X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
הממשלה מקבלת החלטות הכפופות לאישור מנכ"ל משרד הבריאות, ולא מנסה כלל לקבל החלטות בעלות משמעות הנתונות לאחריותה
▪  ▪  ▪
[צילום: דוד כהן/פלאש 90]

באחריות מי החיסונים? באחריות הדרג המקצועי של משרד הבריאות. אז מדוע הממשלה מתעסקת בזה? כי בנושאים בהם הממשלה אמורה לעסוק היא מנועה פוליטית לעסוק, אם תעסוק בהם, תיפול.
מה תפקידה האמיתי של הממשלה בגל נוכחי בו המגיפה והחיסונים חיים בקרבנו בערבוביה? לטעמי התפקיד המרכזי של הממשלה כעת הוא בחיסון משולש למיליון סרבני חיסון, ולא על-ידי בריונים שיעצרו כאלה אנשים חסרי בינה ברחוב ויתקעו בהם מחטים בישבן, כי אם תותיר הממשלה את החיסון של המיליון לאנשי הבריאות, זה מה שיקרה בסופו של דבר, חיסון בכוח.
ואיך אפשר לחסן שלא בכוח? על זה בדיוק רציתי לספר לכם: לפני שנים לא רבות יזמה המדינה בחוק ההסדרים קיצץ בקצבאות ביטוח לאומי לסרבני חיסון נגד חצבת, לא היה מדובר אז במגיפה המונית כמו הקורונה, אך הנושא עלה בפני בג"ץ (ארבל, ברק-ארז, חיות) וראה זה פלא בג"ץ אישר את החקיקה הזו, וקבע שהיא עומדת במגבלות חוק יסוד כבוד האדם וחירותו.
והנה אנו על סף אישור תקציב המדינה בכנסת, ממשלתנו הנכבדת והקבינט הנכבד מצופים לחזור לרעיון אשר בית המשפט העליון סמך את ידיו עליו, היינו קיצוץ בקצבאות ילדים וקצבאות אחרות לסרבני חיסון, ובכל זאת שקט, דממה, כמעט איש לא מדבר על חקיקה לקיצוץ קצבאות של סרבני חיסון, כפי שאישר כבר בית המשפט.
וכלום, ניאמה, איש כמעט לא מדבר על כך, איש כמעט לא מציע, הרוב המכריע של העיתונות שאמורה להיות ביקורתית, שותקת. ואתם יודעים מה הסיבה? הסיבה לדעתי היא שאם חוק כזה יקודם, לא יהיה תקציב ולא תהיה ממשלה, הממשלה תאבד את תומכיה הערבים.
בקיצור, ההחלטות שהן בסמכות בכירי משרד הבריאות מתקבלות על-רקע מקצועי, אך בהחלטות שהן קצת מעבר לפינה, קצת מעל ניהול טקטי של המערכה, הכל מסורס, הכל פוליטי והכל הפוך מההצהרות הפומפוזיות של ראש הממשלה. והכל בשל היות הממשלה עומדת על כרעיים של תרנגולת.

תאריך:  28/08/2021   |   עודכן:  28/08/2021
+כ-50 דוחות קורונה נרשמו לאוהדים בבלומפילד
22:46 28/08/21  |  עידן יוסף

באצטדיון בלומפילד קיימה המשטרה אכיפה ממוקדת בהיבטי קורונה, ובכלל זה בידוק תו ירוק, חובת עטיית מסכה בהתקהלות מעל 100 איש, לצד שילוט ובו כיתוב בדבר חובת עטיית מסכה באצטדיון על מסכים ובמבואות ואף כרוז לאוהדים המודיע על חובת עטיית מסכה.
במהלך הפעילות נרשמו 48 דוחות בגין אי-עטיית מסיכה למפרי ההנחיות.

[צילום: דוברות המשטרה]
[צילום: דוברות המשטרה]
+רק מחוסנים בשלישית יורשו להיכנס לארה"ב
20:45 28/08/21  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ההצעה לאפשר כניסה רק למחוסנים בשלוש מנות עלתה בדיונים בוושינגטון נועדה להקשות על אזרחים שלא התחסנו להגיע למדינת היעד, מכיוון שאי אפשר למנוע מהם לצאת מהארץ  ▪  אופטימיות זהירה במשרד הבריאות: מספר החולים במצב קשה יציב סביב ה-700  ▪  ממונה הקורונה: "נבקש להגביל התקהלות בחגי תשרי - 50 בשטח סגור, 100 בפתוח"

ביידן ובנט [צילום: אוון ווצ'י/AP]
+החזרת מגבלות על כניסת תיירים אמריקנים
10:45 28/08/21  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

שינוי המדיניות הומלץ ע"י סלובניה, הנשיא התורנית של האיחוד האירופי  ▪  מספר מקרי הקורונה החדשים בשבועיים האחרונים בארה"ב עבר את הגבול המותר שנקבע בהנחיות האיחוד האירופי

[צילום: וירג'יניה מאיו, AP]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
קורונה סופר פוליטית
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
למה ללכת רחוק ? יש צעדים שאינם
בני בנקר  |  28/08/21 11:18
 
- הרבה עבודה
ה.א  |  28/08/21 13:07
2
עונת המלפפונים
באום  |  28/08/21 18:12
 
- מוציא אנרגיה לשאוו
עודד הנודד  |  1/09/21 20:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
איציק וולף
על-פי מסקנות צוות החוקרים, גל התחלואה הנוכחי נבלם בזכות השילוב בין מבצע החיסון השלישי לבין יישום מגבלות רכות    "גם אם פתיחת שנת הלימודים תגרום לעלייה של 10% במקדם ההדבקה - הירידה לא צפויה להיעצר. אולם שגרת החיים צפויה להשתבש ועשרות אלפים צפויים להיכנס לבידוד מדי יום"
איציק וולף
חבר בצוות המייעץ ל-FDA מציין שמצבה האפדימיולוגי של ארצות הברית גרוע מזה שהיה לפני שנה    "באוגוסט שעבר לא היו לנו חיסונים ועכשיו מחצית מהאוכלוסייה מחוסנת, ועדיין - המספרים גבוהים יותר, זן הדלתא שינה את כללי המשחק"
איציק וולף
על-פי ניתוח שנערך על-ידי יחידת המידע של קבוצת אקונומיסט, מדינות שלא יצליחו לחסן 60% מן האוכלוסייה שלהן עד לאמצע שנת 2022 צפויות להפסיד בסך הכולל סכום עצום של 2.3 טריליון דולר בין השנים 2022 ל-2025
איציק וולף
עד אתמול (רביעי) הגיעו הניידות לכפר קאסם, דאלית אל כרמל, ג'דיידה-מכר ולשלוש שכונות במזרח ירושלים    היום מחסנים הצוותים בשפרעם ובכפר קאסם    בשבוע הבא יתוגבר המבצע באופן משמעותי
עמנואל בן-סבו
האם כשאנו סופרים את המתים ממגיפת הקורונה, עשרות בשבוע אחד, ללא שמות, ללא פנים, ללא כאב המשפחות על האובדן, מספרים, האם רצח חמישה אזרחים בחמישה ימים פחות חשוב מהתשלום הלא מלא על הסוויטה של רה"מ לשעבר ורעייתו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il