X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הצביעות של השמאל חצתה את כל הקווים, מוסר כפול, אופורטוניזם וניצול משברים משאירים את נתניהו לעמוד לבדו בחזית ולהתמודד עם מגפה כפולה, וירוס ושלטון
▪  ▪  ▪
נתניהו. כולם רוצים עכשיו בחזית [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מגפת הקורונה הכניסה את העולם להסגר, אנשים מתעוררים אל מציאות חדשה בטרנינג ישן, סדר עולמי חדש על ספות סלון מותשות. אי-הוודאות והפחדים האישיים הם קרקע פורייה לצמיחתם מחדש של אופורטוניסטים ממוצעים ונוכלים ותיקים. אתמול הציעו לי לקחת הלוואה "בטוחה" בדמי טיפול זניחים של 6,000 שקל, מסיכות M3 נמכרות במחיר מופקע של 90 שקלים ליחידה, באופן די אירוני הסינים הקפיצו את מחיר מכונות ההנשמה במאות אחוזים וכל הקודם זוכה.
ממש מתחת לאפם של אזרחי מדינת ישראל המבוהלים מתבצע כרגע מעשה נבלה, מחטף שלטוני חסר תקדים. בימים כתיקונם מחטף שכזה לא יכול היה להתרחש, מאות אלפים היו יוצאים לרחובות וישראל הייתה נזעקת. כשחברי סיעת בל"ד מרימים את ידם ומכשירים החלטות הרות גורל עבור גנץ ושותפיו לדרך, ישראל נקרעת. תומכי טרור שישפיעו על עתיד כולנו, אין להם כוונות טובות, הם לא רק כלים דהויים על לוח שח שחוק, הם פניה החדשים של ישראל המבועתת.
מסתבר שהיחידים שמבינים את גודל השעה הם חברי המשותפת שמנצלת בהנאה רבה את מצב הביש אליו נקלענו. הם יודעים איך למקסם את כוחם האלקטורלי על-מנת לערער על דמותה של ישראל היהודית והציונית. פניהם לא לשלום והם מצייצים בהתרסה ובקצב מרשים ציוצים מתסיסים שמטרתם לקרוע לפיסות קטנות יותר, את ישראל המפולגת גם ככה. שאיימן עודה מצייץ וקורא ליולי אדלשטיין "סמרטוט" הוא מבין בדיוק איזה שד הוא מעיר. הוא עושה זאת במודע ובכוונת מכוון, כשהוא נעמד אל מול מצלמת הנייד ומתגרה בשר הביטחון הוא מבין בדיוק איזה צד על המפה הפוליטית חש נבגד.
מצב רגיש
אי-אפשר להושיט יד אחת לשלום ודו-קיום ובשנייה לאחוז במחבת הרותחת ולהקפיץ שם ציוצים יהירים, מתגרים וחסרי אחריות. כשמשה בוגי יעלון קובע שהיבא יזבק היא תומכת טרור שפלה ושהיא ושאר חברי סיעת בל"ד "צריכים להיות מחוץ לחוק" אני תוהה על איזה חוק בדיוק הוא מדבר? על החוק שמאפשר לו או מונע ממנו. כל הצבעה משותפת שלו עם חברי סיעת בל"ד היא בגידה בעקרונות שהוא בעצמו קבע. כשבוגי נותן לקולה של יזבק להישמע ולשנות סדרי דמוקרטיה בכנסת ישראל הוא מכלה את האמון שציבור בוחריו הדל העניק לו. כמו אחרוני האופורטוניסטים חברי "הקוקפיט" מנצלים מצב רגיש ועצוב על-מנת לנטרל את נתניהו ובוחריו.
כל מי שהרים גבה כשנתניהו זעק "הפיכה שלטונית" זוכה לחזות בה מתרחשת ממש בימים אלו. הלכה למעשה תחזיותיו של נתניהו מתממשות. כשהוא טען שליברמן וגנץ סגרו דיל עם המשותפת, הוא צדק. כשהוא טען שכחול לבן והמשותפת יעשו יד אחת על-מנת להדיחו, הוא צדק. כל מי שמנצל באופן ציני את המצב ומנסה לאנוס את הציונות בעזרת מתנגדי הציונות הוא יצור נאלח ומצחין. גם בתוך כל הסחרור המתיש הזה, גם בתוך חוסר הוודאות והדיסאוריינטציה שנכפתה על כולנו, הימין חייב לזכור שקמו עליו לכלותו, שהדמוקרטיה האליטרית משרטטת מחדש את גבולות רצון העם. הם יחוקקו בכל מחיר חוק שימנע מנתניהו להמשיך לייצג את בוחריו.
הסינרגיה המושלמת בין מפלגת בג"ץ לעקרונות הצדק הסלקטיבי של השמאל הראוותני, הם אלו שהכשירו את יזבק שחתמה בידה על תעודת ההכשר שממליכה את מאיר כהן ליו"ר הכנסת ומבקשת לסלק את נתניהו לאלתר, וידה עוד נטויה. אלו הם ימים עצובים לרצון העם, הוא מנוטרל מרצון והוא סגור בביתו, הוא לא מסוגל למחות, הוא לא מסוגל לצאת לרחוב, הוא עסוק בהחלטות קיומיות ומתלבט בין פתיתים ושניצל לעוף ותפוחי אדמה בתנור. מה שעתיד להתרחש בחסות כחול לבן, פרץ, ליברמן והמשותפת הוא המחטף השלטוני הכי אנטי דמוקרטי שידעה ישראל.
נתניהו עתיד לספוג זעם ציבורי רב, כל החלטה בלתי אפשרית שלו פוגעת במשהו או מישהו, הוא האיש שכולם רוצים עכשיו בחזית, אבל רק לעכשיו... היום הוא בחירה חכמה, כשיסתיים המשבר הנורא, הוא ישוב להיות "שוחד, מרמה והפרת אמונים" תודו שלא שמעתם את זה כבר מלא זמן.

תאריך:  29/03/2020   |   עודכן:  29/03/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 כולנו  מאיר כהן / Meir  Cohen
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
נתניהו מנהיג על תנאי
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
קובי, כל הכבוד על המאמר החכם
שמחה חן  |  29/03/20 11:14
2
קובי, נענשנו על חטאנו
בן נאמן  |  29/03/20 19:33
3
לגנץ לא היתה ברירה אחרת!
אקטואלי  |  29/03/20 23:35
 
- בסיפא של תגובתך יש משפט
למגיב האקטואלי  |  30/03/20 06:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2020
שמואל לוין
בחרנו בכנסת ה-21, והכל היה לשווא    המאה ועשרים לא הצליחו להרכיב ממשלה    בחרנו בכנסת ה-22, והם עדיין לא הצליחו להקים את המנגנון אשר לשמו שלחנו אותם לירושלים    הם לא עבדו עבורנו אפילו יום אחד לפני שפיזרו את הכנסת ה-22
מירב ארד
ח"כ תמנו-שטה: "בעת המורכבת הזו האינטרס הציבורי הוא ממשלת אחדות שתתפקד בצורה מיטבית"
בעז שפירא
אדלשטיין פעל ללא רבב גם מבחינת תקנון הכנסת המותיר לשיקול דעתו הבלעדי את כל העניינים הכרוכים בתפקוד הכנסת לרבות כינוס המליאה וקביעת סדר היום
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - רחמי שמיים, שמועות, שיסוי, העוזבים והחוזרים ועגלת השוטים    שבת שלום ובריאות שלמה    רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')
יוסף אליעז
הצטרפותו של בני גנץ לממשלה תחת ראשותו של ביבי נתניהו הפתיעה ואכזבה רבים שתמכו בגנץ והאמינו להצהרותיו כי בשום פנים לא יעשה כן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il