X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כדאי לגברים להיות בצד הנכון של הספה הפוליטית עיקר תשומת הלב ניתנה לכוכבת הפורנו המזדקנת שסיפרה כי טראמפ או מישהו עלום מטעמו, הציע לה לפני עשור עשרת אלפים דולר כדי שתתלווה אליו במטוסו הפרטי
▪  ▪  ▪
שלו. גם הוא סולק [צילום: מרים אלסטר/פלאש 90]
תקשורת מערבית
סגולתן הייחודית של נשים על-פי התקשורת המערבית.

לפני ימים אחדים נפתחה מהדורת חדשות הבוקר של רשת ב' בעוד סמן מובהק של שנת האישה הבינלאומית - בגירסתה הישראלית-אמריקנית. כוכבת פורנו, דהיינו אישה המרוויחה את לחמה באמצעות הצגת איבריה האינטימיים בעת משגל לעדשת המסרטה, או עשר מסרטות, שכל אחת מהן מאוישת בידי צלם או צלמים, מאשימה את המועמד לנשיאות מטעם המפלגה הרפובליקנית בהצצה. או נסיון להצצה. ולא, היא לא עושה זאת כדי לזכות בפרסום אחרי בלותה, אלא כדי לחשוף את פרצופו האמיתי של מי שמתיימר להתמודד על הנשיאות מול אשה.
מתלוננת זו שאת שמה לא נזכיר מפאת צנעת הפרט, היא רק האחרונה בסדרה של נשים שהופיעו מאי-שם כדי להאשים את טראמפ ביחס בלתי נאות לנשים, ובהצלחה מרובה. ואילו המתמודד מצידו עמד במשך חצי שעה ושטח לפני האומה מצע ממוקד ומנומק היטב של צעדים ושינויים שיבצע במאת הימים הראשונים של נשיאותו. כל אחד מן הצעדים והשינויים הללו מרעיד את אמות הסיפים של ממסדים אמריקניים מעוגנים היטב. למשל, הגבלה של משך הכהונה של חברי בתי הנבחרים - עניין חשוב מאין כמותו לפוליטיקאים מקצועיים ששכחו כיצד להיות אזרחים מן השורה. או הטלת תקופת צינון של חמש שנים על פקידי ממשל משתדלנות למען גורמים זרים, ובמיוחד ממשלות זרות - עניין שאין למעלה הימנו לגדודים גדודים של עובדי ממשל שכל כוונתם להישאר בוושינגטון הבירה ולהשתמש בקשריהם בממשל לטובת מעסיקים חדשים וממשלות זרות בתשלום העולה עשרת מונים על משכורתם. או ביטול החקיקה שביסודו של חוק הבריאות הממלכתי של אובמה שגרם לזינוק מטאורי של עלות הביטוח דרך המעסיק - אבן היסוד של משק הבריאות האמריקני.
כל אלה לא זכו אלא לבוז משועמם מצד התקשורת האמריקנית וגרורתה הישראלית. עיקר תשומת הלב ניתנה לכוכבת הפורנו המזדקנת שסיפרה כי טראמפ או מישהו עלום מטעמו, הציע לה לפני עשור עשרת אלפים דולר כדי שתתלווה אליו במטוסו הפרטי, וכך עלה ערכה פלאים בעיני התקשורת, כי ערך הנשים בחברה האמריקנית המודרנית כבר אינו נמדד בשכלן, עבודתן, ילדיהן ולא בתרומתן לשיפור החברה, אלא בקדושת האגן - בתנאי שמשתמשים בו להשמצת המועמד או הפוליטיקאי המאיים על הסדר הקיים.
על הכבוד
ישראל, כגרורה אמריקנית, הולכת בעקבות מנהיגתה הרוחנית, וכך סולקו אחד לאחד כוכבי הפוליטיקה המקומית, כוכבים ותיקים כגון סילבן שלום, וכוכבים צעירים ורעננים כגון שרון גל וינון מגל. זאת כהמשך ישיר למאסרו של נשיא המדינה לשעבר משה קצב שאף הוא חילל את הקדושה של מאן דהיא, לפני שני עשורים. פשעם האמיתי של המסולקים הוא כמובן השתייכותם לצד הפוליטי הלא נכון, אך בשנת האישה הבינלאומית אסור להעלות אפשרות זו אפילו על דל המחשבה, שכן מחשבה לא נכונה בנושא תיחשב גם היא למיקרו-תוקפנות. בתקשורת הישראלית, כמו זו האמריקנית, ערכן של הנשים לא נמדד בעושרן, ביכולתן, בשכלן, בתרומתן, בילדיהן, אלא רק ביכולתן להפיל כל גבר שבחר בצד הלא נכון של המפה הפוליטית.
יש עוד תרבות המקדשת את מיניותה של האישה - האיסלאם. זו כמובן אינה שייכת לאשה, אלא לבעלה, או אביה, או אחיה, או החמולה שלה. כל חשד לאפשרות שהיא חיללה אותה גורר עונש כבד, עד כדי רצח, על הכבוד כמובן. אלא שבאיסלאם ישנן הקלות. כך למשל את האישה היזידית, או היהודייה, או הנוצרייה, או כל אישה שאינה מוסלמית, אפשר ואף רצוי לחלל באופן המוני, ללא שום עכבה או עיצומים כלשהם.
האמת, שתקשורת המערב והאיסלאם חולקות גישה זהה באשר לנשיות וקדושתה על-פי סיווג לאומי, עדתי או גזעי של האישה. למשל, מדינות המקדשות את גופה של האישה המוסלמית תורמות סכומי עתק למועמדת הרצוייה להן, זו שקבלה על עצמה את סולם העדיפויות המוסלמי. אותן מדינות גם רוכשות השפעה בכל ערוצי התקשורת המערבית, ואין מוחה בהם היחס המפלה כלפי נשים - כל עוד זה מגיע מן הממלכות והרפובליקות האיסלאמיות. לעומת זאת שיחה בטלה בין שני גברים לבנים על-אודות האגן הקדושה די בה כדי לפסול את המועמד שלא קיבל תרומות מאותן מדינות מכל וכל. כך, אותה תקשורת המהללת כוכבת פורנו על תעוזתה המפליאה, זו שבעבר הראתה את גופה המעורטל למצלמות בכל תנוחה, היא שמגנה היום בכל לשון את המועמד שהזכיר חלק גוף בשיחה עלומה, ללא כוונת מגע או חילול. וגם זה ההישג המדהים של שנת האישה הבינלאומית, שמעלה כל שיחה אודות הנשיות לרמה גבוהה זו.
שבע שנים שאני כותב במגזין "מראה" על-פי בקשתה ולכבודה של אשה, דפנה שמורק-נתניהו. זו כבר תקשורת אחרת, שמכבדת את האיש את האישה ואת האמת. אין בה מקום לתרבות השקר והסטת האמת ממסלולה שהיא נחלתה של מרבית התקשורת הממוסדת, המגמתית, הנאמנה לשלטון עצמה ומקורביה. כמו כל דבר טוב גם זה נגמר, וחבל לי מאוד. לדפנה נתניהו יש מספריים ספרותיים של איכות, דיוק, ערכים וטעם. כל אלה יחסרו לי. שיהיה בהצלחה.
שנת האישה האמיתית שייך לאשתי מזה 30 שנה שתמיד אוהב, ולנשים כמו דפנה שנשיותן מעצימה את הטוב, הישר והאיכותי. שנה טובה.

הכותב הוא רופא ילדים, תושב הנגב, פובליציסט ומחבר הספר "Joe's trial" ו-"The Witches of West Bend ו- [קישור]
תאריך:  08/11/2016   |   עודכן:  08/11/2016
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שנת האישה הבינלאומית
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר של אדם מלומד, משכיל
הפמיניזם  |  8/11/16 16:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל רוזן
מדינה יהודית לאומית ודמוקרטית או: רמיסת הדמוקרטיה ברגל 'נאור'ה    במקום ההצהרה המופיעה שם על 'מדינה יהודית ודמוקרטית', יכולנו כבר מזמן לחוקק את 'חוק הלאום היהודי', שעדין ממתין לרוב בקואליציה שלא יחשוש מאימת הבג"ץ ונשיא ארה"ב
הראלה ישי
מי מאיתנו לא נתקל בזוגות שיושבים בבית קפה ועוסקים בלצלם את המנה שהם קיבלו ולהעלות אותה לפייסבוק? בינתיים האוכל מתקרר, וכל אחד מבני הזוג יושב לספר כמה לייקים הפוסט שלו קיבל
איתן קלינסקי
דוד ביטן כעושה דברו של הבוס מצית את להבות השנאה תוך "תיקון" של ההיסטוריה    הוא לא היסס לומר לנו "שרצח יצחק רבין לא היה רצח פוליטי".
בצלאל לביא
לא קלינטון ולא טרמפ הם מועמדים פופולריים דיים לסחוף אחריהם המונים לא מזוהים מפלגתית    לא אחת נשמע הטיעון הכיצד במדינה של מעל 320 מיליון תושבים לא נמצאו מועמדים המייצגים את ברירת הטובים ולא ברירת המחדל
איתן קלינסקי
מסתבר, שבהסתדרות המורים מתייחסים לכסף הציבורי כאל כסף פרטי. עובדה היא שמי שעומד בראשה של הסתדרות המורים, יוסף וסרמן, מעביר בנקל החלטה מנהלית, לפיה גובה דמי הפרישה שלו יסתכם רק בסכום "זעיר" של 175%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il