X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
חשוב להזכיר לראש הממשלה שכאשר החתול איננו, העכברים רוקדים על השולחן, וכאשר הקברניט איננו, העכברים רוקדים על הסיפון. ככה נראית ממשלת בנט בימים אלה של "אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה". יותר מרבע מיליון בוחרים נתנו את קולם לבנט, לא בשביל ש"יכיל" את החיזורים המגונים אחרי מחמוד עבאס, הפריץ מרמאללה
▪  ▪  ▪
השר הורוביץ נפגש עם עבאס ברמאללה [צילום: לשכת יו"ר מרצ]

סיפור מגילת רות התרחש בתקופה מיוחדת ובמשטר מיוחד, "ויהי בימי שפוט השופטים" (רות א', א'). מאז הופר האיזון בין 3 רשויות השלטון בישראל, ולנוכח התערבותה הגוברת של הרשות השופטת בתחומי הפעילות השייכים לרשות המחוקקת ולרשות המבצעת, ניתן לומר שאילו היה הסיפור מתרחש בימינו, מן הסתם היה המשטר מוגדר באופן שונה, ויהי בימי שלוט השופטים.
אבל אז, "בימי שפוט השופטים", ובעיקר בימים שבין שופט אחד למשנהו, נוצר מצב ייחודי, "בימים ההם אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה" (שופטים י"ז, ו'; שופטים כ"א, כ"ה). במלים אחרות, אנרכיה, שבה כל אחד מתעלם מהשלטון ופועל כראות עיניו.
ובימינו, בימים שבהם התקשורת המאתרגת קושרת כתרים לראשו של ראש הממשלה נפתלי בנט, נראה ששוב אנו עדים למציאות של "בימים ההם אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה". התחיל בכך שר הביטחון בני גנץ, אשר כבר בימי מבצע "שומר החומות" התחיל לטפח על דעת עצמו את מושא בחירתו, אבו מאזן. בהמשך הוא אף עלה לרגל אל מכחיש השואה והציע לו תקציבים נדיבים. ייתכן שגנץ התבייש במעשיו, ביצע התגנבות יחיד למוקטעה, ועל כן נמנע מלהצטלם עם מארחו, יורשו של רב-המרצחים יאסר ערפאת. ראש הממשלה בחר "להכיל" את המעשה ולהעלים עין ממעשיו של השר הבכיר, שהיו בניגוד לתשתית הרעועה שעליה הוקמה ממשלת השעטנז.
והנה, לא חלפו ימים רבים, ושוב חוזרת התופעה של "בימים ההם אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה". הפעם בוצע המעשה על-ידי האיש הלא-נכון במקום הלא-נכון, שר הבריאות ניצן הורוביץ. בעיצומה של מגפת קורונה נטש האיש את משמרתו, עלה לרגל אל הפריץ מרמאללה, וזחל אל לשכתו. בניגוד לגנץ הוא אפילו לא התבייש במעשיו, ואף הצטלם על המקפצה יחד עם פמלייתו, לדראון עולם. מה לא עושים בשמאל הקיצוני, חסר הכבוד וחסר העכבות, למען תמונה במוקטעה?! ושוב, ראש הממשלה בחר "להכיל" את המעשה ולהעלים עין ממעשיו של השר הרופס, שבמקום להיאבק בנגיף בחר להתרועע עם האויב.
והתקשורת כדרכה, לא למדה מאומה מאז ימי אוסלו. היא שוב מהדהדת את השקר של "פתרון" שתי המדינות ואינה מפנימה שמדובר באסון שתי המדינות. לפני שבוע היא מתחה ביקורת על בנט שלא הזכיר ב-או"ם את יקירה מרמאללה, וכבר יש בה מי שלוחצים על שרת הפנים איילת שקד להיענות לאותו פריץ נתעב ולעלות אליו לרגל. יש לקוות שהשכל הישר יגבר אצלה.
חשוב להזכיר לראש הממשלה שכאשר החתול איננו, העכברים רוקדים על השולחן, וכאשר הקברניט איננו, העכברים רוקדים על הסיפון. ככה נראית ממשלת בנט בימים אלה של "אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה". יותר מרבע מיליון בוחרים נתנו את קולם לבנט, לא בשביל ש"יכיל" את החיזורים המגונים אחרי מחמוד עבאס, הפריץ מרמאללה.

תאריך:  05/10/2021   |   עודכן:  05/10/2021
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בימים ההם אין מלך בישראל, איש הישר בעיניו יעשה
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
איך מדינה אחת?
א-דפנה  |  5/10/21 18:58
 
- את רוצה להעלים את היהודים? ל"ת
יהודי מפוכח  |  22/10/21 19:36
2
בריימן עלוב הנפש מתגעגע
הירונימוס  |  6/10/21 16:26
3
אין מלך? אצלנו "כל ממזר מלך".. ל"ת
וינטר הניה  |  6/10/21 21:26
4
מר בריימן, התבלבלת.
יוסי מזרחי  |  7/10/21 10:00
5
אעשה לי חיים קלים ואגיב
רפי לאופרט  |  7/10/21 12:47
6
מגיבים, שימו לב
תל אביבי  |  8/10/21 23:14
7
צודק! ל"ת
יהודי מפוכח  |  15/10/21 18:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוני בן-מנחם
כל חברי הלשכה המדינית של חמאס הגיעו לקהיר לשורה של דיונים עם ראש המודיעין המצרי עבאס כאמל על הרגיעה ברצועה ועסקת חילופי השבויים עם ישראל. מדובר במפגש חשוב, ההערכה בישראל היא שחמאס הולך לרגיעה בגבול הרצועה אך יסלים את הטרור בשטחי הגדה
איתן קלינסקי
"אני חושב שהציונות הגיעה למיצוי עצמה, היא הצליחה מעל ומעבר, העם היהודי יושב בארצו, הוא לא זקוק לאף שעל נוסף
אפרים הלפרין
בראיון טלוויזיוני לפני מספר ימים מספרת לנו אורלי וילנאי כי לטעמה כל אדם הוא סוברני להחליט לעצמו אם להתחסן או לא, ונימקה באוטונומיה שיש לאדם על עצמו
דן מרגלית
מהדורת אילת, ביבי, בנט    לסרב לברר? לסרב לבדוק? לסרב להושיט יד? לסרב לשוחח? ישראל תמיד עשתה כן וזכתה בזירה הבינלאומית
רפי לאופרט
"שומרי הסף" הוא מושג אנכרוניסטי, שפוטר פוליטיקאים ופקידים בתפקידים בכירים בשירות הציבורי מאחריות לקיום החוק והנורמות הציבוריות    בפועל תפקידו לעקוף ולחסום את הסמכויות המוענקות להם על-ידי הציבור בבחירות, על-ידי נציגות משפטית (יועץ- משפטי) שמחליפה את הבכירים ומסרסת את סמכויותיהם, מבלי ליטול על עצמה שום אחריות ציבורית ממשית לביצוע    לוועדות אתיקה לבחירת בכירים, תפקיד דומה ומיותר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il