X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
ארגון הטרור חמאס, אותו מטפחת המדינה בשלמונים, בהסדרה, במעבר סחורות ובהתבטלות מפניו תוך ויתור על אינטרסים וערכים (ראה הפקרת שבויים ונעדרים) מכה בנו ללא רחם, מפציץ את ערינו, רוצח ופוצע אזרחים וחיילים
▪  ▪  ▪
רק מאתים הרוגים [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]

הכותרת שנבחרה בקפידה קשה, בדומה למצב התודעתי השורר כאן מזה שנים ארוכות, מצב המשפיע באופן מובהק על הקורות אותנו כאן. אזרחים רבים, אולי הרוב, מתבוננים כלא מאמינים במתרחש סביבנו ומתקשים לעכל מציאות הזויה שפשוט לא יכולה להתקיים לאורך זמן. ברשותכם, אפתח במניית דוגמאות הממחישות את האמור:
ארגון הטרור חמאס, אותו מטפחת המדינה בשלמונים, בהסדרה, במעבר סחורות ובהתבטלות מפניו תוך ויתור על אינטרסים וערכים (ראה הפקרת שבויים ונעדרים) מכה בנו ללא רחם, מפציץ את ערינו, רוצח ופוצע אזרחים וחיילים, משבש את שגרת החיים, ומחזיק כבני ערובה מיליון אזרחים שילדיהם גדלים בטראומה המתמשכת זה שנים ארוכות.
ראשי המדינה מתרברבים ש"נכה באויב בעוצמה". עוד עוצמה כזו ואבדנו. אחרי אחת עשרה יממות של לחימה, מאות תקיפות של חיל-האוויר והוצאה כספית של מיליארדי שקלים יש לאויב רק כמאתיים הרוגים!!! כל שאר סיפורי ה"גבורה" - הפצצת מגדלים, בנקים, אמצעי ייצור, מנהרות, תשתיות טרור - הכל בדיחה עצובה על חשבוננו. עצובה אך גם מאוד מאוד מסוכנת שכן המבקשים להשמיד אותנו בזירות קרובות ורחוקות מתבוננים בנעשה וצוברים ביטחון להוצאת מזימותיהם מן הכוח אל הפועל.
המשטרה האומללה משותקת. בדומה לגופי ביטחון אחרים גם עליה מהלכים אימים עוכרי ישראל מהבג"ץ וממערכת המשפט שהחלטותיהם, הנחיותיהם, כתבי האישום, המעצרים, פסקי הדין - כל אלה הופכים את השוטרים (כמו גם חיילים רבים, זה יידון בהמשך) למסורסים וחסרי יעילות ו/או הרתעה. אירועי לוד, רמלה, עכו, יפו, שמעון הצדיק, ואדי ערה ובעצם פרעות של הרוצחים הערבים בכל רחבי ארצנו - יוכיחו.
הגדיל לעשות השוטר מספר אחד שהכריז בשפלותו או באיוולתו (ייתכן שגם וגם) שהמשטרה "תפריד בין הניצים" ותילחם ב"טרוריסטים" משני הצדדים. אגב, למרבה הכלימה הוא עדיין לא פוטר מתפקידו!
יהודים המגנים על עצמם ועל משפחותיהם מואשמים ברצח, אחרים נעצרים, רבים מאוד חוששים מלהסתבך עם מערכת המשפט שבזדון ותוך אובדן כל רגש של זהות לאומית ויהודית מתעללת באופן סדרתי ביהודים וכך מוצאים עצמם בסכנה מוחשית, לא פעם בסכנת חיים. יהודים החיים בישו"ב (יהודה שומרון ובנימין) מכירים היטב את המושג "אקדח חד-פעמי". למודי ניסיון מר אנו יודעים שבמקרה של שימוש בנשק לצורך הגנה מפני מחבלים ופורעים ערבים הצעד הראשון בו נוקטות הרשויות הוא החרמת הנשק של היהודי המתגונן.
פרקליט צבאי ראשי השייך שרוחו וגופו נעוצים עמוק עמוק בפוסט מודרנה על תחלואיה הרבים (וככל הנראה ערכיו בהתאם למוסריותו ולהתנהלותו) מהלך אימים על לוחמי צה"ל החוששים תדיר לחתור למגע ולירות באויב על-מנת להרוג. אגב, המילה להרוג אינה תקינה פוליטית כיום וממעטים להשתמש בה, ראה ערך "לנטרל"...
פרקליטות ומערכת משפט פוסט ציוניות ואנטי יהודיות מהלכות אימים על שוטרים, מנהיגים פוליטיים, מפקדים בזרועות הביטחון, וכן על כל אזרח יהודי שומר חוק באשר הוא. המסר הוא שעל היהודי להיות כנוע, מושפל, קורבן לאלימות, קורבן לעבירות רכוש, קורבן לטרור ערבי ופרעות הערבים בנו - בכל מקרה אסור להתגונן באופן יעיל. על ירי בנשק חם אין כלל מה לדבר.
התקשורת, או ליתר דיוק מי שמתיימרת להיות "התקשורת" הישראלית", מכה בנו היהודים ללא רחם, שוטפת מוחות של מאות אלפי יהודים, מייצרת ומעצבת תודעה פוסט ציונית ואנטי יהודית וגורמת לנזקים רבים מאוד מחרידים בעוצמתם. דוגמה מהימים האחרונים - החמאס מפציץ, הורג ופוצע, האויב, הערבי שבתוכנו פורע פרעות, מכה יהודים ועושה שפטים ברכוש ובקדשי ישראל.
במצטבר, מדובר במעורבות של רבבות ערבים בפרעות במאות זירות ואלפי מקרים (לעומת מקרה או מקרים בודדים בהם יהודים פגעו בחפים ערבים שאותם ניתן למנות על כף יד אחת) וה"תקשורת הישראלית" עסוקה בכפייתיות בדיונים אינסופיים על לינץ' שביצעו יהודים בבת ים, על "לה פמיליה", על "קיצונים יהודים" - כל זה באופן מוטה ומגמתי תוך התעלמות מהאמת וברצון להעלים את האמת. זו מחלה ממארת לה אין פתרון זולת מהפיכה גמורה אותה על מנהיגי המחנה הלאומי לבצע במהרה ובהזמנות הראשונה בה יתאפשר הדבר.
אינני יודע כיצד יסתיים המשבר הנוכחי, אינני נביא וגם לא אנסה לנחש. יחד עם זה מתבררות (שוב) כמה אמיתות כדלקמן:
התנהלות הממשלה לאורך זמן עם החמאס ושאר אויבים מסוכנת ומסכנת אותנו.
אשליית הדו-קיום עם האויב הערבי מבית מתנפצת, כפי שהתנפצה בעבר (ראה פרעות תרפ"ט).
מערכת המשפט כולה מסכנת את קיומנו כאן ורק שידוד מערכות נרחב יכול לשנות זאת.
ה"תקשורת הישראלית" מהנדסת תודעה, פוגעת במורל הלאומי ומייצרת בשכבות מסוימות בעם תודעה רעילה, תבוסתנית, מיוסרת, שקרית ורופסת כשהלך רוח כזה מסכן את קיומנו כאן באופן מוחשי.
כוחות הביטחון, מפקדי המשטרה, הפיקוד הבכיר בצה"ל ואף קובעי המדיניות שבויים בידי התקשורת ומערכת המשפט והפכו במשך השנים לרפים, כהים, משמימים, נטולי יוזמה ומוכי שיתוק וחידלון - גם באלה יש כדי לסכן קיומנו כאן במדינת היהודים.
ולמרות הכל - אין ספק שהיהודים ינצחו שהרי תהליך הגאולה מתקדם וזו מתקרבת. העם היהודי ידע מצבים קשים מזה בו אנו מצויים כיום. בקרבנו יהודים רבים מאוד שהם מאמינים בני מאמינים. הכוחות החיוביים עצומים ומרובים מאד, הנכונות למסירות נפש קיימת בעם הזה כתמיד, התורה שומרת ותשמור עלינו. מהחושך מסביב וממעמקים נעלה ונצליח מאוד מאד. שהרי נצח ישראל לא ישקר.

תאריך:  25/05/2021   |   עודכן:  25/05/2021
+דו"צ: מזל"ט נפגע על ידי כיפת ברזל בסבב הלחימה בעזה
14:31 25/05/21  |  מירב ארד

דובר צה״ל מעדכן כי מזל"ט מסוג "רוכב שמיים" של צה"ל נפגע על ידי כיפת ברזל בסבב הלחימה בעזה, האירוע מתוחקר.

+מכתב גלוי לשכן מעזה
14:09 25/05/21  |  אהוד פלג   |   לרשימה המלאה

האם אלה הגיבורים שלך? את הכספים שנתרמו לעזה במטרה לפתח אותה וליצור מקומות עבודה ופרנסה עבורך, לקח ה"חמאס" וניצל אותן להכנותיו כדי לתקוף את ישראל

בזכות צה"ל [צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90]
+תמונת הנצחון האולטימטיבית: עזה החרבה
13:48 25/05/21  |  מרדכי ליפמן   |   לרשימה המלאה

כל עזתי רואה ומבין מי באמת ניצח במלחמה  ▪  מי הפסיד בה  ▪  טוב מראה עיניים מהלך נפש  ▪  החמאס והם עצמם הנם המפסידים הגדולים

בין הריסות וחורבן [צילום: עבד רחים חטיב/פלאש 90]
+לצערי, החמאס יכול להצביע על הישגים (ב')
09:20 25/05/21  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

מסתבר, שבמהלך המלחמה ובהתייחסות להערכה ולתוצאות המלחמה, ישראל התבטאה בשפה אחרת והפלשתינים התבטאו בשפה אחרת

מי ניצח [צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90]
+תיק"ו ממאיר ודי לעוטף
08:48 25/05/21  |  רון בריימן   |   לרשימה המלאה

ראוי לחזור על הדרישה להפסיק את השימוש בביטוי החביב והרומנטי "עוטף עזה", כאילו היה מדובר בזוג אוהבים בתנוחת "כפיות". יישובי "עוטף עזה" אינם עוטפים את עזה אלא חוטפים מעזה. אמור מעתה: חוטף עזה!

שריפה בשדות עוטף עזה [צילום: צפריר אביוב/AP]
+"שומר החומות" במבחן השגת מטרתו המדינית של המבצע
08:40 25/05/21  |  חנן שי   |   לרשימה המלאה

מבצע שומר החומות נועד לממש מטרה מדינית שהוגדרה כ"החזרת השקט והביטחון לישראל". חרף הביצועים הצבאיים המרהיבים והשמדה נרחבת של מטרות, מצטייר שהשליטה במשך השקט ובאיכות הביטחון תישאר, כמו לפני המבצע, בידי חמאס

[צילום: סבסטיאן שיינר/AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה חולה במחלה קשה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
הסיבוב הבא יקרה בודאות.
התשובה פשוטה  |  25/05/21 11:47
 
- בכוונתך - בני חורים...מחוררים? ל"ת
סניל  |  25/05/21 15:24
2
תן לביבי לספר לך למה חמא״ס
המאמן הלאומי  |  30/05/21 08:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מבצע שומר החומות
רון בריימן
ראוי לחזור על הדרישה להפסיק את השימוש בביטוי החביב והרומנטי "עוטף עזה", כאילו היה מדובר בזוג אוהבים בתנוחת "כפיות". יישובי "עוטף עזה" אינם עוטפים את עזה אלא חוטפים מעזה. אמור מעתה: חוטף עזה!
חנן שי
מבצע שומר החומות נועד לממש מטרה מדינית שהוגדרה כ"החזרת השקט והביטחון לישראל". חרף הביצועים הצבאיים המרהיבים והשמדה נרחבת של מטרות, מצטייר שהשליטה במשך השקט ובאיכות הביטחון תישאר, כמו לפני המבצע, בידי חמאס
איציק וולף
נשיאות המגזר העסקי וההסתדרות קוראות לממשלת ישראל להחיל מנגנון פיצוי אחיד לכלל העסקים והעובדים שפרנסתם נפגעה במהלך ימי מבצע שומר החומות    הקריאה - לקראת דיון שיתקיים מחר בוועדת הכספים    עיקר הדרישה: להרחיב את הזכאות לפיצויים לכלל העסקים שהיו באזורי הגבלות, גם מעבר לטווח הגאוגרפי של עוטף עזה
איתמר לוין
לפחות 26 תקריות וארבעה מקרים של השחתת בתי כנסת ומרכזים קהילתיים בארה"ב מאז החל מבצע "שומר החומות", וחשש מפני הסלמה נוספת - מדווח וושינגטון פוסט
דן מרגלית
סיכום ביניים למבצע שומר חומה: ברגע בו ירה חמאס טילים לעבר ירושלים לא הייתה כל ברירה אלא לתקוף אותו בחריפות כפי שעשה צה"ל כראוי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il