X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
עשרות אלפי ילדים בעיר עזה משתתפים בימים אלה בקייטנות מחבלים, בקייטנות של הרג ומוות, רובים וגרזנים, שנאה ואיבה, תיעוב וחלום לחטוף חייל יהודי, חלום להיות שהיד, חלום לבצע פיגועים
▪  ▪  ▪
קורבנות השנאה [צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90]

זה שהכסף הקטרי, מיליוני דולרים מדי חודש בחודשו, מוזרם לחמאס על-ידי כל שרי הביטחון וממשלות ישראל, הולך לפיתוח חממות טכנולוגיות, פיתוח בית האופרה וסיוע במלגות לנגני הפילהרמונית של עזה ידוע לכל. השגשוג המדעי, החינוכי, הערכי בעזה, עיר השלום הוא מהמפורסמות, ההשקעה באזרח ובאיכות חייו היא נשמת אפו של השלטון החומל, האנושי, שלטון דמוקרטי בסגנון עזה.
בימים אלה מתברר כי טובת האזרחים בעיר הפיוס עזה עלתה קומה. ההנהגה הנפלאה, שוחרת הטוב, החליטה להקל על עומס ההורים ולדאוג לרווחתם של בני הנוער הנפלאים בפעילות מעשירה במיוחד, קייטנת שוקו לחמיה רובה ושנאה יצאה לדרך במלא עוצמתה.
מיליוני ילדים בעולם יוצאים לחופשת הקיץ מבית הספר, מתרגשים מחוף הים, מגלשנים ומסאפ, ממנופים, מגאיות, מהרים ובקעות, ממוזאונים, מאתרי בילוי, מפארקי שעשועים, משקיעות וזריחות, נהנים מהחיים הטובים הרחק מהמולת שגרת בית הספר.
עשרות אלפי ילדים בעיר עזה משתתפים בימים אלה בקייטנות מחבלים, בקייטנות של הרג ומוות, רובים וגרזנים, שנאה ואיבה, תיעוב וחלום לחטוף חייל יהודי, חלום להיות שהיד, חלום לבצע פיגועים.
הילדים והנערים האלה הם המחיר הנורא, הם הקורבן של השנאה. הילדים האלה ראויים לחיים אחרים, לקייטנות אחרות, למדריכים ולמלווים אחרים למחנכות אוהבות, לצעצועים ולמשחקים אחרים, ראויים להתפרקד על חול מזהיב וחם בחוף ים, לנגוס בפה מלא אבטיח. הילדים האלה ראויים לחיים של תקווה, של עתיד אחר.
ארגוני זכויות האדם הסלקטיביים מרחבי עולם חייבים להזעיק עולמות לא בשבילנו אלא למענם של ילדים חטופים ושבויים אלה. ממשלות חייבות לעצור את רכבת השנאה הדוהרת לעין כל. העולם הערבי חייב להגן על ילדים אלה המשלמים את מחיר האיבה הנוראית ואת היותם קורבנות עמם.
מי יציל את הילדים הללו מההנהגה הרצחנית שלהם? מי ילמד אותם לאהוב את החיים? מי ילמד אותם להפסיק לשנוא? מי שמוכנים להשתמש בילדים כמגנים אנושים, מי שמלבישים אותם במדי קרב, מכניסים אותם "לקייטנות רצח", דוחפים לידיהם רובים ומאמנים אותם לרצוח בני אדם, הם הפושעים נגד ילדי עמם, אשר אינם ראויים לבוא בקהל האומות התרבותיות.
רוחות השלום, האחווה, החיבור, השינוי, האיחוי, הריפוי, נושבות מהאמריקנים, מהאירופים, עד כי הם מבקשים לקרב את עזה לרעננה וכפר סבא, נתניה ועפולה, שתי מדינות לשני עמים. פועלים בכל הדרכים אל מול הממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט, להקים את העצמות היבשות ולנפוח בהם חיים.
אפשר לדבר על שלום, על תקווה, על חיים, אך לפני כן חובה לפרז את המבצר והחזית הקדמית בעזה, להתחיל בבנייה מדורגת של חיים בלי הרג ורצח, חבלה ומוות, והצעד הראשון הוא לשחרר את בני הערובה מידי המחבלים. לשחרר את הילדים והנערים, לשחרר אותם מחבל התליה אליו הם מובילים אותם בעיניים פקוחות.

מחנך, משורר, סופר ופובליציסט.
תאריך:  14/07/2021   |   עודכן:  14/07/2021
+נהג אוטובוס נפצע קל בדרך למעלה אדומים מיידוי אבנים
23:39 14/07/21  |  עידן יוסף

פלשתינים השליכו הערב אבנים אל עבר קו 164 של אגד תעבורה מירושלים למעלה אדומים. נהג האוטובוס נפגע מרסיסים בעיניו, ופונה לטיפול רפואי. לא נגרם נזק לנוסעים. ארגון כוח לעובדים שוקל השבתה של הקו.
מוקדם יותר הערב הושבת לשעתיים קו 83 של חברת אגד (ת"א-ראשל"צ) במחאה על דקירתו אמש של נהג בידי רוכב אופנוע שחסם את דרכו. הנהג, אמין קבאגה, נדקר שלוש פעמים בפלג גופו העליון, ומאושפז כעת בבית החולים אסף הרופא בראשון לציון, רוכב האופנוע נמלט.

+עשרות פעילי חמאס נעצרו בשומרון
22:59 14/07/21  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

צה"ל ושב"כ עצרו עשרות פעילי טרור מארגון חמאס, שהיו פעילים בתא הסטודנטים של הארגון באוניברסיטת ביר זית  ▪  חלק מהעצורים חשודים בהפעלת טרור הכוללת העברות כספים והסתה

[צילום: אטיה מוחמד/פלאש 90]
+קיזוז כספי משכורות המחבלים
09:04 14/07/21  |  יוני בן-מנחם   |   לרשימה המלאה

הקבינט הביטחוני אישר לקזז סכום של כ-600 מיליון ש"ח מכספי המיסים שישראל מעבירה לרש"פ שהינו הסכום שהרש"פ שילמה כמשכורות למחבלים ולבני משפחותיהם. הרש"פ תפנה בתלונה לממשל ביידן בטענה כי המהלך הישראלי מגביר את מצוקתה הכספית ומחליש את שליטתה בגדה דבר שעלול להביא לאינתיפאדה חדשה

[צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קייטנת שוקו, לחמיה, רובה ושנאה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אולי נשלח לשם את עמנואל,
אוי ואבוי לי,   |  14/07/21 10:44
 
- ומי " הפך חייהם לגיהנום " ?
שלמה המגיב  |  14/07/21 12:31
 
- התשובה: ישראל.
לא קראתי  |  14/07/21 15:45
 
- הכי עדיף
בני תור קל  |  14/07/21 13:35
 
- ועוד על "כלא ענק" נוסח עזה
שלמה המגיב  |  14/07/21 16:30
 
- תפתח קייטנה עם בני בום.
שליימה ידידי  |  14/07/21 18:01
2
את הכתבה הזו יש לשלוח
להפיץ  |  18/07/21 09:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יוני בן-מנחם
הקבינט הביטחוני אישר לקזז סכום של כ-600 מיליון ש"ח מכספי המיסים שישראל מעבירה לרש"פ שהינו הסכום שהרש"פ שילמה כמשכורות למחבלים ולבני משפחותיהם. הרש"פ תפנה בתלונה לממשל ביידן בטענה כי המהלך הישראלי מגביר את מצוקתה הכספית ומחליש את שליטתה בגדה דבר שעלול להביא לאינתיפאדה חדשה
יוני בן-מנחם
ישראל גיבשה מנגנון חדש להעברת המענק הקטרי החודשי לרצועת עזה בניסיון למנוע את הגעת הכספים לחמאס, בארגון הטרור קיימת מחלוקת והוא עדיין לא הודיע על הסכמתו למנגנון החדש. קטר הינה מדינה התומכת בטרור והגיעה העת להרחקתה מכל מעורבות במתרחש ברצועת עזה
יוני בן-מנחם
יו"ר הרש"פ הורה להוציא לרחובות הגדה פעילים חמושים של תנועת פתח כדי להרתיע את המפגינים על הריגתו של ניזאר בנאת וסגנו מחמוד אלעאלול מאיים: "לא נרחם על אך אחד!". הרש"פ חוששת מהתעוררות גל חדש של הפגנות נגדה, מערכת הביטחון הישראלית לא תאפשר פגיעה בצמרת הרש"פ מחשש להשתלטות חמאס
איציק וולף
שר הביטחון, בני גנץ, הציג בפני הקבינט את הדוח העוסק בהקפאת הכספים שמעבירה הרשות למחבלים ובני משפחותיהם    על-פי הדוח, שהוכן על-ידי המטה ללוחמה כלכלית (מט"ל) במשרד הביטחון, העבירה הרשות הפלשתינית 597 מיליון ש"ח לתמיכה עקיפה בטרור בשנת 2020
יוסף אליעז
חתן או כלה, שמילדותם חונכו לשנאת ישראל קיצונית, עד לנכונותם להתאבדות כמחבלים בכדי להזיק לה או לאזרחיה היהודים, אינם מביאים איתם אהבת ישראל אלא שנאה, רצון נקם בשל "הנכבה"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il