X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
שנה שנה וההחלטות המתועבות לגנות דווקא את המדינה היחידה בעולם הנוהגת בבני אדם גם הנמצאים תחת כיבוש ואף אלו הקוראים להשמדתה ומבצעים אי-אלו תוכניות לקראת מימוש חלומם, בכסיות של משי
▪  ▪  ▪
בית הדין הבינלאומי בהאג [צילום: מייק קורדר/AP]

אני מניח שבמשרד החוץ, משרד ראש הממשלה, המשרד לעניינים אסטרטגים ובעוד אי-אלו משרדי ממשלה חשובים ישבו מיטב המוחות כדי לבחון, לנתח ולהסיק מסקנות בסוגיית עוד החלטה של מועצת האו"ם לזכויות האדם אשר אישרה החלטה המגנה את מדינת ישראל על בגין מצב זכויות האדם בשטחים.
מועצה מוטה זו שוב בחרה מכל הרע והתיעוב האנושי, מכל רציחות העמים ביקום, מכל המעשים הנוראיים באנושות, להתמקד במדינת ישראל, מדינת העם היהודי. בזה אין חדש, שנה שנה וההחלטות המתועבות לגנות דווקא את המדינה היחידה בעולם הנוהגת בבני אדם גם הנמצאים תחת כיבוש ואף אלו הקוראים להשמדתה ומבצעים אי-אלו תוכניות לקראת מימוש חלומם, בכסיות של משי, אך המטריד מכל אלו הם המדינות 'הידידותיות' התומכות בהחלטת רמייה וכזב זו.
באופן לא מפתיע מדינות אירופה הן התומכות הראשונות והקבועות. אלו אותן מדינות המממנות ארגוני 'זכויות אדם' שכל מהותם אנטישמיות וחרמות נגד מדינת ישראל, קעקוע מבפנים של המדינה היהודית דמוקרטית והפיכתה למדינת כל אזרחיה. אלו אותן מדינות המממנות ארגוני חרם ומעודדות כרסום בזכות המוסרית של העם היהודי על ארצו. אלו אותן מדינות אשר במימונן מתערבות בנעשה במדינת ישראל עד צוואר או שמא עד אשר יפשטו את צווארה.
ואלה שמות המצביעים בעד ההחלטה לגנות את ישראל בגין הפרת זכויות אדם בשטחים, רשימה חלקית בהחלט: גרמניה, הולנד דנמרק, צרפת, איטליה, פולין, אוסטריה, ברזיל, בולגריה, ועוד מדינות 'ידידותיות', בתנאי שמדינת ישראל מרכינה ראשה ומשפילה מבטה.
מדינת ישראל חייבת להציב את האמת הנעדרת על ראש שמחתה. אחרי הצבעה מוטה שכזו צפוי שיתקיים שיח בין ראשי המדינות, צפוי ששגרירים יזומנו להכרת האמת הנעדרת, צפוי ששגרירי ישראל במדינות אלה יוחזרו להתייעצויות, ראוי שתהיה תגובה ברורה וחד-משמעית. ייתכן שתגובה זו לא תהייה אפקטיבית, שלא תציג מיד את האפקט המבוקש, ברם מעתה תדע כל מדינה כי אי-אפשר להתהדר בתואר ידידה ולבצע דמוניזציה שיטתית.
החלטת המועצה המוטה באו"ם מזכירה לכולנו כי מלחמת הקוממיות של נצח ישראל טרם תמה, מזכירה לנו שהידידים במירכאות כפולות ומכופלות הינם סוכני שינוי בחשאי תוך מימון ארגוני תעמולה ושינוי בחברה הישראלית, מזכירים לנו שהמאבק החיצוני משולב במאבק הפנימי ובתנועת מלקחיים לקעקע את ייחודה של מדינת העם היהודי, מדינת ישראל היהודית-דמוקרטית.
ממשלת ישראל חייבת להבהיר בכל צינורות הדיפלומטיה הגלויה והחסויה שלא תאפשר עוד התערבות מדינות זרות בענייניה הפנימים של המדינה, שלא תאפשר מימון חיצוני באמתלת זכויות אדם. 'הידידים' חייבים להבין ולדעת, תם נשף המסכות, הלנו אתה אם לצרנו?

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/04/2021   |   עודכן:  14/04/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
'הידידים' מצביעים נגד
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
רק "הידידים" מצביעים נגדנו ?
שלמה המגיב  |  14/04/21 12:34
 
- מאוד רוצה להגיב עניינית אבל...
עמנןאל  |  19/04/21 01:28
2
תמונה שווה אלף מילים
קורא משועשע  |  16/04/21 16:38
 
- ועל"לקחת ברצינות" את בן סבו
שלמה המגיב  |  17/04/21 08:19
 
- כמה מביך וכמה עצוב
עמנןאל  |  19/04/21 01:33
 
- על התמונה אחראית המערכת.
עמנןאל  |  19/04/21 11:26
 
- על "התמונה" במאמר
שלמה המגיב  |  20/04/21 16:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
האנטישמיות המודרנית מופצת כיום בעברית בערוצי האינטרנט - כ"מודעה בתשלום", והיא מופיעה בלבוש ובהאשמות ההיסטוריות של שורפי התלמוד מצרפת ושל מפיצי שקרי הדם והמצות    התלמוד עדיין משמש עילה להסתה נגד היהדות והיהודים. והכול קורה בישראל ובשפה העברית - ממש בתוך תוכם של אתרי אינטרנט ישראלים מרכזיים    הכסף של מודעות המיסיונרים הללו כנראה שיענה את הכול
יוני בן-מנחם
מחלוקות בין ירושלים לוושינגטון מחייבות את ישראל להיערך לבדה כדי לעצור את דהירתה של אירן אל הפצצה הגרעינית. ישראל חייבת להמשיך את הפעילות החשאית באירן נגד מתקני הגרעין באירן ואת תקיפת היעדים האירניים בסוריה תוך שמירה קפדנית על מדיניות העמימות
איתן קלינסקי
ברכה למדינת ישראל ביום העצמאות    "שמוות ודם בשדות הקרב ירפו אימתם מכם, רק החיים שיחייכו לכם, וכל מה שאתם חולמים יקרום עור וגידים"
יעקב קורי
עכשיו מדברים שוב על ממשלה פריטטית, אבל "עם מניית זהב" לבנט ולא מבינים שזה מרשם לכישלון כי משמעותו עריצות המיעוט, כפיית הרצון של המיעוט על הרוב בגלל המריבות הפנימיות ביניהם. וזה הרי הנושא המרכזי של התיזה שלי לדוקטורט - עושק הרוב הלא מאורגן על-ידי בעלי השליטה שהם לרוב מחזיקים במיעוט המניות אך הם מאורגנים יותר
עליס בליטנטל
בימויו של חנוך רעים את מחזהו עטור הפרסים של בריאן פריל "רוקדים בלונאסה" בפלג הירושלמי של סטודיו ניסן נתיב, מצליח לנסוך בליריות ובטראגיות של הרוח באירלנד גם את השמחה הנטועה בדמם של האירים, ולהעמיד מחזה המרתק את הצופים באשר הם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il