X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בכל בית ספר, כולל בבתי הספר המנוהלים ע"י אונרא, חמאס ממנה נציג העומד בראש שלוחת "הגוש האיסלאמי", והוא משמש גורם מקשר לתנועה ואחראי על גיוס התלמידים ל"גוש האיסלאמי" וארגון הפעילות בבית הספר ולאחר שעות הלימודים
▪  ▪  ▪
בית ספר של אונרא בעזה [צילום: איסאם רימוואי/פלאש 90]

לו הייתם קוראים ידיעה בתקשורת כי מאות בסיסים של תנועת החמאס צפויים להיפתח בעזה ביום שבת, 8.8.20 - כנראה שהייתה עולה בקרבכם דאגה כלפי גורל היישובים בנגב המערבי. מסתבר, כי זה בדיוק מה שעומד לקרות, וזאת אל מול מקורות גלויים בידיעתו של צה"ל.
[קישור]
אונרא הודיעה כי תפתח בשבת - 08.08.20 את שערי בתי הספר שלה בעזה בלבד, כאשר תנועת החמאס היא הגורם המשפיע ביותר במערכת החינוך של אונרא בעזה. בחינה מדוקדקת ומעמיקה יותר של פעילותה ה"חינוכית" של אונרא אמורה לעורר דאגה וחשש בקרב ישראל בכלל, ומערכת הביטחון בפרט.
תמיכת סעודיה באונרא
מאז החלטתו של הנשיא טראמפ באוגוסט 2018 להפסיק את הסיוע האמריקני לסוכנות הסעד לפליטים הפלשתינים - אונרא, הפכה סעודיה לאחת מהתורמות הגדולות והעיקריות לאונרא.
על אף שסעודיה הדגישה את החשיבות בתמיכה במערכת החינוך של אונרא היא לא הסתייגה מהתמיכה בביקורת על תכניה של תוכנית לימודים זו שיש בה הסתה גלויה נגד ישראל ואינדוקטרינציה לדבקות בזכות השיבה לאור המאבק המזויין. בעניין החינוך סעודיה אינה שונה ממדינות האיחוד האירופי, שגם הן אינן מותחות ביקורת על תכני ההסתה של תוכנית הלימודים באונרא וברשות הפלשתינית, על-אף שהאיחוד האירופי מבקר היבטים אחרים של התנהלות הרשות.
אתם מוזמנים להתרשם ולצפות במו עיניכם בראיון המציג את התיעוד של מרכז המחקר הנוגע להסתה בתכני הלימוד. המרואיין, ד"ר ארנון גרויס, חוקר המכון, מוביל את המחקר אודות ספרי הלימוד במוסדות החינוך של אונרא ואש"ף.
השתלטות דה פקטו של חמאס על מוסדות אונרא ברצועת עזה קבוצות טרור, הג'יהאד האיסלאמי, המזוהה עם חמאס והחזית העממית זכו באפריל 2019 ברוב מוחץ בבחירות הפנימיות של איגוד העובדים של אונרא. התוצאות הן ציטוט מפי גורמים באיגוד העובדים, כפי שהם מובאים באתר האינטרנט הרשמי של חמאס. על-פי הכתוב באתר החמאס, הרשימה המקצועית המאוחדת שבראשה עומד אמיר אל - מסחאל, זכתה ברוב מוחלט בבחירות שנערכו דאז: 21 מושבים מתוך 27.
הקבוצה המזוהה עם מוחמד דחלאן זכתה בארבעה מושבים, החזית הדמוקרטית במושב אחד ומועמד עצמאי זכה במושב. האיגוד כולל למעלה מ-11 אלף עובדים. בתוצאות הבחירות לאיגוד המורים של אונרא, הרשימה המקצועית המאוחדת זכתה בכל 11 המושבים.
מה המשמעויות של תוצאות שכאלו?
הסתה לאלימות חמורה ורבה כנגד ישראל, ומעורבות גדולה של האיסלאם הרדיקלי. איך עובדת מכונת הגיוס המשומנת של האיסלאם הרדיקלי? "אל-כותלה אל-איסלאמיה" (הגוש האיסלאמי) הינו הזרוע הרשמית של חמאס, הפועלת במוסדות החינוך ברצועת עזה ובאיו"ש, החל מבתי הספר היסודיים, חטיבות הביניים (כולל ניהול של אונרא) והתיכוניים וכלה במכללות ובאוניברסיטאות. האסטרטגיה של "הגוש האיסלאמי" בבתי הספר היסודיים ובחטיבות הביניים מתמקדת בניסיון למשוך את התלמידים למגוון הפעילויות שמקיים הארגון, במטרה לחזק את הקשר עם התלמידים, את אמונתם באיסלאם ובאופן הדרגתי לקרב אותם לאידיאולוגיה של חמאס עד אשר יהפכו לפעילים בתנועה ובזרוע הצבאית שלה.
בכל בית ספר, כולל בבתי הספר המנוהלים ע"י אונרא, חמאס ממנה נציג העומד בראש שלוחת "הגוש האיסלאמי", והוא משמש גורם מקשר לתנועה ואחראי על גיוס התלמידים ל"גוש האיסלאמי" וארגון הפעילות בבית הספר ולאחר שעות הלימודים.
וכאן נכנסים לתמונה ה"קייטנות" ומחנות הקיץ. אם חשבתם כי החינוך לשנאה וחיסולה של ישראל והיהודים מוגבל לכיתת הלימוד בלבד, הרשו לנו להציג בפניכם פן נוסף במערכת החינוך של אונרא ואש"ף: מחנות הקיץ של חמאס. בקישור זה, תוכלו לצפות במחנות הקיץ בעזה. כבכל קיץ, עשרות אלפי בני נוער פלשתינים מעבירים את זמנם בקייטנות של חמאס והג'יהאד האיסלאמי. בין ה"אטרקציות": הדמיה של חטיפת חיילים, פעילות במנהרות טרור, ושימוש באר.פי.ג'י. בין בוגרי בתי הספר והמכללות של אונרא, פעילי גדודי אל-קאסם, אשר מסבים לארגון ולאש"ף גאווה רבה, ניתן למצוא את פעילי הטרור הבאים (רשימה חלקית): בין בוגרי בתי הספר והמכללות של אונרא, פעילי גדודי אל-קאסם, אשר מסבים לארגון ולאש"ף גאווה רבה, ניתן למצוא את פעילי הטרור הבאים (רשימה חלקית): חמאס עושה שימוש במערכת הלימודים של הרש"פ ולמעשה מנהלת באופן ישיר את כל הפעילויות של מוסדות אונרא, וביניהן צעדות אל הגדר, הצתת פרעות ויצירת כאוס אדיר למדינת ישראל: [קישור]
סיכום והמלצות
אונרא הפכה ברבות השנים לפונדקאית נוחה עבור ארגוני הטרור הפלשתינים, ובראשם חמאס, אשר שולט ללא מיצרים באיגוד העובדים של אונרא, ואנשיו (לצד מחנכים מהג'יהאד האיסלאמי וארגונים אחרים). הם אלה אשר מחנכים דורות של צאצאי הפליטים הפלשתינים על ערכי הג'יהאד נגד ישראל והכופרים בכלל.
השתלטות חמאס על מוסדות אונרא וסגל העובדים של אונרא צריכה להדליק נורה אדומה באשר לאפשרות שכספים אשר מועברים על-ידי המדינות המערביות התורמות (בעיקר בריטניה, גרמניה וקנדה) לארגון, עושים דרכם למימון משכורות של פעילי חמאס והג'יהאד האיסלאמי.

תאריך:  29/07/2020   |   עודכן:  29/07/2020
+"סמכויות פיקוח בשטחים הפתוחים - לרשויות ביו"ש"
17:01 29/07/20  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

שנה להחלטת הקבינט בעניין שטחי C - מה נעשה בפועל? האוזר: נדמה שמדינת ישראל שכחה מושכלות יסוד אפילו של האבות המייסדים של הסכמי אוסלו  ▪  קרעי: לקראת החלת הריבונות, צריך גוף ממשלתי ייעודי לנושא הריסת הבנייה שלא כחוק  ▪  כהנא: להקים רשות לשימור שטחי c עם תקציבים, סמכויות וחובת דיווח

חברי הכנסת מתן כהנא, איילת שקד ושלמה קרעי [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עמנואל בן-סבו
מופעי האימים בטלוויזיה של מפגינים אנרכיסטים הסוחבים מטעני נפץ, לצד ניבולי פה, הסתה פושעת נגד ההנהגה הישראלית, הם לא דמוקרטיה, הם לא זכות הביטוי, הם לא חופש, זהו כולא ברקים של אנרכיה מתפשטת, רעשנית, קולנית, המתקיימת בזכותה של התקשורת ופרשניה
איתן קלינסקי
בימים אלו, שלמרבה הצער, בית משפט עליון נתן יד לגירוש קהילת רועים ערביים במורדות הרי חברון ובבקעת הירדן, חסרה העוצמה השירית של אבות ישורון    חסר הקול שהעז והצליח לגעת בעצבים הרגישים של הקונפליקט היהודי-ערבי
עמוס גלבוע
אם יש תמיכה אמריקנית, צריך ראש הממשלה לאזור אומץ ולספח רק אותה    יש הרבה תירוצים למה לא לעשות זאת, אך אלו תירוצי סרק
אורי שרגיל
"אין דבר כזה מדינה דו-לאומית או מדינת כל אזרחיה - אל תשגו באשליות ואל תתנו לאף אחד להשלות אתכם..."
ארי בוסל
אנחנו - לוחמי החרות והחופש נגד הכובש הציוני האכזר (טפו, טפו, יומו יגיע בקרוב, אינשאללה!) - "ממשיכים לטווח הארוך, לקדם את התנועה לזכויות הפלשתינים ולהגן עליה מפני ההתקפות העצומות שישראל ובעלות בריתה משיקות בכדי להביאה לידי פשיטת רגל ולהרוס אותה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il