X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
נצחון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
היום בו ניצחה האמת את השקר
במהלך החודשים האחרונים ולאור כל שתואר לעיל, בצירוף לחצים בינלאומיים וכלכליים להם גרמו ברשעותם מובילי המחאה שמסרו, הלשינו והוציאו דיבתנו רעה - היו לממשלה רגעי חולשה שבהם נדמה היה שהרפורמה תמוסמס או תיגנז

לאחר כמה חודשים בהם נשמעה ברחובותינו מחאה קולנית, כוחנית ולעתים אלימה נגד הרפורמה המשפטית המוצעת על-ידי ממשלת ישראל, הוכרע בכנסת ישראל כי הרפורמה, או אם לדייק - השלב הראשון בה, יאושר בחוק.
כאן המקום להבהיר - המחאה המשמעותית והנמשכת בה חזינו מושתת כולה על שקר. המחאה אינה כנגד הרפורמה המשפטית, המחאה בוודאי שאינה על "הפיכה משטרית" שלא הייתה ולא נבראה. המחאה איננה באמת על סכנה של מעבר מדמוקרטיה לדיקטטורה וכמו-כן אין המחאה על הפיכתנו למדינת הלכה ורמיסת זכויותיהם של כל האזרחים שאינם משתייכים למחנה הלאומי.
כל זה ועוד, הוכח כי מארגני המחאה ובראשם אהוד ברק, עסקו בתכנון מחאה כזו נגד ממשלת הימין חודשים רבים לפני שדבר הרפורמה בא לעולם מפיו של יריב לוין. המחאה הזו היא המשך ישיר למחאת בלפור, למחאת הדגלים השחורים ולמחאת גופים וארגונים אחרים שאינם רוצים לקבל את הכרעת העם בקלפי. אכן, המחאה היא פרדיגמה לדמוקרטיה במלוא תפארתה.
אמנם, באמצעות מכונת תעמולה מוצלחת ביותר, מנוהלת על-ידי פרסומאים מבריקים ובמימון של הון עתק (מאות מיליוני שקלים) הייתה למובילי המחאה הצלחה מדהימה. נראה שמכונת התעמולה הזו הצליחה באמת לשכנע רבים, תמימים ובורים (בנושא הנדון) ככל שיהיו, שהדמוקרטיה הישראלית בסכנה, שחורבן הבית מתקרב, שאנו בפתחה של מלחמת אחים חלילה ועוד תסריטי אימים המבוססים על חזיונות שווא ורוח תעתועים.
אלא שכפי שאמר הנביא "וַתְּהִי הָאֱמֶת נֶעְדֶּרֶת וְסָר מֵרָע מִשְׁתּוֹלֵל וַיַּרְא יְהוָה וַיֵּרַע בְּעֵינָיו כִּי אֵין מִשְׁפָּט". כל הטענות, ההפחדות, הבהלה והחרדות דלעיל, בצירוף נוספות, אין להן על מה לסמוך זולת על השקר.
כמי ששוחח בחודשים האחרונים עם לא מעט מהמוחים אני יכול להעיד שלא מצאתי ולו אחד שיכול היה להשיב בטיעונים ענייניים על טענותיי המנומקות בדבר הצורך הדחוף ברפורמה מקיפה במערכת המשפט. מערכת הנגועה בנפוטיזם, מערכת הנגועה בהטיה אידאולוגית, מערכת הנגועה באכיפה בלתי שוויונית, מערכת שלקחה לעצמה כוחות וסמכויות לא לה עד כדי ביטול חוקים של הריבון (העם) באמצעות נבחריו בכנסת. מערכת זחוחה, מתנשאת, מנותקת מהעם, ממורשתו, מצרכיו הביטחוניים וההתיישבותיים, מערכת המתנכרת לכל דבר יהודי וכזו המבכרת לעתים תכופות להעדיף אינטרס של אויבינו על פני זה של מדינתנו, חיילינו ואזרחינו כאחד.
בשורה ארוכה של ראיונות מתועדים נחשפו ערוותם כמו גם קלונם של "מלומדים" רבים, מתומכיה המובהקים של המחאה הזו, חלקם הגדול בכירים ומומחים בתחום עיסוקם. אנשי צבא בכירים, ראשי אוניברסיטאות, בעלי עסקים חובקי עולם, כלכלנים בכירים, מנהלי בתי חולים, ראשי ארגונים חשובים וחשובים פחות, מובילי חברות היי-טק חשובות - כאשר עומתו אלה על-ידי מראיין אובייקטיבי ומתמצא בחומר בדבר פרטי "המהפכה" (כטענתם) היא הרפורמה המשפטית המוצעת - ראינו אותם בבורותם היא גם קלונם. מגמגמים, מהססים, אינם מסוגלים להעמיד טיעון תקף לוגית, מעבירים נושא, מתבלבלים וחסרי מענה ראוי, חסרי ביטחון. כל מי שעסק בנושא ולו במקצת - יודע אל נכון על מה אני שח ומכיר את התופעה הזו.
יתרה מכך, מובילי המחאה אינם בוחלים בשום אמצעי. הפעלת כוח, שיבוש חיי השגרה בכבישי ארצנו, מצור על נמל התעופה בן-גוריון הפתח לקשרינו עם העולם הגדול, וכן איומים על חברי כנסת ומצור כוחני עליהם בבתיהם תוך הטרדתם הפיזית ממש בכל מקום אשר אליו ילכו. תעמולת הכזב הופצה לכולי עלמא והצליחה לחדור לנימי הנפש ממש של מאות אלפי אזרחים תמימים אשר אבדו זה מכבר את יכולתם לחשיבה ביקורתית ועצמאית.
בליווי תקשורת המגויסת רובה ככולה (למעט מספר מועט של כלי תקשורת לאומיים) נשטפו מוחות רבים ולאחר הריקון מהיכולות צעדו הרגליים כאילו מעצמן לקפלן, לצמתים מרכזיים, לאיילון ולצמתים רבים שם עורקי החיים של כולנו.
מובילי המחאה אף הגדילו לעשות בקראם למרי אזרחי, לאי תשלום מיסים, לאי ציות לממשלה הנבחרת ואפילו לעידוד סרבנות בצבא הגנה לישראל. עד היום מהדהדות באזני מילותיו של אותו טייס אומלל (שאף הוא נפל בפח) כדלהלן: " ת ב ינ ו, ל א ת ה י ה ת ק י פ ה ב א י ר א ן" !!! אמירה זו מטורפת, מוטרפת ומסוכנת מאין כמותה אומרת בעצם את הדבר הבא: שיישרפו באש האטום האירני ילדיכם ומשפחותיכם כמו גם ילדי ומשפחתי - ואין מושיע. טירוף כבר אמרתי ?!
במהלך החודשים האחרונים ולאור כל שתואר לעיל, בצירוף לחצים בינלאומיים וכלכליים להם גרמו ברשעותם מובילי המחאה שמסרו, הלשינו והוציאו דיבתנו רעה - היו לממשלה רגעי חולשה שבהם נדמה היה שהרפורמה תמוסמס או תיגנז. ואכן, המוצר המובא היום ממש להצבעה בכנסת הינו חלקי וחלש מהמובטח לכתחילה. אלא שנוכח האיומים והלחץ המאסיבי בצירוף הסתה מסוכנת לסרבנות ניצבנו בפני סכנה מוחשית שהממשלה תיכנע.
הסכנה הייתה גדולה ולו אכן אירע כך כי אז באמת היינו בפני קץ הדמוקרטיה ובוודאי במצב בו הממשלה הנוכחית כמו גם ממשלות ימין עתידיות תהיינה מסורסות לחלוטין ונעדרות יכולת למשול באופן אמתי ויעיל. בהינתן כל אלה, היום ו באב התשפ"ג ייזכר כיום בו ניצחה האמת את השקר.

תאריך:  25/07/2023   |   עודכן:  25/07/2023
+עיתון גלובס: "השער שלנו אינו למכירה"
21:10 25/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

מערכת העיתון עוקצת את העיתונים שהסכימו לצבוע את עמוד השער שלהם בשחור כחלק מקמפיין שמומן בידי אנשי הייטק  ▪  "אצלנו תקבלו ניתוח המציאות. המציאות אינה שחור ולבן. עיתונות אינה שחור ולבן"

בעל המאה. מלבן שחור בשערים ממומנים [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+יו"ר ההסתדרות על דוח מודי'ס: "תמרור אזהרה בוהק"
20:21 25/07/23  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

בר-דוד: המדינה משלמת הרבה יותר כדי לממן את החוב שלה, ומסיטה מיליארדים לתשלומי ריבית במקום להשקיע  ▪  "המשך חקיקה ללא הסכמה יתדלק את האינפלציה ואת היחלשות השקל, והתוצאה היא שהרבה יותר ישראלים יתקשו לסגור את החודש"

בר-דוד. לעצור מיד [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
+ראשי הקואליציה: תגובת היועמ"שית חסרת בסיס ומופרכת; העם והכנסת לא יקבלו זאת
18:39 25/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה

+מודי'ס: סיכון משמעותי לכלכלה ולביטחון בשל הרפורמה
17:13 25/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

סוכנות הדירוג פרסמה דוח חריף בעקבות ביטול עילת הסבירות  ▪  הבורסה צנחה ב-3.6%; הדולר השלים עלייה של 2.5% ביומיים

מורגן-סטנלי. תמחור שלילי [צילום: AP]
+ח"כ סער: ממשלת החורבן הורסת גם את הכלכלה
17:03 25/07/23  |  איציק וולף

ח"כ גדעון סער הגיב על הודעת מורגן סטנלי על הורדת האשראי של ישראל ועל הודעת מודי'ס שבכוונתה לפרסם דוח מיוחד ואמר כי נתניהו רגיל לשקר לכולם וכל הזמן, אך מתברר שעם בנקים וסוכנויות דירוג האשראי זה לא עובד. "אי אפשר למכור להם סיפורי גרנדמייזר. ממשלת החורבן הורסת גם את הכלכלה. למרבה הצער, כולנו נשלם את החשבון מהכיס שלנו", אמר.

+2 שוטרים נחקרו באזהרה בחשד לתקיפת מפגין ולשיבוש הליכים
14:59 25/07/23  |  איציק וולף

המחלקה לחקירות שוטרים פתחה בחקירה של שני שוטרים החשודים בתקיפת מפגין בתל אביב אמש ובשיבוש מהלכי משפט.
צוות תל אביב במחלקה לחקירות שוטרים חקר היום באזהרה שני שוטרים, אחד השוטרים נחקר בחשד לתקיפת מפגין במהלך הפגנה בתל אביב ביום חמישי האחרון והשוטר האחר נחקר בחשד לשיבוש מהלכי משפט. בעקבות סרטון בו נראה אחד השוטרים מכה מפגין בעודו אזוק, זומן המפגין להגיש תלונה במח"ש, ובעקבותיה נחקרו השוטרים החשודים.

+ביה"ד הורה לרופאים לחזור מיד לעבודה
14:54 25/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

קובע: לא הייתה הצדקה לשביתת מחאה מיידית בבתי החולים הממשלתיים בעקבות ביטול עילת הסבירות; שביתת בת שעתיים עם הודעה מראש היא לגיטימית

כנס מחאה של רופאים השבוע [צילום: חיים גולדברג, פלאש 90]
+"עד כלות"
14:29 25/07/23  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

זו ממשלה הגוזרת על העם בישראל להתכווץ לפינה אפלה בבדידות בלתי זוהרת בזירה הבינלאומית, לוותר על הסיוע המדיני והביטחוני והמוסרי האמריקני בעוד החיזבאללה וחמאס ואירן מתעצמות

ממשלה לא חוקית [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+יש עתיד: להורות לכנס את הוועדה לבחירת שופטים
12:33 25/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

עתרה לבג"ץ נגד לוין המסרב לכנס את הוועדה בהרכבה הנוכחי  ▪  טוענת ששר המשפטים חייב לכנס אותה ואסור לו להפעיל שיקולים זרים

לוין. אמר כמעט במפורש [צילום: יונתן זינדל, פלאש 90]
+מוציאה מתוק מעז
11:42 25/07/23  |  שמחה סיאני   |   לרשימה המלאה

נהניתי לראות כ ל כ ך הרבה דגלים של מדינת ישראל מונפים בגאווה כאומרים: "אנחנו כאן כדי להישאר"! ומי הם נושאי הדגלים? כל עמך ישראל, מזה ומזה, כולם נושאים דגלים כחול-לבן בכל הגדלים

מוחים בירושלים [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+לא עוד "ט' באב" מעתה "ו' באב"
10:59 25/07/23  |  יוסי אוחיון   |   לרשימה המלאה

ם אם בפועל לא נפלו חומות ולא נחרב בית החורבן הזה של "ו' באב" הוא הקשה מכולם, משום שהתקיים בנו הפסוק: "משנאייך ומחריבייך ממך יצאו"

לפי ניצחון [צילום: יונתן זינדל/פלאש 90]
+לשכת עוה"ד עתרה לבג"ץ נגד ביטול עילת הסבירות
10:06 25/07/23  |  איתמר לוין   |   לרשימה המלאה

טוענת: הביטול שולל את ערכי היסוד של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מהווה שימוש לרעה בסמכות הכנסת כרשות המכוננת ונעשה בהליך פגום

מבקשת לחילופין לדחות את התחולה
+פשרה אינה פתרון
09:57 25/07/23  |  מאיר אינדור   |   לרשימה המלאה

שונאי ישראל מצאו דרך איך לנצל את המחאה כדי לייצר הפיכה או לפחות ללחוץ על הממשל הנוכחי שלא לאפשר את האג'נדות שעליהן הלך לבחירות

מאיפה הכסף? [צילום: חיים גולדברג/פלאש 90]
+משרד הבריאות עתר נגד השבתת מערכת הבריאות בידי ההסתדרות הרפואית
09:20 25/07/23  |  איציק וולף

משרד הבריאות עתר הבוקר לבית הדין הארצי לעבודה בבקשה לקבלת צו מניעה נגד השבתת מערכת הבריאות על ידי ההסתדרות הרפואית.
"לשביתה זאת משמעויות מובנות מאליהן שעניינן שיבוש של כל הטיפולים ופרוצדורות שאמורות להתקיים בכל בתי חולים במהלך שעות השביתה ומשכך עלולה לגרום לשיבושים משמעותיים בעבודת בתי החולים הממשלתיים, ולפגיעה בלתי מידתית במטופלים הנדרשים לטיפולים שנקבעו זמן רב מראש וללא כל התראה מספקת שתאפשר התארגנות", נכתב בעתירה.

+"ההפגנות והמרי האזרחי תוכננו הרבה לפני הרפורמה"
08:56 25/07/23  |  אורי מילשטיין   |   לרשימה המלאה

שיחת עומק שניה עם הפרופ' מדע המדינה, אבי דיסקין, על השאלה: מה עדיף - צדק חוק ודמוקרטיה, או קיום

המחאה נגד הרפורמה [צילום: יוסי אלוני/פלאש 90]
+אולמרט: אנחנו נכנסים לתוך מלחמת אזרחים
00:52 25/07/23  |  איציק וולף   |   לרשימה המלאה


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
היום בו ניצחה האמת את השקר
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עדיין לא הבאת הוכחות
הירונימוס  |  26/07/23 19:37
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות סערת הרפורמה במשפט
איציק וולף
איציק וולף
אלפי אנשים יצאו להפגין בירושלים ובתל אביב לאחר אישור צמצום עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית    נתיבי איילון נחסמו למשך שעות ארוכות ורק סמוך לאחת אחר חצות פונו המפגינים מנתיבי הנסיעה
איציק וולף
מפגינים חסמו את כביש 531 סמוך לכפר סבא בעקבות אישור צמצום עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית    רכב מסחרי האיץ לעבר המפגינים, פגע בכמה מהם והמשיך בנסיעה    לאחר זמן קצר נעצר החשוד בדריסה
איציק וולף
ראש הממשלה קרא לנהל במהלך פגרת הקיץ של הכנסת וזמן קצר אחריה שיחות בניסיון להגיע להסכם כולל על המשך חקיקת הרפורמה המשפטית    ראש האופוזיציה: "ההצהרה של נתניהו היא עוד שקר, שמטרתו היחידה להוריד לחצים מהאמריקנים ולהרדים את המחאה. לא נוותר, המאבק רק התחיל"
יואב יצחק
השמאל חושש מהתחזקות הכוח של הדתיים והחרדים, בהם הוא רואה אנשים נחותים, ומנסה למנוע מהם את השלטון אפילו במחיר סיכון ביטחון המדינה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il