X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
האשמת מנהיגי ישראל ברציחות הרבות בחברה הערבית היא עלילת דם חדשה של ערבים חצופים, כפויי טובה כלפי המדינה היהודית המפרנסת אותם למרות שאינם ראויים לכך. אם וכאשר מנהיגי החברה הערבית יהיו מעוניינים באמת ובתמים להקטין את כמות הרציחות בחברה הערבית, מדינת ישראל תסייע להם בכך
▪  ▪  ▪
מחאה במגזר הערבי נגד האלימות [צילום: דוד כהן/פלאש 90]

החברה הערבית מכירה באלימות ורצח כדרך אפשרית לפתרון בעיות ומחלוקות חברתיות. שינוי תרבותי של החברה הערבית לא יוכל להעשות על-ידי הזרמת כספים או תוספת שוטרים לערים וכפרים בעלי רוב ערבי. בכל רחבי העולם הערבי שימוש באלימות, כולל רצח, מהווה דרך מוכרת לפתרון סכסוכים ובעיות חברתיות ופוליטיות. שימוש באלימות ורצח על-רקע של נקמת דם, חילול "כבוד המשפחה", חיסול יריבים מסוגים שונים, וכמובן רצח על-רקע דתי ורצח יהודים. תרבות אכזרית בת אלפי השנים של שימוש באלימות ורצח כשיטה לפתרון סכסוכים, לא נעלמה מהחברה הערבית בישראל עם הקמת המדינה. הדברים הללו אינם חדשים לעם היהודי ולאזרחי מדינת ישראל היהודים.
על-רקע ההיסטוריה המדממת והאכזרית של העולם הערבי בולטת בגסותה החוצפה הבלתי נסבלת של הפוליטיקאים הערבים במדינת ישראל ובפרט חברי הכנסת הערבים. ללא היסוס הם מתפרעים בכבישים, מפגינים נגד המדינה היהודית ומפירים את הסדר הציבורי. הם מאשימים את ממשלת ישראל, את ראש הממשלה ואת כל מי שהעז להזכיר להם שבעיית האלימות והרציחות הרבות בחברה הערבית הם תולדה ישירה של התרבות הרקובה והמנוונת של החברה הערבית. זוהי תת-תרבות בת אלפי שנים ואין זה בכוחה של מדינת ישראל לשנות את אופי החברה הערבית. אם יש מישהו שיכול לעשות זאת הם הערבים בעצמם אשר אינם נוקפים אצבע כדי לשנות את התרבות הרקובה הזו.
למדינת ישראל יש אינטרס ברור לאסוף את כל כלי הנשק המצויים בידי הערבים. העובדה שהערבים עצמם אינם משתפים פעולה עם ממשלת ישראל במסירת מידע חיוני אינה צריכה להפתיע איש. החזקת נשק נותנת לערבים הרגשה של כוח מול מדינת ישראל ותחושה שהם שולטים בעצמם על עצמם מחוץ לגבולות הסמכות של מדינת ישראל. רוב הערבים אינם מכירים בלגיטימיות של המדינה היהודית ולא ישתפו פעולה עם המשטרה באיתור כלי נשק. הערבים לא ימסרו מידע למשטרה על שכנים המחזיקים נשק הן מפחד נקמתם של גורמים לאומניים והן מסיבות של גאווה לאומית.
משרדי החנוך וביטחון פנים מציעים כעת לבזבז מיליוני שקלים נוספים על מאות שוטרים נוספים או על "חינוך מחדש" של החברה הערבית כפתרון לתרבות הרצח בת אלפי השנים של החברה הערבית. הזרמת כספים והגדלת הגרעון התקציבי היא פעולה חסרת תוחלת וחסרת סיכוי. זהו צעד של אחיזת עיניים של פוליטיקאים אובדי עצות החוששים לאמר למנהיגי הערבים בגלוי שתרבות הרצח שלהם היא הגורם העיקרי לרציחות. במקום לבזבז כספי ציבור והגדלת הגרעון התקציבי, על הממשלה לדרוש מחברי הכנסת הערבים לדאוג לכך שאלפי כלי הנשק שבידי הערבים יימסרו למשטרת ישראל מהר ככל האפשר. במקום להסית במסגדים לרצח יהודים, על הפוליטיקאים הערבים לדאוג לכך שאנשי הדת שלהם יטיפו לאחווה ונגד שימוש באלימות.
האשמת מנהיגי ישראל ברציחות הרבות בחברה הערבית היא עלילת דם חדשה של ערבים חצופים, כפויי טובה כלפי המדינה היהודית המפרנסת אותם למרות שאינם ראויים לכך. אם וכאשר מנהיגי החברה הערבית יהיו מעוניינים באמת ובתמים להקטין את כמות הרציחות בחברה הערבית, מדינת ישראל תסייע להם בכך.

תאריך:  08/10/2019   |   עודכן:  08/10/2019
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בני ישמעאל ומדינת ישראל
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
מאמר מצויין. כל מילה במקומה.
אלי נמט  |  10/10/19 17:21
2
השמש מאירה! הערבים רוצחים!
עובדות!  |  10/10/19 19:25
3
שים לב:
קורא  |  11/10/19 09:17
 
- נכון ולא נכון
רותי איזיקוביץ  |  11/10/19 11:19
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גרשון הכהן
בסיום שתי מערכות בחירות, החברה הישראלית לפלגיה, חייבת בחשבון נפש ובתהליך תשובה. מנקודת מבט יהודית כולם חייבים בתשובה, גם הצדיקים, כל אחד על-פי דרכו. לא באתי להצביע על הטעון תיקון, אלא להציע מבט רענן ופשוט, על יסודה הפלאי של האפשרות לתשובה. המושג "חזרה בתשובה", כמו מושגים רבים אחרים בשיח הרווח, נלכד עם השנים, בדימוי צר ואף שגוי
ציפי לידר
בשולי הכותרות: ביבי אל תפרוש    רצח במשפחה קחו אחריות    ולקינוח אישה היא לא רכוש
אלי אלון
יאיר פלד, בן קיבוץ יגור, רכז חטיבת בני הקיבוץ המאוחד וממפקדיה הראשונים של סיירת חטיבת הצנחנים, היה מפקד נערץ, איש ערכי דמות מופת ובעל יכולת יצירתיות ותעוזה והפך לאגדה עוד בחייו
אורנה ליברמן
ב-1848 נחרדה פריז כולה    גופות נשים צעירות, שזה עתה נפטרו, הוצאו מקבריהן והתגלו על-ידי שומרי בית הקברות מונפרנאס    במשך שנה שלמה נמשך הסיוט עד אשר נמצאה תחבולה שהודות לה נחשף הנקרופיל שזכה לתואר "הערפד ממונפרנאס"
איתן קלינסקי
אין מאומה בין להט האמונה הדתית הנקייה, אותה יש לכבד, אותה חובה של כולנו לכבד, ובין "הלהט הדתי" הרווי בבורות ובבוטות, שהפגינה השרה מירי רגב, ממנו חובה להסתייג ואותו יש להוקיע
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il