"ל לבית הדין הבינלאומי. בעולם מתנהל קמפיין דה-לגיטימציה נרחב נגד מדינת ישראל וזכותה להגן על עצמה ולהתקיים תוך עריכת דמוניזציה לחיילי וקציני צה"ל. המסע האנטי-ישראלי עתיר הממון משתמש בארגונים ופעילי שמאל ישראלים כמעין סוג של לגיטימציה להאשמותיהם נגד חיילי צה"ל, אלו כמובן לא מאכזבים את תעשיית השקרים האנטישמית.
ארגונים ישראלים כדוגמת שוברים שתיקה, האגודה לזכויות האזרח, עדאלה, בצלם ואחרים שרובם ככולם ממומנים הן על-ידי האיחוד האירופי וממשלות זרות והן על-ידי "הקרן החדשה לישראל" לא מאכזבים את אותן ממשלות זרות שהבינו כבר מזמן שעדיף לממן עמותה ישראלית שתפיק דוחות שיאשימו את ישראל בביצוע פשעי מלחמה.
כך הוא דפוס הפעולה החוזר שלהם: כבר בעיצומם של מבצעים צבאיים שנועדו להגן על אזרחי ישראל כמו 'עופרת יצוקה', 'עמוד ענן' ו'צוק איתן' לא מבזבזים אותם ארגוני שמאל קיצוני זמן ופונים לאו"ם תוך האשמה שישראל מבצעת פשעי מלחמה, מספר חודשים לאחר מכן הם כבר מפיצים דוחות שקריים מלווים לרוב בקמפיינים תקשורתיים בינלאומיים. בחלק מהמקרים הם קוראים בגלוי להעמיד לדין את חיילינו ומסייעים בכך וזוהי מטרתם.
החמאס, הפתח ושאר ארגוני המחבלים לא יכלו לחלום על קבלה של דבר טוב מזה. ארגונים ישראלים שמבצעים בשבילם את התעמולה שמכשירה את השדה המשפטי לפעול נגד חיילי צה"ל. ועל כך גמל להם אסמעיל הנייה עצמו בנאום שנשא באוקטובר 2013: "אנו שמים מבטחנו בתמיכה של הליברלים בעולם אשר מתנגדים לכיבוש ולעוול אשר גורמים הציונים לעמנו... ברכות לכל הוועדות, האישים, ארגוני החברה האזרחית וארגוני זכויות האדם, אשר פעלו למען שבירת המצור מעל עזה והמאבק נגד הגדר וההתנחלות. כמו-כן, אנו זוכרים אחדים מבין הליברלים של העולם אשר עמדו לימין ענייננו ונגד המלחמה הציונית נגד אדמתנו, והדבר משקף את המודעות של העמים לגבי צדקת ענייננו והיקף העוול והגזענות שנוקטת הישות הציונית נגד עמנו".
גם הדוח האחרון מבית "בצלם" מתווסף למסע השנאה עצמי, לרצון להביא את חיילי צה"ל לדין על פשעי מלחמה ולניסיונות החוזרים ונשנים לפגוע בזכותה של מדינת ישראל להגן על אזרחיה.
אולם נראה כי האירופאים אשר מממנים את אותם ארגוני דה-לגיטימציה, הבינו דבר נוסף והוא שיש גם פוליטיקאים ישראלים המכנים את עצמם בלהט ציונים אך פועלים כדי לגבות את אותם ארגונים. בין אותם פוליטיקאים "ציוניים" המשרתים היטב את ההתערבות הלא לגיטימית של מדינות זרות בענייניה הפנימיים של ישראל ניתן להצביע בברור על ציפי לבני. בניגוד לדבריה לעיל מעידים מעשיה כי הם לא עומדים במבחן המציאות, לבני איננה נוקטת בצעדים לגיבוי החיילים כראוי. ציפי לבני וחברי כנסת אחרים מ"המחנה הציוני" פועלים בדמותו של ארגון "בצלם".
די לבחון כיצד הצביעה לבני במספר הצעות חוק לטובת חיילי צה"ל. לבני התנגדה לכל גרסה של תיקון ל'חוק העמותות' שנועד למנוע מימון ממשלתי זר לאותם ארגונים הרודפים את חיילי צה"ל. לבני גם לא אפשרה לתת לחיילי צה"ל כלים משפטיים להגן על שמם כשהתנגדה להצעת חוק 'ג'נין ג'נין' שבאה בעקבות סרטו השקרי של מוחמד בכרי. לבני גם הגישה ערער ועיכבה את הצעת החוק "חוק זכויות התורמים למדינה" שנותן העדפה מתקנת ליוצאי צבא ושירות לאומי ומישהו שמע אותה מגבה את החיילים בעניין רצון הפצ"ר לבצע חקירה פלילית נגד לוחמים באירוע בו נחטף סגן גולדין במהלך "עופרת יצוקה".
נראה שלבני וחבריה ל"מחנה הציוני", הפקירו את חיילי צה"ל ואינם פועלים עוד לאור ערכים ציוניים, אינם מגבים ואינם מגינים על חיילי צה"ל. עליהם לשנן בכל יום ויום ולהשית על עצמם לפעול לאור אימרתו של בן-גוריון "תדע כן אם עברייה שהפקידה את גורל בניה בניה בידי המפקדים הראויים לכך", את המילה מפקדים ראוי שיחליפו במילה פוליטיקאים.

תאריך:  29/01/2015   |   עודכן:  29/01/2015
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ציונים בדמות בצלם
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כל הארגונים האלה פועלים בכספי
סניל  |  1/02/15 08:41
2
הם הציונים האמיתיים, הציונים
חוזה בכוכבים  |  1/02/15 16:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אריאל י. לוין
חיזבאללה חוזר על הטקטיקות שהצליחו לו בעבר, וישראל צריכה לבחור בתגובה שתעביר מסר חד-משמעי - וגם לא תדרדר את האזור למלחמה
עופר וולפסון
מנכ"ל החברה מסביר במכתבו לגורמי הביטחון כי חובות הרשות הגיעו ל-1.8 מיליארד שקל - היקף שלא מותיר בידי החברה ברירה אלא לקצץ ב-50% את האספקת לרשות ולמזרח ירושלים למשך שעתיים בכל יום
יורם אטינגר
בניגוד להערכת אובמה - המתבססת על מלל, ולא על מעש - יחסי ישראל-ערב לא סבים על הציר הפלשתיני
יוני בן-מנחם
מנהיג חיזבאללה השיח' נסראללה נמנע עד כה מלהגיב על תקיפת שיירת הארגון וחיסולו של ג'האד מורנייה    חיזבאללה במבוכה מהחיסול המפתיע ותגובתו תעוצב בהתאם לשורה של אינטרסים אזוריים כדי לשמור על מעמדו
רפי לאופרט
כן לציונות ולמדינת לאום יהודית! לא לפוסט-ציונות ולמדינת כל אזרחיה    טוב עשה נתניהו כאשר ביקש לחוקק את חוק הלאום ערב נפילת הממשלה
רשימות נוספות
נתניהו: גם דאעש יחל לתבוע אותנו?  /  עידן יוסף
"חקירת ישראל בהאג - אירוניה טראגית"  /  מחלקה ראשונה
ליברמן: "נפעל לסגור את בית הדין בהאג"  /  עופר וולפסון
והמלחמה נגדנו נמשכת  /  מנשה שאול
דחלאן מנסה לשדרג מעמדו  /  יוני בן-מנחם
חששות ומציאות  /  אריאל י. לוין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il