X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
לא היה ביטחון שלפיד המזגזג יסכים להקים ביחד עמו את הגוש החוסם של "יש עתיד" ו"חוסן לישראל", ולכן החליט יו"ר המפלגה להקדים חוסן למכה, ולזמן, עוד באותו הערב, מסיבת עיתונאים בה ירה את יריית הפתיחה במלחמת הבחירות
▪  ▪  ▪
גנץ. נאום תקיף [צילום: נועם רבקין פנטון/פלאש 90]

וכך קרה הדבר: ביום שלישי בצהריים עמד ראש סיעת "חוסן לישראל", מר בני גנץ עם אפס הישגים בידיים, והסקרים הראו ירידה איטית אך יציבה לכיוון האבדון הטוטאלי של מפלגתו. לא היה ביטחון שלפיד המזגזג יסכים להקים ביחד עמו את הגוש החוסם של "יש עתיד" ו"חוסן לישראל", ולכן החליט יו"ר המפלגה להקדים חוסן למכה, ולזמן, עוד באותו הערב, מסיבת עיתונאים בה ירה את יריית הפתיחה במלחמת הבחירות.
הוא החליט לשאת נאום תקיף שבו יתקוף את האיש המחזיק באמתחתו את הקולות הפוטנציאלים שיכולים להצביע עבורו - יאיר לפיד. על כן התיישב על הכיסא בלשכתו המפוארת הנמצאת במשרדי "הממד החמישי" השוממים. נטל דף נייר, ולעס את קצה העיפרון, כיווץ את גבותיו ואימץ את מוחו וחשב:
מה אכתוב בנאום? ואז צץ במוחו רעיון מבריק והוא כתב: "בשעה שאני הכשרתי דורות מפקדים ולוחמים אתה, יאיר, לקחת שיעורי משחק ותירגלת אנגלית בקוקטלים.
לא שזה עזר לך הרבה אם כל מה שאתה מסוגל לומר באנגלית זה: "Say it: We love Israel".
כאשר אני שכבתי בתעלות הבוץ עם חייליי בלילות חורף קפואים, אתה יאיר, בילית עם מילצ'ן ונוני מוזס, ודפקת שוטים בגנקי. טבלת את ראשך בשדיים של הנשים שם, וסיפרת להן עד כמה אתה מעריץ את הפילוסוף היווני הדגול קופרניקוס.
לא שזה עזר לך הרבה כי בסופו של דבר אני קיבלתי תואר דוקטור ואתה לא.
בימים בהם פיקדתי על יחידת שלדג במבצעים מסכני חיים במדינות אויב, אתה יאיר, פילסת את דרכך באומץ ובנחישות בין עמדות האיפור באולפני הטלוויזיה ודגדגת במותניים של החיילות ב"במחנה".
לא שזה עזר לך הרבה כי אהוד ברק ואני נהנינו משירת החיילות ברמת הגולן, וכשהן שרו בהפסקות בלי מדים או בגדים גם הסתלבטנו עליהן, וכל כך נהנינו שם, במבצע הזה מסכן החיים במדינת אויב, יותר משאתה הפקת הנאה במשך כל השנתיים שלך ב"במחנה" בתל אביב.
יאיר, שבע שנים המפלגה שלך קיימת, מתנשאת ומסכסכת, ולא הרגישה צורך להתאמץ עבור אזרחי ישראל. כשהייתם בממשלה התמכרתם למנעמי השלטון, והדאגה לאזרחים התחלפה לה בים של שנאה והשמצות.
מה זה האיומים האלה שאם אני לא אחבור אליך אתה תחסל אותי פוליטית? מי אתה בכלל, טוראי יאיר לפיד?
אנו בחוסן לישראל, נפעל למען אחדותו של העם, לא נשמיץ אף אחד ונעבוד אך ורק לטובת אזרחי מדינת ישראל. וכדוגמה אישית, אני מתחייב שלא אשמיץ אף אחד מיריביי הפוליטיים"...
כאן נתקע ולא ידע מה עוד יכתוב, וכבר החליט לטלפן לאשתו, ולהעזר בה, כשלפתע צלצל הטלפון במשרדי "הממד החמישי" השוממים, ומכיוון שהמזכירה נטשה כבר לפני חודשים ביחד עם יתר המזכירות, הרים מר בני גנץ את הטלפון ואמר "הלו", ועל הקו היה יאיר לפיד שהציע שיפגשו כי הוא מסכים לדון בהקמת הגוש החוסם.
על כן מיהר גנץ ואץ לפגישה עם לפיד, ופקד על עוזרו לעדכן את הנאום שבו יתקוף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, האיש המחזיק באמתחתו קולות פוטנציאלים שיכולים להצביע עבורו.
C וכל הזכויות שמורות לאופורטוניסטים.

תאריך:  25/02/2019   |   עודכן:  25/02/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2019 (א)
יצחק מאיר
הבית היהודי והליכוד יצרו מצב, יותר מהיפותטי אם כי לא מוחלט, כי עצמה יהודית מקבלת מעמד של סוכנת וטו על כל החלטה של הקואליציה בה אין בלעדיהם רוב, אם סוף דבר הליכוד יעמוד בראש הקואליציה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - לאן דרכם? תסבוכת מביכה, מפלגת לג"ו ואיש חסר עכבות    משנכנס אדר מרבין בשמחה
איציק וולף
מפלגת יהדות התורה השיקה את קמפיין הבחירות והצהירה כי לא תשב בממשלה שבה יהיה חבר יאיר לפיד    "מי שמטיף לנו ללמוד ליבה לא עשה בגרות. נכשל כשר אוצר"
רפי לאופרט
בשבוע שעבר התבשרנו על "הפקה פוליטית" חדשה-ישנה של גנץ ושותפיו    עד מהרה התברר שזו אותה גברת פוליטית שהכרנו, בשינוי אדרת, בשני הבדלים: כל הדברים הטובים שהיו בשמאל ההיסטורי חסרים בה וכל הדברים הרעים מוגברים כמה וכמה מונים    מדובר באותה סוכריה מורעלת בעטיפה שונה
ראובן לייב
חזרתם הצפויה לבית המחוקקים נעוצה בסקרים פנימיים של הליכוד, לפיהם היא דרושה בשל החשש שגוש הימין יאבד את הרוב שיש לו מול מפלגות המרכז-שמאל - נתון שיגזול מבנימין נתניהו את הזכות להרכיב את הקואליציה הבאה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il