X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השוק הישראלי מוצף בחיקויים מכל הבא ליד - ממטבעות, דרך תרופות, ועד למוצרי מזון, כשהטכנולוגיה המשוכללת מסייעת לזייפים להוציא מתחת לידיהם עבודה שהיא פאר היצירה
▪  ▪  ▪
גם דרכונים [צילום: קובי גדעון/פלאש 90]

השוק הישראלי מוצף בחיקויים מכל הבא ליד - ממטבעות, דרך תרופות, ועד למוצרי מזון, כשהטכנולוגיה המשוכללת מסייעת לזייפנים להוציא מתחת לידיהם עבודה שהיא ממש מושלמת.
עם יד על הלב צריך להודות שמכת הזיופים היא מכה שאיננה כתובה בתורה. היא מונחתת במחשכים, על ימין ועל שמאל, ללא הבחנה בין טובים לרעים. ראוי לציין שהשוק הישראלי ניצב חסר אונים בפני ממדיה, בסיוע הטכנולוגיה, המשתכללת מיום ליום, מצליחים הזייפנים להוציא מתחת לידיהם יצירה שאפשר להתפאר בה.
בראש חוצות חוגגת בימים אלה במיוחד תעשיית זיוף התרופות. הפופופולרית שבהן היא חיקוי הויאגרה להגברת האון המיני. החיקויים מופצים, כמובן, שלא באמצעות הצינורות הרשמיים של הגרמים הרפואיים ובתי המרקחת. הם מתגלגלים לידי סוחרים פרטיים, המעבירים אותם לקהל הרחב באמצעות רשתות האינטרנט ותיבות הדואר למיניהן. זהו גם גורלן של גלולות המניעה לנשים, המתגלות לא אחת כמזויפות, שאינן אפקטיביות ושרכישתן נעשית, בעיקר, באמצעות סוכנים פרטיים.
הלהיט התורן
גם גלולות ואבקות ההרזייה המזויפות אינן טומנות ידיהן בצלחת. הן מוצאות את דרכן לפיצוציות ולדוכני רחוב מפוקפקים. רבות מהן גורמות לתופעות-לוואי קשות, המחייבות לא אחת אשפוז ממושך. מחרה-מחזיק אחריהן ענף המזון, שמזמן כבר איננו חף מזיוף. הלהיט התורן הוא זיופן של ביצים אורגניות או ביצי משק. לצורך כך אין הזייפנים בוחלים להשתמש בשיווק הביצים שלהם באריזות מקוריות, הנושאות שמות של משווקים מהימנים. בד-בבד מזייפים בשוק דבש-מלכות ושמן-את אבות המזון החיוניים שהם אמורים להכיל.
בעוד שבעבר נהגו לזייף, בעיקר, שטרות של כסף, מזייפים היום גם מטבעות. בשוק מסתובבים לא מעט מטבעות של שקל ושל חמישה שקלים מזויפים - עבודת ידם של זייפנים מתוחכמים.
פופולרי לא פחות הוא עדיין זיופם של דרכונים, שבהם התמחו ככל הנראה גורמים מאפיונריים. באצעותם מצליחים עבריינים מועדים לצאת מן הארץ, חופשי-חופשי, לאחר שדרכוניהם המקוריים נשללו מהם בבית המשפט.
זיופי הבגדים, שהיו מקובלים במיוחד במחצית השנייה של המאה החולפת, עדיין לא פסו מן העולם. בשוק הישראלי מתגלים מפעם לפעם זיופי מותגים מפורסמים, בעיקר של חולצות יוקרתיות ושל מכנסי ג'ינס מתוייגים. זהו, מסתבר, גם גורלם של תיקי העור היוקרתיים, הנושאים שמות של מותגים מפורסמים כמו "לואי ויטון". ואם לא די בכל הזיופים האלה, הרי שהשוק מוצף גם בתמונות מזויפות של ציירים ידועים, הנמכרות כאילו היו מקוריות.

תאריך:  26/03/2019   |   עודכן:  26/03/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 ראובן לייב
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
בעז שפירא
סיכום הראיון מלמד על-כך שהאלוף עמידרור שולל לחלוטין קשר כלשהו בין מכירת המניות על-ידי נתניהו לבין עסקת הצוללות ורואה ניסיון לטעון לקשר כזה כמופרך    אל מול זה בלטה מאוד להיטות המראיין "למשוך" לכיוון אשם מצד נתניהו
מוטי הרכבי
מסתבר שלנתניהו כוח מאגי בעזרתו הוא יכול לשלוט באופן מוחלט בנשיא מצרים אסיסי ובקנצלר גרמיה אנג׳לה מרקל ולכפות עליהם את רצונו!
בעז שפירא
עד כדי כך חמור המצב שהרמטכ"ל הנכנס קיים סדנה למפקדים בכירים    נושא הסדנה - "ניצחון". כלומר, יש ללמד את הפיקוד הבכיר על מהות המונח הזה שנשכח מהם כלא היה
עליס בליטנטל
הפתרון הנדרש המיידי לאחר פגיעת הטיל בבטן הרכה של ישראל: לסגור לחלוטין את הגבולות עם מדינת החמאס עזה. שום מים, שום נפט, שום מלט (לבניית בתים לכאורה) ששימש לבניית המנהרות; שום מזון, תרופות, ונתינת טיפולים רפואיים
יורם אטינגר
ההכרה בריבונות ישראל ברמת הגולן מעצימה את תדמית ההרתעה של ישראל, שהיא מוצב קדמי ומכפלן-כח של ארה"ב במזרח התיכון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il