X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
אונר"א [צילום: עבד אל-רחים חטיב/פלאש 90]
צעדים בוני שלום
יש לפטר את כל מועסקי אונרא החברים בארגוני הטרור של חמאס, הג'יהאד האיסלאמי, או פתח בהתאם לחוקי המדינות התורמות האוסרות על סיוע חוץ לכל סוכנות המעסיקה חברי ארגוני טרור

ישראל צריכה לעודד את אונרא לנקוט צעדים בוני שלום:
ביטול מערכת הלימודים של אונרא מהשנים האחרונות, המבוססת על ג'יהאד, שהידים ו"הזכות לשיבה על-ידי כוחות מזויינים" שאין להם שום מקום בחינוך של מוסדות או"ם המגדירים את מוסדותיהם בסלוגן "השלום מתחיל כאן".
פירוק הנשק מבתי ספר של אונרא והפסקת אימוני הצבא לתלמידים של כל בתי הספר של אונרא. זה אבסורד ובלתי הגיוני שאונרא, שהינה סוכנות של האו"ם שמתיימרת להיות מחויבת ל"חינוך לשלום", מאפשרת אימוני נשק ויריית טילים סמוך לשטחי מוסדות החינוך שלהם.
פיטורים של כל מועסקי אונרא החברים בארגוני הטרור של חמאס, הג'יהאד האיסלאמי, או פתח בהתאם לחוקי המדינות התורמות האוסרות על סיוע חוץ לכל סוכנות המעסיקה חברי ארגוני טרור. עד שנת 1988, כל עובדי אונרא נבדקו בקפדנות כדי לוודא שאינם קשורים לארגוני טרור ובמיוחד לאש"ף. בפברואר 1988, האו"ם החל להכניס עובדי אונרא ללא בקרה, מגמה שנמשכת עד היום.
הכנסת סטנדרטים של UNHCR (נציבות האו"ם לפליטים) לקידום יישוב מחדש של פליטים דור רביעי וחמישי ממלחמת 1948 שעברו שבעה עשורים בסטטוס של פליטים - דבר שאין לו תקדים בעולם כולו. המדיניות הנוכחית של אונרא היא שכל יישוב מחדש לפליטי מלחמת 1948 יפגע ב"זכות השיבה" לאזורי ערבים מלפני 1948. על-ידי אימוץ עמדת המקסימליסטים הערבים הלא מעשיים, אונרא מזלזל בהתחייבות שלו לסייע לפליטי הערבים מ-48' ולצאצאיהם.
דרישה לבדיקת הספרים ושקיפות של כספי תרומות הנובעים מ-68 מדינות תורמות. תיתן מענה לדיווחים מתועדים של משאבים מבוזבזים וזרימה לא רצויה של מזומנים לקבוצות טרור השולטות במוסדות אונרא.

תאריך:  03/01/2024   |   עודכן:  03/01/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רפאל בוכניק
עצם העיסוק המהותי בתוכנית עזה, זמן קצר לאחר מלחמת העצמאות, שיקף גישה ריאליסטית, בעיקר מצידן של ישראל וארה"ב, מתוך הבנה שהנצחת מעמדה של רצועת עזה על הפליטים שנאחזו בה, בסטטוס אמורפי, תהווה בבחינת "בכייה לדורות".
רבקה שפק ליסק
החשבון התחיל ב-1917 מיד לאחר הצהרת בלפור שקבעה שליהודים יש זיקה היסטורית לפלשתינה ובריטניה שתמכה בהקמת בית לאומי ליהודים
יוסי אחימאיר
ללא ספק השתתפות המזכיר בלינקן והיועץ סאליבן בישיבות קבינט המלחמה היא מרחיקת לכת במעורבות האמריקנית, לטוב ולרע    אני מקווה שראש הממשלה נתניהו, כמו בגין, מוכן לשמוע אך גם לשים גבול בפני העמקת מעורבות זאת, לשמור עצמאותם של מקבלי ההחלטות
מנחם רהט
ישראל מעודדת, למרבה ההפתעה, גיוס מימון בינלאומי לתחזוקת מערכת החינוך השטנית של אונרא    ואיך מגיבות המדינות התורמות למאמץ לעצירת הכספים המגואלים בדם?
גדי חיטמן
אמנת חמאס שהופצה בקיץ 1988 לא הותירה ספק ביחס לקו האידיאולוגי של חמאס ביחס לישראל    מה שהחל במחשכים ברצועת עזה הפך למשנה סדורה וגלויה שחזונה הוא שחרור כל פלשתין מידי הציונים באלימות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il