X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לעתים נדמה שמדינת ישראל הריבונית (?) מתנהגת כיצור חסר חוליות, נטול עמוד שדרה, עד כדי כך שגורמים שונים מתנהגים כאילו אינה קיימת. להלן דוגמאות אחדות, חלקן מהימים האחרונים ממש, וחלקן כאלה הקיימות כבר זמן רב
▪  ▪  ▪
[צילום: יונתן זינדל, ערביי מזרח ירושלים פלאש 90]

לעתים נדמה שמדינת ישראל הריבונית (?) מתנהגת כיצור חסר חוליות, נטול עמוד שדרה, עד כדי כך שגורמים שונים מתנהגים כאילו אינה קיימת. להלן דוגמאות אחדות, חלקן מהימים האחרונים ממש, וחלקן כאלה הקיימות כבר זמן רב.
בהקשר של הבחירות המתקרבות לרשות הטרור הפלשתינית שוב עולה על הפרק סוגיית הצבעתם של ערביי מזרח ירושלים, כלומר הצבעה של תושבי ישראל בבחירות לשלטון האויב. האם יעלה על הדעת שמדינה ריבונית כלשהי תאפשר לתושביה לבחור את מוסדות השלטון של האויב? ומכאן מתעוררת גם השאלה כיצד מתייחסת מדינת ישראל למזרח ירושלים: כחלק מישראל או כחלק ממדינה זרה, שיש המצפים עדיין להקמתה?
באותו הקשר, מרואן ברגותי, רוצח נתעב השפוט על מעורבות ב-5 מעשי רצח, מנהל מתוך "הכלא" הישראלי פעילות פוליטית ואף מריץ רשימת מועמדים, כאילו איננו אסיר אלא אח"ם, ואיש אינו פוצה ומצפצף, ואפילו יש/היו פוליטיקאים ישראלים שביקרו אצלו ב"כלא". מדינת ישראל הריבונית (?) מעלימה עין ממעורבותו של הרוצח – ושל רוצחים אחרים – ברשימות המועמדים בחירות המתקרבות.
באותו הקשר, עד מתי תימשך ההבחנה הישראלית בין המחבלים "הטובים" של אש"ף לבין המחבלים "הרעים" של החמאס, כאילו אין להם מטרה משותפת ורק הסגנון שלהם שונה. מכחיש השואה אבו מאזן פועל נגדה ב"בית הדין" בהאג, אבל ישראל הריבונית (?) מוחה את הרוק ומאפשרת למפקחים מטעמו לפקח על בחירות בלב בירתה.
ועד מתי תאפשר מדינת ישראל הריבונית (?) לממשלות אירופה – חלקן כאלה הנגועות עדיין באימפריאליזם ו/או באנטישמיות – לבחוש בארץ ישראל, כאילו לא תם הכיבוש הבריטי לפני 73 שנים? מדוע אותן ממשלות, וכפי הנראה גרמניה (!) בראשן, עושות בתוככי הארץ כבתוך שלהן, בונות בשטחי C ומתכננות לשלוח משקיפים לתוככי בירת ישראל לפקח על טוהר הבחירות לרשות הטרור הפלשתינית?
ועד מתי תתעלם מדינת ישראל הריבונית (?) מפסיקת בג"ץ המורה לה לפנות את המאחז הבלתי חוקי חאן אל אחמר, מחשש מה יאמרו האירופים? ולאן נעלמו כל אלה המדברים גבוהה גבוהה על שלטון החוק לנוכח הפרה בוטה זו של פסיקת בג"ץ? ככל הנראה, כאשר הפרת פסיקת בג"ץ משרתת את מאווייהם של אותם אבירי שלטון החוק – הקמת מדינת אויב בלב ארץ ישראל – מותר להתעלם מפסיקת בג"ץ.
ובני גנץ, אחד המתיימרים להיות ראש ממשלת ישראל, מתפאר בכך שמנע את החלת הריבונות הישראלית על היישובים היהודיים ביהודה ובשומרון, כלומר גרם במו ידיו להחמצת הזדמנות היסטורית ולבכייה לדורות. הסחטנות של גנץ תרמה רבות לכישלונה של הממשלה הפריטטית-הפאתטית, וחשוב שזו תסיים את תפקידה מוקדם ככל האפשר.

תאריך:  03/04/2021   |   עודכן:  03/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 בני גנץ / Benny  Gantz
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ללא עמוד שדרה
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
בשל עיוורון,חלמאות, העדר ענוה,
וינטר הניה  |  3/04/21 16:56
2
הבעיה: חוסר ייעוד
פרופ' אלישע האס  |  4/04/21 20:54
 
- ריכוז עם ישראל בארץ ישראל
ד"ר רון בריימן  |  5/04/21 13:28
 
- זו מטרת הציונות. ל"ת
תל-אביבי  |  19/04/21 21:49
3
נכון מאד ! ל"ת
יהודי מפוכח  |  9/04/21 19:44
4
מדויק ! ל"ת
יהודי מפוכח  |  15/04/21 22:13
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
זוהר בן-אשר
הסיכוי לבחירות חמישיות גדול מכל אופציה אלטרנטיבית של ממשלה כלשהי. מוטב שהן תהיינה מוקדם ככל האפשר - ביוני או יולי ולא בספטמבר. אשר-על-כן ראוי לו לנשיא שלא להטיל על איש את המנדט להרכבת ממשלה ולהחזיר את המנדט לכנסת מיד
צ'לו רוזנברג
ביבי שהזהיר אותנו שהערבים נוהרים לקלפי, שפרס טוב לערבים, שהשמאל מוכן לחבור לאויבי ישראל, אותו ביבי ניהל מו"מ עם מפלגה זו. הסיבה היחידה היא הקמת ממשלה בראשותו כדי להימלט מאימת הדין. מסתבר שגם הקוסם הכי גדול, בעצם המסית הכי גדול שקם בישראל, נופל
הרצל חקק
צלחנו את היָם הנפלא של ההגדה, עברנו את השבוע המיוחד הזה של חול המועד. הנה חלפו להם ימים של זיכרון ומצות שהנחילו לנו מורשת אבות. ואנו בפתח החג השני, שביעי של פסח. אנו זוכים למנה מיוחדת של מצה בטעם אחר, מספר שבע הוא תמיד מיוחד, נושא סוד: לפנינו חג שני הקרוי 'שביעי של פסח'. מה גנוז בו? מה הלקחים? מה הנתיב?
בצלאל סמוטריץ'
נאומו המתקתק של יו"ר רע"ם, מנסור עבאס, הוא חלק משיטת השלבים הערבית שרוצה להפוך את מדינת ישראל למדינה דו-לאומית    הוויתור שלו על אלימות הוא טקטי כי זיהה הזדמנות להגיע לאותה מטרה של חיסול הפרויקט הציוני בדרכי נעם
נסים ישעיהו
לא תיתכן אחדות בין שונאים ובין עצמם, קל וחומר בין שונאים ובין אוהבים    אומנם חייבת להיות אחדות בינינו, בזה תלויה הגאולה האמיתית והשלמה, אבל אחדות בעם ישראל יכולה להתקיים אך ורק תחת המטריה של הוראות התורה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il