X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה קורה כאשר אפס מנהל קרקס ואל תספרו לי שעוד פעם ביבי יצא קוסם, והוא מלך ישראל את המחיר משלמים כולנו, כן, גם בוחרי נתניהו
▪  ▪  ▪
מזיק לעם. נתניהו [צילום: אמיל סלמן/פלאש 90]

דבר בסיסי אחד היה מוקצה אצלי כל חיי מרוב מיאוס והוא הטמטום. היכן שהרחתי טמטום – עברתי למדרכה ממול. זה בדיוק מה שהיה בהצגה הכי טובה בעיר, "הפוליטיקה הישראלית". זה לא נוהל על-ידי אף אחד, ואל תספרו לי שעוד פעם ביבי יצא קוסם, והוא מלך ישראל. ביבי היה ונשאר אותו אפס כלומניק מלפני הטרראם הפוליטי להרחבת ממשלתו, וכל מה שקרה, גם אם "הצליח לו", נבע מזרימת הביוב השיגרתית של הפוליטיקה הישראלית לים הגועל.
ביבי הרגיש מאוים עם 61 הח"כים בקואליציה. את הפחד הזה לא יכול היה להשאיר בנשמתו המפרפרת בלאו הכי. את שרה איננו יכול להסיר מעליו, אבל את הפחד הזה – כן. פשוט פונים ומחפשים תאבי שררה. לא חסרים כאלה. ביבי רצה באמת ובתמים את הרצוג בממשלה. נתון כל כך קל לטרף, ממש מציאה. כל הרווחים האפשריים – רק כי מולו מוקיון מפגר שחשב כי כניסתו לאותה ממשלה שהקיא עליה במשך תקופה ארוכה – היא שתושיעו מחוסר הפופולריות הציבורית והמפלגתית. אז הוא קיבל כזו בומבה בפרצוף... ואכן מגיע לו.
אבל לא אלמן ביבי. יש את ליברמן. מילה על ליברמן - זה לא אדם שיגרתי, בדיוק כמו שאני לא כזה (אינני ציני). ליברמן נמצא בתוך הפוליטיקה הישראלית רק כי הוא גבר-גבר. האיש הזה איננו קרוץ מזבל אנושי סטנדרטי, ועובדה – גם ככה ניתן לשרוד בפוליטיקה. ליברמן עומד על עקרונותיו בגבורה, וזה לפעמים מצליח לו. אבל כיצד ניצח ליברמן? לא בגלל כל מעלותיו שאת חלקן הזכרתי זה עתה. ליברמן ניצח כי האפס ביבי התקפל ונתן לו את תפקיד שר הביטחון, דבר ש"על גופתו" היה חושב לתת בעבר. מה לעשות שביבי נדחק לקיר... וליברמן קיבל את התפקיד?
למעשה, שום דבר לא השתנה... וכוונתי היא שעם ישראל נשאר באותו חרא שהיה שקוע בו עד היום. נתניהו חדל האישים והמנהיג המזיק ביותר לישראל בכל הזמנים – שוב איתן בכיסאו.
הרצוג, שהוא הדוגמה האולטימטיבית לחוסר מנהיגות, חטף בגדולה. מפלגת העבודה נכנסה לטירוף מערכות... סטנדרטי אצלה. ו...הים נשאר אותו ים. באותו מקום. ואין רחמים לעם ישראל.
אה, שכחתי את כחלון, לפיד... כן, אלה היו כאילו מהצד, ובאין חתולים בסביבה, העכברים יוצאים לחגוג לקראת הבחירות הבאות שימשיכו להנציח לנו את יוקר המחיה, שוד הבנקים, יוקר הדיור, מערכות משפטיות ואחרות פרימיטיביות ללא סיכויי הבראה. אבל על מה ידברו כולם? ניצחנו. "כולם"... זה כולם, כי מי באמת סופר את מחנה השמאל שגם אם רבות מדעותיו מקובלות עליי, אין בו טיפת כבוד עצמי, טיפת חוכמה, טיפת כושר מנהיגות, טיפת משהו... ואת המחיר משלמים כולנו, כן, גם בוחרי נתניהו. כולם משלמים את מחיר אפסותה של הדמוקרטיה הישראלית.

תאריך:  19/05/2016   |   עודכן:  19/05/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפסות הפוליטיקה הישראלית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
קשקוש
מגיב ותיק  |  21/05/16 23:24
2
עובדים את עגל הזהב..
הגוי..  |  22/05/16 12:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אור יזרעאלי
כמה מילים על סגן הרמטכ"ל יאיר גולן, על שר הביטחון משה יעלון, על נזיפות ועוד
דביר מור
איך נתניהו עובד ועבור מה? מדוע הרצוג התפתה לחבור לממשלת אחדות? מה התועלת לנתניהו ממהלך שכזה?
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - הרימו להנחתה, טרם התאוששו, שיעור בביולוגיה ורוע-לב    שבת שלום
רפי לאופרט
משהו השתבש בשיח בין צה"ל לבין חלקים נרחבים בציבור. אפשר שאלו שינויים בציפיות הציבור מהצבא, ויתכן גם שזהו טישטוש מרחב ההפרדה שבין קצינים במדים לבין קצינים בדימוס ובמילואים, שאינם בשירות פעיל אלא "רק" אזרחים מן השורה
עמוס גלבוע
גם בעבר אמר בוגי דברים נכוחים, והותקף בגסות משמאל, וע"י חלק מהתקשורת. פגם אחד אני מוצא בדבריו. אין בהם ולו מילה אחת של הסתייגות מוחלטת מההשוואה המופרכת שעשה סגן הרמטכ"ל בין גרמניה הנאצית לבין ישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il