X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מיליארדר יהודי, אוהב עמו, שסייע בהונו למפעלי ענק בארץ ישראל, בעיקר בכל מה שקשור לחינוך ולקידמה. ויעידו - אוניברסיטת אריאל מצד אחד, יד ושם מצד שני, ואלה רק שתי דוגמאות
▪  ▪  ▪

את שלדון אדלסון ז"ל פגשתי בכמה הזדמנויות, כמו בטקס הנחת אבן הפינה לבית הספר לרפואה באוניברסיטת אריאל, ולפני שנה בדיוק, בפעם האחרונה, בכנס הבינלאומי לזיכרון השואה שערך יד ושם בהשתתפות מנהיגי תבל.
לנגד עיני ראיתי תמיד אדם מאופק, מטופח, מבטו חם, אושר של סיפוק ניבע מעיניו החמות. כולם רצו את קירבתו, והוא בחוכמתו ידע את מי לקרב ואת מי לא, למי להיענות ולמי לא.
מיליארדר יהודי, אוהב עמו, שסייע בהונו למפעלי ענק בארץ ישראל, בעיקר בכל מה שקשור לחינוך ולקידמה. ויעידו - אוניברסיטת אריאל מצד אחד, יד ושם מצד שני, ואלה רק שתי דוגמאות.
עתיד ועבר, שואה ותקומה, היו בראש מעייניו של איש העסקים העולמי הזה.
היו"ר היוצא של יד ושם, אבנר שלו, כתב, כי לאדלסון "הייתה תרומה סגולית לעם היהודי ולהנחלת זיכרון השואה". ואכן הודות לו בית-הספר של יד ושם ללימוד השואה והאנטישמיות, מצליח כל כך בהוראת הנושא הכאוב הזה לאלפי מורים ותלמידים מהארץ והעולם, בימים שהאנטישמיות מרימה ראש בעולם.
ידו רבה הייתה לו בהרבה מפעלי חינוך ותרבות בישראל, לרובם תרם בצניעות, מתוך דאגה לביטחון המדינה ועתידה.
פועלו של אדלסון לחיזוק הקשר של עם ישראל לארץ-ישראל הוא כמובן לצנינים בעיני הפוסט-ציונים בקרבנו ובראשם עיתון ההארץ, שמיהר לפרסם מאמר שיטנה נגדו, במסווה של ביקורת "טלוויזיה".
בעל הטור כתב בהתרסה שאדלסון, שהקים את העיתון ישראל היום, "נטל לעצמו זכות לעצב חיי מיליונים למרות שאינו חי כאן". כאילו שהארץ אינו מוחזק חלקית בבעלות זרה, ולא יהודית, ואינו משמש שופר להלכי רוח הרסניים, מסוכנים, שמעודדים את אויבי ישראל.
אדלסון גילם באישיותו ובנדיבותו את היפוכם של אלה בתוכנו שרואים סביב רק רע, חסרי אמונה, מצדיקי האויב, שמפזרים רק רוע ותבוסתנות.
אינני מתפלא ששלדון אדלסון הוא לצנינים בעיני עורכי הארץ ועוכרי הארץ, כי הנדיב החם הזה לא הירבה לדבר, הוא הירבה לעשות. למען העם היהודי ולמען המדינה היהודית. במפעלותיו ינון זיכרו לעד.

תאריך:  13/01/2021   |   עודכן:  13/01/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יורם אורעד
שלוש חלליות של שלוש אומות שונות עושות עתה את דרכן למאדים והן יגיעו אליו בקרוב, יחקרו את פני הקרקע שלו, יחפשו מים, יתורו אחרי עדויות לחיים ועוד
איתן קלינסקי
חזרתי לספר של חמוטל שבתאי ואני אומר בהכנעה רבה: אני קורא ספר של סופרת, בתו של יעקב שבתאי, סופר אהוב עלי במיוחד, ואומר: "שבשנת 1997 הצליחה הסופרת לתאר ברומן, הנושא את השם 2020, תיאורים שיש בהם דמיון רב לכל מה שאנחנו חשים היום בשנת 2020"
ד"ר רבקה שפק-ליסק
ראש הממשלה פרק ממשלה עם יש עתיד שייצגה נכונה את אזרחי ישראל ואת האינטרסים שלהם, כמו שוויון בנטל וחלוקה הוגנת של משאבי המדינה, והעדיף את הברית עם החרדים שאינם מכירים במדינה, אינם מוכנים לשלוח את ילדיהם להגן עליה ואינם מוכנים לעבוד
יובל כהן
נראה כי הכרה זו בגבולותיה של שבועת הרופא פוסחת על המאמינים בדת ה-"הומניטרי", אשר כמו אביהם הרוחני היפוקרטס, אינם אלא עובדי אלילים. אך בעוד היפוקרטס היה עסוק בסגידה לגילולים הלניסטיים בין קבלת פציינט אחד למשנהו, הרי שעובדי העבודה הזרה הנקראת "הומניטרי" עסוקים בסגידה למולך אכזר וצמא דם, הדורש את העלאתם של עוד ועוד קורבנות אדם על מזבח האבסורד
אלי אלון
סא"ל אריה בראון היה במשך קרוב לחצי יובל, החזן הראשי לצה"ל ונודע בקולו העצמתי והמרשים מעביר רטט בלב שומעיו    בראון הופיע בקולו הנפלא באין ספור אירועים וטקסים ממלכתיים וציבוריים וכונה "החזן של המדינה"    לפני 12 שנים, בשלהי דצמבר 2008 הלך לעולמו, נדם קולו והוא בן 74 במותו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il