X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
היו נשיאים שהטביעו חותם במשכן הנשיא ובמוסד הנשיאות, ראובן ריבלין, לא נשיא אשר בייש עצמו ואותנו
▪  ▪  ▪
ריבלין. הכי פוליטי [צילום: אוליביה פיטוסי/פלאש 90]

כאשר משחק כדורסל מסתיים את מי זוכרים? את המטביעים, את המבשלים, ואת הפאוליסטים המורחקים, כרטיס אדום, ובאמצע יש "משתתפים" כמו-כן השתתף... זהו, אז שראובן ריבלין היה בין המשתתפים ותו לא.
מי היו המבקיעים? הפרופסור ויצמן, יצחק בן צבי, זלמן שז"ר, האלוף במיל חיים הרצוג, ומחבר בוסתן ספרדי יצחק נבון. מי היה המורחקים? עזר ויצמן, משה קצב (מורחק לצמיתות), וכמו-כן השתתף ראובן ריבלין, ומדוע?
הרקע: מדע, ספרות, פעילות ציונית בחו"ל, הגות, פיקוד ומטה בצה"ל - אל מול פוליטיקאי בינוני. הרצינות: אקדמיה, מדע, כתיבה, צבא - אל מול עסקנות בבית"ר ירושלים. חברים: גדולי עם ועולם אל מול אהוד אולמרט. סגירות או פתיחות, בתלות באופי הנשיא אל מול מה שנראה בעיני כפתיחות צבועה כזיקית.
הליכה על בהונות על-מנת שלא להתערב בתהליך הפוליטי (על אף היה מקום ליצחק נבון להתערב בעת מחלתו של בגין) - אל מול הנשיא הכי פוליטי שהיה לנו, לטעמי. הנשיאים האהובים של נשיאי ארצנו הנהדרת - אל מול נשיא אשר בייש עצמו ואותנו, לטעמי, בככבו בארץ נהדרת כחלק מתחנותיו ללשכת הנשיא.
כן, היו נשיאים שהטביעו חותם במשכן הנשיא ובמוסד הנשיאות, כמה חבל שראובן ריבלין, לא הטביע. אומנם לא טבע כמו קצב, אבל גם לא הטביע חותם כמו הנשיאים הגדולים. במחשבה שניה לא היה לו כל סיכוי, הטעות הייתה של בוחריו, ממש כפי שטעו בוחריו של יצחק הרצוג, וזאת על-אף שהרזומה של הרצוג הרבה יותר עשיר.

תאריך:  13/07/2021   |   עודכן:  13/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי דר
המסר לנתניהו הוא כזה: הצוללות מונחות על המדף וניתן בכל רגע לשדרג את דחיפות הפרשה ולהחליט מיידית על הקמת ועדת חקירה. כל פוליטיקאי באשר הוא לא יוותר על איום בשימוש בתותח הזה כדי להרגיע את יריביו - בוודאי כשהיריב הוא בנימין נתניהו
אביעד ויסולי
ביום 4.3.2019 בנט כתב לראש הממשלה בנימין נתניהו כך: "לו היה מדובר במרפסת בלתי חוקית בתל אביב, היו הורסים אותה בתוך 48 שעות. מדוע להיכנע ללחץ הבינלאומי שמתערב לנו במדיניות הפנים של ישראל?
דן מרגלית
ראיתי את אורלי ועוד רבבות, מוכרים וידוענים ואלמונים    מתמידים, נחושים    ח"כ ביבי יכול להכחיש אלף פעם, אבל בליבו פנימה הוא יודע כי בלי ההפגנות הוא לא היה מודח
עליס בליטננטל
תענוג קולוסאלי לחזות בהפקת סטודיו ניסן נתיב ת"א את מחזהו האלמותי של ברטולד ברכט "מעגל הגיר הקווקזי"    איך בימאי צעיר (עמית אפשטיין) ובימאית-כוריאוגרפית (ג׳ולי נשר) מוכשרים ברמות, מצליחים לסובב לצופים את הלב ובטן למראה הצגה כה מהפנטת
עמנואל בן-סבו
החרבות הוכנסו לנדנן, הציפורניים כוסו בלק ג'ל צבעוני, הזעם הקדוש התאדה    השנאה בעיניים הרושפות נגוזה, הציניות המרושעת פינתה מקומה לחנופה ורוך, לליטוף מענג, לדגדוג נעים בגו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il