X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לנוכח משבר הקורונה שהכניס את המדינה למצב חרום, אני עומד נכלם ומזועזע למראה הבריונות הציבורית שמפעילים גורמים קיצוניים ושליליים בקרב הציבור החילוני והדתי גם יחד
▪  ▪  ▪
מעוררי כבוד [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]

כאזרח במדינת ישראל, המשלם מיסים שמהם ממומנת פעילות משטרת ישראל להגנת שלומי ושלום הציבור כולו, אני עומד על זכותי הדמוקרטית לומר בגאווה שמשטרת ישראל היא המשטרה שלי. משטרת ישראל היא גם המשטרה שלך, ושל כולנו בעתות שלום, ועל אחת כמה וכמה בשעת חרום ובעתות מלחמה.
לנוכח משבר הקורונה שהכניס את המדינה למצב חרום, אני עומד נכלם ומזועזע למראה הבריונות הציבורית שמפעילים גורמים קיצוניים ושליליים בקרב הציבור החילוני והדתי גם יחד. אלה גם אלה בסיוע "סנגורים חברתיים" מפוקפקים וקומץ עשבים שוטים, רומסים כל חוק והוראת שעה כדי לפגוע בשלום הציבור וביסודות הדמוקרטיה. מפרי הסגר והוראות הבידוד, ושאר המנופפים בדגלי הדמוקרטיה המעוותים שלהם, לא רק שאינם מבינים את גודל השעה ואת גודל האסון המרחף עלינו, הם לא פחות מאשר אנרכיסטים תככנים, שטובת המדינה כלל אינה עומדת לנגד עינם.
השימוש שעשה חולה קורונה מאומת בתחבורה ציבורית, אינה רק הפרת הוראות בידוד, זה בפרוש אקט של טרור ביולוגי מסכן חיים, העלול להפוך לאירוע טרור רב נפגעים. ממש כשם שהסעת נוסעים בתחבורה ציבורית בניגוד להוראות בשעת חרום היא סכנה לשלום הציבור ולא פחות מכך איום חמור על שלומם ובריאותם של גורמי האכיפה, ויש להתייחס אליה כאל סיוע למעשה טרור. חובה למצות את הדין עם הפושעים הללו במלוא החומרה.
מבלי לגרוע בחלקם מעורר הכבוד של כוחות הביטחון הפועלים למופת בשעת המשבר הנוכחי, הרי שמשטרת ישראל שלנו ראויה להערכה מיוחדת עוד יותר על עמידתה האיתנה בחזית העימות עם האויב הביולוגי המסוכן והבלתי נראה, ועם אויבי החברה מתחילת משבר הקורונה. שוטריה ולוחמיה ללא הבדלי מין, או דת, פועלים בנחרצות ובמסירות אין קץ תוך סיכון בריאותם האישית וחשיפת משפחותיהם לסכנת הנגיף. חובה עלינו לדאוג לשלומם למען הדמוקרטיה הישראלית, כי בלעדיהם לא תהיה לנו מדינה.
חובה עלינו להגדיל את סמכויותיהם ולאפשר להם בחוק הפעלת כוח רב יותר כנגד הטרוריסטים למיניהם ההופכים לסכנה קיומית על חיינו. אם נסתתר מאחורי סיסמאות דמגוגיות של חשש מפגיעה בזכויות אדם, זכויות אזרח והגנה על שלום הדמוקרטיה, נקבל אנרכיה. כל פעולה להצר את צעדי המשטרה ואת צעדי שרות הביטחון הכללי תחבל בעבודתם למעננו ותפגע בנו, ובסוף נשאר בלי האדם ובלי הדמוקרטיה.
בני משפחתי, חברי וידידי, עשו כל שביכולתכם כדי לתמוך במשטרת ישראל - המשטרה של כולנו, כדי להבטיח שעבודתה למעננו תישא פרי. התפללו שכל שוטר ושוטרת ישובו למשפחותיהם בשלום ובבריאות שלמה. הם בפרוש ראויים למחיאות הכפיים שלנו מהמרפסות, מהגגות, ובעיקר מעומק ליבנו.
ברכת חג פסח שמח, ומי ייתן ואירועי בני ברק, ישמשו לבניית גשר אמתי לפיוס לאומי, גשר של אחדות גורל, ולקרוב לבבות.

תאריך:  08/04/2020   |   עודכן:  08/04/2020
+גבר בן 63 נפטר בסורוקה מנגיף הקורונה
19:37 08/04/20  |  יואב יצחק

גבר בן 73 נפטר לפנות ערב בבית החולים סורוקה בבאר שבע, מנגיף הקורונה. האיש סבל ממחלות רקע. מספר המתים בישראל מהמגיפה עלה ל-73, שמונה מהם ביממה האחרונה.

+2000 נפטרו בארה"ב ביממה שחלפה; 938 בבריטניה
19:29 08/04/20  |  יואב יצחק

הקטל מנגיף קורונה מתעצם: 2000 נפטרו ברחבי ארה"ב, כמחצית מהם במדינת ניו-יורק. בבריטניה נפטרו 938. ההערכות הן בארה"ב והן בבריטניה כי מספר הנפטרים ילך ויגדל בימים הקרובים.

+כך נראה שולחן הסדר במחלקת הקורונה של רמב"ם
18:20 08/04/20  |  עידן יוסף

איך מכינים שולחן חג לליל הסדר במחלקה בבית חולים? פעם זה היה פשוט וקל - שולחן, מצרכים, פרחים, הגדות ויין. אבל כאשר מדובר במחלקת קורונה מבודדת ברמב"ם, שכל כניסה לתוכה מחייבת מיגון קפדני, כבד וחם של הצוות - הדברים פחות פשוטים. אבל ברמב"ם לא ויתרו - אנשי צוות ממוגנים העבירו את הציוד והמזון הדרוש דרך מסלול ההתמגנות. המאושפזים במצב קל יוכלו להסב לשולחן ליל הסדר יחד ולהרים כוסית עם הצוות שצופה בהם מחדר הבקרה. זה מה שהשתנה הלילה הזה.

[צילום: דוברות בי"ח רמב"ם]
[צילום: דוברות בי"ח רמב"ם]
+אחרי שלושה שבועות בהנשמה: חולה הקורונה שוחח עם משפחתו
18:17 08/04/20  |  עידן יוסף

ממש לפני כניסת החג ולאחר למעלה משלושה שבועות שבמהלכם הונשם והורדם, נרשמה התרגשות גדולה במחלקת הקורונה במרכז הרפואי בני ציון, כשחולה קורונה בן 78, שרק לפני יומיים החל בגמילה מהנשמה, שוחח בטלפון לראשונה עם רעייתו ובנו.
מנכ"ל המרכז הרפואי בני ציון הד"ר אוהד הוכמן: "הצוות הרפואי כמו גם בני המשפחה היה נרגש עד דמעות מהשיחה הטלפונית בין החולה לבני משפחתו. אני מברך את הצוות הרפואי על העבודה המסורה והמופלאה. אני מאחל לו כמובן החלמה מלאה".

+2,876 משרתי צה"ל מצויים בבידוד בליל הסדר
18:15 08/04/20  |  עידן יוסף

עד כה חלו בצה"ל 146 משרתים בחובה, בקבע, ועובדי צה״ל, כולם במצב קל, מתוכם 36 החלימו או השתחררו משירות. בסך הכל ישנם כיום 110 חולים בצבא. כמו כן, 2,876 מצויים בבידוד - בחובה, בקבע, ועובדי צה״ל.

+קליפ אהבה: "מגן דוד אדום בימי קורונה"
18:13 08/04/20  |  עידן יוסף

מתוך כוונה לחבק את 25,000 עובדי מד"א ומתנדביו, שנמצאים עתה בחזית המאבק בקורונה יחד עם ארגוני הצלה ורפואה אחרים, התגייסה בהתנדבות חברת 'פדי גרופ מוזיקה והפקות', בהובלתו של פדי ייטב והפיקה קליפ מיוחד ששמו כתוכנו: "מגן דוד אדום בימי קורונה".
למפיקים התברר שיש שיר שבאופן מיוחד הכי אהוב אירגונית על מד"א ואנשיו - "להשתטות לפעמים", שבוצע במקור על-ידי גבי שושן המנוח. החברה גייסה את אלו שהיו שותפים בזמנו למופע עם שושן, שרי ועוזי פוקס, לבצע את השיר. בנוסף אליהם התגייסו למחווה הבמאי שמוליק בכר, הכותבת חני פאר, המוסיקאי עידן חיים דוד, נגנים ואנשי מקצוע, כולם מהשורה הראשונה ובהתנדבות, ובמהלך של 48 שעות הופק הקליפ, אשר צולם בבתיהם של שני הזמרים ובמתחמי מד"א השונים.

[צילום: דוברות מד"א]
+הרמטכ"ל קיים ביקורת פתע בעיר הבה"דים
18:10 08/04/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בחודש האחרון בוצעו כ-200 ביקורות ביחידות ובבסיסים ברחבי הארץ על-מנת לחנוך אותן, להטמיע את הנחיות צה"ל ומשרד הבריאות לשמירה על שגרה לצד כשירות מבצעית, ולוודא שהן מתקיימות

[צילום: דו"צ]
+משלוח ריאגנטים נחת בישראל
17:49 08/04/20  |  עידן יוסף

לפני שעה קלה נחת בנתב"ג מטוס אל על שהביא לישראל, במבצע משותף למשרד הביטחון, משרד החוץ וחברת אל על - משלוח חיוני של ריאגנטים הנחוצים להמשך הבדיקות לחולי קורונה.
בסמוך למטוס מדרום קוריאה נחת בישראל מטוס אל על השישי ברכבת האווירית מסין לישראל. ‏אנשי יחידת הממונה על השינוע הבינלאומי במנהל הרכש (מנה"ר) של משרד הביטחון עוסקים כעת בקליטת המשלוחים ושחרורם, לצורך העברתם למשרד הבריאות.

+ארבעת מרכיבי ההחלטות במשבר הקורונה
17:48 08/04/20  |  אלוף (מיל') יעקב עמידרור   |   לרשימה המלאה

המגיפה מחייבת את מקבלי ההחלטות להביא בחשבון ארבעה גורמים: בריאות הציבור, שימור הכלכלה, זכויות האזרח וההקשר הבינלאומי והאזורי  ▪  יעדים אלו אינם עולים בקנה אחד, והמשימה המרכזית של הממשלה היא לאזן ביניהם - תוך שינוי המשקל היחסי שלהם בהתאם להתפתחויות בשטח  ▪  לאחר שוך המגיפה יהיה צורך להפיק לקחים לעתיד, למרות שמדובר באירוע נדיר במיוחד

הבעיה לא ברורה [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
קשה ללמוד ממדינות אחרות [צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+בתוך ימים ספורים 10,000 בדיקות קורונה ביום
17:41 08/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

משרד הבריאות טוען כי הפחתת מספר הבדיקות לגילוי נשאי קורונה בימים האחרונים היא תוצאה של פעילות היערכות להפעלת מערך מוגבר לבדיקות קורונה במהלך חג פסח כדי לעמוד ביעד של 10,000 בדיקות ליום ויותר  ▪  נבדקים פתרונות שאמורים לאפשר עלייה ל-30,000 בדיקות ביום

[צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90]
+כהן: "באמצעות האכיפה נשמור על החרות לחיים"
15:15 08/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

מ-15:00 עד 7:00 מחר לא יורשו אזרחי ישראל לצאת מבתיהם  ▪  לילה הסדר ייערך השנה במסגרת המשפחה הגרעינית בלבד  ▪  מחסומים נפרסו בדרכים ואלפי שוטרים ייאכפו את התקנות

מ"מ המפכ"ל מוטי כהן. "שומרים על בריאות הציבור" [צילום: דוברות המשטרה]
אכיפה מוגברת בדרכים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+הודעה מוקלטת תודיע להיכנס לבידוד
14:28 08/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

זאת במקום הודעות טקסט במסרון (SMS), לבעלי מכשירים חסומים  ▪  במשרד הבריאות מודים לשירות הביטחון הכללי על השיתוף פעולה המוצלח

[צילום: גילי יערי/פלאש פתרון טכנולוגי שמציל חיים 90]
+הקורבן ה-72: אישה בת 90 עם מחלות רקע
14:13 08/04/20  |  מירב ארד

אישה בת 90 מתה מקורונה בבית החולים שערי צדק. מבית החולים נמסר כי האישה סבלה ממחלות רקע רבות ומורכבות. בכך עלה מספר המתים בישראל מהנגיף ל-72.

+הפסיכולוגים החינוכיים ועובדי קידום הנוער - עובדים חיוניים
14:08 08/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

הממשלה אישרה את בקשת משרד החינוך על-רקע העלייה החדה בפניות של הורים ותלמידים שנמצאים במצבי מצוקה וסיכון  ▪  עם אישור התקנות יעברו עובדים אלה להיקף פעילות של 100%

מענה למספר גדול יותר של ילדים [צילום: AP]
+ביום חמישי בלילה תגיע אוניית מטען עם מיליוני ביצים
13:59 08/04/20  |  מירב ארד

ביום חמישי בלילה תגיע לנמל אשדוד אוניה שניה מספרד עם מטען של מיליוני ביצים. הנמל נערך עם צוותים מתוגברים לפריקת המכולות אשר יועברו במהלך יום שישי לרשתות השיווק. גופי הממשלה המעורבים הציבו מערך משאיות ומרלו"גים ענק שמטרתו להביא להאצת תהליך הגעת הביצים לרשתות השיווק במהלך יום שישי.

+זומניה בחירתי
13:41 08/04/20  |  יאיר דקל   |   לרשימה המלאה

התוכנה מאפשרת למורה להעביר שיעורים לכיתות (אפילו שיעורי מוזיקה לריקודים, מדיטציה והתעמלות), כולם רואים את כולם ואפשר לקיים שיעור  ▪  יש לזה יתרון - אי-אפשר להפריע אחד לשני

המפגשה חדש [צילום: AP]
+משבר הקורונה: אבחנות ולקחים
13:36 08/04/20  |  רפי לאופרט   |   לרשימה המלאה

הממשלה היא המתכללת הראשית במשק לפחות ברמת האסטרטגיה. עליה לקחת בחשבון לקחים שנלמדו עד כה ושהמשק רווי אינטרסים מנוגדים. אסור לבזבז את ההזדמנות ואסור שהקריאות לחדש את הפעילות המשקית תאפלנה על הסיכון הלא מבוטל, ששגיאה בשיקול הדעת תחדש את תהליך ההדבקות בקורונה ותחזיר את המשק במהירות למציאות אסונית

משבר הקורונה בישראל [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+שבר הקוקפיט
13:21 08/04/20  |  טל בן יעקב   |   לרשימה המלאה

גנץ ואשכנזי מחזיקים בדעה פרגמטית הגורסת כי הם ניסו שלוש פעמים לקבל את אמון העם, ומאחר שלא קיבלו רוב מובהק, הפעם הרביעית לא תהיה שונה  ▪  לפיד ויעלון מונעים מאגו - הם בטוחים כי השלטון חייב להיות בידיים שלהם ואינם מוכנים לחשוב מחוץ לקופסה

גנץ. יודע לקבל החלטות קשות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+מזכירו של הרבי מלובביץ' מת מקורונה
13:06 08/04/20  |  עידן יוסף

מזכירו של הרבי מלובביץ', הרב יהודה לייב גרונר מת מקורונה. בן 88 היה במותו. הוא שימש את האדמו"ר מחב"ד במשך יותר מארבעים שנה. הוא יובא למנוחות הלילה (שעון ניו-יורק) בקווינס בבית עלמין המשקיף אל קברו של הרבי.

+קורבן ממשי
13:05 08/04/20  |  עו"ד אברהם הללי   |   לרשימה המלאה

"עצם בלתי נראה" חסר דמות וצורה גבר עלינו וקבע לנו סדר יומנו  ▪  היה ולא נציית לו הוא גם יכניע אותנו ויפגע ביכולתו של האדם לעשות את אשר בדעתו לעשות ויכתיב לו את סדר יומו, וגם את כל אשר עליו לעשות

חוגגים לבד [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+ניו-זילנד מנצחת את הקורונה
13:00 08/04/20  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

האסטרטגיה של ראש הממשלה, ג'סינדה ארדרן, הייתה חד-משמעית: לחסל את הקורונה ולא רק להכיל אותה  ▪  וושינגטון פוסט מסביר כיצד היא בדרך להשיג מטרה זו

שומרים מרחק [צילום: מארק בייקר, AP]
+כיצד הקורונה תעלה את הביקוש לדירות בישראל
12:03 08/04/20  |  דני דניאל   |   לרשימה המלאה

עליית המחירים בישראל מאז קום המדינה נובעת מבעיית היצע נמוך של יחידות דיור באזורי הביקוש אל מול ביקוש שהולך וגדל  ▪  משבר הקורונה הנוכחי גורם להורדת ההיצע ומצד שני להגדלת הביקוש לדירות

הכל יוקפא [צילום: גילי יערי/פלאש 90]
+ארה"ב אוסרת על נוסעי הקרוזים לטוס בטיסות מסחריות
11:25 08/04/20  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

החשש - נוסעי השייט יפיצו את הנגיף בדרכם הביתה  ▪  משמר החופים האמריקני דיווח על כ-100 אוניות הנמצאות במים הטריטורילים של ארה"ב

+יו"ר ועדת העבודה והרווחה: שינויים מבורכים במענקים לעצמאים
11:23 08/04/20  |  איציק וולף

יו"ר הוועדה המיוחדת לרווחה ועבודה, ח״כ עאידה תומא-סלימאן, ברכה על השינויים המסתמנים במתווה המענקים לעצמאיים, הכוללים שינוי תקרת הזכאות והרחבת מעגל הזכאים. "‏שינויים מבורכים בתוכנית המענקים לעצמאיים. דרישות רבות שעלו בדיוני הוועדה בשבוע שעבר התקבלו: מענק לשכירים בעלי שליטה, הגמשת תנאי הקבלה, והגדלת המענקים", צייצה בחשבון הטוויטר שלה.

+יחד נרונה - הגדת הקורונה!
10:56 08/04/20  |  הרצל חקק   |   לרשימה המלאה

בלֵיל הסדר תגבר תפילת הרבים, ב'משפחה גרעינית' כולנו מסובין  ▪  יחדיו נכרוך מסכה, מצה, כפפה ומרור - ונשיר לחרוסת את שיר המזמור  ▪  הא לחמא עניא... נס של תחייה... ואין לה שנייה... השירה לא אבדה, הקורונה הפכה להגדה"

פסח, מצה כפפה ומרור [צילום: הרצל חקק]
+מענק העצמאים יורחב במיליארד שקלים
10:51 08/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הממשלה צפויה להרחיב את הקריטריונים באופן שיכלול טווח רחב יותר של עצמאים בזכאות לקבלת המענק המיוחד בגין משבר הקורונה  ▪  הסך הכולל של קרן הסיוע יעמוד על 4 מיליארד שקלים והיא צפויה לסייע לכ-600 אלף בעלי עסקים  ▪  שיעור המענק יוגדל ל-70% מההכנסה הממוצעת עד לתקרה של 10,500 שקל  ▪  תקרת ההכנסה החייבת תוגדל למיליון שקלים

600 אלף יהיו במעגל הזכאים [צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
ההחלטה - בעקבות דיון עם נציגי המגזר העסקי [צילום: דוברות משרד האוצר]
+סדר יהיה כאן
10:38 08/04/20  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

אביב הגיע, פסח בא והשמחה לא ממש רבה. מגפת הקורונה יוצרת סדר עולמי משלה, הכאוס הפוליטי כמוהו כנגיף שאיבד שליטה, החרוסת שנוצרה בין שני הנגיפים הופכת למרור מר מלענה

איש איש למצותיו [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+מסורת אבותינו
10:20 08/04/20  |  אביתר בן-צדף   |   לרשימה המלאה

עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי  ▪  והפעם - בכל דור ודור, שהחיינו, בהלה, התפרצות ותיווך  ▪  "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)  ▪  בריאות שלמה וחג שמח וכשר  ▪  רבי יהושע אומר: "בניסן נגאלו, בניסן עתידין ליגאל" (תלמוד בבלי, מסכת ראש השנה, דף י"א, עמ' א')

[צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
+עו"ס ועובדי קידום נוער - עובדים חיוניים
09:57 08/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

הממשלה אישרה תקנות לשעת חירום הקובעות כי עובדים סוציאליים, פסיכולוגים חינוכיים ועובדי קידום נוער ברשויות המקומיות יוגדרו כעובדים חיונים  ▪  מאז פרוץ משבר הקורונה הוצאו לחל"ת כמחצית מהעוסקים בתחומים הללו וכעת ישובו לעבודותיהם

[צילום: איגוד העובדים הסוציאליים]
+אשר יגורתי בא לנו
09:47 08/04/20  |  רות רזניק   |   לרשימה המלאה

משרד הבריאות כשל ויש להחליף את צמרתו שלא השכילה לראות את הנולד, שהיה מוכן לוותר על אותם קשישים, חלקם בוני הארץ ולוחמיו, אחרים ניצולי השואה, ועוד אנשים היקרים למשפחותיהם ולחבריהם הוותיקים והחדשים שרכשו בבית מגוריהם

רמת סיכון גבוהה [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+הק[ו]רונה השבדית מנצחת את הפאונד הבריטי
09:17 08/04/20  |  מרדכי איש שלום   |   לרשימה המלאה

היחידה שהממשיכה עדיין לדבוק במדיניות"חיסון העדר" היא שבדיה - בתי הספר והגנים עדיין פתוחים והאוכלוסייה חופשית להסתובב כרצונה עד התקהלות של 50 איש, המסעדות פתוחות והמשק עובד

כמעט כרגיל [צילום: דיוויד קייטון/AP]
+ירידה של 4% במספר החולים במצב קשה
08:42 08/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

מספר החולים והנשאים המאובחנים בישראל עומד על 9,404  ▪  עלייה של 8% נרשמה במספר המונשמים  ▪  71 מתו מקורונה בישראל ו-801 החלימו מהמחלה

[צילום: נתי שוחט/פלאש 90]
+מטוס אל-על יביא לישראל ריאגנטים
07:48 08/04/20  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

טיסת אל-על מסיאול לישראל צפויה לנחות היום בנמל התעופה בן-גוריון  ▪  על המטוס הועמס מטען של ריאגנטים הנדרשים לערכות בדיקות הקורונה

[צילום: דוברות אל-על]
העמסת הריאגנטים בבטן מטוס אל-על [צילום: דוברות אל-על]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
טיסת אל-על מסיאול לישראל צפויה לנחות היום בנמל התעופה בן-גוריון    על המטוס הועמס מטען של ריאגנטים הנדרשים לערכות בדיקות הקורונה
עידן יוסף
הקרן תתן מענה לעסקים בעלי מחזור של 200 מיליון שקל ומעלה בענפים שנפגעו ממשבר הקורונה    מציעה הלוואות בגובה 8% ממחזור ההכנסות השנתי ועד 100 מיליון שקל
איתמר לוין
עמית: מדובר בצעדים שבשעת שגרה היו נפסלים לאלתר כבלתי חוקיים - אך הם נחוצים בשל הקורונה    קובע: הסגר על בני ברק הוטל משיקולים מקצועיים ובצורה מידתית
עידן יוסף
ראש הממשלה אמר בישיבת הממשלה כי בשבוע הבא יציג בפני הממשלה את פרטי אסטרטגיית היציאה מההסגר    עדיין לא התקבלה החלטה לגבי המועד    הכוונה היא להחזיר חלק ניכר מהמשק לעבודה מלאה תוך מספר שבועות
איתמר לוין
המדינה בה החל המשבר מנסה להפוך אותו להזדמנות להגדלת השפעתה, במיוחד במדינות העניות    אם ארה"ב לא תפעל כמו מנהיגה, אחרות יתפסו את מקומה - מזהיר ניוזוויק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il