X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
איזו היא המפה הנכונה [צילום: אדל חנה/AP]
הערבים לא צריכים את המפה של עיריית ת"א
עיריית תל אביב החלה לתלות בבתי הספר מפה עם סימון הקו הירוק הבעיה: על-פי רש"פ כל ארץ ישראל שייכת ל"פלסטשתין" הם מחקו מהמפות ערים שנוסדו על-ידי יהודים בתקופה המודרנית כמו: תל אביב, נתניה, ראשון לציון, בת ים ומודיעין מצד שני, הם מדגישים ערים כגון: צפת, עכו, חיפה, טבריה, בית שאן, באר שבע ואום רשרש (אילת)

לקראת פתיחת שנת הלימודים תשפ"ג, עיריית ת"א בחרה לתלות מפות בבתי הספר בעיר עם סימון הקו הירוק. במשרד החינוך דרשו להסיר את המפות, אך עיריית תל אביב סירבה בטענה שחשוב שהתלמידים יכירו את "המציאות המורכבת באזורים מסוימים". אך על-מנת להבין באמת את המציאות, יש לעיין במפות אשר מוצגות בספרי הלימוד של רש"פ ומציגות תמונה שונה לחלוטין מהנרטיב שמנסה לקדם עיריית תל אביב.
במפות אלו, ישראל אינה קיימת והערים שהוקמו על-ידי היהודים במהלך התקופה המודרנית נמחקות לחלוטין מהמפות. הערים שמופיעות במפה נמצאות בשטחי ישראל המוגדרים כ"שטחים שנכבשו בשנת 1948". עוד נמצא בספרי הלימוד כי הרשות הפלשתינית מכנה את עצמה "מדינת פלשתין" ומחשיבה את עצמה כמדינה לכל דבר תחת כיבוש שגבולותיו אינם מסתיימים בקווי 1967.
דוגמה לכך ניתן למצוא במפה שמוצגת לתלמידים בספר של הרשות הפלשתינית - לימודי חברה, לכתה ו'. במפה זו, שתרגם ד"ר ארנון גרוס, חוקר 'מרכז נחום בדין לחקר מדיניות המזרח התיכון', ניתן לראות שהערים המופיעות על גבי המפה (מלמעלה למטה) הן: צפת, עכו, חיפה, טבריה, נצרת, בית שאן, ג'נין, טולכרם, שכם, יפו, לוד, רמאללה, רמלה, יריחו, ירושלים, בית לחם, חברון, עזה, ח'אן יונס, רפיח, באר שבע ואום אלרשראש (אילת). לעומת זאת, הערים היהודיות מהתקופה המודרנית נעדרות מהמפה: תל אביב, ראשון לציון, רחובות, נתניה, חדרה, נהריה, דימונה, חולון, בת-ים, מודיעין וערים רבות אחרות.
מספרי הלימוד של הרשות הפלשתינית (שגם אונרא עושה בהם שימוש בבתיה"ס שלה), עולה כי רש"פ פועלת באופן מכוון על-מנת להכחיש לחלוטין את קיומה של מדינת ישראל (שיש לזכור כי היא מדינה החברה באו"ם). העדות הטובה ביותר למטרה של רש"פ ניתן ללמוד מהמפות המוצגות בספרי הלימוד שהיא מוציאה. לפיכך, הניסיון של עיריית תל אביב לכפות מציאות מעוותת על התלמידים בבתי הספר אינו מתכתב עם המציאות.

חוקר: ד"ר ארנון גרוס.
תאריך:  11/09/2022   |   עודכן:  11/09/2022
+המשטרה תפסה נשק ברכב של שני תושבי שכם
20:23 11/09/22  |  איציק וולף

בלשי משטרה ושוטרי יס"מ איתרו נשק מסוג קרלו, מחסנית וקליעים בתוך רכב שבו נסעו שני פלשתינים תושבי שכם, בצומת תפוח שבמרכז השומרון. הפלשתינים נעצרו לחקירה.

+נחשפה רשת נהגים ערבים שפעלה להברחת שב"חים
16:45 11/09/22  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

+עוטף ירושלים: נעצרה פלשתינית ששלפה סכין
09:20 11/09/22  |  עידן יוסף

פלשתינית שלפה סכין במחסום אל-ג׳יב בעוטף ירושלים. כוחותינו ביצעו נוהל מעצר חשוד שהסתיים בירי באוויר. האישה נעצרה.

+רחפן צה"ל נפל הלילה בעקבות תקלה טכנית סמוך לקלקיליה
08:48 11/09/22  |  עידן יוסף

רחפן צה"ל נפל הלילה בעקבות תקלה טכנית סמוך לקלקיליה, אין חשש לדליפת מידע.
כוחות צה"ל, שב"כ ומג"ב פעלו הלילה במסגרת "שובר גלים" בכפרים ביתא ועוורתא בשומרון, למעצר שני מבוקשים. ‏במקביל, הכוחות איתרו בחברון נשק בלתי חוקי מסוג אם-16 ואמצעי לחימה נוספים. אין נפגעים לכוחותינו. המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הערבים לא צריכים את המפה של עיריית ת"א
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
איזה שטויות
הירונימוס  |  13/09/22 19:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
ד"ר קובי מיכאל
הפיגוע נגד האוטובוס בכביש 90 הוא רק תסמין להתחזקותם של גורמי טרור קיצוניים ביהודה ושומרון, בין היתר בשל היחלשות הרשות הפלשתינית    התגובה הישראלית של "כיסוח דשא" קרובה למיצוי
עידן יוסף
פצוע פונה במצב קל לבית החולים בילינסון בפתח תקוה    צה"ל פתח בסריקות אחר המחבלים    צה"ל ושב"כ לצמרת המדינית: מודאגים מגלישת הטרור לשומרון ומהסלמה כוללת    גנץ: "נגביר את הפעילות הממוקדת מול הטרור ביו"ש ובכל מקום"
עידן יוסף
המחבל עורר את חשדם של השוטרים שתפסו עליו את אמצעי הלחימה - תת-מקלע ושני מטעני צינור    בעבר נתפס עם סכין בהר-הבית ברמדאן ונכלא בישראל
עמנואל בן-סבו
ההנהגה הישראלית כוססת את ציפורניה, אגלי זיעה מכסים את עורפה בציפייה דרוכה לבחון האם לקיחת האחריות הזו מספקת את האמריקנים או שמא ידרשו גם לפתוח בהליכים פליליים נגד לוחמי צה"ל ומפקדיו
יוני בן-מנחם
שלטונו של יו"ר הרש"פ אבו-מאזן נחלש, הוא איבד לחלוטין את המשילות באזורי ג'נין ושכם ובשטח נוצר וואקום ביטחוני שאותו ממלאים מחבלים חמושים. מעמדו המדיני והציבורי של אבו-מאזן נמצא בשפל, דבר שמגביל את יכולתו לדרבן את מנגנוני הביטחון של הרש"פ לאכוף חוק וסדר בצפון הגדה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il