X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אילנה דיין הבינה היטב שאין דיי בראיונות עם יועצי תקשורת וחוקרים פרטיים על מפעל הנקניקיות בתקופת הבחירות. הפעם היא בחרה לצעוד בעצמה בסחי והפעילה אופרציה שלמה של בימוי ומלכודת בניסיון לקושש עוד כמה קולות למחנה 'רק לא ביבי' בבחירות הקרובות
▪  ▪  ▪
דיין. בחרה לצעוד בעצמה בסחי [צילום: יוסי צבקר]

תוכנית 'עובדה' ששודרה ביום חמישי (24.12.20) הסתיימה באיחולי רפואה שלמה שמסרה אילנה דיין לשופטת היושבת בראש ההרכב בהליך המשפטי כנגד ראש הממשלה בנימין נתניהו. התוכנית באה לקדם מהלכים פוליטיים לאחר פיזור הכנסת לקראת הבחירות והברכה בסוף נתנה לכך חותמת נוטריונית.
התקשורת מהווה רשות רביעית בדמוקרטיות הנאורות. חשיבות רבה נודעת לעבודת העיתונאים בהבאת מידע רלוונטי ומהימן לידיעת הציבור. עיתוי הבאת המידע הוא קריטי. בית המשפט העליון חילץ לפני שנים לא רבות את אילנה דיין ותוכנית 'עובדה' מפיאסקו של עובדות שהתבררו בהמשך שאינן מתיישבות עם המציאות. השופטים המציאו מונח משפטי חדש עבור חילוצה של דיין מהתביעה המשפטית והגו את המושג: "אמת לשעתה".
בתוכנית האמורה זכינו לחזות בשעה הרעה והלא מחמיאה של תוכנית פתיחת העונה של 'עובדה'. אילנה דיין הוכיחה ש'אמת לשעתה' טובה רק כאשר התוכנית באה לשרת את הנרטיב אותו היא מעוניינת לקדם. חודשים רבים, בזמן אמת, בתקופת מערכת בחירות, ידעו עיתונאים לא מעטים שראש השב"כ נדב ארגמן הודיע למועמד מפלגת כחול לבן, בני גנץ, כי האירנים פרצו לפלאפון האישי אותו הוא מחזיק. עמית סגל ויואב יצחק נמנו עם העיתונאים הבודדים שהביאו את המידע לציבור.
התקשורת ידעה שהמועמד המרכזי המתחרה בראש הממשלה בבחירות נתון לפוטנציאל סחיטה, שעה שכל המידע האישי אינטימי שלו, נתון בידיים זרות עויינות. מידע חשוב וחיוני לציבור הוסתר במשך זמן לא מבוטל מידיעת ציבור האזרחים. כל אחד ואחת יחשבו מדוע בחרו עיתונאים להצניע מידע זה. אני מניח שהרצון העז להפיל מכס ראשות הממשלה את בנימין נתניהו גרם ל'אמת בשעתה' להיכנס לכספת.
לא פחות חמורה מכך השתיקה, אם לא העידוד, של כלי התקשורת, שעה שיועצי תקשורת מטעם מחנה 'רק לא ביבי' פמפמו שהפריצה לפלאפון של בני גנץ נעשתה על-ידי אנשי הליכוד ותומכי נתניהו. הפעם קידום השקר, שעה שידעו היטב שאירן עומדת מאחורי הפריצה, שירת את אנשי התקשורת במאבקם הבלתי ראוי להפלתו של נתניהו.
אילנה דיין הבינה היטב שאין דיי בראיונות עם יועצי תקשורת וחוקרים פרטיים על מפעל הנקניקיות בתקופת הבחירות. הפעם היא בחרה לצעוד בעצמה בסחי והפעילה אופרציה שלמה של בימוי ומלכודת בניסיון לקושש עוד כמה קולות למחנה 'רק לא ביבי' בבחירות הקרובות. לפני כשבועיים ארגנה דיין מפגש בדירת יוקרה מרושתת במצלמות ומיקרופונים בנוכחות מנחם גשייד (על-פי פרסום של אילה חסון), איש פוליטי המקורב מאוד לגדעון סער, עסקן חרדי, שדאג להזמין לדירה את עו"ד אריאל רוט, שותפו של עמית חדד, פרקליטו של ראש הממשלה. אילנה דיין דאגה ששמו לא יוזכר, כך גם צילומו.
סער, שפרש זה מכבר מתנועת הליכוד והצהיר שדיגלו המרכזי בבחירות הינו 'רק לא ביבי', נקשר לכאורה למזימה זו באמצעות מקורבו מנחם גשייד, וכל זאת אך לפני כשבועיים ימים. דיין לא בחלה בהפעלה לכאורה של סוכן מדיח לצורך ניסיון עקר לפגוע בראש ממשלה מכהן. אמת ממש לא מעניינת אותה. עובדה.

תאריך:  27/12/2020   |   עודכן:  27/12/2020
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אמת לעת בחירות
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
האמת משמשת את השמאל
סניל  |  27/12/20 17:02
2
בושה וחרפה שעובדים עלינו כך!!!
אקטואלי  |  29/12/20 18:37
3
הם צריכה להתפלל שהמשפט יבוטל!
אקטואלי  |  3/01/21 15:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אמיר רוזנבלום
הוצאה מזערית של כמה מאות שקלים על בדיקה, חסכה אלפי ואף רבבות שקלים ומנעה באופן כמעט מוחלט מה שמוגדר כ"כוח עליון" דוגמת הצפת הדירה
אלי אלון
נדרה שוקרי חרזי ובני משפחתה נמנו בראשית שנות ה-50 עם אנשי קבוצת עולי תימן שהתיישבה על הר הגלבוע והקימו את המושב נורית    המושב נעזב לקראת סוף שנות ה-50 מתיישביו עזבו למקומות אחרים, פרט לתושבת אחת, נדרה "הסבתא של הגדנ"ע", שהמשיכה לגור במקום גם כשהפך לבסיס גדנ"ע ונשארה בו עד מותה בתאונת דרכים ב-1998
יוסף אורן
(לזכרו של פרופ' בן-עמי פיינגולד שנפטר החודש בגיל 89)    תיאודור אדורנו: "דרמטיזציה של השואה על בימת תיאטרון מציגה, על-פי חוקי המשחק, לא רק את הקורבנות אלא גם את הרוצחים כבני אדם"
רפי לאופרט
כשלונו של גנץ נובע מכך שבא לשרת את המדינה אבל לא לנצח.{1} שותפו, לפיד, נכשל משום שבא אך ורק לנצח, אך לא לשרת את המדינה. גנץ היה פסיבי מדי ולפיד אקטיבי מדי, בשימור קנאי של המטרה המוצהרת השגויה, שעימה באו למרוץ. בפוליטיקה יעדים קשיחים מדי ואסטרטגיה שאינה מציאותית, הם תמיד סיבה לכישלון.
יוני בן-מנחם
הנורמליזציה בין ישראל למרוקו יוצרת מבוכה ומשבר פנימי בתנועת "האחים המוסלמים" השוללת את קיומה של מדינת ישראל. חמאס תוקפת בחריפות את מפלגת "הצדק והפיתוח" האיסלאמית במרוקו התומכת בנורמליזציה, יש חשיבות גדולה להמשיך בתהליך כדי להרגיל את האיסלאם הקיצוני כי ישראל היא עובדה קיימת שיש להשלים עמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il