X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מדיניותו האובדנית של שר הביטחון גנץ - עריצות המיעוט - החמירה את המשבר הבריאותי, הכלכלי והפוליטי החמור. התנהלותו האובדנית של יו"ר כחול-לבן גנץ דרדרה את מפלגתו אל סף אחוז החסימה. גחמותיו של גנץ מובילות לסגר רביעי ולבחירות חמישיות. הגיע הזמן שהציבור יוליך אותו החוצה. לך, גנץ, לך!
▪  ▪  ▪
[צילום: דוד כהן/פלאש 90]

הפרשנים השונים משתמשים שוב ושוב במינוח "גוש המרכז-שמאל", בשעה שכלל לא קיים גוש כזה. מדובר למעשה במחנה של שמאל קיצוני יותר או קיצוני פחות, שכל המצע שלו מסתכם ב-3 מלים בלבד: "רק לא נתניהו!". אפילו בשביל יעד זה קיימים במפה הפוליטית גופים יעילים ומבטיחים יותר, שניהם ב"גוש המרכז-ימין", מינוח שכלל אינו קיים בפי השמאל/תקשורת.
במערכות הבחירות האחרונות מי שהתייצב בראשו של מחנה "רק לא נתניהו!" היה בני גנץ. למרות תדמיתו הפתטית הוא הצליח לכפות על נתניהו את כינונה של ממשלה פריטטית, ממשלה שמרגע הקמתה איבדה את היכולת להוביל ולהנהיג. כאשר לפלג המונה 19 ח"כים ניתנו כוח ועמדות ומספר תפקידי שר כמו לשאר הקואליציה - קרוב ל-60 ח"כים - וכן התחייבות למסור לגנץ גם את תפקיד ראש הממשלה, ניתנה לגנץ ולהקתו היכולת לטרפד את תפקוד הממשלה. כך קרה שבשנת המשבר הבריאותי והכלכלי החמור לא הייתה בישראל ממשלה של ממש. לא ברור מדוע נתניהו נכנע לסחטנות והסכים לשלם מחיר מופקע תמורת מקלות בגלגלי ממשלתו.
בכל תקופת כהונתה של הממשלה הנוכחית תפקדו גנץ ושריו כאופוזיציה פנים-ממשלתית, ובהקשר זה הפריעו לתפקוד הממשלה יותר מאשר עשו זאת אנשי האופוזיציה הרשמית, שנראו אחראים יותר. כך היה השר אבי (עבד כי ימלוך) ניסנקורן שהשאיר אדמה חרוכה במשרד המשפטים ופגע קשות באמון הציבור במערכת אכיפת החוק. כך הייתה השרה אורית פרקש-הכהן שהתנגדה למהלכים רבים במאבק נגד נגיף הקורונה. כך היה יו"ר ועדת החינוך, ח"כ רם שפע, שטירפד את צעדי הממשלה לצמצום התחלואה במערכת החינוך, ומי יודע בכמה חיי אדם עלתה המגלומניה שלו. כך היה שר החוץ גבי אשכנזי, יחד עם גנץ עצמו, שהכשילו את החלת החוק הישראלי על היישובים היהודיים ביהודה, בשומרון ובבקעת הירדן, ובכך גרמו להחמצה של הזדמנות היסטורית ואולי אף בכייה לדורות. השמאל שלט בממשלת "ימין", בבחינת הזנב המכשכש בכלב. לא ברור מדוע נתניהו איפשר לשני השרים הבכירים של כחול-לבן לפעול עצמאית ב-וושינגטון ולגרום למחדל היסטורי זה.
בכל תקופת כהונתה של הממשלה הנוכחית תפקדו גנץ ושריו כאופוזיציה פנים-ממשלתית. גנץ אישית הכשיל כל צעד שניסתה הממשלה לנקוט כדי להתמודד עם משבר הקורונה. באופן עקבי הוא גרר את הממשלה לדיונים עקרים ואינסופיים, שחזרו על עצמם בכל כמה ימים, ומנעו מהממשלה לעסוק גם בנושאים חשובים אחרים. באופן עקבי הוא עמד על המקח לגבי כל סגר וסחט את קיצורו ואת ההקלות בו, ובכך הביא לבלבול הציבור ולעלייה בתחלואה ובתמותה. באופן עקבי הוא גרם לקיצור כל סגר משבועיים לשבוע ו/או מ-7 ימים ל-4 ימים, וכך גרם להכפלה ולבזבוז זמנה של הממשלה על גחמותיו הפוליטיות. באופן עקבי הוא גונן בלהט על זכות ההפגנה של המפגינים בבלפור, אבל דרש שלילה של זכות ההפגנה ושל זכות התפילה ממפגינים שאינם משתתפים ב-"בלפוריאדה".
בכל תקופת כהונתה של הממשלה הנוכחית הציגו גנץ ושריו את עצמם כמגיני הדמוקרטיה ושלטון החוק, בשעה שכפו את דעתו של מיעוט (19 ח"כים) על קרוב ל-60 ח"כים. אמור מעתה: עריצות המיעוט! הם ניצלו את מצוקתו הפוליטית (והמשפטית) של ראש הממשלה והערימו קשיים בדרכו.
מדיניותו האובדנית של שר הביטחון גנץ החמירה את המשבר הבריאותי, הכלכלי והפוליטי החמור. התנהלותו האובדנית של יו"ר כחול-לבן גנץ דרדרה את מפלגתו אל סף אחוז החסימה. גחמותיו של גנץ מובילות לסגר רביעי ולבחירות חמישיות. הגיע הזמן שהציבור יוליך אותו החוצה. לך, גנץ, לך!

תאריך:  06/02/2021   |   עודכן:  06/02/2021
+מתמודד בציונות הדתית: נשב רק בממשלה בראשות נתניהו
23:03 06/02/21  |  

עו״ד שמחה רוטמן, המתמודד מטעם רשימת הציונות הדתית: ״נמליץ אך ורק על נתניהו ונשב רק תחת ממשלה בראשותו״ (ערוץ 20).

+סער: בן-גביר לא שותף
21:34 06/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בתקווה חדשה רואים בבצלאל סמוטריץ' שותף לגיטימי, אך לא בשותפו לגוש הטכני  ▪  עוצמה יהודית: סער מכשיר את הקרקע לגוש עם מרצ והשמאל הקיצוני  ▪  בכיר בתקווה חדשה: סער יפנה ראשונים לבנט וללפיד, כדי להקים קואליציה. לא שוללים שגם העבודה ומרצ יהיו בממשלה

סער. מסמן גבולות מימין ומשמאל [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]
+אבידר: נמליץ על לפיד לראשות הממשלה
20:24 06/02/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בכיר ישראל ביתנו אומר כי מפלגתו תמליץ על המועמד שיקבל מספר מושבים גבוה יותר, אך לא על בנט  ▪  "ודאי שנאחד כוחות עם מרצ ומרב מיכאלי להפלת השלטון"  ▪  זנדברג: "בעבר ישבנו בקואליציה עם שס, ונהיה מוכנים לשבת גם עם ליברמן"  ▪  מיכאלי: העבודה אינה שוללת הצטרפות לממשלה בראשות סער

אבידר. אולי לא נמליץ על סער [צילום: עדינה ולמן/דוברות הכנסת]
+סקרי סוף-השבוע: רע"ם מתנדנדת; הציונות הדתית עוברת
19:41 06/02/21  |  עידן יוסף

סקרים שנערכו ביום שישי לאחר סגירת הרשימות לכנסת ה-24. חדשות 13: הליכוד 30; יש עתיד 17; תקווה חדשה 13; ימינה 11, העבודה, שס, הרשימה המשותפת 7; יהדות התורה 6; הציונות הדתית, ישראל ביתנו 5; כחול לבן, מרצ, רע"ם 4. יתר המפלגות רחוקות מאחוז החסימה.
חדשות 12: הליכוד 29; יש עתיד 17; תקווה חדשה 14; ימינה 11; הרשימה המשותפת 9; שס 8; יהדות התורה, ישראל ביתנו 7; העבודה 6, הציונות הדתית, מרצ, כחול לבן 4. מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה: המפלגה הכלכלית החדשה 2.9%; רע"ם 1.7%; מען 1.3%.

+מי לפורשים - אליי
10:56 06/02/21  |  אברהם פכטר   |   לרשימה המלאה

הגיע עת האביב של הפורשים של אלה שלא עוברים את אחוז החסימה להשמיע קולם ולהיעלם בנבכי ההיסטוריה הפוליטית לא נחמיץ את ההזדמנות ההיסטורית שנתנה לנו

[צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לך, גנץ, לך!
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
לאן ילך? שיעמוד! ברק העניק לנו
סניל  |  7/02/21 13:13
2
שאלה
יוסי מ.  |  7/02/21 23:32
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2021
איתמר לוין
הטענה כאילו משפט נתניהו נועד להפיל "ראש ממשלה חזק מן הימין" אינה עומדת במבחן המציאות    כך גם הטענה כאילו נתניהו קובע את הסגר כדי לדחות את משפטו    תומכיו של טראמפ מתעלמים מהאמת בנוגע לתוצאות הבחירות, ומתנגדיו תוקפים אותו בצורה צבועה על מעשים כשרים לחלוטין    התקשורת הישראלית חוטאת לתפקידה בסיקור החיסונים לקורונה וסקרי הבחירות    המשימה החשובה ביותר של בתי הספר: ללמד את ילדינו כיצד לברור את המידע שהם צורכים
עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי משנה עמדות בתוך זמן קצר ומחליקה בלשונה    רק לפני שבועיים תקפה את בנט: "בנט זרק אותנו", "רואה אותנו כמשהו שהוא 'על הדרך'" ו"אמר שהוא לא ציונות דתית"
עידן יוסף
נציגי שלוש המפלגות הגיעו להגשת הרשימה    עו"ד בן גביר אמר לאחר ההגשה כי מטרת האיחוד היא סיכול הקמת ממשלת שמאל והקמת ממשלת ימין חזקה    "למצביעי הימין יש בית פוליטי אמיתי"
עידן יוסף
ההסכם הדרמטי: הבית היהודי לא תרוץ לכנסת ה-24, ותביע את תמיכתה בנפתלי בנט לראשות הממשלה    ימינה תרוץ תחת האות ב׳ וחגית משה תמונה לשרה בממשלה הבאה    חגית משה הייתה המועמדת של נתניהו במטרה להכות בבנט
איציק וולף
יו"ר מפלגת הישראלים הודיע כי לא יתמודד עם מפלגתו בבחירות לכנסת    "החלטתי שיהיה זה נכון יותר לפרוש מהתמודדות לכנסת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il