X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  כתבות
תמיד הייתה לי הכמיהה היזמית, להקים חברה שתפתח מוצר עם טכנולוגיה ייחודית, משמעותית וחזקה
האצן הטכנולוגי
ד"ר אביב יחזקאל (28), הוא יזם במרוץ הנחשב למטאור בשמי הסייבר הישראלי, ונבחר לאחרונה לרשימת 30under30 של פורבס. מוחו הקודח קורם ללא הפסק את העור והגידים של הפיתוח הטכנולוגי הבא. יחזקאל מייסד שותף וסמנכ"ל טכנולוגיות בחברת הזנק הסייבר ההגנתי Cynamics, שפיתחה גישה טכנולוגית AI חדשנית, המאפשרת לראשונה לכסות את הרשת המלאה. המשמעות: הגנה על 100% מרשת התקשורת וחיזוי התקפות, באמצעות דגימות של פחות מ-1% מתעבורת הרשת
ביום קבלת הדוקטורט בטכניון

מורכבות היא מושג מוכר לד"ר אביב יחזקאל, כמי שכבר כילד אהב לעסוק בפתרון בעיות מורכבות ומאתגרות במתמטיקה ובמחשב, לחקור ולמצוא פתרונות יצירתיים וחדשניים, כך שמסלול ההתקדמות המטאורי שלו היה אך טבעי.

חפשו במעצמת הסייבר הישראלית, יזם שסיים את הדוקטורט שלו כבר בגיל 23, כד"ר הצעיר ביותר בפקולטה למדעי המחשב בטכניון, מסלול אותו החל כבר במהלך שירותו הצבאי ב-8200, והספיק להקים חברת הזנק מצליחה בתחום הסייבר ההגנתי- כל זאת עוד בטרם מלאו לו 30.
מצאנו את ד"ר אביב יחזקאל לשיחה על המסלול האקדמי והמקצועי המואץ והייחודי שלו, ועל הגישה הטכנולוגית החדשנית, שפיתחה חברת הזנק הסייבר ההגנתי - Cynamics, אותה הקים לפני כשנתיים וחצי, יחד עם שותפו אייל אלישיב, מנכ"ל החברה. בספטמבר האחרון ביצעה החברה גיוס Seed (גיוס משמעותי ראשון), בהיקף של 7 מיליון דולר.
מורכבות היא מושג מוכר לד"ר אביב יחזקאל, כמי שכבר כילד אהב לעסוק בפתרון בעיות מורכבות ומאתגרות במתמטיקה ובמחשבים, לחקור ולמצוא פתרונות יצירתיים וחדשניים, כך שמסלול ההתקדמות המטאורי שלו היה אך טבעי, עם תואר ראשון במתמטיקה שימושית אותו החל כבר בגיל 15 וסיים בהצטיינות, בתוכנית מיוחדת של אוניברסיטת בר-אילן. במהלך חמש שנות שירותו הצבאי במודיעין חיל-הים וב-8200, בהן שימש כקצין מחקר מודיעין, התחיל מסלול ישיר לדוקטורט, אותו סיים כד"ר הצעיר ביותר בפקולטה למדעי המחשב בטכניון. לא מכבר, החל בלימודי תואר שני במנהל עסקים (Executive MBA), באוניברסיטת אוקספורד.
לימודי הדוקטורט שלך מתחברים לעולמות הסייבר בהם אתה פועל כיום?
יחזקאל: "עסקתי בפתרון בעיות מעולמות הרשתות וה-cybersecurity, באמצעות גישות אלגוריתמיות מתקדמות. חקרתי בעיות שבהן המידע מגיע בצורה רציפה ויש מידע רב מדי מכדי לאחסן אותו. לפיכך נדרשים אלגוריתמים ייחודיים שיידעו לתמצת את המידע ולהסיק מתמציות המידע האלו, תשובות לשאלות על המידע כולו, בצורה מדויקת ויעילה. התעסקתי, בפרט, באפליקציות שונות לרשתות ול-cybersecurity - גילוי התקפות, ווידוא ואכיפה של חוקים ברשת וכו׳. אלגוריתמים אלו קריטיים בעולם של ניתוח יעיל של כמויות מידע גדולות".
מהו הפיתוח הטכנולוגי פורץ הדרך שלכם בתחום הסייבר ההגנתי?
יחזקאל: "בעולם של כמויות מידע גדולות עם מורכבות רשתית של ארגון, (כמות התעבורה של המידע, כמות הרכיבים, השירותים שנעשים בהם שימוש ברשת, השילוב בין רשתות מסורתיות עם רשתות מבוססות 'ענן'), אין כיום שום אפשרות להגן על 100% מרשת התקשורת. חברת Cynamics, פיתחה טכנולוגיות חדשניות מבוססות AI, המאפשרות לראשונה לכסות את כל הרשת, באמצעות דגימה קטנה מאוד של תעבורת הרשת. אנו דוגמים פחות מ-1% מתעבורת המידע, ממנה אנו למדים איך הרשת המלאה נראית ומתנהגת, ויודעים לנתח התנהגויות ברשת בכל רגע נתון, ומכאן גם לחזות התקפות על הרשת, טרם הן מתרחשות. מהבחינה הזאת אנו ממש משנים את הפרדיגמה.
"הטכנולוגיה הזאת היא פורצת דרך ביכולת שלה להשיג בצורה מדויקת, מהירה ויעילה, המון מידע מכל כך מעט. אנו אוהבים להמחיש את החוזקה של הטכנולוגיה שלנו, באמצעות אילוסטרציה (המחשה), של 'דגימת דם', שאותה טבע השותף שלי, אייל אלישיב. אנו לוקחים בעצם 'דגימת דם' של רשת הארגון, כדי להבין מה קורה ב'גוף' כולו. רק שהאתגר הוא גדול משמעותית, כי בשונה מדגימת דם, שלא משנה מהיכן תיקחי אותה בגוף, תגיעי לאותן תוצאות בדגימות דם שונות, התנהגות הרשת היא מורכבת מאוד, ופה הטכנולוגיה שפיתחנו נותנת את המענה, שכן היא ייחודית ובלעדית ביכולת ההסקה המהימנה שלה מדגימות הרשת שאנו עושים".

ה'גוגל טרנסלייט' של הרשתות
עם שותפו אייל אלישיב, מנכל החברה

בזכות הטכנולוגיה החדשנית שלנו, שאני מכנה ה'גוגל טרנסלייט' של הרשתות. אנו יודעים לתרגם את הדפוסים ברשת החדשה שהעלינו כעת, לאיזו שהיא שפה אחת אחידה - לאנגלית או לעברית, לא משנה באיזו שפה היא מדברת.

לחברת Cynamics, כבר מעל 100 לקוחות משלמים בארה"ב ובקנדה, שם החלה פעילותה, בעיקר בגלל אלישיב, שעבד לא מעט מול השוק האמריקני. ארסנל הלקוחות הוא מגוון והם משתייכים בעיקר לתשתיות חרום, כגון, רשתות של בתי חולים, רשתות בתי ספר גדולות, רשתות של רשויות מקומיות וערים גדולות וקטנות בקנדה. יחזקאל: " לאחרונה התחלנו להיכנס גם לחברות בינוניות וגדולות במגזר הפרטי, והתרחבנו גאוגרפית גם ללקוחות באירופה".
מה מיוחד במבנה הערים בארה"ב, לעומת מבנה הערים בארץ, שנדרש להן הפתרון הטכנולוגי שלכם?
יחזקאל: "במבנה הרשת בערים בארץ, הרשת מגינה רק על הרשת של העיר, לעומת רשת תקשורת של עיר בארה"ב, שמעניקה שירותים להרבה מאוד ארגונים הנמצאים תחת המעטפת העירונית, למשל, מוסדות שונים שנמצאים באזור המוניציפלי שלה, זו רשת גדולה ומשמעותית בכל היבט. אלו רשתות שנמצאות כיום תחת מתקפות קשות ואינטנסיביות, והן מחפשות מוצא, פתרונות שיוכלו לשקף את התמונה המלאה ולתת כיסוי מלא על הרשת, ולכן הפתרון שלנו הוא הפתרון המדויק והמוצלח לבעיה הזאת, בזכות הגישה הייחודית שפיתחנו. אנו נותנים מענה גם לגופי החרום בארה"ב, דוגמה מרכזיות 911".
איך הלקוחות מתחברים לשירות הטכנולוגי שלכם בפועל? מה ההבדל מטכנולוגיות קיימות של למידת מכונה ולמידה עמוקה?
יחזקאל: "הייחודיות שלנו באה לידי ביטוי כבר בעלייה לאוויר. הלקוח לא צריך להתקין שום דבר ברשת שלו ולא צריך לבצע שום הכנה ברשת הארגון. ההתחברות לטכנולוגיה שלנו היא ידידותית ונוחה מאוד למשתמש, ויש לנו אפשרות ללמוד את הרשת של הלקוח מתוך הדגימות, כבר בעלייה שלו לאוויר, ולהבין איך היא מתנהגת. אין לנו צורך באימון ובלמידה של שבועות וחודשים שנדרש בטכנולוגיות לומדות קיימות, כגון, למידת מכונה או למידה עמוקה, שבמהלכן יש עבודה ארוכה מול הלקוח - האם זה לגיטימי או לא, להתאים, לכוונן ולשנות. הרבה מאוד עבודה ידנית שהיא הכרחית בסוג כזה של פתרונות.
"בזכות הטכנולוגיה החדשנית שלנו, שאני מכנה ה'גוגל טרנסלייט' של הרשתות. אנו יודעים לתרגם את הדפוסים ברשת החדשה שהעלינו כעת, לאיזו שהיא שפה אחת אחידה- לאנגלית או לעברית, לא משנה באיזו שפה היא מדברת. המודלים שלנו כבר יודעים אנגלית טוב מאוד והם ממשיכים ללמוד אנגלית כל הזמן. כך שכאשר לקוח חדש עולה לאוויר, אין לנו צורך ללמוד את ה'סינית' שלו מאפס, כי אנחנו יודעים מיד לתרגם את מה שקורה אצלו ברשת, לשפה שאנחנו יודעים וממשיכים ללמוד כל הזמן".
מה ההסבר העומד מאחורי התרגום החדשני שלכם לרשתות תקשורת? מתי קבלתם הכרה על גישה זו?
יחזקאל: "בסוף נובמבר 2021 הצגנו בכנס ACM CCS AISec, מהכנסים המובילים בעולם בנושא רשתות תקשורת, מאמר שמתאר את הגישה הטכנולוגית הייחודית שלנו, שעליה גם קבלנו הכרה בכנס זה. תארנו שם את אותו 'תרגום שפה' שהטכנולוגיה שלנו יודעת לעשות. המתמטיקה מאחורי זה, היא איזה שהוא נרמול מבוסס AI, שאנו מבצעים להתנהגות ברשתות בזמן אמת, שמאפשר לנו לעבור מהתפלגויות של רשתות שיכולות להיות שונות מאוד בהתנהגות שלהן, במאפיינים וביישומים וגם בתכונות שלהן, באמצעות הנרמול של כל אלו, לשפה אחידה, התפלגות שמאפשרת לנו ל'הריץ' עליה את אותם מודלים גלובליים שפיתחנו. הכנס השני בו הצגנו היה כנס IEEE CCNC, בינואר 2022".
הגישה הטכנולוגית החדשנית שלנו להגנה על רשתות, בתחום של Network detection and response (זיהוי ותגובה של רשת), מקבלת הכרה גם מחברת Gartner (גרטנר). זו חברה הכוללת את האנליסטים המובילים בעולם, שמנתחים את הטכנולוגיות החדשות בשוק, ו- Cynamics נכנסה לרשימת העשירייה הראשונה שלהם בדירוגי הלקוחות, בקטגוריית הגנה על רשתות.

חסידי גישת PLG (Product Led Growth)
ד"ר אביב יחזקאל עם הצוות

מעבר לחדשנות הטכנולוגית, אנחנו מביאים גישה עסקית חדשה בעולם הסייבר ההגנתי, בזכות היכולת לעלות לאוויר ללא התקנת תשתיות או הכנות מיוחדות

המודלים הגלובליים שפיתחה Cynamics, מאומנים ומומחים בחיזוי ובגילוי של התקפות מסוגים שונים, אבל הם ממשיכים תמידית ללמוד ולהתפתח מכל התקפה שהתגלתה אצל לקוח מסוים, כך שניתן לדעת כיצד היא תראה אצל לקוח אחר, גם אם הם שונים האחד מהשני וגם אם לא מדובר באותה ההתקפה בדיוק. זה היופי של המודלים האלו, מסביר יחזקאל, שהג'נרליזציה (הפתרון הכוללני) שלהם היא ממש טובה.
יחזקאל: "אנחנו ממציאים את התחום הזה של שילוב בין איסוף דגימות רשתות תקשורת ובינה מלאכותית, מדי יום. לא המצאנו את הדגימה עצמה של הרשתות, החדשנות שלנו היא יכולת ההסקה מהדגימה על מאה אחוז מהרשת. הפתרון שלנו הוא פתרון לרשת כולה ולא מצריך פתרונות מתפשרים שאינם נותנים כיסוי והגנה מלאה על הרשת, כפי שנותנת הטכנולוגיה שלנו".
מה המודל העסקי שלכם?
יחזקאל: "בזכות הגישה שלנו שמאפשרת התחברות מהירה ועלייה לאוויר שהיא כל כך פשוטה ונוחה, המחיר שלנו הוא משתלם ביותר בשיקולי עלות תועלת, לעומת הפתרונות האחרים שלא מאפשרים לכסות את כל הרשת. היחידה הבסיסית ביותר שמתחברת אצל הלקוח ל-Cynamics, היא רכיב רשת מרכזי מאוד. לארגון קטן בינוני, יהיו בממוצע 2-3 רכיבים כאלו, שאותם הוא יחבר אלינו. אנחנו נותנים ללקוח תמיכה רשתית על בסיס חודשי או שנתי, בהתאם לכמות הרכיבים שהוא מחבר אלינו.
ספר על הגישה העסקית של PLG, השמה את המוצר במרכז?
יחזקאל: "מעבר לחדשנות הטכנולוגית, אנחנו מביאים גישה עסקית חדשה בעולם הסייבר ההגנתי, בזכות היכולת לעלות לאוויר ללא התקנת תשתיות או הכנות מיוחדות. אנו חסידי גישת ה-PLG (PRODUCT- LED GROWTH), גישה ששמה את המוצר במרכז, כך שהמשתמש יכול להיכנס לאתר שלנו, לחבר רכיב אחד (למשל פיירוול מרכזי), להתחיל לעבוד ב'גרסת חינם' (FREEMIUM VERSION), כמו שזום מוגבל ל-45 דקות, למשל, ולקבל ערך הגנתי לרשת שהוא כמובן מוגבל בשלב זה. סוג של 'טעימה' מהטכנולוגיה החדשנית שלנו שתגרום לו לרצות עוד.
"אנחנו רואים איך לקוחות מתחברים באופן הזה ומבצעים את השדרוג דרך המערכת, כי הם רוצים עוד ערך, להוסיף עוד רכיבים ועוד יכולות. זה משהו ייחודי וחדש בעולם הסייבר ההגנתי וזו גישה שהופכת נפוצה יותר ויותר בכלל בתעשיית ההון סיכון, כי היא מייעלת משמעותית את העבודה מול הלקוח, באופן הזה שהמוצר 'מוכר את עצמו'. המכירה מבוססת על הצלחת הלקוח, ולאו-דווקא על הגישה המכירתית הקלאסית באמצעות גוף מכירות גדול. המוצר הופך ויראלי, התפוצה של המוצר מתפשטת מהר יותר כי היא נעה על המלצות של לקוחות מרוצים ללקוחות אחרים, שמצטרפים בדרך ידידותית ונוחה, באופן בלתי אמצעי".

כשמורכבות פוגשת כמיהה יזמית

הגישה הייחודית שלנו לדגימות של הרשת, מאפשרת לנו לא רק לעבוד עם כל גודל של רשת, אלא גם עם כל סוגי הרשתות. הגישה הטכנולוגית הבלעדית שלנו היא בלתי מוגבלת, לא חשוב איך הרשת נראית, גם כאלה עם רכיבים פיסיים, גם כאלה עם רכיבים 'ענניים'.

עם סיום הדוקטורט, דילג יחזקאל להתנסות ראשונה בת שנה ב'עולם הסטארטאפים' בחברת NICE, כחוקר בכיר ומוביל AI של מוצר חדש שפיתחה החברה, שם למד, לדבריו, רבות על העולם העסקי האמיתי. לימים, נוצר החיבור לשותפו כיום, אייל אלישיב, שפגש באמצעות משקיע משותף, שהכיר את הרקע הטכנולוגי של יחזקאל, ואת היכולות והרקע העסקי של אלישיב.
יחזקאל: זה היה "חיבור מושלם ממבט ראשון", שהוליד את העבודה המשותפת על Cynamics. צוות החברה מונה כ-30 עובדים. יש לנו את הגוף האחראי למחקר ופיתוח יחד איתי פה בארץ, ואת גוף המכירות והאופרציה של החברה שיושב בבוסטון. עד היום, לא הייתה לחברה נקודת מבט לארץ, כי היא החלה למכור מהר מאוד בארה"ב ובקנדה, שהוא השוק העיקרי של המוצר שלה, אבל לאחרונה נמצאת החברה בתהליך עבודה גם עם גופים גדולים מאוד בארץ, שמגלים עניין בטכנולוגיה ובמוצר".
איך היית מזקק את תיאור החוזקה שלכם נוכח המציאות הקיימת במתן פתרונות הגנה לרשת?
יחזקאל: "כשרוב הרשת היא בליינד ספוט אחד גדול, עלולים להתרחש התקפות הרסניות. אנחנו יכולים לראות את השטחים המתים הללו ולמנוע את ההתקפה הבאה, בגלל היכולת הדיאגנוסטית של הטכנולוגיה שלנו, בלי הגבלה לסגמנט מסוים, מרשתות קלאסיות, אנטרפרייז, IT, ורשתות אחרות. אצלנו 'השטח המת' הזה כבר לא קיים, כי התפיסה הטכנולוגית שלנו היא של ראייה רחבה, אנו מסתכלים לכל הכיוונים, על כל הרשת. אני אוהב לדמות זאת לתהליך של בקרת איכות שבו ישנם שלבים רבים, כאשר אם מכסים בצורה מלאה רק איזורים בודדים בתהליך, לא נצליח לכסות את כולו ולגלות בעיות בתהליך, לעומת הגישה שלנו, שבה ההסקה מהדגימה, מאפשרת לתת כיסוי הגנתי מלא לרשת. זו גם מהות השם Cynamics, שילוב בין הסייבר לדינמיקות של הרשת, כלומר הניתוח של הרשת ברמות השונות.
"הגישה הייחודית שלנו לדגימות של הרשת, מאפשרת לנו לא רק לעבוד עם כל גודל של רשת, אלא גם עם כל סוגי הרשתות. הגישה הטכנולוגית הבלעדית שלנו היא בלתי מוגבלת, לא חשוב איך הרשת נראית, גם כאלה עם רכיבים פיסיים, גם כאלה עם רכיבים 'ענניים'".
מה ההכרזה האחרונה שלכם לגבי ההתרחבות לסקטורים נוספים של לקוחות?
יחזקאל: "בנוסף ללקוחות קצה, הכרזנו לאחרונה על הצעת השירות שלנו לסקטור חדש של לקוחות שיכולים לעבוד עמנו, לקוחות MSSP - Managed Security Service Providers, חברות שמספקות שירותי אבטחה למגוון הארגונים שלהם. בהכרזה הפומבית הזאת, השתתף לקוח שלנו, חברת מטרו-איינט, חברה שמספקת שירותי MSSP, ל-40 ערים באזור רוזוויל במינסוטה, ארה"ב. ההצעה מאפשרת גם לסוג כזה של לקוחות להשתמש במוצר ייעודי שבנינו עבורם, כדי לחבר את הלקוחות שלהם ל-Cynamics, בצורה קלה וידידותית, כך שהם מקבלים תמונה אחידה על כל הלקוחות שלהם ויכולים לנהל אותם תחת Cynamics.
מה הגורם המניע שלך, בריצה המהירה הזאת במסלולים הישגיים רבים, בגיל כה צעיר?
יחזקאל: "במרוץ הזה שלי, תמיד הייתה לי הכמיהה היזמית, להקים חברה שתפתח מוצר עם טכנולוגיה ייחודית, משמעותית וחזקה, שתפתור בעיה או צורך בצורה שונה ואחרת לגמרי, זה בעצם משקף את מי שהייתי כבר מגיל צעיר, לאורך כל המסלול שלי עד היום. חשובה לי תמיד עבודה ב'צורה סטארטאפית' של צוות קטן ותמיד באווירת הצוות ושיתוף הפעולה, ביצירתיות מתמדת ותחת לחץ של זמנים.
"כיום, אני מיישם כל זאת יחד עם השותף שלי אייל אלישיב והצוות הנהדר שלנו ב-Cynamics, בפתרון בעיה, שאין לה שום פתרון מחוץ ל-Cynamics, ואנחנו ממשיכים לפתח ולשפר את החדשנות של הפתרון שלנו על בסיס יומיומי, כדי להגן על הלקוחות שלנו, תרתי משמע".

תאריך:  12/04/2022   |   עודכן:  13/04/2022
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האצן הטכנולוגי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
Bro/Zeek Darktrace OWL SELinux
יואב נצר  |  14/04/22 23:49
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
איתמר לוין
השופט אביב שרון מנהל תיקי מיסים פליליים, אך ברובם אינו יכול לדון משום שהסניגורים מבקשים דחיות והתביעה מסכימה. מדובר בתופעת רוחב בהליכים פליליים, הנובעת בעיקר מכך שדברים נעשים ברגע האחרון - אם בכלל. הדבר מחייב בדיקה רוחבית ורפורמה כוללת
איתמר לוין
סיכום עדותו של המפכ"ל בוועדת מירון: מדוע הוא יכול להיות בעלים של קבוצת כדורגל, מי לא אחראי לאסון, מהו הרמז שלו לזהותם של האחראים, מתי סוף-סוף יבוצע תחקיר מבצעי ומה יאמרו הפוליטיקאים
מירב ארד
מעל 100 אתרי מורשת, מוזאונים, סיורים מודרכים ברחבי הארץ ועסקי תיירות קטנים מהדרום ייפתחו חינם לכל הציבור בישראל במהלך חול המועד
חן מלול
מהיכן צצה התפיסה על טיפשותם של "חכמי חלם"? כיצד ראו יהודי העיר את עצמם? האם המיתוס הזה באמת מרושע, או שמא אפשר להסתכל עליו בצורה אחרת?
רמי דניאל, גליה לינדנשטראוס
התיווך בין הצדדים מעלה את קרנה וחשיבותה של אנקרה בעיני נאט"ו לאחר שנים של מתיחות, והמל"ט מתוצרתה זוכה להצלחות בצד האוקראיני    במקביל, המלחמה עלולה לפגוע קשות בכלכלה הטורקית המצויה ממילא במשבר עמוק
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il