X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
התערבות בית המשפט בתהליכי חקיקה או ביצוע דומים בחלקם לתהליכי התערבות של גורמי מקצוע במקרים של בעיות התנהגות אנושית/ממוחשבת/אחרת - בואו ננסה לחבר בין העולמות
▪  ▪  ▪
הזדמנות אחרונה [צילום: לע"מ]

ויקיפדיה: "בתחום הייעוץ הפסיכולוגי, התערבות היא ניסיון של אדם או מספר אנשים (קרובי משפחה וחברים או אנשי מקצוע) לעזור לאדם המצוי במצוקה או במשבר, לקבל תמיכה ועזרה מקצועית כדי לשנות ולשפר את מצבו. המונח התערבות משמש גם לתיאור הפעולה והשיטה הטיפולית הספציפית בה מטופל האדם במסגרת הטיפול".
באורח דומה אם בג"ץ מסיק כי רשות שלטונית (במובנה הרחב) פועלת בניגוד לחוק (חריגה מסמכות) או באורח בלתי סביר קיצונית הוא רואה עצמו כחייב להתערב על-מנת שאותה פעולה שלטונית תחדל להיות בלתי סבירה באורח קיצוני או שתעלה בקנה אחד עם החוק.
UNDO
אממה, כולנו יודעים שהתערבות עשויה להצליח, עלולה לא לשנות כלום (ואז היא שלילית כי היא עולה כסף ותופסת זמן לטיפול אחר שאולי היה מועיל), ועלולה ח"ו גם להזיק, וקשה מאוד לדעת מראש מה יהיו תוצאות ההתערבות.
ולכן כלל ראשון בהתערבות הוא שמירת הדרך לאחור פנויה, שמירת היכולת לסגת בכל שלב ושלב הן מאופן התערבות ספציפי, והן מהתערבות בכלל.
אם נתיחס לסוג התערבות אחר, שדרוג מערכת מחשב של חברת ענק, כאשר כל טעות עלולה להשבית מיליוני מנויים למשך ימים רבים, כלל מרכזי הוא כלל החזרה לאחור UNDO (בשמותיו השונים), אשר ההערכות אליו יקרה יותר לעיתים מכל השדרוג עצמו. חזרה לאחור בהינד עפעף, וצוות טכני/מנהלי בכיר לקבלת החלטת נסיגה לאחור קשה שכזו בכל רגע ורגע.
כולם יכולים לסגת - רק לא בית המשפט
בכל סוגי ההתערבות התקינים פתוחה תמיד הדרך לאחור, למעט בסוג ההתערבות המשמעותי ביותר במדינה, התערבות של בג"ץ בהליכים החברתיים/פוליטיים/מנהליים שלנו, שם הדרך היא ONE WAY גם אם הגענו לקיר אטום או לתהום פעורה.
כל פסיכולוג יכול לומר סליחה טעיתי, לסגת ולנסות בכיוון אחר, כל מהנדס יכול כך לעשות, כל פקיד, שר, חבר כנסת, אב, אם, אחות, רק לא בג"ץ. דברי בג"ץ הם דברי אלוהים חיים, אשר עשרת הדיברות משתחווים להם פעמיים ביום.
גיוס חרדים
נושא גיוס החרדים הוא נושא אידיוטי, אשר אסור לחברה להשקיע בו שנייה מיותרת. עלינו להוציא אותם בראש ובראשונה לעבודה מסודרת ואת ילדיהם עלינו לחייב ללמוד מקצועות חופשים כל השאר הוא קשקוש מיותר - את עבודת האלילים החרדית יש לעקור מהשורש ומשטרה צבאית וכלא 6 אינם הפתרון.
הצבא הוא בקושי פתרון לחיזבאללה ולחמאס, וכל מי שרואה בצבא פתרון לבעיית יהודי ארץ ישראל שהחליטו גם לפרוש ממנה וגם לחיות בה הוא שרלטן נביא שקר המנסה לכבוש עמדות שלטוניות על גבו של צה"ל, מנסה לשדוד את קופת המדינה על-מנת לממן ג'ובים ומכוניות לרוב לו ולחבריו. לפיד הצליח. הוא בנה עצמו היטב על השטות המטומטמת של גיוס החרדים ועל טיפשות המצביעים שלו.
מאז 2019 הנושא האידיוטי הזה מפיל ומקים ממשלות, והורס כל חלקה טובה בחברה בישראל, כי מהרגע שהתערב בית המשפט ופתח את דלתו לעותרים בנושא זה, באורח מאוד מאוד מאוד לא שקול, הוא לא מרשה לעצמו לסגת על-אף הנזקים הענקיים שההתערבות הזו גורמת לחברה בישראל.
בחיאת, בית המשפט אל תיכנסו לנושאים שלא תצליחו לצאת מהם
בית המשפט איבד את שיקול הדעת. הוא פתח את דלתו לכל בר ביי רב, הוא פתח את דלתו לשרלטנים המנסים באמצעותו לתפוס עמדות שלטוניות, וכאשר הם מגיעים לעמדות אלה אין להם אלא לזרוק את בית המשפט אחרי שהשתמשו בו.
הלו הלו, בית משפט התעוררו. תראו לאיפה הבאתם אותנו עם כל עקרונות השוויון החולים שהטלתם עלינו. רבותי היקרים אין שוויון. אין שוויון בין איש לאישה, אין שוויון בין שופט לשוטר, אין, אין שוויון, אין שוויון בין יהודי לערבי, תשכחו משוויון.
שוויון היא תכלית רחוקה שעלינו לשאוף אליה אך לעולם לא להגיע, כי אם נגיע אליה נהיה בגן עדן, וידוע לנו מה היה כאשר היינו בפעם האחרונה בגן עדן רק עם אדם, חווה והנחש. תארו לעצמכם מה יקרה אם נהיה בגן עדן עם 5 מיליארד איש. סדום ועמורה יהיו כלב לעומת גן העדן הזה.
אנא הקימו צוות בקרה מקרב שופטיכם. צוות רציני, מאוזן, אשר יבחן כל תיק טרם תחליטו אם לעסוק בו ובכל מהלך העיסוק בו, בהיבטים המרכזיים הבאים:
תועלתיות: מה התועלת של טיפול בנושא דווקא כעת?
אפשרות לכוונות זרות: האם העותרים הם גורמי אופוזיציה? האם המטרה עלולה להיות הפלת הממשלה ולא המטרה הספציפית?
סיכויי הנזק: מהם הנזקים האפשריים לחברה בישראל עקב הדיון וההחלטות בנושא דווקא כעת?
UNDO: החלק המורכב ביותר של עבודת הצוות, ניתוח מהיר ועמוק על-ידי הצוות של ההחלטות האפשריות בתיק ובחינת הרברסיביליות שלהן במקרה שתתקבלנה ותבוצענה אך הנזק שבהן יהיה מאוד קשה או במקרה שתתקבלנה ומסיבות שונות לא ניתן יהיה לבצען, ואז הנזק שלהן לאידיאלים אליהם מכוון בית המשפט יהיה רב הרבה יותר מהתועלת שתבאנה לאותם אידיאלים.
שופטינו, אחינו, הבאתם אותנו לסף תהום, אל נא תצעדו צעד קדימה
אל תחששו להפעיל את השיטה החדשה כעת, על-אף שרבים יגידו (ובכללם אני) שהגעתם למטרתכם, העפתם את ממשלת הקופים, באתם אל המנוחה ואל הנחלה, ואפשר כעת לבצר את מעמדה של ממשלת רעננה, רמת אביב, ראש העין, רחביה.
אני בטוח שכאשר תחזרו לבסיס, כאשר תינטשו את חלומות הבלהה שהובילו אתכם עד הפלת ממשלת הקופים, תסתדר לכם סוף-סוף התמונה, ותחזרו למסלול. אינכם אנשים רעים, אתם פשוט תינוקות, תינוקות שנשבו בין גויים ליבראליים חסרי תבונה, ודי בטווי'ק קטן לדעתי להחזיר אתכם למסלול.
שנו את ההחלטות בנוגע להפגנות ליד הבתים של אנשי ציבור, בין אם מדובר בביתם הרשמי או ביתם הפרטי. עוד שנה שנתיים איש לא יהיה מוכן לקחת את הדרעק הזה של תפקיד ציבורי בכיר על הכתפיים, ואז באמם נייבא מנהיגים מכוכב בקופים. בטלו את הוראת הבטלות בעניין גיוס חרדים, קחו לידיים את כל הנקודות בהם אתם לוחצים על השלטון, גם אם זה ייראה לא טוב, ובחנו אותם על-פי הכללים לעיל.
כל עתירה "ציבורית" שתגיע תסרקו במסרקות ברזל, כל חשש הקטן ביותר לחוסר ניקיון כפיים, לאינטרס זר, יעלו לעותרים מאות אלפי שקלים ודחייה על הסף. עותרים סדרתיים ייבחנו במיקרוסקופ אטומי. חבריא, הבאתם אותנו אל ספו של תהום, צעד אחד קדימה ואנחנו בוואדי עם עצמות שבורת במקרה הטוב. קחו צעד גדול וברור לאחור, זוהי הזדמנות אחרונה לדעתי.

תאריך:  14/07/2021   |   עודכן:  14/07/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
UNDO לבג"ץ
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע. ארחיב בהקשר
בני בנקר  |  15/07/21 09:35
 
- הצעתך קיצונית מידי
ה.א  |  15/07/21 10:07
 
- קודם כל זאת לא הצעה שלי אלא
בני בנקר  |  15/07/21 13:57
 
- תיקון: ביטול עיקרון זכות
בני בנקר  |  15/07/21 17:38
 
- ההצעה של חוטר ישי - עבר זמנה
ה.א  |  15/07/21 19:13
 
- אתה מכיר איזה גוף עם כוח כמו
בני בנקר  |  15/07/21 21:10
 
- מי שלא מתכופף - נשבר ל"ת
ה.א  |  17/07/21 21:22
2
אפשר למצוא (בקושי רב מאד),
בבליל ההבלים הזה,  |  17/07/21 12:59
 
- קשקוש, והקורונה היא כלב? ל"ת
ה.א  |  17/07/21 14:44
 
- היא חתול על רגלי תרנגולת.
ברור שלא  |  17/07/21 17:18
 
- יש מסכנים בעולם ל"ת
ה.א  |  17/07/21 23:35
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - בנושאים גדולים כקטנים    והפעם - נדיבות, שור נגח, אולי לא טעות, מתרפס וסיור קרבי    "אל נא רפא נא לה" (במדבר י"ב, פסוק י"ג)    הרבה בריאות ואושר
אפרים הלפרין
תחזקנה ידיך אביגדור ליברמן, זאת אני אומר לך כתומך נתניהו, הוצא את החרדים לעבודה, תוך שאתה משתמש בכלים הנחרצים ביותר שיש בידיך
דוד ארגז
זה הרגע שנפתלי תמיד חלם עליו    הוא עומד במרכז האולם וכולם סביבו    הז'יטונים שוב מונחים על השולחן    הרולטה מסתובבת ועוד רגע תעצור    יש באוויר ריח של כסף גדול מעורבב בזיעה גברית וכולם נדחקים כדי להביט
שלמה פרלה
ניתן להניח שככל שהמסגרת המדינית רחבה יותר וכוללת בתוכה מגוון גדול של קבוצות אתניות קשה יותר לשמר סולידריות ונוצר איום על לכידות המסגרת וקיומה
משה ניסנבוים
"מה יקרה לעם היהודי בעוד חמישים שנה"    מדובר בסרטון נדיר שכן הוא בצבע, דבר חריג מאוד בתקופה ההיא    תוכנו לא פורסם מעולם, הוא היה בלתי ידוע ועצם קיומו התגלה רק לאחרונה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il