X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מתברר והולך לדאבון הלב שצוק העתים הפוליטי מאיים לסחוף אתכם לכיוון בו אי-אפשר יהיה לקיים את המטרה עבורה נכנסתם כולכם לפוליטיקה
▪  ▪  ▪
שקד ובנט. מחוייבות לעם ישראל [צילום: בן דורי/פלאש 90]

את חלקכם הכרתי אישית והרושם היה מצוין. אנשים טובים, נמרצים, מוכשרים וחכמים. והעיקר - אוהבי עם ישראל ארץ ישראל ותורת ישראל. משב רוח מרענן ומבטיח בשמי הפוליטיקה הישראלית כך התרשמתי, כן ירבו כמותכם אמרתי אני ביחד עם רבים בעם ישראל.
נכון שראייתכם את מדינת היהודים אינה זהה אחד לאחד עם ראייתם של תלמידי חכמים, ראשי ישיבות ורבנים מובילים אבל אהבתכם הכנה את העם הזה, את ארצנו הקדושה ואת תורתנו היא אמתית וזו ניכרת בדיבור ובמעשה, הלב במקום הנכון.
ידעתם עליות וירידות לאורך שנות פעילותכם עבור עם ישראל אך את כישרונותיכם ויכולותיכם הגבוהות איש אינו יכול לקחת. זוהי מתנה נפלאה שחשיבותה לא תסולא בפז. כל זה בתנאי אחד - שלא תסטו מהמחויבות שלכם לעם ישראל לארץ ישראל ולתורת ישראל. פשיטא הלא כן?
הכול מכירים את התסבוכת הפוליטית ומודעים למורכבות בה אנו נמצאים. איש לא פילל למציאות כזו המעמידה בסכנה מוחשית את הגשמת מאוויינו הלאומיים ואת המשך בניין המדינה, ראשית צמיחת גאולתנו. בתוך התהליך הזה, המבורך, המופלא והניסי יש מקום להבדלי גישות מינוריים ובשוליים. גם בתוך המחנה הלאומי/דתי/מסורתי/חילוני נמצא שאין זהות רעיונית עד אחרון הפרטים. עם זאת ייאמר שיש קווים אדומים ברורים אותם אין לחצות בשום מצב, עבור שום מחיר ובכל תנאי.
והנה מתברר והולך לדאבון הלב שצוק העתים הפוליטי מאיים לסחוף אתכם לכיוון בו אי-אפשר יהיה לקיים את המטרה עבורה נכנסתם כולכם לפוליטיקה. זאת אף זאת - שיתוף פעולה עם הגורמים הפוליטיים שבהרכב החלופי (מה שנקרא "גוש השינוי") טומן לנו סכנות רבות, מוחשיות ומידיות!
הדברים ברורים ואינם בגדר חשש בעלמא. התבססות על קולות הערבים תומכי הטרור המזדהים עם אויבינו המבקשים להשמידנו אינה באה בחשבון. שיתוף פעולה עם ריקא לפיד שהתנגדותו לעולם התורה ידועה, שפעילותו נגד מסורת ישראל גלויה, ששמחתו לאיד בעת הגירוש והחורבן מגוש-קטיף מתועדת ומהווה אות קלון על מצחו ושתוכניותיו המוצהרות לגרש עוד כשמונים אלף יהודים בעינן - אינן מאפשרות ישיבה אתו בכפיפה אחת.
ממשלה לאומית
כך גם לגבי המפלגה המכונה כיום בשקר ורמייה מפלגת העבודה. עצרו לרגע והתבוננו במבט ישר וכן - מרב מיכאלי והערבייה שברשימתה רחוקות ממורשת מפלגת העבודה האמתית כרחוק מזרח ממערב. זהו לא רק שמאל רדיקלי, זהו שמאל פוסט מודרני ומטורף הבועט בכל מה שיקר לכל יהודי. ארץ ישראל, דת ישראל, המשפחה יהודית, הצבא הישראלי - כל אלה תחת איום של ממש אם חס ושלום תקבל מיכאלי ולו מקצת תאוותיה הפוסט מודרניות/אנרכיסטיות/אנטי יהודיות. ריבונו של עולם - היאך תהינו עוז בנפשותיכם לדור באותה ממשלה עם ערבייה שהצהירה בעבר שיש לשרוף את נהריה?
מפלגת מרץ אינה טובה יותר - החל מניצן הורביץ שבמהותו ועצם קיומו הפוליטי מתריס נגד תורת ישראל, דרך יאיר גולן שמזמן חצה את הקווים ומאז שהרהיב עוז בנפשו המבולבלת להשוות בין ישראל דהיום לבין גרמניה הנאצית בהתהוותה רק הולך ומקצין תוך שהוא נהיה שמאל קיצוני ומוטרף (רק לאחרונה אמר שהזדעזע עת ראה כיצד חיילים מחסלים מחבלת עם סכין בידה - דע עקא שאין לדעת אם מטען נפץ גם על גופה). עם אלה אתם רוצים לשתף פעולה? במה בדיוק ?!?!?!
עם ישראל בחר עבור כינון ממשלה לאומית. יחסי הכוחות ברורים לחלוטין ואין לערער עליהם. למחנה הלאומי מעל שבעים מנדטים (אם נכליל גם את האיש המסית ליברמן, שהרי בוחריו בוודאי אנשי ימין הם), בעוד שמחנה השמאל מונה פחות מארבעים מנדטים. את הערבים אינני מחשיב כמובן, מהטעם הפשוט שאינם בני עמנו. יש בשמאל שאינם אוהבים לשמוע זאת, מה לעשות - זו האמת ואין בלתה.
יש בקרבנו במחנה הלאומי כאלה שכבר חרצו את דינכם. כך למשל קרוליין גליק (לשעבר מתמודדת ברשימתכם לכנסת) שפירטה באריכות כיצד התאכזבה מכם, חשה נבגדת, מתביישת בכך שהייתה אתכם באותה מפלגה פוליטית ואף הכתירה אותך נפתלי ואותך איילת כ"שקר הכי גדול בפוליטיקה הישראלית". קרוליין המצפונית והמוסרית הצהירה שהיא מחכה בקוצר רוח ליום הכיפור על-מנת לעשות תשובה ולהתכפר על חברותה אתכם.
נפתלי בנט, איילת וגם חבריכם שהוזכרו - זו שעת מבחן גורלית מאין כמותה. עדיין לא מאוחר ונדרשת מכם עמידה ערכית ועקרונית חזקה, נאמנה, ישרה ויהודית. התנהלות נכונה תכשיר (אולי) מועמדותו בהמשך להנהגת המחנה הלאומי. זיהתה איילת שקד נכון שכבר נגרמה פגיעה לתדמיתכם הלאומית (במה שהגדירה כ"בייס" הפוליטי). עמימות, פסיחה על שני הסעיפים, רמיזה על נכונות לשתף פעולה (ובוודאי שיתוף פעולה כזה בפועל) עם השמאל הרדיקלי, האנטי יהודי, הפוסט מודרני והפוסט ציוני, שלא לדבר על המפלגות הערביות - כל אלה עלולים לקבור אתכם פוליטית ולהפוך אתכם לקוריוז פוליטי נוסף, אחד מני רבים.
הדברים נכתבים מלב דואב ובדאגה רבה בדקה התשעים אך לא מאוחר מדי. התעשתו ועשו טוב לישראל.

תאריך:  05/05/2021   |   עודכן:  05/05/2021
+המפץ הקטן
16:41 05/05/21  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

הנה הוא המפץ הקטן, והתעורר בי רצון עז להאזין לרבי נחמן מברסלב ולנעמי שמר ולקולה הערב של שולי נתן ול"שירת העשבים"

נתניהו. הוקוס-פוקוס [צילום: מאיה אלרוזו]
+נסתובבה כל היום עד אשר נמצא מקום
09:11 05/05/21  |  ערן גרף   |   לרשימה המלאה


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מכתב גלוי לנפתלי איילת עמיחי ומתן
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
הייתי מצפה לתחקיר מעמיק:האם בנ
קורןנאוה טבריה  |  5/05/21 10:31
 
- משאית הביביסטים החמוצים בדרך.
תחקירנית בכירה  |  6/05/21 11:18
 
- נאוה היקרה, הקוראת היחידה שלנו
עורך אשפתון איום  |  6/05/21 12:34
 
- יזבקל'ה, ככה מבזבזים זמן ?
מגיב ותיק  |  8/05/21 09:07
 
- צודקת עד מאד נאוה. מי יערוב
מ. עמיר  |  7/05/21 05:30
2
למה תדאג
אבן העזר  |  8/05/21 02:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 35
עידן יוסף
רכבת ישראל רכשה 330 קרונות חדישים בתקן האירופי בעסקת ענק, שיש רווח קל מהם לשפת הרציף    שרת התחבורה האשימה את רכבת ישראל בהסתרת מידע כביכול, אך בפועל מי שאישר את הרכש - שיש בו היגיון לנוכח מצב התחנות בארץ - היה משרד התחבורה בעצמו
עמית הלוי
אם עבאס החליט לדאוג לצורכי בני עמו ולהשלים עם מדינת לאום יהודית על כל המשתמע ממנה, סמוטריץ' יכול וצריך, בוודאי בנסיבות שנוצרו, לקחת את זה מכאן
עידן יוסף
ראש הממשלה בנימין נתניהו לא התבטא עדיין בעניינה של ועדת החקירה ובסביבת גנץ מעריכים כי הוא יטרפד את הקמתה    שר המשפטים מעוניין להקים את הוועדה במהירות כשהמידע זמין, אך תידרש לכך הסכמה מצד הליכוד
איציק וולף
שר הביטחון הבהיר כי גם ישאלו אותו עוד מאות פעמים - תשובתו תהיה ברורה: "דלתי טרוקה לחלוטין בפני נתניהו. אני מחויב אך ורק לגוש השינוי"
דוד ארגז
גם אם המשא-ומתן יצליח ותקום ממשלה בראשות נפתלי בנט, רגע התהילה שלכם יהיה קצר והממשלה לא תחזיק מעמד זמן רב    היא גם לא תהיה ממשלת ימין ולא תוכל להגשים אף אחת ממטרות הימין הפוליטי בישראל    אז בשביל מה, איילת, בשביל מה?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il