X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אין ספק שנתניהו היה ונותר הבן הנבחר של התקשורת בישראל, הפוליטיקאי המסוקר ביותר אשר יש לו יחס מועדף על-ידי כל כלי התקשורת בישראל, כפול (לפחות) מכל פוליטיקאי אחר
▪  ▪  ▪
נתניהו. יחס מועדף [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]

סטטיסטיקה פשוטה מגוגל מראה לנו איזה פושע מועד הוא בנימין נתניהו. חבל על הזמן ועל הכסף של המשפט. יש לאסרו לעולם עם עבודת פרך. אני לא יודע אם שמתם לב, אבל גוגל מציג על כל ערך שמחפשים אצלו, כמות משוערת של התוצאות בעלות אותו ערך. עם כל הזהירות שבהסתמכות על התוצאות1 הרי שהפערים הגדולים מאפשרים להסיק מהן מסקנות:
בואו נביט בתוצאות:
שם-קריטריון חיפוש כמות מוערכת של תוצאות אחוזים לעומת נתניהו
נתניהו - 11,000,000 - 100%
בנט - 5,350,000 - 49%
לפיד - 5,080,000 - 46%
סער - 3,770,000 - 34%
גנץ - 3,170,000 - 29%
ליברמן - 2,600,000 - 24%
הרצוג - 2,380,000 - 20%
ריבלין - 1,540,000 - 14%
אנו רואים שיחסית לנתניהו משתלשלים כל שאר הפוליטיקאים הרחק מאחוריו, החל מבנט ולפיד שמגרדים מלמטה את ה-50% מנתניהו וכלה בריבלין שמגיע לכ-14% מנתניהו.
אין ספק שנתניהו היה ונותר הבן הנבחר של התקשורת בישראל, הפוליטיקאי המסוקר ביותר אשר יש לו יחס מועדף על-ידי כל כלי התקשורת בישראל, כפול (לפחות) מכל פוליטיקאי אחר.
על אף שאינו ראש ממשלה כבר למעלה משלושה חודשים, זרועותיו האימתניות של נתניהו ממשיכות להוציא מהעיתונות את המיץ והוא ממשיך לאחוז בשיאים של אזכורים בתקשורת, מה שהופך אותו לעבריין מועד, שאינו מודע כלל לעבריינותו, ולכן אין לחברה המתקדמת והליבראלית שלנו, אלא לשים סוף למצב המסוכן הזה, ולאסור את נתניהו עד סוף ימיו.
כן, סיקור עם יחס מועדף הוא עבירה פלילית מאוד חמורה בחלם שלנו, אז יאללה מי צריך בכלל משפט? הראיות הרי פרוסות לפנינו, אז ישר לקלבוש - מאסר עולם עם עבודת פרך.
וגם לנפתלי בנט וליאיר לפיד יש יחס מועדף, לעומת ראובן ריבלין, למשל. אז גם הם לקלבוש למאסר עולם אך עם עבודה פחות קשה. ואותם חייבים לאסור מוקדם יותר כי הם כעת ראש הממשלה וחליפו, אז סביר להניח שעוד חודש חודשים הם יהיו הרבה יותר פליליים, וחובה לעצור את זה, חובה להגן על המדינה מפני הפושעים המסוכנים האלה, פושעים מסוכנים המקבלים יחס מועדף בתקשורת.
אני מרחם על השופטים של נתניהו. מה רוצים מהחיים שלהם? הרי בשביל משפט שדה על-ידי רביב דרוקר, בן כספית ואביעד גליקמן. לא צריך את השופטים כלל. די לנו בכיכר העיר. האם נתעורר מחלום הבלהות הזה?

הערות

1. כמה שקריטריון החיפוש יותר ייחודי התוצאות יותר מובהקות לדוגמה "גנץ" הוא שם ייחודי, ולעומת זאת "סער" היא מילה אשר השימוש בה לא בהכרח קשור לשר.

תאריך:  15/09/2021   |   עודכן:  15/09/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
לא צריך משפט
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
מערכת אכיפת החוק חולה מאוד!
אקטואלי  |  29/09/21 18:28
2
תוצאה נכונה - מנתונים שגויים
הצופה Observer  |  18/12/21 13:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות משפט נתניהו
איתמר לוין
אילן ישועה עמד בקשר גם עם ליברמן, שלום וכחלון והתערב לטובתם בתכני וואלה    האם הקו המצביע על ההתערבויות המרובות, עלול להפוך לחרב פיפיות מבחינתה של ההגנה?
איתמר לוין
הפרסום נעשה לבקשת משפחת שלום ערב הפריימריז בליכוד בנובמבר 2012    ישועה הורה לדרדר את הידיעה על החשד להטרדות מיניות בידי שלום    טוען שבני הזוג אלוביץ הורו לו "לאתרג" את כחלון
איתמר לוין
ישועה טוען, כי הורה להסיר ידיעות שליליות על ליברמן בעקבות הוראתו של אלוביץ, שהדגיש את האינטרסים שלו מול מי שהיה אז שר הביטחון, משום שהיה זקוק לאישור ממנו    אלוביץ התפרץ: לא הייתי צריך ממנו אישור! שקרן!    טוען שבזמן פרשת שלאף ב-2014 קיבל לראשונה הוראה "לאתרג את הרוסי"
איתמר לוין
האם יש קשר בין הידידות הגלויה בין אילן ישועה ואבי גבאי לבין הסיקור האוהד ממנו נהנה גבאי בוואלה?    ההגנה חלפה על פני רף 1,000 המוצגים מטעמה, וגם ייתכן שניתן לראות באופק את סיום עדותו של ישועה
איתמר לוין
אילן ישועה הביע אהדה רבה לאבי גבאי - כאשר היה השר להגנת הסביבה ויו"ר העבודה - ובמקביל היו פרסומים חיוביים מבחינתו באתר    ישועה: לא הייתי מעורב בפרסומים    ישועה לגבאי אחרי מעצר הבית של אלוביץ: "בזק - הכי טוב בבית"; אומר כעת שהייתה זו אמירה בלתי ראויה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il