X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מי שהיה לו כוח לעקוב אחרי הנעשה בתקשורת הישראלית סביב הבחירות בארצות הברית לא יכול היה שלא להבחין בהתייצבות הגורפת לצד ביידן ובשמחה לאיד לנוכח הפסדו של טראמפ באגף השמאל/תקשורת נשברו שיאי הגסות, והיו בין "הנאורים" בעיני עצמם כאלה שצידדו ומצדדים בצנזורה ובסתימת הפה של מי שאינם חפצים ביקרו
▪  ▪  ▪
פלג. גס רוח [צילום: משה שי/פלאש 90]
רמת אמון ירודה
עיתונאים אף פעם לא היו סמל של אמירת אמת, ורמת האמון של הציבור בדבריהם אינה עולה על רמת האמון של הציבור בדברי הפוליטיקאים.

באגף השמאל/תקשורת שורר בימים אלה בלבול הולך וגובר. אנשי האגף שכחו מהי תקשורת אמינה ואחראית המדווחת דיווחי אמת ולא תעמולה חד-צדדית. מי שהיה לו כוח לעקוב אחרי הנעשה בתקשורת הישראלית סביב הבחירות בארצות הברית לא יכול היה שלא להבחין בהתייצבות הגורפת לצד ביידן ובשמחה לאיד לנוכח הפסדו של טראמפ. אגב, אברי גלעד צודק, בניגוד לאלה המנסים לסתום את פיו: גם אם נראה שהמנצח הוא ביידן, ביידן איננו "הנשיא הנבחר" כל עוד לא הסתיימו ההליכים ולא הוכרזו התוצאות על-ידי הגורם הרשמי המוסמך. גם אם קרוב לוודאי הוא יהיה "הנשיא הנבחר", בשלב זה הוא עדיין איננו כזה, גם אם כלי התקשורת, שם וכאן, מתייחסים אליו כך.
התקשורת הישראלית יצאה מגדרה כדי לסקר את מערכת הבחירות בארצות הברית, ואת אהדתו הבלתי מוסתרת של העדר למועמד אחד מסוים, ושלחה אינסוף כתבים אל מעבר לים. במקרים רבים אלה ראיינו זה את זה, או נתנו במה מופרזת ליורדים (ישראלים לשעבר) - "נפולת של נמושות" על-פי "מורשת רבין", כאילו העובדה שהם בחרו לחיות בפלורידה או בקליפורניה הופכת אותם למבינים יותר. ובינתיים, באולפנים בישראל ההתפלפלות המפורטת והמשעממת סביב שברי מגזרים ומחוזות בארצות הברית הרחיקה את הצופים ואת המאזינים מן המסכים וממקלטי הרדיו.
באגף השמאל/תקשורת נשברו שיאי הגסות. רוב השמחים לאידו של טראמפ מחאו כפיים לעמיתיהם, עיתונאים שונאי טראמפ מעבר לים, שסתמו את פיו של הנשיא המכהן בטענה שאמר דברי שקר. כלומר, העיתונות - "כלב השמירה" המחליט מי דובר אמת ומי משקר - מינתה את עצמה לרשות-על, מעל 3 הרשויות במשטר הדמוקרטי. כך, למשל, המגיש בערוץ 12 בערב שבת 6.11.20 הכריז: "פוליטיקאים אף פעם לא היו סמל של אמירת אמת". התשובה על כך: גם עיתונאים אף פעם לא היו סמל של אמירת אמת, ורמת האמון של הציבור בדבריהם אינה עולה על רמת האמון של הציבור בדברי הפוליטיקאים.
אנשי השלום החזירי
אחריו דיבר הכתב גיא פלג, סותם פיות שהתבטא בחוצפה ובגסות: "... על השאלה אם דבר כזה (סתימת פיות של נבחר ציבור) יכול להתרחש בישראל" הוא השיב: "לשיטתי, צריך להתרחש בישראל". כלומר, הוא (עיתונאי?) בעד צנזורה, ובלבד שזו תיעשה על-ידי תקשורת מתנשאת. בהתייחסו לשידור דברים של נתניהו בעבר... ציין האיש: "המחשבה העריכתית לדעתי הייתה להראות את הטרלול, את האלימות של נתניהו... הוא ניצל כדי להסית נגד עיתונאים, לשקר שקרים, להתגולל על עובדי ציבור... עד שגם אצלנו הבינו שצריך לעצור את זה ולא לפרסם שקרים...". במלים אחרות: הקוזאק הנגזל דרש להתגולל, להסית, לשקר ולסתום את פיו של ראש ממשלה נבחר, כדי לקדם את יעדיו הפוליטיים של מחנה השמאל/תקשורת.
איפה היה מחנה זה לנוכח השקרים של פרס ומרעיו בעניין "המזרח התיכון החדש" ו"השלום" הכוזב (fake), שהמחנה "הנאור" בעיני עצמו התגייס לשווק? המחנה המתלהם לא בחל באמצעים כדי לשווק את השקרים, ולא איים לצנזר אותם. איפה היה מחנה זה לנוכח מעלליו של אריאל שרון בעניין הגירוש מגוש-קטיף ומצפון השומרון? העדר התגייס כדי לאתרג את הבולדוזר שהפך את עורו והפך למכשיר בידי חובבי הטרנספר ליהודים, אנשי השלום החזירי.
חוצפה וגסות לא נראו רק אצל גיא פלג. חוצפה וגסות איפיינו גם את התייחסותה של אורנה ברביבאי, האלופה במילואים והעלובה כפוית-הטובה בכנסת, שאמרה על ידיד ישראל מן הבית הלבן: ברוך שפטרנו!הכובש הערבי. גם אנשי שמאל קיצוני אחרים (ואפילו צחי הנגבי) הצטערו על לכתו של סעיב עריקאת למקום שבו לא יוכל עוד להזיק. והתקשורת, זו נתנה סיקור נרחב ומוגזם, שלא ניתן לנפגעי קורונה בני עמנו. צערה של היו"ר לשעבר של המפלגה האבודה מסביר את התאדותה של המפלגה, וצערה של היו"ר לשעבר של מפלגת השמאל הקיצוני מסביר מדוע בבחירות הבאות תיאלץ מרצ להשתלב ברשימה המשותפת, אם תרצה לשרוד.

הכותב היה יו"ר חוג הפרופסורים לחוסן מדיני וכלכלי.
תאריך:  13/11/2020   |   עודכן:  13/11/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ה-ם מ-ת-ב-ל-ב-ל-י-ם
תגובות  [ 14 ] מוצגות  [ 14 ]  כתוב תגובה 
1
הודעה למערכת ולקוראים
ד"ר רון בריימן  |  13/11/20 13:35
 
- והדוקטור לא מוותר
שלמה המגיב  |  13/11/20 22:53
 
- שלמה המסית ל"ת
יהודי מפוכח  |  14/11/20 20:45
2
חלם על סטרואידים
באום  |  13/11/20 19:39
 
- באום המזהה "עיוות פסיכולוגי"
שלמה המגיב  |  13/11/20 23:11
 
- ההסבר:FOLLOW THE MONEY
תל אביבי  |  14/11/20 00:15
3
"סתימת פיות" בנוסח בריימן
שלמה המגיב  |  13/11/20 19:54
 
- בשמאל האוטופי הכמהה לתיקון
סניל  |  14/11/20 10:37
4
כאחד ה"מתבלבלים"
ארי כספי  |  13/11/20 20:51
5
ומי "גס רוח ועלוב" , בריימן?
שלמה המגיב  |  13/11/20 22:42
6
אין מונחים או מילים, להגדיר
וינטר הניה  |  14/11/20 15:13
7
הם מעדיפים ממשל עוין לישראל!
אקטואלי  |  14/11/20 21:11
8
אנחנו מאושרים מהמפלה של טראמפ
הירונימוס  |  14/11/20 23:01
 
- שלום, שפיות ונורמליות?
עובד 1  |  15/11/20 18:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
טל בן-יעקב
נתניהו הוא איש מסוכן אשר הקריב את הקשרים עם המפלגה הדמוקרטית והשליך לפח את התמיכה הדו-מפלגתית הגורפת בישראל למען האינטרסים האישיים שלו    ביידן - אוהד נלהב של ישראל - והדמוקרטים אינם נקמנים, ומן הסתם ימשיכו לפעול למען האינטרסים של המדינה; אך יש להיזהר מפעולות חבלה עתידיות של נתניהו כלפיהם
יאיר דקל
השכנים, השומרים על נקיון החצרות, לא כל כך שמים לב    המדרכות הרחבות והשיחים היפים הינם מקום לפיזור אשפה
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - נשאים, זריזות, לעג, שמחה והפתעה    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    שבת שלום וחודש טוב    הרבה בריאות ואושר
אברהם בנמלך
עבאס הבטיח לנתניהו לתמוך בחוק הצרפתי ולבטל את המשפט    היועץ המשפטי לא ירשה    למה?    בגלל ניגוד עניינים, אסור לנתניהו להתערב במינוים הקשורים למשפטו    הוא לא ממנה אותו מנסור עבאס ממנה את עצמו
מנחם רהט
בשבת שעברה כבו שני המאורות הגדולים, רבי יונתן זקס ורבי דוד פיינשטיין, שני ענקי הדור שנותר יתום בלעדיהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il