X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
את החבטה הכלכלית הקשה שכולנו נספוג המציאו בסין לעולם ניתנה הזדמנות להיכנס בכפייה לגמילה מצרכנות זבל תוצרת סין
▪  ▪  ▪
זבל לא הכרחי [צילום: AP]

מכירים את התחושה של היקיצה מסיוט נוראי? מכירים את תחושת ההקלה בדיוק ברגע שהבנתם שזה היה רק חלום מטונף? אז מאז שנגיף הקורונה התפשט בהשפרצות רסיסים מזהמות על כל העולם, אני מתעורר עם תחושת שליחות של יום חול.
הקפה בבית, ואז השני בקפה של ניר במרכז המסחרי בכפר ורדים. בין שיחה לשיחה נרקמת לה תוכנית הדייג השבועית שלי ושל ניסן, ומחשבות שווא של בוקר על תפריט התזונה היומי. תמיד בבוקר אני חושב על תפריט תזונה בריא ודיאטטי ובצהריים תוקע שווארמה נוטפת שומן עסיסי.
ואז זה מכה בי. זה לא יהיה עוד יום רגיל, אני לא הקצתי מסיוט, אני התעוררתי אל תוך סיוט מתמשך שקטע את רצף התוכניות של כולנו. נגיף זעיר ששיבש את התוכנית הגלובלית להצלחה ושגשוג. את התרחיש האפוקליפטי של התפרצות מגיפה עולמית ראינו בעשרות סרטים. את הסרט שכולנו חווים בימים אלו ההיסטוריה תזכור ועשרות במאי דיכאון דוקו מתעדים ממש בזמן כתיבת שורות אלו.
בזמן שכולנו מתמרקים באלכוג'ל בניחוחות חדר מתים, שומרים על מרחק של שני מטר ולא יוצאים מהבית, הסינים חזרו לתפקוד מלא ויצור מוגבר של מכונות הנשמה במחיר מופקע ומסיכות "קשה לי לנשום" במחיר מבצע. תיאוריות הקונספירציה שמציפות את הרשת ואת ערוצי התקשורת הישירים, מציירות סין מרושעת שרקחה מזימה לרכוש את העולם בזול תוך שימוש בנגיף מהונדס גנטית שמטרתו הייתה לשתק את הכלכלה העולמית ואת המתחרות הישירות של סין.
כשחושבים על איטליה, שנחשבת ליצרנית ויצואנית גדולה זה נשמע סביר למדי, אבל כמו בכל תיאורית קונספירציה מוצלחת, רב הנסתר על הגלוי וכשאני חושב על כך אני נזכר במילותיו של מאיר אריאל זצ"ל שכתב בשירו "דוקטור התחכמות" את הבית הבא: שמע כל אמת יוצאת לאור עם פצצת זמן מרשרשת, מי שיכול לספור כל חור שוכח את הרשת. אז גם אם נראה כרגע שסוף העולם הגיע והמוסד בכבודו ובעצמו עסוק במשימות רכש "הרואיות" וחובקות עולם, התפרצות מחלת הקורונה טומנת בחובה הזדמנות חסרת תקדים לכלכלות רבות בכל רחבי העולם.
אינטרסים רבים
התלות המזעזעת במפלצת היצור הסינית שחיסלה רבבות יצרנים, יזמים, ומפעלי יצור מקומיים והפכה את מרבית תושבי העולם לצרכני זבל לא הכרחי מעלי אקספרס, היא אותה המפלצת שאילולא התפרצות המחלה הייתה ממשיכה לזלול לכולנו את הכיס, ובעוד מספר שנים בודדות הייתה הופכת לשליטה המוחלטת של כלכלת העולם. אם הסינים בטיפשותם הנדסו את הנגיף על-מנת לקנות אותנו בזול עכשיו, הם עתידים לשלם בריבית דריבית ממש בזמן הקרוב, ולכן אני לא מוצא שום הגיון כלכלי בהפצת נגיף שישתק כלכלות שלמות.
כמו שאף מסעדן לא היה מרעיל את לקוחותיו כך גם לא סביר שהסינים ישתקו את הכלכלות שצורכות מסין ללא הכרה. יש בעלי אינטרסים רבים שמעוניינים לעורר את חמת העולם על הסינים והעטלפים שלהם ואנחנו צפויים לשמוע בתקופה הקרובה על עוד התנגשויות רבות בין ארה"ב החופשית לסין האדומה. העולם ביום שאחרי צריך להתפקח, לא תהיה לו ברירה. אנשים רבים ימצאו את עצמם מלקקים את פצעי החבטה הכלכלית העצומה שהם חוו.
תרבות צריכת הזבל הסיני המיותר חייבת להיכחד מהעולם. לא זו לא קריאת נקמה בסינים, זו התפכחות ושפיות. אתם ממש לא צריכים את הסליים המגנטי, החול הקינטי, הפאזל הפלגמטי, ההתקן הפרובלמטי והצעצוע הדרמטי שמיוצר בסין. אנשים חייבים לעבור גמילה ממוצרי עלי אקספרס וממחלת הקופסאות שמגיעות באיחור. סין מייצרת ללא הכרה והפכה את העולם כולו לנרקומן של זבל סתמי, העולם היה חייב להיכנס לתהליך גמילה כפוי על-מנת להשתחרר ממחלת האצבע הקלה והמוח הרך.
הקורונה היא גם מחלה וגם התרופה לצרכנות המוגברת של כולנו. בסיסה של כל כלכלה בריאה הוא יצור ויזמות מקומית, ההשתלטות המהירה של סין על קופת המזומנים של העולם טומנת בחובה אסון כלכלי בהתהוות, מישהו היה חייב לעצור את זה והמישהו הזה עצר. קיבלנו שיעור מאלף. השיעור עתיד להסתיים בקרוב והכיתה תשוחרר להפסקה עד לאסון הגלובלי הבא.
אז בפעם הבאה שאתם לוחצים על כפתור "קנה עכשיו" על-מנת להזמין משקפי "ריי ננד", רמקול בלוטות' מקרטע, כפכפי זרוק אותי וטייץ חפון אותי, תחשבו על סיני שמכרסם עטלף ומפיץ נגיפים, יעבור לכם החשק. וגם ככה אתם במינוס. בהצלחה לכלכלת העולם המשוחררת.

תאריך:  02/04/2020   |   עודכן:  02/04/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הקונספירציה המזעזעת של הסינים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
יותר מזעזע !
סדר עולמי חדש  |  2/04/20 21:56
2
אם היית מודע לכך שארה"ב האשמה
cola  |  6/04/20 04:05
3
זה לא סין זה הגלובליסטים
חשדנית  |  6/04/20 09:14
 
- חדשנית, הגולבליסטים והסמולנים
שמחה חן  |  11/04/20 07:27
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איתמר לוין
ד"ר אנתוני פאוסי, ראש המכון הלאומי למחלות מדבקות, מאובטח בשל התקפות עליו מצד בלוגרים ואמצעי תקשורת בימין    זינוק במכירת נשק בארה"ב בחודש מארס
מירב ארד
יו"ר הוועדה ח"כ שלח: רה"מ חייב להתנער מכל שיקול זר ולפעול מיידית, באופן מאסיבי וממוקד, לטיפול בבני ברק"    על-פי נתוני משרד הבריאות מס' הנדבקים בעיר זינק ביותר מ-300 בתוך יומיים
עומר מואב
יכול להיות מישהו עם אומץ ותבונה לזהות השקעה טובה, או עם רעיון מבריק לסטארט אפ    האנשים האלה יכולים להיות מאוד עשירים, ובכל זאת הם לא מבינים דברים בסיסיים במקרו כלכלה ובמדיניות כלכלית
רועי אורן
תיק האוצר נחשב מאז ומתמיד כאחד משלושת התיקים הבכירים בממשלה (בצוותא עם תיק הביטחון, ותיק החוץ), אך הוא גם נחשב לעתים תיק כפוי טובה שעשוי להוציא פוליטיקאי במצב לא-טוב
מירב ארד
יו"ר ארגון רופאי המדינה חשף כי נערכות רשימות להוצאת עובדים לחל"ת בעקבות ירידה בפעילות השוטפת בבתי החולים    מנהל בית חולים שערי צדק מזהיר: "בעוד שבועיים יירד סטנדרט הטיפול. מגבלות של צוות מיומן"    יו"ר הוועדה: "הצוותים הרפואיים עומדים בחזית המאבק ואסור שמי מהם ייפגע בשכרו או בביטחונו התעסוקתי"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il