X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אולמרט. עבריין מורשע [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
איציק זרקא מול אהוד אולמרט ודומיו
הטענה היא כנגד הצביעות הבלתי נגמרת של מי שמתיימרים להיות שמאל ציוני, ומי שמתיימרת להיות התקשורת הישראלית

אפתח במובן מאליו: דבריו הנלוזים והמזעזעים של איציק זרקא עליהם לא ארצה אפילו לחזור הינם פרועים, משוקצים, רעים ומנוולים. אסור שדברים כאלה יישמעו במקומותינו ולא יועיל כל תירוץ. על דברים כאלה אי-אפשר ללמד זכות ואי אפשר אפילו למצוא להם צידוק של "הוצאו מהקשר" וכיוצא באלה. תירוצים במקרה כה חד וברור לא מחזיקים מים. את האיש הזה יש להקיא מקרבנו ובושה גדולה היא לליכוד שאדם כזה נמנה עם חבריו. מכאן שטוב יעשו מנהיגי המפלגה אם ינערו חוצנם ממנו ויפה שעה אחת קודם.
אמשיך במה שכנראה אינו מובן מאליו. מאז החלו המחאות המתויגות בשקר ובמרמה ככאלה שהן נגד "ההפיכה המשטרית" שמענו התבטאויות קשות מנשוא, כולן נאמרו בפומבי וחלקן תועדו.
אזכיר רק מקצתן: איש אחד אמר שצריך להרוג את החרדים ולתלות אותם בעזרת התפילין שלהם עצמם. אחר התבטא שצריך להרוג את בנימין נתניהו כמו גם את משפחתו. אדם נוסף (עו"ד בכיר) אמר כי לא יהסס לאחוז בנשק ולירות במנהיג פוליטי אם נהפוך לדיקטטורה, ועוד ועוד...
כמו-כן אבקש להתעכב על אמירותיו המקוממות, הממרידות והמסוכנות של מי שכיהן בעבר כראש ממשלה בישראל - אהוד אולמרט. דא-עקא, האיש הזה הוא עבריין מורשע שריצה שרות מאסר בפועל בבית כלא ישראלי. באופן בלתי נתפש מאמצים המפגינים לחיקם את העבריין המורשע והוא נכנס לתפקיד תוך שהוא משמיע דברים קשים במיוחד. התבטאות אחת, שתועדה ופורסמה, אביא כאן במלואה:
  • "מה שצריך זה לעבור לשלב הבא, לשלב המלחמה. ומלחמה לא מנהלים בנאומים אלא מלחמה מנהלים בקרב פנים אל פנים, ראש בראש יד ביד, וזה מה שיהיה כאן".
כמדומני שהדברים מדברים בעד עצמם...
וכעת לשאלות:
אמצעי ה"תקשורת" ה"ישראלית" לא חדלו להדהד את דבריו של זרקא עמו פתחתי. חיצי הביקורת הופנו לא רק אליו כי אם כל סביבתו הפוליטית. בטונים נוזפים, מתנשאים ומאשימים פנו המראיינים השונים בטרוניה אל כל מרואיין ימני - "הכיצד"?, "והאיש הזה מהמחנה שלכם", "האם אינכם מגנים"? "כיצד אתם מסבירים"? ועוד קושיות וטרוניות לרוב. בלטה מאוד הסלידה, שלטה בכיפה הטרוניה, ריח של האשמה קולקטיבית נגד מחנה שלם ניכר בין המילים.
ואותם אמצעי תקשורת ממש כמעט שדממו עת השמיע אולמרט, ראש ממשלה בעבר, עבריין מורשע שריצה מאסר בפועל תחת סורג ובריח, את דברי בלע החמורים, המסיתים, המסוכנים לחברה הישראלית כולה - שצוטטו לעיל.
הטרוניה אינה רק כנגד אולמרט. איש מנוול ומסית, מחרחר מלחמה וזורע זרעי מלחמה אחים חלילה בקרבנו. הטענה היא כנגד הצביעות הבלתי נגמרת של מי שמתיימרים להיות שמאל ציוני, ומי שמתיימרת להיות התקשורת הישראלית.
הביקורת החדה, הנוקבת, החד-משמעית נגד דברי הבלע של זרקא, מוצדקת מאין כמוה. ודווקא על-רקע זה הדממה והעדר הביקורת של אותם אנשים נגד אהוד אולמרט בולטת מאד, מכעיסה מאוד ומקוממת מאד. כך נראית הטיה פוליטית מובהקת. כך מנוהלת הנדסת תודעה. כך נראה משוא פנים. כך נראית צביעות במלוא עליבותה.
למותר לציין שכבר נשמעת דרישה לחקירה משטרתית של זרקה וכמעט אין ספק בלבי שהוא ייחקר בקרוב. למותר לציין שאת אהוד אולמרט איש לא יחקור ובוודאי שלא יוגש נגדו כתב אישום.

תאריך:  22/07/2023   |   עודכן:  22/07/2023
+קוצב לב הושתל הלילה בגופו של ראש הממשלה
01:39 23/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה נתניהו שאושפז בשבוע שעבר עדכן בסרטון כי הוא צפוי להשתחרר אחר-הצהריים  ▪  לדבריו, נמשכים הנסיונות להגיע להסכמה בעניין ההצבעה על החוק לצמצום עילת הסבירות  ▪  את מקומו מילא השר יריב לוין  ▪  הבוקר כבר נפגש עם שר הביטחון בבית החולים

נתניהו. "מרגיש מצוין" [צילום: לשכת ראש הממשלה]
+עשרות מפגינים חוסמים את כביש נמיר פינת שאול המלך בת"א
00:24 23/07/23  |  איציק וולף

עשרות מפגינים צועדים בתהלוכה על כביש נמיר פינת שאול המלך בתל אביב. המשטרה פועלת לפינוי המפגינים.

+מפגינים השליכו אבנים וחפצים מגשר מודעי לנתיבי איילון החסומים
23:57 22/07/23  |  איציק וולף

כוח משטרה העלה את המפגינים שחסמו את נתיבי איילון לגשר יצחק מודעי. מן המשטרה נמסר כי חלק מהמפגינים החלו ביידוי אבנים והשלכת חפצים מהגשר לכביש איילון. כוח משטרה עצר שני מפגינים שהפרו את הסדר הציבורי באיילון דרום סמוך לגשר יצחק מודעי.

[צילום: דוברות המשטרה]
+מפגינים חסמו את איילון דרומה סמוך למחלף ההלכה
23:42 22/07/23  |  איציק וולף

עשרות מפגינים חסמו את נתיבי איילון דרומה, סמוך למחלף ההלכה. כוח משטרה נערך לפינוי המפגינים.

+המשטרה עצרה 4 מפגינים שחסמו את נתיבי איילון
23:40 22/07/23  |  איציק וולף

המשטרה עצרה ארבעה מפגינים שהשתתפו בחסימות נתיבי איילון לכיוון צפון, במחלף ארלוזורוב. הכביש נפתח לתנועה.

+שר התקשורת: לא נאפשר מצב של 'כל דאלים גבר'
22:53 22/07/23  |  איציק וולף

שר התקשורת, שלמה קרעי, הצהיר כי החקיקה של צמצום עילת הסבירות תתקיים כמתוכנן השבוע.
"הקפאת החקיקה בשלב הזה אולי תרפא את המחלה - תרגיע את הרוחות במדינה ליום יומיים, אבל תהרוג את החולה - לא תישאר לנו מדינה דמוקרטית. לא נשליך יהבנו על סרבנים ולא נאפשר מצב של ״כל דאלים גבר״. מתקנים באחריות. נוע תנוע", כתב בחשבון הטוויטר שלו.

+מפגינים חסמו את נתיבי איילון סמוך למחלף ארלוזורוב
22:50 22/07/23  |  איציק וולף

מפגינים חסמו לתנועה את נתיבי איילון צפונה, במחלף ארלוזורוב. חסימת הכביש בוצעה לאחר שהסתיימה ההפגנה בצומת קפלן. המשטרה טרם הגיעה אל המקום ועומסי תנועה מורגשים.

+ראש השב"כ לשעבר: השהיית ההתנדבות למילואים - מעשה הירואי
22:09 22/07/23  |  איציק וולף

ראש השב"כ לשעבר, יובל דיסקין, טען בנאום שנשא בהפגנה בתל אביב כי הודעת חיילי המילואים על השהיית ההתנדבות שלהם היא מעשה הירואי.
"אני חש כאילו רעידת אדמה בלתי פוסקת מטלטלת את כל מה שהכרנו, ובעיקר את האתוס של המדינה עליו גדלנו עד לא מזמן. אחיי ואחיותיי לנשק, התנדבות והירואיות בשדה הקרב הצילו את המדינה שלנו מאוייביה. כיום, הקרב הוא על דמותה של המדינה, מול אלו המנסים לרסק את את יסודותיה ואת ערכיה. השהיית ההתנדבות למילואים היא בהחלט מעשה בלתי רגיל - אולם היא מעשה חוקי, דמוקרטי, לא אלים, ומעל לכל - מעשה הירואי", אמר.

+ישיבת חירום בהסתדרות: על הפרק - השבתה כללית
22:00 22/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

יו"ר ההסתדרות כינס ישיבת חירום בהשתתפות יו"ר נשיאות המגזר העסקי, דובי אמיתי, לדיון בעקבות התגברות המחאה נגד החקיקה המשפטית  ▪  צפוי לקרוא לנתניהו להגיע להסכמות עם האופוזיציה או לעצור מייד את החקיקה

בר-דוד. נפגש בשבוע שעבר עם נתניהו [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+10,000 חיילי מילואים הודיעו: לא נתייצב
21:10 22/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

נציגים של 40 יחידות מילואים שונות התכנסו בהרצליה והודיעו על כוונת 10,000 חיילי מילואים להימנע מהתייצבות אם יאושר צמצום עילת הסבירות  ▪  הרמטכ"ל קיים בשבת ישיבת הערכת מצב מיוחדת

הרמטכ"ל הלוי. קיים הערכת מצב מיוחדת [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+ביטול עילת הסבירות הוא ביטול הצדק
12:33 22/07/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

עילת הסבירות עוסקת ביחסי הפרט עם הממשל  ▪  עילת הסבירות מציינת מרכיבי צדק שאינם מעוגנים בחוק  ▪  ביטול חלקי של העילה אפשר רק היכן שניתן לצמצם את גבולות הצדק כפי שבית המשפט תופס היום צדק, ואין ספק שניתן

קודח להם בעצמות [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+טר"ש עמוס ידלין
12:30 22/07/23  |  אפרים הלפרין   |   לרשימה המלאה

מהו עונשם של קצינים מעודדים בציבור את תסיסת אנשי המילואים?  ▪  לו אני הרמטכ"ל הייתי מזמן את ידלין במדים ללשכתי, מדביק לו עם דבק דו-צדדי דרגת טר"ש לשרוול, ומגלגל אותו בבוז מהלשכה

ידלין. חלוצים לפני המחנה? [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ניר ברקת: "אלה שמסרבים לשרת מפקירים את ביטחון מדינת העם היהודי מול אויבינו!"
11:58 22/07/23  |  

ניר ברקת צייץ בטוויטר:
"מי שבוחר בסרבנות ומוכן להפקיר את ביטחון מדינת ישראל - לא ראוי ללבוש את מדי צה״ל. דורות של יהודים חלמו להקים מדינה עצמאית לעם היהודי, עם כוח מגן שימנע שואה נוספת. כקצין בצנחנים שנפצע בקרבות, איבד חברים לנשק וכמי שאיבד בני משפחה בשואה - אלה שמסרבים לשרת מפקירים את ביטחון מדינת העם היהודי מול אויבינו! לשרת את מדינת ישראל ולהבטיח את ביטחונה זו זכות. שום ויכוח פוליטי לא יכול להצדיק מעשה לא מוסרי כזה. מותר למחות, מותר לא להסכים פוליטית - אסור להפקיר את ביטחון ישראל".

+יוסי מלמן: "מפגן מרגש של עשרות אלפי צעירים מבוגרים משפחות עם תינוקות אנשים עם מוגבליות"
11:53 22/07/23  |  

יוסי מלמן, המשתתף בצעדה לירושלים:
"הבוקר צעדנו כלומר רצנו משורש בדרך לירושלים. מפגן מרגש של עשרות אלפי צעירים מבוגרים משפחות עם תינוקות אנשים עם מוגבליות בים של דגלי כחול לבן. לפני 101 שנים עלו החולצות השחורות של מוסוליני על רומא וכוננו דיקטטורה.
"במצעד לירושלים חולצות ירוקות אדומות ורודות מצילים את הדמוקרטיה אין לי שמץ של מושג. רק תחושת בטן שביבי יכנע וגנץ יעזור לו להחליק את הכניעה. וזאת בעקבות העצומה של יותר מאלף אנשי מילואים של חיל-האוויר מחציתם טייסים ונווטים כי לא ישרתו אם ההפיכה המשטרית תתבצע. אפשר להגיד על ביבי הכל אבל הוא לא מתאבד שיעי. אך אולי זה wishful thinking".

+הצעדה לירושלים יצאה הבוקר משורש
10:15 22/07/23  |  

מישל בראונשטיין

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איציק זרקא מול אהוד אולמרט ודומיו
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
אתה סתם שקרן
הירונימוס  |  22/07/23 15:05
2
הירונימוס שירד ממאדים
עובד 1  |  22/07/23 21:00
3
הוא משקר
הירונימוס  |  22/07/23 22:45
4
תשובה
בעז  |  23/07/23 12:42
5
בדקתי היטב
הירונימוס  |  23/07/23 21:26
6
ראה הוזהרת !!!!
בעז  |  24/07/23 15:03
7
אתה שקרן וסלפן חסר בושה
הירונימוס  |  24/07/23 15:24
8
דוגמה לסילוף שקרי בוטה
הירונימוס  |  24/07/23 19:09
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
עידן יוסף
במכתב שפרסמו קראו אנשי המילואים לעצור את החקיקה: "הגיעו להסכמות רחבות, חזקו את האמון של כל חלקי העם במערכת המשפט ושמרו על עצמאותה"    תורת לחימה: בשום תרחיש אין 500 טייסים פעילים שיפסיקו פעילות מבצעית
יואב יצחק
המאבק הגדול מצד הקואליציה להגביל פסיקת בית המשפט העליון בעילה של סבירות, לא ישיג מטרתו    שופטינו המצויינים יוכלו יום לאחר החקיקה לעקוף בנקל גם מכשלה זו    כך שבמקום עילת הסבירות יתחכמו וימציאו, למשל: פסילה ב"עילת הכשרות"...    הדרך הנכונה להגביל פלישת בית המשפט לתחומן של הרשות המחוקקת והרשות המבצעת היא לחוקק חוק שבו יאמר מפורשות: בית המשפט יפסוק על-פי חוק בלבד (ולא בעילה שאינה קבועה בחוק)
עידן יוסף
חבר הכנסת מהליכוד תקף את בכירי מערכת הביטחון לשעבר שהתבטאו נגד הרפורמה המשפטית ובנוגע לאנשי המילואים שהודיעו על הפסקת התנדבותם    "גם אם בן אדם בנה את מדינת ישראל אין לו את הזכות לבוא לכבות את האור ולהגיד צאו כולם החוצה, נסגרה המדינה"
עידן יוסף
בכנס בניו-יורק אמר הנשיא כי בממשל ביידן חוששים ששינוי עילת הסבירות אינו סוף פסוק והוסיף כי הוא ימשיך לעבוד על פתרון לנושא    על העימות עם חיזבאללה אמר כי הוא חושב שאויבינו רואים במצב בישראל סימן חולשה
איתמר לוין
אלה לא סרבנים אלא מגיני המדינה    מחוללי ההפיכה המשטרית מתעלמים מהכל    עוד משרה ממשלתית מיותרת    הסודות של נתניהו    כך תופרים מכרז למקורב    התוכנית להשתלטות על התקשורת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il