X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
יו"רית הקואליציה מציגה: עידית הבדאית ומה הקשר לתרומתו לביבי של האיש שאיתה? מדוע המשטרה לא פתחה תיק נגדה? ומדוע נאלם קולה של התנועה לאיכות השלטון? ולקינוח פסוקו
▪  ▪  ▪
סילמן. עלתה לכותרות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]

תרגיל ביחסי ציבור
הייתי קונה את נדיבותו האנושית המופלאה של שמואל סילמן, שבמסגרת גיוס המונים תרם כסף למימון משפטו של בנימין נתניהו, אלמלא האישה שאיתו. והיא, הגברת, לא אחרת ממי שמזוהה עם ראשות הקואליציה - עידית סילמן, שעלתה לאחרונה לכותרות בנסיבות לא מחמיאות.
סיפור הבדים שרקחה ח"כ של ימינה, מדמיונה הקודח, על תקיפה פיזית שעברה מידי איש ימין במוסך, ובשינוי גירסאות מתפתלות, המעלה שורה של תמיהות מוזרות, נסגר כידוע ללא ראיות על-ידי המשטרה, נתקל בשתיקה רועמת של חברי מפלגתה, ואף לא זכה לגיבוי של הבוס נפתלי בנט. ומה הפלא - השקרים מתחילים מהראש.
לאור זאת האם לא ניתן לחשוד בתרומתו הנדיבה של בעלה ליריב ביבי, ובמניעיו הנגועים הלא ענייניים, כי זו אינה אלא תרגיל ביחסי ציבור עבור רעייתו? לא פחות. וכך גם כל ראיונותיו המפתיעים בגלי ישראל למען האישה שאיתו. וגם הבמה הימנית, כמה סמלית. צל"ש לאיש המגלה נאמנות מופתיתִ לאשתו, אפילו לשקריה.
ואם תשאלו איך זה שהכנסת לא מדיחה את היו"רית הסוררת? התשובה היא, איך לא. הדבקות בכיסא, והדחתה שתעמיד בסכנה את שלטון הקואליציה. האם זו גם הסיבה ששר המשטרה, עמר בר-לב, לא מורה על פתיחת תיק פלילי לח"כית, בגין הצהרת כזב, והטרדת המשטרה לשווא? והיכן התנועה לאיכות השלטון? מדוע קולה לא נשמע? רק תחשבו איזו רעידת אדמה הייתה מתחוללת כאן, אילו מדובר היה בביבי ושות'. וכל השאר היסטוריה. דוגמה אישית? בכנסת ישראל תשכחו מזה.
פסוקו
משטרת ישראל מציגה: פגע(סוס) וברח
הביטוח הלאומי מציג הביטוח ודוּח: המדינה זה עני
עוד רצח במגזר הערבי - והפעם זו נרצחת מנוף הגליל - שירת הברבור
בקטנה
למי להאמין; למחקר של בי"ח איכילוב, הטוען שיעילות החיסון הרביעי נגד זן האומיקרון היא גבוהה, או לבי"ח שיבא, המצביע על יעילות נמוכה של החיסןן? אם לשפוט על-פי נתוני השטח, נדמה לי שהצדק עם שיבא.

תאריך:  24/01/2022   |   עודכן:  24/01/2022
+דמי בידוד לעצמאים יהיו גבוהים ב-140 שקל
05:10 25/01/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

לדרישת יו"ר ועדת העבודה והרווחה, תעניק המדינה דמי בידוד לעצמאים לכל יום מחלה או בידוד, הועלה תעריף ליום מ-430 ל-570 שקל ליום, והימים יחושבו בדיעבד מחודש יולי 2021

ח"כ אפרת רייטן מרום [צילום: נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת]
+קבוצה מנפאל שנדבקה ב-BA2 הועברה לבידוד
15:35 24/01/22  |  עידן יוסף

קבוצת עובדים זרים שהגיעו מנפאל חשודים שחלו בזן הקורונה החדש BA2. כ-20 עובדים אובחנו כחיוביים לנגיף בבדיקת PCR שנערכה להם בנתב"ג, הם הועברו לבידוד במלונות וממתינים לתוצאות הריצוף הגנטי (כאן חדשות).

+ח"כ בועז טופורובסקי נמצא חיובי לקורונה
15:22 24/01/22  |  עידן יוסף

ח״כ בועז טופורובסקי הודיע לקצין הכנסת כי נמצא חיובי בבדיקת קורונה. עוד חיוביים בכנסת: עובד במחלקת הדפוס, יועצו של ח״כ אבי דיכטר, מאבטח במשמר הכנסת ועובד מרכז המבקרים.

+ח"כ מאזן גנאים חיובי לקורונה
12:48 24/01/22  |  מירב ארד

קצין הכנסת, ניצב יובל חן, עודכן (יום ב') ע״י ח״כ מאזן גנאים וכן ע״י אחד מעובדי מחלקת החשמל, כי לאחר בדיקה שביצעו לנגיף הקורונה - נמצאו חיוביים.
היום האחרון בו שהו בכנסת היה - 19.1 ו-20.1 בהתאמה.

+יו"ר רע"ם, ח"כ מנסור עבאס, נמצא חיובי בקורונה
12:07 24/01/22  |  מירב ארד

קצין הכנסת, ניצב יובל חן, עודכן (יום ב') ע״י ח״כ מנסור עבאס כי לאחר בדיקה שביצע לנגיף הקורונה – נמצא חיובי. היום האחרון בו שהו בכנסת היה - 19.1. כמו-כן עודכן הקצין ע״י אחת מיועצות חברת הכנסת עידית סילמן וכן אחד מעובדי מרכז המבקרים כי לאחר בדיקה שביצעו לנגיף הקורונה – נמצאו חיוביות. היום האחרון בו שהו בכנסת היה - 20.1.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מגיפת הקורונה
מירב ארד
קריב אמר את הדברים בדיון בו אישרה הוועדה את הארכת הגבלת ההתקהלות העומדת על 50 בני אדם במבנה (למעט במקום בו פועל תו ירוק) עד ל-1.2.22    בכך יותאם תוקף ההגבלה למועד כלל הגבלות המרחב הציבורי והפרטי לרבות הגבלות התו הירוק
יוסף אליעז
גם ממשלה זו, כקודמתה, לא הצטיינה במתן דוגמה אישית    עם כל זאת הממשלה התמודדה היטב עם המחלה    רבים חלו אך מעט מאוד נפטרו    המשק חזר לפעילות מלאה
עידן יוסף
הרכב קבינט הקורונה ישונה לחמישה שרים לפחות ובהם רה"מ ושר הבריאות   מנגנון הפיקוח הפרלמנטרי שבחוק יחוזק כך שהזמן הקצוב לפיקוח פרלמנטרי מראש, בטרם כניסת תקנות לתוקף, יוארך מ-24 שעות ל-48 שעות במצב חירום בשל הקורונה ול-5 ימים מראש במצב בריאותי מיוחד    תבוטל סמכות הממשלה להכריז על "מצב חירום מיוחד" שמכוחו ניתן להגביל הפגנות
עידן יוסף
אומר כי "זהו מצב מגוחך בו בית המחוקקים של ישראל פועל בצורה הפוכה לחלוטין ממדיניותה של ממשלת ישראל, והמקום היחיד במדינת ישראל שסגור לפעילויות הוא כנסת ישראל"    יו"ר הכנסת טס לברלין
עידן יוסף
מנת החיסון הרביעית לבני 60 ומעלה מגנה פי 3 ויותר כנגד מחלה קשה ופי כ-2 כנגד הדבקה, בהשוואה למחוסנים ותיקים בשלוש מנות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il