X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
מהו המסר? שהימין בוגד, מטומטם, רוצח ואויב העם זה בערך היה מרחב עולמו של בן-גוריון המלחמות שלהן היה אחראי השמאל ההתיישבותי היו כולן, כמובן, מלחמות קודש ואין ברירה
▪  ▪  ▪
בן-גוריון. מסורת בולשביקית מובהקת [צילום: כהן פריץ/לע"מ]

בנט הוא נוכל של פעם יחידה, מכה אחת ודי. נכון, בעבר הוא התחפש להיפסטר, אבל הקמטים בלחייו הסגירו אותו. החיוך שלו קבוע, מאולץ ולא הולך לשום מקום. המסע שלו לשמאל ברור היום לכל דרדק מנוזל. הוא סחב קולות בימין עם הצהרות נגד לפיד, בלגנץ וסער והעביר אותם לשמאל. זו אסטרטגיה מתוחכמת של סער, אני מניח, כי הוא היחיד שמצטייר כקלאפטע מחושב על ממש, אחד שלא מוכן להיתפס ברמאות זולה כל כך.
בנט שימש קבלן-משנה שלו בימין. כלומר, אם מנסים לצייר את תמונת הקרב על טרויה אזי סער שימש איל נוגח - עם הראש בקיר. מי שרוצה את נתניהו, הוא אמר, שלא יצביע לי. מאחוריו הצטברו פעילי דגל-שחור כמו אהוד ברק, ברק כהן, סדי בן שטרית, רוני אלשיך, כרמי גילון, אילן שילוח, דן מרגלית, ובבית המשפט אילן ישועה כשחקן מחזק, מקשר ומלכד. ערימה נאה של פשלנים מדופלמים. כמה מהם כבר 'חיסלו' ראשי ממשלה בעבר. בנט הוא הסוס הטרויאני החלול שבטנו מלאי מצביעי הציבור הימני, החולמני והרדום.
בנט חצה את הרובריקה עם קבוצה מצומצמת של נתיניו, פאודל דל, מובס. עכשיו הוא ראש-ממשלה אצל הסנדק לפיד. פחות או יותר משהו בסגנון קונסיליירי, אבל יותר ישראלי וחברה'מני. מעכשיו הוא יפנה אל הרפורמיסטיקה היהודית בארץ ובאמריקה. הכוונה שלו להתמנות רב-מכר של הקהילייה בסגנון התפסן בשדה השופוני1 - להצמיד לבית חזהו את תנועת הרפורמים. ובכן, מהיום המטרה להתייצב בראש התנועה הרפורמית. הוא ייעזר בארגון לוביסטים יהודי מתוחכם ומלוקק בשם ג'יי-סטרייט. כשמנסים להגדיר ארגון יהודי הפועל באמריקה בדרך כלל מסתבכים.
לכן אומר רק זאת, בקיצור, הארגון הזה יהודי ופרו-יהודי-ישראלי בערך כמו 'הניויורקטיימס'. מי שמכיר את ההיסטוריה הנפתלת של המו"לים ועורכי העיתון המכובד הזה, בעיקר בימי השואה של מלחמת העולם השנייה, יבין גם מה מסוגל ארגון ה-J לעולל לנו בימים אלה. בנט יכשיר את הארגון ויצרף אותו למסע הבחירות הנמרץ שלו, הפעם לא במדי היפסטער, אלא בכובע של רב רפורמי מאחד, מלטף ומחרטט. אחד מסממני הקרב המתרגש הייתה התקפה של עושה-כליו, הטייס כהנא, שריסס את ראשי מפלגות החרדים במטר רימוני הלם. בנט כבר חצה את הרוביקון למרות שמעולם לא עבר טיפולי המרה.
סינדרום התותח הקדוש
תותחים שיורים על אנשים מפוקפקים ולא רצויים - הופכים בהבל פה לקדושים. מי שהפך את התותח שירה באלטלנה לקדוש היה בן-גוריון, ראש הממשלה. מי שירה היה גיבור דור הפלמ"ח -רבין. בן-גוריון שנא את הימין ואת בגין שנאת מוות אובססיבית, לפי מסורת הבולשביזם הממאירה להחריד. זו הייתה עוד הזדמנות לשבש את ההיסטוריה והאמת, לדכא ולהרוס את אויבם הראשי של תנועת העבודה והעם היהודי המתנחל (היום אסור להשתמש במושג הזה) בארצו - האיש שאין להזכיר את שמו, שיושב ליד ח"כ באדר. בן-גוריון הרעיף אהבה על מפקד חטיבת הראל שהתמוטט בשדה הקרב (גם בששת הימים), והבטיח לו את כהונת הרמטכ"ל, אבל לא בבית ספרו, כמובן.
השמאל, בעל מסורת בולשביקית מובהקת, טרח לרומם בני עוולה ומנוולים קרדינלים ורדיקליים אחרים, להאדיר את שמם, ולהכתיר אותם כאייקונים. לדוגמה, הפדופיל המובהק דן בן אמוץ, עיתונאי, סופר, מחזאי, איש-רוח, גיבור תרבות ואושיית טלוויזיה פופולרית שנמצא בעובי קורת הנחת של הציבור החילוני שבנה את המדינה... היה ידוע במשך שנים, גם לחברים קרובים כמו חיים חפר, על מעלליו המחפירים של המנייאק בן-אמוץ. הוקמה למענו סיירת עילית של בחורות משולהבות שסחרו בילדות חדשים לבקרים וערבים. הרב הקדוש, האדמו"ר הנערץ עמוס עוז אבי החילוניות היה חברו הטוב ביותר של בן אמוץ שגם הזיל דמעות בכנס הפרידה מהפדופיל הנתעב. עוז היה גם חברו הקרוב של שמעון פרס, משמשו של בן-גוריון הקנאי.
זהו דפוס מובהק של תנועת ההתיישבות - סינדרום 'התותח הקדוש' שנועד להכשיר מעשי עוולה וטינופות פוליטיות - בשם הצדק, המוסר והערכים של עם ישראל. עובדיו ועוזריו של בן-גוריון לא עצרו ברמזור אדום. ידועה פרשת רצח מאיר טוביאנסקי, איש חברת חשמל שהוצא להורג במשפט שדה שערורייתי בידי אנשי סגל אינטרסנטים במחנהו של בן-גוריון. יוזמי משפט טוביאנסקי, ללא ידיעת בן-גוריון אבל ברוח אלטלנה הנושבת בגבם, היו איסר בארי ראש הש"י ובנימין גיבלי, עוזרו המניפולטיבי, שהפיל על ראש בן-גוריון גם את פרשת 'העסק ביש' שערפה אותו. הקשר של סינדרום 'התותח הקדוש' לרצח מאיר טוביאנסקי שקוף. פרשת אלטלנה אירעה ב-20-22/6/48. כעבור כמה ימים, ב-30/6/48 נרצח טוביאנסקי בידי חוקריו שגם היו מאשימיו ושופטיו.
הסינדרום הסימפטומטי מכיל גם אלמנטים לאומיים עבי קרס - ובמהופך. קחו למשל את מלחמת לבנון הראשונה - שלום הגליל. במלחמה זו השיגה מדינת ישראל את אחד ההישגים הגדולים ביותר בתולדותיה מול הרוסים/סורים באופן השמדת מערך סוללות הטילים שלהם. נא לא לשכוח שרק לפני כעשור, ביום כיפור, חיל-האוויר נכשל מול סוללות הטילים בתעלה ונחלנו תבוסה באוויר. הפעולה נגד הסורים בלבנון הביאה, לדעת מומחים רבים בעולם, להתמוטטות הגוש הסובייטי ההמום. כל זה נעלם מדפי ההיסטוריה שהכתיבה תנועת ההתיישבות. מה נקלט? ממשלת ישראל בהנהגת בגין ושרון ביצעו 'רצח-עם' וג'נוסייד בביירות... את מעשי הרצח בפלשתינים ביצעה כנופיית רוצחים נוצרית שפעלה בהוראות המודיעין הסורי כדי להביך את היהודים. רבין ופרס שיתפו פעולה עם יוזמי הרצח הערבים והפיצו את העלילה שבדו הסורים בכל רחבי העולם, במוסדות האו"ם ובהאג...
מהו המסר? שהימין בוגד, מטומטם, רוצח ואויב העם. זה בערך היה מרחב עולמו של בן-גוריון. המלחמות שלהן היה אחראי השמאל ההתיישבותי היו כולן, כמובן, מלחמות קודש ואין ברירה. זו הסיבה שאריק שרון היסס בכבדותו להפעיל את חומת-מגן גם שכלו כל הקפיצים. הערבים פצחו מיד ביללה ברוח הסינדרום הידוע והחלו להפיץ ברבים את עלילת הטבח הנוראי בג'נין שתפס כמובן תאוצה בארץ ובעולם. מעשי טבח ושחיטה מומלצים למדי והם נופלים תמיד על קרקע יהודית פורייה.
מה עכשיו? ממשלת-קודש פועלת בשם בנט ותנועת התיישבות השמאל (הציוני והפוסטי) ומשרתים בה כוהנים שהגיעו מהימין אחרי שזייפו את רצון בוחריהם. אבל הזיוף הזה - המתינו ותראו - יהפוך אותם למרטירים כמו התותח הקדוש כי הם שגרירי האחדות, הריפוי, האחווה, האיחוי והשיקום. די להסתה!

הערות

תאריך:  24/06/2021   |   עודכן:  24/06/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מנהיג בלי מונהגים
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
עבד כי ימלוך - עדין שלוך!
סניל  |  24/06/21 14:51
2
מה עם כל המבנים הלא חוקיים
סניל  |  24/06/21 15:29
3
תשובה לשמואל בוקי -
א.ש.  |  24/06/21 18:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אלי אלון
השבוע הוחל בהריסתו של בניין הטלוויזיה המיתולוגי ברחוב תורה מציון 17 בשכונת רוממה בירושלים, שהיה ביתה של הטלוויזיה הישראלית מראשית הקמתה ב-1968 ועד סגירתה ב-2017    על חורבותיו של הבניין יוקמו כ-300 יחידות דיור לציבור החרדי
אייל ינון
המעיין וההולך בשבילי פסיקתו של השופט טל בבית המשפט העליון, יווכח בנקל, כי אין כמו הפסיקה מתקופת כהונתו בבית המשפט העליון כדי ללמד על האיש - שילוב של יכולת מקצועית ברמה הגבוהה ביותר, יכולת אבחנה דקה ובראש ובראשונה - אנושיות של שופט שקורות חייו כקורותיה של המדינה, ושבתוך עמו הוא יושב
עפר דרורי
בספר שלפנינו, הכתוב מצוין, מוטל על כתפיה של נעמי, חוקרת המשטרה לפענח שורה של מקרי רצח המתרחשים בקרב סופרים יידועי שם ובהוויה של החוג הכוללת את ראש החוג הנרקיסיסטית
ירון פרידמן
איך הגיעו לאזורנו מנהגי העישון? מדוע עוררו התנגדות דתית ופוליטית? ומה מצב העישון בעולם הערבי בימינו?
איתן קלינסקי
חלק הארי של פועלי הבניין במדינת ישראל הם פועלים זרים, רבים מהם עובדים פלשתינים מהשטחים הכבושים, המנוצלים על-ידי חברות קבלן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il