X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לכול אותם חברי הכנסת עאלק חברתיים האין זה מעניין אתכם העלאת אחוז אחד בריבית על המשכנתאות. מדוע אתם ישנים?. היכן אתם?, למה בלעתם את העלאת הריבית הזאת ומילאתם את פיכם מים?.
▪  ▪  ▪
כחלון. שר אוצר חברתי? [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]

המחסר החמור בדירות במדינת ישראל ייצר מצב אבסורדי של מחירים בלתי סבירים. עליות מטאוריות במחירי הדירות עד כדי כך שזוגות צעירים ללא עזרת ההורים אם הם יכולים בכלל לעזר לא יכולים להגיע לדירה סבירה במדינת ישראל . כיום זוג צעיר צריך לשעבד את עצמו כשלושים שנים בכדי להחזיר את המשכנתאות שהוא לוקח בכדי לרכוש דירה ולא במקום מהטובים ביותר.
בעקבות לחץ אדיר שהפעיל על-ידי שר האוצר מר משה כחלון הבנקים הסכימו לתת הלוואות - משכנתאות של כ-90% ממחיר הדירה. המשכנתאות של הזוגות הצעירים הללו הגיעו לסכומים אדירים של כמיליון עד מיליון שקלים וחצי הפרוסים לכ25-30 שנים.
הריבית שבנק ישראל מפרסם מדי חודש עומדת בכ-01% .0 ריבית נמוכה עד מאוד. הריבית שבנקים למשכנתאות גובים מציבור הלווים אומדת על כ 3.7-4.5% בממוצע. כלומר הבנקים מרווחים יפה מאוד מפערי הריבית בין הריבית של בנק ישראל והריבית שהם גובים מהלויים שמשתעבדים לכל החיים לבנק. הכול כמובן באשמתה של מדינת ישראל.
מדינה שבמשך שנים רבות לא הפשירה קרקעות במחיר סביר, לא נתנה בגלל סיבות ביורוקרטיות ותאוות כספים כל מחיר סביר על הקרקעות אותן מכרה לקבלנים. המדינה ספסרה במחירי הקרקעות, המדינה לא ראתה וגם כיום לא רואה את בניה ובנותיה ממרחק שלמילימטר אחד.
הבדיחה הגדולה ביותר זה המחיר למשתכן לזוגות הצעירים ולחסרי הבית. כאשר מוצעות 100 דירות ויש כ-150,00 מתמודדים או 35 דירות בעיר אחרת עם כ-7,500 מתמודדים. ממש לעג לרש.
מספר הדירות להשכרה ממש מגוחך עומד על כ 500 דירות בכול רחבי המדינה. כאשר יש מחסור של כ-100,000 דירות בכול רחבי המדינה.
המחסור בדירות הביא למחסור כבד חמור בדירות להשכרה. המדינה בתאוות הבצע שלה פשוט הזניחה את כל האוכלוסייה הנזקקת לדירות ונתנה למשכירי הדירות אפשרות להשכיר דירות שהן חורבות של ממש במחירים מופקעים. חורבות שאפילו חזירים לא היו מוכנים להתגורר שם.
הנה אותו שר אוצר מר משה כחלון אשר אנס את הבנקים לתת משכנתאות אדירות ללא כל ערבות שאותם משתעבדים. עבדים של ממש מהרגע שלקחו סכומי עתק אלו הופכים לעבדים של הבנקים. הלוואות שמרביתם יתקשו להחזיר במשך השנים וישעבדו את כל חייהם לבנקים. אותו שר האוצר מר משה כחלון שהוא ממונה על המפקחת על הבנקים. ממונה על בנק ישראל. הוא הקובע את הריבית שהבנקים יכולים לקחת מהלויים המשועבדים, עבדים של ממש של הבנקים לכל ימי חייהם. הוא אישר ממש בימים אלו להעלות את הריבית של המשכנתאות שאותם עבדים חדשים של הבנקים בעוד אחוז אחד שלם. כבוד שר האוצר אחוז אחד תוספת של הריבית על משכנתה של מיליון שקלים היא תוספת של 10,000 שקלים חדשים לשנה, כלומר החזר של עוד כ-1000 שקלים לחודש של העבדים החדשים שאתה ייצרת שר האוצר מר כחלון. כן אתה ממשיך לשעבד אותם ולרוקן את כל חייהם מתוכן כי אתה הולך לאמלל אותם עד הסוף, כן אתה שר האוצר ולא אחר. האם שכרם של אותם עבדים שאתה ייצרת שר האוצר מר כחלון גדל החודש בעוד 1,000 שקלים? לחודש.
האם הריבית הרצחנית שהבנקים היום גובים מאותם עבדים חדשים של הבנקים?. כאשר פערי הריבית שבנק ישראל מפרסם שהיא אפס אחד אחוז לשנה מול הריבית שכרגע הבנקים מלווים את אותם הכספים נע סביב ארבע חמישה אחוז היא סבירה בעינך מר שר האוצר כחולן משה?. האם תוספת של כ-10,000 שקלים לשנה שזה עוד תוספת של כ-300,000 שקלים לכל השנים ואולי יותר כי יש ריבית דה ריבית, הכול באישורך שר אוצר שהוא עאלק חברתי. האם יש לך שר אוצר יקר עאלק חברתי איזה הסכם עם הבנקים בכדי לשעבד להרוס את אותם זוגות צעירים.
האם זאת המצגת החברתית שלך מר שר האוצר עאלק חברתי. אותם בנקים חמדנים ומנהלי הבנקים שמרקיע שחקים ומגיע לסכומים אסטרונומיים ועינם נסתמה בתאוות הבצע, בתאוות כספים בלתי מוסברת והריבית הרצחנית שהם גובים עבור המשכנתאות עם פערים אדירים בין הריבית שבנק ישראל קבע ובין מה שהם גובים מהעבדים החדשים המשועבדים להם.
לכול אותם חברי הכנסת עאלק חברתיים האין זה מעניין אתכם העלאת אחוז אחד בריבית על המשכנתאות. מדוע אתם ישנים?. היכן אתם?, למה בלעתם את העלאת הריבית הזאת ומילאתם את פיכם מים?. מדוע אתם שותקים?. האם יש לכם חברים בבנקים וידידים שלוחצים אתכם? או שלשר האוצר יש ידידים כגו אלו? ועל כן הוא מאפשר להם לעלות את הריבית לאותם עבדים חדשים המשועבדים לבנקים בעוד אחוז אחד לשנה שזה מסתכם בעוד 10,000 שקלים לשנה. 300,000 שקלים לכל המשכנתה ללא הריבית דה ריבית.
היכן המהומה? הרעש?. היכן השאילתות?, אני מבין ששר האוצר המעיין חברתי. חברתי עאלק, הזוגות הצעירים העבדים החדשים אולי מעניינים אותו רק בהצהרות אבל אתם?, אתם? חברי הכנסת החברתיים, או אולי עאלק חברתיים.
חבר הכנסת שמולי היכן אתה? או שאתה יישן בעמידה. חבר הכנסת דב חנין אני מבין שאתה לא עוסק בכך למה מעניינת השאלה?. היכן הגבת חברת הכנסת שרכבה על הנושא סתיו שפיר שנכנסה לכנסת בזכות המאבק הגדול לפני מספר שנים האם כניסתך לכנסת עיוורה את עינייך? חיליק בר ואיתן כבל היכן אתם או שאתם עסוקים יותר במאבקים במפלגת העבדה. היכן כל שאר חברי הכנסת שמצהירים שהם חברתיים ושותקים כאשר בנק ישראל ושר האוצר משה כחלום נותנים יד לעושק הזה של הזוגות הצעירים. אני מבין חברי הכנסת הנכבדים הצהרות לחוד ומעשים לחוד.

תאריך:  01/08/2016   |   עודכן:  01/08/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חברתיים עאלק
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
כחלון רק מעלה
דודו511  |  1/08/16 10:45
2
אני מבין שאף אחד מחברי הכנסת
חנן לוי  |  2/08/16 16:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אפרים הלפרין
על-מנת לקבוע עמדה בעניין ועדת חקירה ל"צוק איתן" ראוי לבחון את מהלכיה ואת סיקול המסקנות בפועל של חלק ממסקנותיה של ועדת וינוגרד לעניין מלחמת לבנון השנייה
יוני בן-מנחם
המצור של הצבא הסורי על העיר חלב הינו נקודת מפנה חשובה במלחמת האזרחים המחזקת את מעמדו של הנשיא אסד. ארה"ב וטורקיה מגלות סימנים כי השלימו עם הישארותו של אסד בשלטון הממשיך ליהנות מתמיכה רוסית חסרת תקדים
ארווין קליין
בעיות דיור לצעירים תמיד היו בארץ הזאת    אלא שלאחרונה מתרבים הקולות הרואים בבעלי הבית, המשכירים את דירותיהם, כאשמים במצב!
ראובן לייב
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, עושה בצעדים, כביכול דמוקרטיים, כל שלאל-ידו כדי להצר את צעדיה של המדיה הישראלית המסרבת לסור למרותו, וכדי שלא תעז עוד להרים את ראשה כנגדו
עו"ד חיה רודניצקי-דרורי
הניסיון לבטל את חזקת הגיל הרך - המבוססת על חוכמה עתיקת יומין - נועד למעשה להתחמק מתשלום מזונות. אפילו ועדת שניט, בה מרבים לנופף, לא ממש המליצה על כך
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il