X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
זה הפך בלתי נסבל שקוף ובוטה, הם כבר לא מנסים אפילו להסתיר מהציבור את עמדתם, זו לא עיתונות מעורבת זוהי עיתונות אלימה שקובעת את סדר היום הציבורי על דעת עצמה למען עמדותיה
▪  ▪  ▪
גנץ. מבולבל [צילום: אבשלום ססוני/פלאש 90]

אז מי באמת אחראי לכך שישראל תקועה עמוק בתוך מבוך פוליטי מרושע וציני? יש את אלו שסבורים שליברמן הוא הגורם המרכזי, חלק מאמינים שאלו גנץ וביבי שלא מוכנים לשחרר את הפלונטר. זהו ויכוח אינסופי שיכול להימשך לנצח. אבל יש גורם אחד שאחראי באותה מידה למצב כמו שלושתם ביחד וכל אחד לחוד. אני כמובן מדבר על התקשורת. להם יש חלק לא מבוטל ואף מרכזי במצב הפוליטי הסבוך אליו כולנו נקלענו. יש מספר גישות עיתונאיות מקובלות, עיתונות מדווחת, מעורבת ופרשנית. לכל אחת מהגישות תפקיד אחר בקביעת סדר היום הציבורי.
זה לא סוד שההגמוניה ששלטה ושולטת באמצעי התקשורת המרכזיים בישראל, נמצאת בידי השמאל והשמאל הישראלי מעולם לא היה הגון. הוא השתמש בציניות מבחילה בכוח התקשורתי העצום על-מנת להנחיל דעותיו ועמדותיו בקרב הציבור בישראל. אני אמנע מלהזכיר כאן שמות של עיתונאי עבר שנהגו כך, רק אומר שהם היו מלאכים טהורים, זכים ותמימים אל מול פני עמיתיהם היום. הם בניגוד לעמיתיהם ניסו "לחנך" ברמיזה, עקצו באלגנטיות, הציפו את השקפת עולמם מצחינה ככל שתהיה בעדינות והדרגתיות לאורך שנים רבות. הם לא נכנסו לאולפן תקעו פלוץ קולני וביקשו מכולם להתכופף להריח. הם שיחררו באלגנטיות כמעט בלי שאף אחד שם לב.
השמאל התקשורתי הבין שלשחרר בשקט לא באמת עובד, ובעידן הרשתות החברתיות כשלכל אזרח יש מקלדת, אפילו פלוצים קולניים ומצחינים לא עושים את העבודה, מדובר כאן בעם קשה עורף ותתרן מבחירה. כל מה שמריח לו כמו אינדוקטרינציה זוכה מיד לטיהור אוויר או התעלמות מוחלטת. לעיתונות המעורבת לא נותרה יותר ברירה, אם זה לא הולך בכוח זה אולי יצליח באלימות. כל מי שמוכן לצאת רגע מהפוזיציה של עצמו יכול להעיד שנטרפה עליהם דעתם, הם אפילו לא מנסים להסתיר את זה יותר. את הסיקור המוטה לשלילה לו זכה וזוכה נתניהו עוד ילמדו בבתי ספר לתקשורת וניו-מדיה במשך שנים רבות.
יוצרים מציאות
אני יכול לתת לכם כאן אינסוף דוגמאות להטיה מכוונת של המציאות עצמה כך שתתאים לפוזיציה של המדווח. הדוגמה האחרונה שצריכה להדהד בראשכם הוא מקרה נעמה יששכר, רק לפני שבועיים בכל אולפן הפצירו בנתניהו להשיב אותה מיד, לא ייתכן שצעירה ישראלית תשמש כפיון אסטרטגי בין רוסיה לישראל. אז הוא הביא אותה... פתאום היא כבר לא הילדה של כולנו, למה מגיע לה לחזור הביתה במטוס ראש הממשלה על חשבון משלם המיסים, ומה זה הפסטיבל הזה "לסוחרת סמים"... אתם חייבים להבין, הם יוצרים מציאות ולחץ בשלל נושאים חברתיים, מדיניים וביטחוניים, ואם לא נענים לדרישותיהם הם מקיאים ורבלית בכל הזדמנות בכל אולפן. אם כן נענים לדרישותיהם הם מטנפים ורבלית בכל הזדמנות בכל אולפן. במילים אחרות זה לא משנה מה עושים זה משנה מי עושה.
נניח שגנץ היה מביא את נעמה הביתה איך לדעתכם זה היה נראה ונשמע? רק דמיינו שגנץ היה עומד עם נשיא ארה"ב ומציג את תוכנית המאה. זה היה מוגש עבורכם כמו קינוח גורמה יצירתי במסעדת עלית. כשאנשי תקשורת בכירים לוקחים את המציאות ומעוותים אותה לצרכיהם ולקונספציה שתואמת את הלך רוחם הם לא ראויים להיקרא עיתונאים או פרשנים, מדובר כאן על מחבלי תקשורת בהתהוות. בגללם המדינה תקועה, כי הם הצליחו לבלבל כל כך הרבה אזרחים תמימים. הם לא רק סיקרו, פרשנו או דיווחו, הם מציגים מציאות מעוותת ויוצקים פנימה את עמדותיהם.
בכל יום הם מתערבים באופן בוטה שאינו משתמע לשתי פנים בסדר היום הציבורי. אל תתנו לעובדות לבלבל אותם, הם סימנו את שלטון הימין ואת נתניהו בפרט, גם אם בת קול תכריז משמיים שביבי הוא המשיח, הם יטענו חמור. פעם לפחות הם היו אלגנטיים, רהוטים, מנומסים, לפני הכניסה לאולפן הם עטו תחפושת ועניבה, היום הם ישירים בוטים ללא תחפושות, אופירה וברקו לפנים! אם צריך לרדת נמוך הם ירדו הכי נמוך שיש, העיקר לנצח ושכולנו נראה איך גנץ מתכופף לנשק את הטבעת של אופירה וברקו מכריז בקולו שהוא יצביע לכחול לבן. מה שאופירה וברקו טרם הבינו שהבדיחה על חשבונם, הם ישתמשו ויזרקו.
מדוע באף ראיון מר בני גנץ לא נשאל את השאלה שיותר מחצי מדינה שואלת את עצמה בכל יום: מר גנץ אתה מתמודד לראשות ממשלת ישראל, בחלק נכבד מהופעותיך הפומביות אתה נוטה להתבלבל טועה או שוכח, האם אתה מאמין שכך אתה יכול לייצג את מדינת ישראל ואזרחיה? טוב לא כך בדיוק הייתי מנסח את השאלה הקשה, אבל זו שאלה כל כך מתבקשת, כל כך אמיתית. אבל מה להם ולאמת. אנחנו כולנו תקועים כי הם מנסים לכפות דעתם ועמדתם בכוח על הציבור הישראלי המבולבל. בעיקר בגללם אין כאן הכרעה ואני חוזר בי - זוהי לא אינדוקטרינציה. מדובר כאן על שטיפת מוח. המחלוקת, הוויכוחים, הרפש שמושלך כאן חדשים לבקרים, הבלבול והכאוס שהם זורעים מטרתם להצמיח לנו מנהיג חדש. היידה גנץ! רק זכור בני, אם אתה הבא בתור, הם יעשו ממך קציצות. בכל זאת, חייבים להמשיך להתפרנס.

תאריך:  03/02/2020   |   עודכן:  03/02/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בני גנץ / Benny  Gantz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחבלי התקשורת מחכים לגנץ
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
כתבה ראויה
שמחה חן  |  3/02/20 13:22
 
- כתבה ראויה. הדימויים פחות
קצת כבוד  |  3/02/20 14:04
 
- לקצת כבוד למי?
שמישלי  |  3/02/20 17:27
2
גנץ מועמד חלומי עבור הבריונים
ריצ'רד1  |  3/02/20 16:01
3
בלגנץ לא רק מבולבל אלא לא ראוי
שםלי  |  3/02/20 17:33
4
כתבלב=
שמ  |  3/02/20 18:53
5
מועבר לכל התגובות הנ"ל
שמחה חן  |  4/02/20 11:33
 
- דבריכנופיות שקרנים תומכי ביבי
יהודה דרורי  |  4/02/20 18:33
 
- ליצןדרורי》ממתי סיקור?אוהד=שוחד
ע_הראל  |  4/02/20 22:09
 
- המשך》הילכת דרשוביץ חובה=כנסת23
ע_הראל  |  5/02/20 15:44
6
לגנץ פשוט "אין את זה"
אקטואלי  |  4/02/20 23:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
מירב ארד
הוסיף" נאמנים לדרכנו - ש"ס תלך רק עם נתניהו"    על היריבות עם ליברמן אמר: "זוכר שדרעי וליברמן היו חברים. שיתוף הפעולה איתו היה מהטובים בכנסת"
עידן יוסף
איילת שקד נשארת האהודה היותר במגזר הדתי-לאומי    רוב הציונות הדתית תצביע לימינה, ורק 4.6% לכחול לבן    רק כחמישית לא מחבבים את בנט וסמוטריץ'
עידן יוסף
לפיד האשים את השר רפי פרץ בתמיכה בטבח במערת המכפלה    פרץ: "כשאין ימין ושמאל, מה שנשאר זה רק להסית לפני הכל"    ימינה: לפיד בכל שנותיו באולפנים וככתב בכיר ב'מחנה' לא הגיע לעשירית ממה שהרב רפי עשה"
עידן יוסף
אומר כי התוכנית הסודית למניעת בחירות רביעיות של ליברמן עוברת בסיכום שסוכם בין ליברמן לבין גנץ, לפיד, מרצ, העבודה והרשימה המשותפת    "ש"ס והליכוד הולכים לעבוד יחד"
רפי לאופרט
" ...וגם ירשת"? מטיח הנביא אליהו במלך אחאב אחרי רצח נבות הכרמלי. בדברי גנץ: "אביא את תוכנית טראמפ לאישור הכנסת". אני רואה מטאפורית אנלוגיה מלאה בין שני המקרים. האם לשם אנו הולכים במדינה המתוקנת שמבטיחה לנו כחול לבן?
רשימות נוספות
מי שעושה צבא - יהודי מדרעי וגפני  /  עידן יוסף
רק לפיד התנגד לתמיכה בסיפוח  /  איציק וולף
"הסיפוח - רעיון משיחי"  /  עידן יוסף
פתק הסוכר, ביבי וטראמפ  /  דן מרגלית
קדש ברנע נמחקה בעסקה הנדל"ן   /  איתן קלינסקי
השריף בנט  /  דן מרגלית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il