X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
תרומה כספית של פרסי אתגר עתידה להוביל סטארט-אפ ממחקר לפיתוח ומהמעבדה לשוק. לעתים קרובות, מלווה הפרס הכספי בשותפות במחקר, בפיתוח ואף בשותפות עסקית. זכיית החברה בפרס אתגר מאפשרת לה לחשוף ולפרסם את היכולות וההישגים שלה
▪  ▪  ▪
[צילום: ג'סיקה היל, AP]

בעוד שפרסים כמו פרס נובל ופרס סחרוב חוגגים הישגים מצטיינים שבוצעו בעבר, פרסי אתגר תורמים לפיתוח עכשווי. למפתחי המצאות זמינים כיום פרסים כספיים במספר גדל והולך, פרסי אתגר, שתורמים למחקר ולפיתוח ותומכים בהאצת שינויים טכנולוגיים, חברתיים וסביבתיים בעולם. פרסים אלו הפכו למניע חשוב לחדשנות במגזר הציבורי, הפרטי והפילנתרופי ברחבי העולם.
לרוב, סף הכניסה לזכייה בפרסי אתגר נמוך מהנדרש במסלולים המסורתיים, והם מספקים אפיק משמעותי בעולם העסקי לקידום חידושים שלא היו מתפתחים בלעדיהם. הם מאפשרים לחברות הזנק לקחת סיכונים וליצור שותפויות עסקיות שמובילות לפיתוח של מוצרים ושירותים חדשים בני-קיימא.
פרסי האתגר נועדו לכל מי שמוכן לחשוב מחוץ לקופסה כדי להתמודד בהצלחה עם אתגר שאפתני. פרס אתגר יכול להגיע לעשרות מיליוני שקלים, המוענקים למתמודדים שעמדו בצורה הטובה ביותר באתגר. מכסים תחומים מגוונים ומובלים על-ידי ארגונים ממשלתיים, תאגידים פרטיים וציבוריים ועל-ידי ארגונים ללא מטרות רווח. למשל, המכונים הלאומיים לבריאות (NIH) של ארצות הברית, למשל, השיקו אתגר המתמקד בשיפור אסטרטגיות מניעה וטיפול בשימוש לרעה והתמכרות לאופיואידים ושיפור ניהול הכאב. היוזמה של ה NIH - מעוררת תקווה ביחידים, במשפחות ובקהילות, שסובלים ממשבר הבריאות הציבורית באופיואידים. סכומו הכולל של הפרס עומד על 11.5 מיליון שקלים, והוא פתוח למתמודדים עד סוף פברואר 2021.
דוגמה אחרת, מטעמו של האיחוד האירופי, מוצע סכום של 40 מיליון שקלים לפיתוח סוללה בטוחה בת-קיימא לרכב חשמלי, שתופעל באמצעות חומרים וכימיקלים זמינים וזולים. על מחזור החיים של מערכת זו להיות ארוך, ועליה להציע חוויית משתמש הדומה לזו של רכב המונע בבנזין או בדיזל מבחינת הביצועים וזמן ההפעלה מחדש.
פרס אתגר זמין אחר מחפש המצאת אב-טיפוס של מערכת התרעה מוקדמת מדרגית, אמינה וחסכונית לחיזוי ולניטור של מחלות הווקטוריות (VBD). וקטורים הם אורגניזמים חיים, שמעבירים מחלות זיהומיות בין בני אדם או מבעלי חיים לבני אדם. הן מאיימות על בריאות הציבור ובעלות השפעות כלכליות וחברתיות חמורות. על-פי ארגון הבריאות העולמי, הן גורמות ליותר ממיליון מתים בכל שנה. מטרת האתגר היא לתרום למניעת ההתפרצויות ולהפחתת השפעתן על הסקאלה המקומית, האזורית והעולמית. 20 מיליון שקלים מוצעים לזוכה שיעלה בידו לעצב אב-טיפוס של מערכת התרעה מוקדמת אמינה, חסכונית וניתנת להרחבה, לחיזוי ולניטור שלהן. על אב-הטיפוס לכלול פתרונות טכנולוגיים חדשניים, שישלבו ביג-דאטה מתצפיות בחלל, מהאוויר, מהמקום ומאזרחים.
תרומה כספית של פרסי אתגר עתידה להוביל סטארט-אפ ממחקר לפיתוח ומהמעבדה לשוק. לעתים קרובות, מלווה הפרס הכספי בשותפות במחקר, בפיתוח ואף בשותפות עסקית. זכיית החברה בפרס אתגר מאפשרת לה לחשוף ולפרסם את היכולות וההישגים שלה. אתגרים נושאי פרסים יוצרים מודלים לחיקוי ברמה הלאומית והרב-לאומית, ומעודדים את הפריצה הגדולה של טכנולוגיות פורצות דרך ומשפרות חיים.

תאריך:  18/10/2020   |   עודכן:  18/10/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרסי אתגר - עוגנים להאצת הצמיחה של הפיתוח החדשני
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליעזר רפופורט
ד"ר מנדלבליט, אז ניצן כבר לא מניאק? והוא כבר לא לוחץ אותך בגרון? והתיק שלך כבר נסגר מחוסר אשמה? והמתפרה נסגרה, או נמכרה לכיתן דימונה? או הושג מחיר יותר טוב מבית האופנה קרולינה למקה? כי זאת מתפרה מיוחדת במינה, התופרת תיקים רק מצד ימין
אפרים הלפרין
התייחסותו של מנדלבליט להקלטות שלו היא לא לעניין, עיקר התובנה שאני מסיק מההקלטות היא שמנדלבליט היה מאוים כאשר קיבל החלטות, היה מודע לכך שהיה מאוים, אך לא נמנע מלקבל את ההחלטות, ביניהן ההחלטה המופרכת להעמיד לדין פלילי את ראש הממשלה על קבלת עיתונות טובה
יוסי דר
בעקבות דבריו של ח"כ זוהר קמו רבים וטובים בתקשורת וכן משפטנים למיניהם וקבעו נחרצות שח"כ מיקי זוהר, בדבריו אלה, ביצע עבירת איומים או סחיטה באיומים כלפי היועץ המשפטי לממשלה. האמנם?
אברהם פכטר
"קלטות מנדלבליט", שוברות את כל המוסכמות    ואכן משהו "רקוב בממלכת דנמרק" שלנו    נוצר מצב עצוב שאלה ראשי אכיפת החוק
איתן קלינסקי
אני פונה לראשי הליכוד בחולון. מה שקרה בערנו מספר פעמים עלול להסתיים בקיפוח חיי אדם. הקריאות "לא ניתן לכם להפגין" חייבות להיפסק. הקריאות "בוגדים!!! אנחנו נגרש אתכם מכאן " אין להן מקום בחיים דמוקרטיים במדינה דמוקרטית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il