X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הארץ בוערת מבפנים ומבחוץ כשהמאחד את כל הזירות הוא שנאת הערבים אותנו, אי-השלמתם עם קיומנו כאן בארצנו וניסיונות חוזרים ונשנים מצדם לפגוע בנו כל אימת שהדבר מתאפשר כשהמטרה היא שנלך מכאן
▪  ▪  ▪
אנשים רעים ואלימים [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]

כבכל ימות השנה וביתר שאת בימי לחימה אפשר להתפלץ מתפקודה של התקשורת הישראלית אליה חוברים בעליבותם פוליטיקאים רבים. דומה שאנשי התקשורת הגיעו לכאן זה מקרוב מאוד וכי אינם מכירים את מציאות החיים כאן, או שאינם רוצים להכיר.
הארץ בוערת מבפנים ומבחוץ כשהמאחד את כל הזירות הוא שנאת הערבים אותנו, אי-השלמתם עם קיומנו כאן בארצנו וניסיונות חוזרים ונשנים מצדם לפגוע בנו כל אימת שהדבר מתאפשר כשהמטרה היא שנלך מכאן. חלקם אומרים זאת במפורש ו"ממליצים" לכולנו לחזור לארצות המוצא מהן הגענו.
בדור האחרון ידענו כבר מרד נרחב של הערבים המתגוררים בקרבנו לפני עשרים ואחת שנים באירועי אוקטובר. באותם ימים הטילו הערבים מצור על צירי תנועה, פגעו ברכוש יהודי, במוסדות ציבור, בתחנות דלק, ברמזורים, בצמתים וכן בסמלי שלטון. המהומות אז היו קשות ולא מעט מאנשי כוחות הביטחון נפצעו.
מה שמתחולל בארצנו בימים האחרונים דומה ואף חמור יותר. לפני כמה שבועות החל האויב ערבי להרים ראש בתעוזה כמוה לא ידענו. סטירות ליהודים ברכבת, ניסיונות לינץ' במקומות רבים, מהומות והתפרעויות ברחבי הארץ כולה עם דגש על הערים המעורבות - ירושלים, רמלה, לוד, יפו, עכו ועוד....
מי שמאזין לאמצעי התקשורת נתקל בדיווחים מהם משתמע ש"יש עימותים" בין יהודים לערבים. הדיווחים הרבים דברו על "התגרות של גורמים קיצוניים", "הפגנת כוח מיותרת", "מתנחלים אלימים", "פרובוקציות של גורמים פוליטיים קיצוניים", "יצירת חיכוך מיותר", "נוכחות מזיקה במקומות רגישים" וכיוצא באלה בדותות כשהכוונה בכל המצוטט ליהודים כמובן.
סיכון חיי יהודים
אלא שהאמת, הנעדרת כמעט לחלוטין מהדיווחים התקשורתיים, היא כידוע שונה בתכלית. עשרות אלפי ערבים מוסתים ומשולהבים קוראים תיגר על השלטון, כופרים בלגיטימיות של המדינה, מחבלים ברכוש ומתפרעים בהתפרעויות קשות תוך פגיעה גם בנפש. אי-אפשר להתעלם מהמציאות הזו - התמונות, הסרטים, המצלמות הרבות וגם אלפי יהודים במצטבר שסבלו מרורים, מכות וטרור מהאויב הערבי מייצרים תמונה שאין לערער עליה (באם המתבונן הוא אדם ישר והגון).
אלמלא ניסים גלויים, התערבות של המשטרה וכוחות הביטחון, יוזמה מקומית של גיבורים יהודים וכן, גם מנוסה מהמון ערבי משתולל - כי אז היינו סופרים כאן חלילה יהודים רבים מתים. כאמור, מהמציאות אי-אפשר להתעלם וזו קשה ומאיימת - בעיקר נוכח אובדן משילות ורפיסות מסורתית של המשטרה ומערכת המשפח המתבטלת בפני האמת, ומתחמקת תוך מעילה בתפקידה מהצורך לעשות דין בפורעים אותם יש להרחיק מהחברה לפרקי זמן ארוכים. ראוי בנסיבות האירועים המתרחשים כאן ובהתחשב בכך שמדובר במרד גלוי תוך סיכון חיי יהודים - לשלול אזרחות, לשלול זכויות אזרחיות, לגרש מכאן למדינות ערביות ולנקוט כל צעד דרוש, חריף ככל שיהיה, כדי לדכא את המרד, רצוי באבו.
המונחים בהם עושה התקשורת שימוש כדי לתאר את המחבלים הערבים שלו ניתן להם היו רוצחים פה כל יהודי הנקרה על דרכם מקוממים ומכעיסים. "ביושר" הרוויחה מי שמכונה "התקשורת הישראלית" את השנאה הגורפת אותה חשים כלפיה רבים מהיהודים כאן, ככל הנראה רובם.
את הפורעים הערבים עם תאוות הרצח בעיניהם מכנה התקשורת: "נערים", "צעירים", "מפגינים", "מוחים" וכיוצא באלה כינויים רכים ומלטפים המסתירים את האמת המרה המתרחשת בשטח. המון משולהב ובידו אבנים, בקבוקי תבערה, רימוני הלם ושאר כלי משחית המכוונים להרוג יהודים תמימים מתואר על-ידי התקשורת כ"הפגנה זועמת". התגודדות ועימותים עם כוחות הביטחון תוך הרס רכוש, פציעת שוטרים ושריפת מכוניות מכונים "הפגנה סוערת". התנפלות המון ערבי תאב דם יהודי על קבוצת יהודים מכונה "מהומות", "עימות בין המחנות", "התגרויות הדדיות ומיותרות" וכיוצא בכל אלה.
לו רציתי לדון את התקשורת לכף זכות (ואין לי כל כוונה כזו) הייתי אומר שהם לוקים בעיוורון. האמת היא שהם מוכים במשהו חמור הרבה יותר - אובדן ערכים ומוסר ואובדן תחושת ההזדהות הטבעית עם בני עמם. שלא לדבר על גישה פוסט ציונית ואנטי יהודית ה"מאפשרות" לתקשורת כאן לראות ראייה סלקטיבית ומוטה לטובת האויב הערבי את כל הקורות אותנו במדינתנו ואגב כך לשקר ולדווח דיווחים מסולפים.
עלטה תודעתית
האסון הגדול הוא שהדיווחים האלה אינם נעצרים באולפנים אלא שהשפעתם מגעת למקומות חשובים. תפקוד המשטרה למשל, מושפע מאוד מההתמודדות עם "נערים" ו"צעירים" ערבים. לו הייתה התודעה מכוונת לאמת כי אז היה כל שוטר ומפקד בשטח מודע לכך שלא מדובר ב"הפרות סדר" אלא פרעות ופוגרומים אותם מבצעים פורעים ערבים שעל-רקע לאומני מבקשים להרוג ולאבד ביהודים - ממילא היו פועלים אחרת.
כך גם במערכת המשפט המטילה עונשים מגוחכים אם בכלל, כך גם בפרקליטות המתעמרת ביהודי שהותקף ומשחררת את המחבל הערבי שתקף, כך גם בדרגים פוליטיים - רבים מהם בעלטה תודעתית עד כי את המפוכחים שבינינו הם מכנים: "קיצונים", "מחרחרי ריב" ו"פרובוקטורים".
האמת צריכה להיאמר - כאן בארצנו קמים עלינו על-מנת להרוג בנו ולסלקנו מארצנו ערבים שהם מחבלים, רוצחים בפוטנציה, אנשים רעים ואלימים, פורעי חוק ומסוכנים. או במילה אחת - אויב!!

תאריך:  13/05/2021   |   עודכן:  13/05/2021
+מאבק השנאה שהחל ברחם של רבקה
00:54 14/05/21  |  עמנואל בן-סבו   |   לרשימה המלאה

אזרחים ערבים ישראלים, רבים מהם משיבים לחמאס באהבה, בשירה, בריקודים, בחלוקת סוכריות ובפרץ צהלולים על ירי ופגיעה ביהודים, על כל מוות, על כל אש המבעירה את השנאה אשר נחשפה בממדים בלתי נתפסים ובעיקר מפתיעים בעוצמתם

הבערת השנאה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+תנועת הרכבות מתל אביב ללוד הופסקה בעקבות הפרות סדר
15:33 13/05/21  |  מירב ארד

בשל הפרות סדר בסמוך למסילה בלוד, הופסקה זמנית תנועת הרכבות בין תחנות ת"א ההגנה ולוד. תחנות כפר חב"ד, לוד גני אביב, וראשל"צ הראשונים נסגרו זמנית.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לקרוא לאויב הערבי בשמו
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
אידיוטים פוליטיקנטים על הקנטים
סניל  |  13/05/21 20:51
2
לכל העיוורים והטהרנים נא לקרוא
אקטואלי  |  19/05/21 09:30
 
- אתה ריקלין על ספידים.
המלצרית של ריקלין  |  19/05/21 16:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-ערבי
איציק וולף
צה"ל מעריך כי במאות התקיפות שבוצעו מן האוויר ברצועת עזה נפגע באופן משמעותי מערך ייצור הרקטות הפלשתיני    אוגדת עזה, פיקוד הדרום ופורום מטכ"ל יאשרו היום תוכניות תימרון וכניסה קרקעית לרצועה    האזעקות שנשמעו הלילה בצפון - בגלל תקלה במערכת
איציק וולף
אמר בתום ישיבת הקבינט כי הוא מתכוון להזרים גם כוחות צבא לפי החוק הקיים ובמקרה הצורך - יביא לחקיקת חוק נוסף    "אנחנו צריכים לומר לשוטרים ולחיילים שאנחנו שולחים אותם כדי לשמור על הסדר - אנחנו נעשה הכל כדי שיהיה לכם את הסמכויות ואת הכוחות הדרושים לביצוע המשימה"
איציק וולף
החל מהשעה 20:00 הלילה ועד השעה 04:00 מחר לפנות בוקר חלות ההגבלות הבאות בשטח העיר לוד: איסור על כל אדם לשהות במרחב הציבורי בעיר לוד, איסור על תושבי לוד לצאת מבתיהם או ממקום שהייתם בעיר ואיסור על כל אדם להיכנס לשטח העיר    למרות העוצר ישנם עימותים בין ערבים ליהודים
מירב ארד
הנשיא: "מראה הפוגרום בלוד והפרעות ברחבי ישראל על-ידי המון ערבי מוסת וצמא דם הוא בלתי נסלח"    קרא לממשלה "לרדוף את הפורעים ביד קשה"
צבי גיל
העם שהביא לעולם את האמונה באל אחד, סוגד לעצים ולאבנים ולפולחים שלעתים תובעים קורבנות    הדת היהודית, בניגוד לדת הנוצרית, אינה זקוקה להיכלות או למזבח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il