X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חתן או כלה, שמילדותם חונכו לשנאת ישראל קיצונית, עד לנכונותם להתאבדות כמחבלים בכדי להזיק לה או לאזרחיה היהודים, אינם מביאים איתם אהבת ישראל אלא שנאה, רצון נקם בשל "הנכבה"
▪  ▪  ▪
חוק הלאום [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]

כולנו שטים בספינה אחת ושמה ישראל. לעתים נראה שעל ספינה זו השתלטו שוטים וראויה היא, לפחות למשך אותו שלטון, להיקרא "ספינת השוטים". מרבית חברי הכנסת, כולל רוב החרדים ואלו מהימין למפלגותיהם, אלה בקואליציה ואלה באופוזיציה, יודעים יפה כי כניסת פלשתינים נוספים למדינת ישראל בנישואים, אמיתיים או מדומים, לערבים אזרחי ישראל, היא סכנה למהותה של המדינה כמדינה יהודית ודמוקרטית.
חתן או כלה, שמילדותם חונכו לשנאת ישראל קיצונית, עד לנכונותם להתאבדות כמחבלים בכדי להזיק לה או לאזרחיה היהודים [כן, "שהידים"], אינם מביאים אִתָּם אהבת ישראל אלא שנאה, רצון נקם בשל "הַנַּכְּבָּה" - היציאה של הוריהם מא"י העברית במלחמת הקוממיות. חלקם של אלה וצאצאיהם בפעולות טרור כפולה ומכופלת משל ערבים אזרחי ישראל. הנתונים הסטטיסטיים הצבועים בדם פורסמו בימים אלו בעיתונות. אין ספק כי לעתים אכן מדובר באהבה או בשידוך משפחתי כמקובל במגזר, אולם רבים מאלו והוריהם רואים בכניסה לישראל מימוש של "זכות הַשִּׁיבָה", וגם ידוע הוא שחלק מאותן כלות המובאות מעבר לגבול או מעבר "לקו הירוק", מובאות כאשה נוספת לגבר נשוי לחיים בפוליגמיה בניגוד לחוק ולכוונת המחוקק.
גם ידוע הוא כי גברים במגזר "מְגָרְשִׁים" פורמלית ופיקטיבית את נשותיהם לצורך הנישואים עם כלה חדשה, ואותן "גרושות" אינן שבות לבית אביהן כקבוע בדין השרעי וכמקובל בין בני-ערב מאז ומקדם, אלא נותרות עם בעליהן ש"גירשו" אותן ולעתים גם מוסיפות ללדת ומקבלות מהביטוח הלאומי קצבה מוגדלת כאם חד-הורית.
אכן יש גם היבט דמוגרפי כאוב בנושא, ואין להתעלם ממנו. גם באותם מקרים נדירים [אם יש כאלו בכלל], הנה ילדיהן שנולדו בישראל לבן זוג ישראלי נותרים כחוק בישראל.
בהצבעות בכנסת בעניין הארכת איסור התקנות הקיימות, ובהתנגדות לחקיקת חוק בנושא, הוכיחו הליכוד, החרדים והחרד"לים של סמוטריץ', כי שנאתם לממשלת השינוי גדולה מאהבתם לעם ולמדינה, ותאוותו של ביבי לחזור לשלטון מבירה אותו על דעתו, על מורשת אביו ועל מורשת ז'בוטינסקי ובגין. ח"כ שיקלי הוכיח שהוא הפכפך כבנט וכביבי, כל אחד בשעתו.
על מקרה קיצוני בו השנאה ליריב קשה כִּשְׁאוֹל נָשָׂא איזופוס היווני משל:
שְׁנֵי שׂוֹנְאִים בְּהַפְלָגָה אַחַת/יוסף אליעז
(ממשלי איזופוס)
שְׁנֵי אֲנָשִׁים שֶׁשָּׂנְאוּ מְאֹד זֶה אֶת זֶה
הִפְלִיגוּ בְּאוֹתָהּ סְפִינָה, רָחֲקוּ זֶה מִזֶּה
יָשַׁב הָאֶחָד עַל חָרְטוֹם הַסְּפִינָה
וְאִלּוּ הַשֵּׁנִי בַּיָּרְכֲתָּיִם אִוָּה לוֹ פִּינָּה
פָּרְצָה סְעָרָה אֲיֻמָּה-אֵין-כָּמוֹהָּ
עַד שֶׁהַסְּפִינָה עָמְדָה לְהִשָּׁבֵר וְלִטְבּוֹעַ
שָׁאַל אֶת הַקַּבַּרְנִיט הָאִישׁ אֲשֶׁר בַּיָּרְכֲתָּיִם:
"אֵיזֶה חֵלֶק בַּסְּפִינָה יוֹרֵד רִאשׁוֹן לִמְצוּלוֹת-מַיִם"?
"תְּחִלָּה הַחַרְטוֹם", רַב-הַחוֹבֵל הֵשִׁיב לַשּׁוֹאֵל
"אִם כָּךְ לֹא אִכְפַּת לִי לִטְבֹּעַ, הַשֶּׁבַח לָאֵל"!
הוֹסִיף וְאָמַר הַשּׁוֹאֵל, "כִּי אֶרְאֶה עוֹד בְּחַיַּי
אֶת שׂוֹנְאִי טוֹבֵעַ וְמֵת לְפָנַי..."!
רַבִּים מוּכָנִים שֵׂאת נֵזֶק אוֹ אָסוֹן
וּבִלְבַד שֶׁיִּרְאוּ אֶת הַשּׂוֹנֵא נִיזּוֹק רִאשׁוֹן המאמר:

תאריך:  11/07/2021   |   עודכן:  11/07/2021
+לפיד ועמיתו המצרי דנו בסיוע ההומניטרי לעזה
21:57 11/07/21  |  עידן יוסף

במסגרת נסיעתו של שר החוץ לפיד לאיחוד האירופי בבריסל, נפגש לפיד עם עמיתו שר החוץ של מצרים, סאמח שוכרי. הפגישה נמשכה כשעה ובמהלכה דנו השניים בנושאים ביטחוניים ומדיניים שונים.
השניים דנו בדרכים לחיזוק ביטחון המדינה מול איומי הטרור ובמספר אפשרויות בנושא הסיוע ההומניטרי לרצועת עזה. לפיד העלה בפני שר החוץ המצרי את נושא השבויים והנעדרים ברצועה.

[צילום: גבי פרקש]
+אושרה הקפאת 597 מלש"ח מכספי הפלשתינים
17:24 11/07/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

שר הביטחון, בני גנץ, הציג בפני הקבינט את הדוח העוסק בהקפאת הכספים שמעבירה הרשות למחבלים ובני משפחותיהם  ▪  על-פי הדוח, שהוכן על-ידי המטה ללוחמה כלכלית (מט"ל) במשרד הביטחון, העבירה הרשות הפלשתינית 597 מיליון ש"ח לתמיכה עקיפה בטרור בשנת 2020

[צילום: פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - אורך-חיים, זחילה, לא אוטמים, מעילה באמון ועל עקבים    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר    שבת שלום
יוני בן-מנחם
סערה גדולה פרצה בכפר סילוואן במזרח ירושלים לאחר שתושב הכפר מכר את ביתו ליהודים    בכפר טוענים כי רשת סודית של פלשתינים מסייעת לעמותות ישראליות ברכישת נדל"ן במזרח העיר    גורמים בכירים ברש"פ מאשרים כי הרש"פ נכשלה בעצירת התופעה בגלל האופן המתוחכם שבו פועלים רוכשי הנדל"ן ובגלל צעדי ההרתעה של ישראל
איציק וולף
כתב אישום בגין הסתה לאלימות נגד שוטרים ובגין איומים כלפי סגן ראש עיריית נגד הוגש נגד יוסף אלבאז    "הנזק הפוטנציאלי מביצוע עבירות כאמור הוא ממשי וניכר, שכן מדובר בחשש להתבטאויות מסיתות ומאיימות ברשת, מצד דמות בעלת השפעה רבה על חוג רחב של אנשים"
איציק וולף
כוחות הנדסה של צה"ל פוצצו בשעת בוקר מוקדמת את ביתו של מונתסר שלבי, המחבל שביצע את פיגוע הירי בצומת תפוח שבו נרצח יהודה גואטה ונפצע קשה בניה ישראל פרץ
מרדכי ליפמן
כשאנו מדברים על "שתיקת הכבשים", של התקשורת. למשל ב"העיתון של המדינה", מובחן כי שוטחים שם "אריות התקשורת", סדיני תשבחות לרבלין הנערץ    וראה זה פלא: אין שם ולו מילה אחת על הלקחנות, אם להתבטא בעדינות, שיצרו מעלליו האחרונים... משל היה טלית שכולה תכלת... גם ההתעלמות של התקשורת, ממשפטו של נתניהו, למעשה מעת שהוחל בחקירתו הנגדית של עד התביעה הראשי ישועה, מדברת בעד עצמה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il