X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אי פעילות זו של הממשלה אינה עולה בקנה אחד עם הערכים עליהם אנחנו מחונכים והם שלא משאירים שבויים או פצועים בשטח
▪  ▪  ▪
הדר גולדין [צילום: מתוך עיתון המודיע]

מזה כשנתיים וחצי הדר גולדין ושאול אורון נעדרים, על-פי המידע הם מוחזקים בידי החאמס שחטפו את גויותיהם כאשר נהרגו בפעילות מבצעית במסגרת צוק איתן. האחמס מסרב לפעול להחזרתם, ולטענת אביו של הדר הממשלה לא עושה דבר ללחוץ על החמאס על-מנת לגרום לו להחזיר את הגופות, על-מנת שניתן יהיה להחזירם לישראל ולקברם בקבר צבאי כדת וכדין.
אי פעילות זו של הממשלה אינה עולה בקנה אחד עם הערכים עליהם אנחנו מחונכים והם שלא משאירים שבויים או פצועים בשטח. נכון בזמן אמת לא ניתן היה לפעול להשבתם הביתה, אולם מאז זרמו הרבה מים בירדן והיה צריך לגלות רגישות מינימלית בנושא.
יש דברים רבים שניתן לעשות בנדון והרי מספר דוגמאות: הכבדת העול על רצועת עזה באמצעות אי-מתן מעבר לסחורות ושרותים מסוגים שונים, ולפחות מלט, בטון ושאר חומרי בניה, המשמשים בין השאר לבניית המנהרות והבונקרים התת קרקעים למלחמה הבאה. כמו שעושים קשיים במחסומים ביהודה ושומרון ניתן גם כאן לעשות בדיקות קפדניות יותר אפילו על סחורות ושרותים שיש אישור להעבירן.
נושא בלתי פתור
הכבדת העול על אסירים ביטחוניים, להתחיל תחילה עם סנקציות על השפוטים לזמן ארוך וכאלה שיש להם דם על הידיים, לא לאפשר ביקורי משפחות בכלל. האם החמאס איפשר ביקורי משפחות אצל שליט? או עכשיו אצל מנגיסטו הנמצא ליית מאן דפליג בידיהם כשהוא חי וזקוק לטיפול רפואי?
ובמקביל לגייס את התקשורת שתזכיר להנהגה כי יש בפניהם נושא בלתי פתור הומנית - הבאתם לקבר ישראל של שני החטופים. והתקשורת הוכחיחה כי כאשר היא רוצה היא מסוגלת לקיים לחץ רצוף ובלתי פוסק כמו שעשתה בזמנו של גלעד שליט ועכשיו עם פרשת ילדי תימן החטופים.
אני מציע כי בראש כל מהדורת חדשות בצד הימני של המרקע יופיע הזמן ששני החיילים נמצאים בידי חאמס, לבטא זאת בימים כי אז זה הרבה וזה מציג את חומרת הבעיה הרבה יותר חזק. היכן הלוחמים שהיו תחת פיקודם של השניים? שכל יום יופיע אחד מהם בסלוגן קצר ויתבע את השבתם הביתה. בלי אמצעים כאלה ואחרים לא יהיה סוף, ולהשאיר זאת למשפחות הצנועות שלהם זה לא יעזור דרושים אמצעים הרבה יותר דרסטיים.

תאריך:  08/01/2017   |   עודכן:  08/01/2017
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתן קלינסקי
הסניגור של בנימין נתניהו מגן על מדמנת העקוב, תוך ניסיונות נלעגים להקטין את ממדי הצחנה במדמנה. המישור הנכסף נותר לו אלמן, כשסניגור יהיר ובוטה עדוי בארון הספרים היהודי מגן על תמיכה בממון, שתסייע לראש הממשלה להמשיך לשלוט תמורת שימוש בכוחו להבטחת הישגים
אהרון שחר
אז מדוע העם זועם? סתם כך? לא בדיוק    הטעות נובעת מן הראיה הצרה של מערכת שלטון החוק    מערכת שלא נפלה משמיים אלא היא פרי ערכי, קונספציות ותפיסות תרבות הנאורות
עמי דור-און
את הסיטואציה הזו ניתן להגדיר במשפט מתוך ספר שופטים: "בימים ההם אין מלך בישראל איש הישר בעיניו יעשה". נכון שיש לנו ראש ממשלה שמולך בארץ ומשמיע את קולו ודעתו בכול מחלוקת, ממש כתגרן בשוק, אך לא כאדם בעל תכונות מנהיגותיות
יוני בן-מנחם
הרש"פ מנסה לגייס את העולם הערבי והמוסלמי כדי להפעיל לחץ על ממשל אובמה שלא להעביר את שגרירות ארה"ב לירושלים. הרש"פ מודאגת מהחלטת הקונגרס האמריקני בעניין ההתנחלויות ומאפשרות סיפוח מעלה אדומים לישראל
רפי לאופרט
כתבות, מאמרים, טורים ודעות הכותבים הקבועיםבידיעות אחרונות. להווי ידוע לכם שלא השתנה דבר - הימין נשאר ימין, השמאל נשאר שמאל והחדשות נותרו אמצעי שכיח להוכיח באותות ובמופתים לכל קורא מי כאן הצודק, ההומני, האינטליגנט ו"הנאור".
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il