X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
השימוש במייל ובפקס בלבד מראה על התנשאות, זלזול ובוז כלפי חלק גדול מהציבור בארץ שמסיבות שונות אין להם מחשב או פקס אני מנחש שאותו גורם מנהלי או שיווקי שמורה לאנשיו לענות כך לציבור הרחב מניח שמי שאין לו מחשב או פקס גם אינו בא לראות הצגות תיאטרון, בטח לא בקאמרי "המכובד"
▪  ▪  ▪
אין פקס

לפני כחודשיים, במסגרת מנוי שהיה לי בתיאטרון הקאמרי, הזמנתי שני כרטיסים להצגה שתוצג בתחילת חודש ינואר 2018.
עקב מחלת אשתי טלפנו באותו יום, בבוקר, והודענו שלא נגיע. הוסבר לנו כי במידה שהכרטיסים ימכרו זכותנו להצגה חילופית ישמר. במידה ולא ימכרו "נאבד" אותם.
אתמול טלפנתי לקאמרי לברר מה עלה בגורל הכרטיסים. נאמר לי כי לא נמכרו אך באופן חריג מאשרים לי, למשך 3 חודשים, הזמנת שני כרטיסים על בסיס "מקום פנוי". מהו "מקום פנוי"? הוסבר לי כי עלי לטלפן ביום מסוים, לפי בחירתי, עד 3 חודשים, לברר אם נותרו בקופה כרטיסים לא מכורים לאחת מההצגות באותו היום או הערב ובמידה שכן אוכל לקבל שני כרטיסים חלף הכרטיסים ש"אבדו לי".
הסברתי לטלפן הנחמד כי אנו גרים בשרון וכי אנו עברנו כבר את גיל 70 וכל הקונסטרוקציה הזו של טלפונים, בירור הצגות ומקומות באולם ונסיעה בו ביום לתל אביב (מזכיר לי את "הדקה ה-90") קשה עלינו ואני מבקש במקום "בו-ביום" אפשרות של הזמנה של שבוע קודם. הבחור היה פסקני מאוד. זו האפשרות היחידה ואין בילתה!
חזרתי שוב ושוב על בקשתי אך נדחיתי בנימוס, בסבלנות אך בהחלטיות. בקשתי לשוחח עם הממונה עליו ונעניתי שאין אפשרות. אקבל את אותה התשובה. הסברתי לו שבכל מקום ציבורי ולא-ציבורי מסודר ניתן ל"ערער" בפני דרג ממונה. מסתבר שבקאמרי זה לא ניתן. הטלפן הוא כל הדרגים יחדיו! לאחר דין ודברים שקיבל אוקטבות גבוהות יותר נאמר לי שאוכל לפנות במייל או בפקס. בטלפון בשום פנים ואופן לא! לצורך העניין אמרתי לו שאין לי מחשב או פקס ובקשתי העברה לממונה או מספר טלפון. בשום פנים ואופן לא! כעסתי וניתקתי.
באמצעות אתר הגוגל גיליתי טלפון נוסף לתיאטרון הקאמרי ונעניתי על-ידי גברת מנומסת שמיד הבחינה שמדובר בלקוח כועס מאוד. לאחר הסבר קצר הבטיחה שמישהו "יחזור" אלי.
ואכן בחור בשם אוהד ש"עשה שיעורי בית" הסביר לי מה מגיע לי (כלום) ובמה הוא מוכן לפצות אותי. לא אפרט אך גישתו הייתה חיובית ביותר וקיבלתי אותה.
העניין שגורם לי לכעס רב והביא אותי לכתיבת המאמר הוא האטימות של הנהלת תיאטרון הקאמרי באמצעות טלפניה שלא להעביר לקוחות לא מרוצים לדרג מנהלי "גבוה" יותר או לחלופין למסור להם מספר טלפון שאליו יוכלו להביא את מצוקתם. השימוש במייל ופקס בלבד מראה על התנשאות, זלזול ובוז כלפי חלק גדול מהציבור בארץ שמסיבות שונות אין להם מחשב או פקס. אני מנחש שאותו גורם מנהלי או שיווקי שמורה לאנשיו לענות כך לציבור הרחב מניח שמי שאין לו מחשב או פקס גם אינו בא לראות הצגות תיאטרון, בטח לא בקאמרי "המכובד".
תיאטרון בעיני הוא המקום שצריך לגלות את מירב "האנושיות" כלפי כל הציבור ולא לגלות התנשאות בוטה ומרגיזה כפי שנהגו כלפי וכנראה כלפי הרבה אחרים.
אני מקווה שמישהו בהנהלת תיאטרון הקאמרי יקרא את המאמר ויבין את משמעותו.

תאריך:  16/01/2018   |   עודכן:  16/01/2018
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 הדקה ה-90 / Daka 90
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקאמרי: התנהלות לא חברתית
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
ליהקו אותה להצגה לא לה
יורי ב.  |  18/01/18 09:39
2
yOU ARE VERY rIGHT !!
ANIEL  |  18/01/18 10:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ציפורה חלפון‎
היום אמר לי ידיד טוב, אנחנו לא יוצאים במחאה לרחובות, כי כנראה לא רע לנו    תשפטו אתם, אם הוא צדק    איפה כל הזעקה של האוכלוסיות החלשות? איפה הרופאים שעובדים משמרות עד שקצה נשמתם? איפה המורים שמרוויחים מינימום עם תואר שני? איפה מפוטרי טבע? בוועדת הכספים עדיין מחפשים מהיכן להשיג תקציב ותוספת עבור השוטרים   איפה כסף לבתי חולים, למיון לקשישים לילדים שמחטטים בפחים שישנים רעבים לניצולי שואה שצריכים לבחור בין אמצעי חימום למזון?
שלמה אבינר
יש להתייחס בחיוב לתוכנית ממשלת ישראל להעבירם בהסכמה למדינה שלישית המוכנה לקלוט אותם תמורת תשלום    אין צורך לומר שיש ביניהם גם כן אנשים מאוד טובים ויקרים, ויש להתייחס אליהם בידידות ובכבוד, ולספק להם מזון, דיור, טיפולי רפואה
אפרים הלפרין
נשיא מדינת ישראל, ראובן רובי ריבלין מזועזע מדברי אבו מאזן, ואני רוצה להשיא לנשיא מספר עצות    לך לאתר האינטרנט של הכנסת, עבור על פרוטוקולים של המליאה, עיין בדברי חברי כנסת בישראל
דרור אידר
לפיד וגבאי לא מדברים על מדינה פלשתינית, כי הם מתחפשים לנתניהו, פורים כל השנה    האם לפיד חושב אחרת מנתניהו בסוגיה כלשהי? יש הפונים לימיו כעיתונאי, מוצאים ציטוטים המשייכים אותו לשמאל של אז    אני מניח שלפיד התפכח מאז    לא מצאתי אצלו ולא אצל אבי גבאי הבדל רציני ביחסיהם לסוגיות הכלכליות, המדיניות או הביטחוניות
אורי שרגיל
כשהייתי ילד החלום נטו של כולנו היה ללכת לקיבוץ, ללמוד הנדסה בטכניון, להיות רופא, לכתוב ספרי הגות באוניברסיטה - לתרום למדינה    עכשיו כל ילד רוצה להיות זמר וכל ילדה – דוגמנית או מאפרת    גם ההורים רוצים את זה, זה כל-כך טוב?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il