X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הערבים מגיעים להר-הבית ללא שום מגבלה ועולים בהמוניהם, בכל שעות היממה ובכל ימות השנה להתפלל במקום לעתים קרובות ואף מדי יום ששי מגיעים להר רבבות ערבים, בימי שגרה משחקים שם ילדים ערבים כדורגל תוך שימת הקדושה במקום למרמס רגליהם הטמאות
▪  ▪  ▪
התפרעויות בהר הבית [צילום: ג'מאל עוואד/פלאש 90]

לעתים מרוב עצים לא רואים את היער. כך גם לגבי שקר גס, דבר כחש וכזב אותו אנו שומעים חדשים לבקרים מזה שנים הרבה. כל כך הרבה פעמים חוזרים עליו עד כי הרגישות נעלמה ורבים אינם שמים לב. מפיצי השקר הזה שאין כמוהו חוטא לאמת הם... ראש הממשלה, נשיא המדינה ופוליטיקאים נוספים המחרים מחזיקים אחריהם תוך שהם חוזרים עליו לעייפה פעם אחר פעם.
אם טרם ניחשתם הרי שמדובר בהיגד הבא: "ישראל מאפשרת חופש פולחן ודת לבני כל הדתות במקומות הקדושים". הדברים נאמרים תדיר בחוצפה שלא תיאמן ועצם אמירתם, במציאות חיינו כאן במדינת היהודים, כמוה כזריית מלח על פצע פתוח, לא לפני שהמלח נטחן עד דק על-מנת שיחדור היטב ויכאיב ויציק יותר.
המדהים הוא ששכבות רחבות בציבור מקבלות את הדברים בשוויון נפש והדברים מצוטטים כאילו היו אמת לאמיתה. דומה שמקצת ממפיצי השקר הגס הזה אף חוזרים עליו כמי שמתהדר ב"אמת" הזו, בבחינת היות ישראל דמוקרטיה מתקדמת השומרת באדיקות על זכויות הפרט, לרבות אלה של דת ופולחן ובלא הבדל בין בני הדתות השונים.
להווי ידוע שהיהודים מנושלים מהרבה זכויות של דת ופולחן. לא רק שאלה אינן "נשמרות באדיקות" כדברי המשקרים ביודעין, אלא שהצרת ה"חופש" הזה (כולו מדומה ופרי דמיון מתעתע ו/או אשליות שלא מדעת) קשה ומכאיבה. הדברים בולטים שבעתיים עת באותם המקומות בו מקפידה מדינת היהודים על הגבלות קשות ליהודים - באותם המקומות ממש מתקיים חופש פולחן ודת, כמעט מלא וללא כל הגבלות, לערבים המוסלמים החיים בקרבנו.
לשם המחשה בלבד אזכיר שני מקומות בולטים: הר-הבית ומערת המכפלה. בשני המקומות הללו היהודים מוגבלים ומצומצמים תוך ש"זכויותיהם" לחופש דת ופולחן היו למרמס. להר-הבית מתאפשרת עליית יהודים בשעות מעטות מאוד ביממה, דרך שער אחד מפוקח היטב, עם הגבלות נוקשות, בדרך כלל בקבוצות קטנות המוכנסות להר לסירוגין ולזמן קצוב כשהווקפ המוסלמי משגיח על היהודים על-מנת למרר את חייהם.
לעומת זה הערבים מגיעים להר-הבית ללא שום מגבלה ועולים בהמוניהם, בכל שעות היממה ובכל ימות השנה להתפלל במקום. לעתים קרובות ואף מדי יום ששי מגיעים להר רבבות ערבים, בימי שגרה משחקים שם ילדים ערבים כדורגל תוך שימת הקדושה במקום למרמס רגליהם הטמאות.
במערת המכפלה המצב דומה ורוב ימות השנה סגורים בפני היהודים חלקים חשובים במערה, דע עקא שהערבים "שולטים" (אולי בלי מירכאות) ברוב המתחם ברוב שעות היממה ובכמעט בכל ימות השנה.
היו איפה קשובים למנהיגים החוזרים על השקר כעל מנטרה שחוקה. באומרם את דבר הכזב הם מתכוונים אולי להתהדר בנוצות לא להם, אולי להאדיר ולפאר את המדינה בפני אומות העולם - בכל מקרה, אותנו, היהודים החיים כאן, אי-אפשר לרמות. עינינו פקוחות והלבבות דואבים על העוול גם כך, לפחות אל תוסיפו חטא על פשע. חדלו מלשקר בעזות ובמצח נחושה.

תאריך:  11/05/2021   |   עודכן:  11/05/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהיגינו משקרים ביודעין
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
תמשיך
ערב  |  12/05/21 08:38
 
- שדברי הטומאה של הכותב הזה,
הצרה היא,  |  12/05/21 12:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ד"ר מרגלית מולנר-גויטיין
מרסל דושאן ידוע כמי שהביא את המשתנה (פיסואר) אל המוזאון (1917), והדביק שפם למונה ליזה    מרינה אברמוביץ'מגלה דרך גופה את עמידתה בפני הכאב, גבולות היכולת שלה, הריכוז ומציאת השלווה    ציוריו המפורסמים והכרזות המוכרות של טולוז-לוטרק, בהם הנציח את רובע מונמארטר, את המועדונים ובתי הבושת של פיגאל, בהם בילה חלק ניכר מזמנו
עמנואל בן-סבו
המראות משכונה זו בלב בירת העם היהודי מחרידים. יהודים מופקרים לגורלם, ערבים תוקפים את היהודים, מציתים את רכביהם, שורפים את בתיהם ובהעדר תחושת ביטחון נאלצים היהודים תושבי השכונה להשתמש באקדחיהם להגן על חיי ילדיהם, נשותיהם ובתיהם אל מול המון ערבי פורע
זוהר בן-אשר
ומה צריכה מיכאלי לעשות    האיש שהכי לא רוצה בחירות נוספות הוא בנט, כי הצֶפי הוא שהוא יימחק לחלוטין, בעיקר כיוון שמה שכל העולם יזכור לו הוא את היותו אופורטוניסט שכל מה שמעניין אותו הוא לגור בבלפור כמה חודשים
יוני בן-מנחם
ארגון חמאס פתח במתקפת רקטות על ישראל שתוכננה מראש כדי לכפות משוואה חדשה על ישראל ולערער את יציבות הרש"פ בשטחי הגדה בעקבות ביטול הבחירות הפלשתיניות. חמאס מנסה, באמצעות סבב הלחימה הנוכחי, לשחוק את הריבונות של ישראל בהר-הבית ובמזרח ירושלים וליצור מציאות חדשה שבה ישראל תיאלץ להתחשב בעמדותיו בכל הקשור לירושלים
יעקב ברדוגו
קיבלנו ביממות האחרונות הוכחות צועקות לכך שהמציאות לא תסתפק באבקת קסם של "רצון טוב" ו"הבנה הדדית" - ומול מציאות מורכבת שמצריכה הכרעות חותכות, אין לנו פריבילגיה לממשלה ש"שמה בצד את הסוגיות במחלוקת"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il