חברת ארטרא, המתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בארץ ובעולם, נבחרה להפיק את אירוע האריה השואג 2006, אשר יערך בתום התחרות השנתית של ענף יחסי הציבור, הנערכת ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות.
חברת ארטרא נבחרה על-ידי ועדת המתנדבים המיוחדת שהקים האיגוד, שמטרתה לארגן את האירוע בסיוע חברת ההפקה. בראש הועדה עומד רוני אקרמן וכן חברים בה, נאוה עינבר, המשמשת גם כדוברת התחרות וכן מוטי ורסס, ורד אורן ועירן גולדפרב. אשת יחסי הציבור רחלי גולדבלט, שהצטרפה השנה לאיגוד ובעלת ניסיון רב שנים באירועי תרבות ובידור, התבקשה על-ידי רוני אקרמן להצטרף לוועדה ולתרום מניסיונה והיא אכן הסכימה.
מטרת התחרות היא לעודד מצוינות בין כל העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל, במסגרתה מוגשים קמפיינים של יחסי ציבור שבוצעו במהלך שנת 2005. שיאה של התחרות יהיה באירוע שיערך ביום שישי 7 ביולי 2006 באולם הקאמרי החדש בתל אביב ויופק כאמור, על ידי חברת ארטרא.
במהלך האירוע יוענקו פרסי האריה השואג, לקמפיינים שיזכו במקום הראשון ע- פי קטגוריות שונות וכן יוענקו שני פרסים מיוחדים, אות הוקרה על מפעל חיים לאחד מוותיקי ענף יחסי הציבור ואות הערכה לאחד ממנהלי החברות במשק, על שימוש מושכל ביחסי ציבור.
ועדת השיפוט תפעל בריכוזו של משה דיין ויו"ר ועדת השופטים של התחרות יהיה פרופ' שמואל ליימן וילציג, ראש המחלקה למדעי המדינה באוניברסיטת בר אילן. השנה, יוכלו גם סטודנטים ממקצועות התקשורת, להגיש עבודות לתחרות בקטגוריה נפרדת שתקרא גור אריה.
האיגוד הקים גם ועדת חסויות שמטרתה לארגן חסויות לאירוע השנתי בראשה עומד רענן רוגל. הועדה נמצאת בקשר עם מספר חברות וארגונים אשר יעניקו חסות לאירוע.
חברת ארטרא מתמחה בייזום, ארגון וניהול כנסים בינלאומיים בארץ ובעולם, מארגנת מדי שנה עשרות אירועים וכנסים מקצועיים, ונחשבת מהמובילות בתחומה. לצד ארגון אירועים לשלל לקוחותיה מחברות היי-טק, רפואה, טכנולוגיה ותעשייה, ארטרא מספקת שרותי תיירות בארץ ובחו"ל לאנשי עסקים וקבוצות מאורגנות ובהם סיורי תמריץ למקומות עבודה בישראל ובעולם. לחברה אתר אינטרנט הנמצא בכתובת:
www.ortra.com
על תחרות האריה השואג
תחרות האריה השואג, נערכה לראשונה לפני שנתיים ביוזמת האיגוד הישראלי ליחסי ציבור ודוברות. מאז הפכה למסורת שנתית. מטרת התחרות היא לעודד מצוינות בין כל העוסקים ביחסי ציבור, דוברות וייעוץ תקשורת בישראל. קיום התחרות מקדם את המקצועיות בענף, מגביר את ההערכה לעוסקים בו ומחזק את מעמדו ותדמיתו בתמהיל השיווק של כל חברה או ארגון.
המשתתפים בתחרות מתמודדים בניהם על מספר קטגוריות. המשרד או הדובר הזוכה במקום הראשון בכל קטגוריה מקבל את פסלון האריה השואג, אשר עוצב על ידי איש יחסי הציבור והפסל משה דיין. בשנת 2005 הוענקו פרסי האריה השואג לשמונה משרדי יחסי ציבור ודוברים במסגרת אירוע מוצלח בהשתתפות כ-400 איש. בכוונת ועדת האירוע להביא לכך שהשנה יהיה האירוע גדול יותר נוצץ יותר ויציג את היכולות המצוינות של עולם יחסי הציבור הישראלי.