X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
משאלת לב מופרזת [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
הפסקת אש "זמנית" = הפסקת המלחמה
הפסקת הלחימה תביא בהסתברות גבוהה מאוד להפסקה מוחלטת של המלחמה התומכים בעסקה מניחים כי 'מה שהיה הוא שיהיה' וכי צה"ל יוכל לחדש את המלחמה כפי שעשה לאחר העסקה הקודמת, אולם, זו היא משאלת לב מופרזת שאינה מתיישבת עם המציאות

הרקליטוס:
"לא תוכל לבא פעמיים
במימיו של אותו נהר"
בשוליים המעומעמים של עסקת החטופים מונחות מספר הנחות יסוד הנאמרות בשגרת לשון והנלקחות כמובנות מאליהן, אך יותר מכל שגויה היא ההנחה כי ההיסטוריה תחזור על עצמה וכי צה"ל יוכל לחזור למלחמה, כפי שקרה הדבר לאחר ההפוגה הקודמת.
תומכי העסקה, שלפיה יפסיק צה"ל את המלחמה ויסוג מהאזורים העירוניים, כדרישת החמאס, טוענים כי לא תהיה בכך כל בעיה, שהרי כבר ראינו בגמר ההפוגה הקודמת כי צה"ל יכול לחדש את הלחימה ולהכות בעוצמה באויב.
הטוענים כך מניחים כי 'מה שהיה הוא שיהיה', דהיינו - הנתונים המדיניים-פוליטיים והמצב הדמוגרפי-הומניטרי ישארו ללא שינוי - כפי שהיו לאחר ההפוגה הקודמת, וכי צה"ל יוכל לפעול אל מול השטח האורבני כפי שפעל קודם.
להלן מספר אפשרויות המדגימות את הקשיים שיעמדו בפני צה"ל והדרג המדיני לאחר תום ההפוגה הראשונה (אם יוחלט על העסקה):
1. לקראת סיום ההפוגה יתקרב עוד יותר מועד הבחירות בארה"ב, ועל כן ילחץ הבית הלבן מישראל לנהל מו"מ נוסף על עסקת חטופים חדשה כשמגמתו תהיה לכרוך בכך את דרישתו הנחרצת להפסקת המלחמה.
2. במשך ההפוגה הראשונה יתעצמו לאין-שיעור ההפגנות למען שחרור החטופים ועל כך שיש להגיע לעסקה נוספת גם במחיר של הפסקה מוחלטת של המלחמה. המשך המלחמה - כך יטענו - מונע את שחרור החטופים. הפעם יתנגדו (חלק) משפחות החטופים והמסייעים להם להמשך המלחמה. זה מצב שלא היה עד עתה.
3. לפי תנאי העסקה יסוג צה"ל מהאזורים האורבניים, ובכך יתאפשר לחמאס להשתלט מחדש על אזורים אלה. בהתאם לכך, האם נלקחת בחשבון כמות הנפגעים שתעלה לנו הפסקת-אש זו? ולאור שיעור הנפגעים הצפוי - האם תהיה אז הפעולה הצבאית סבירה?
4. במשך ההפוגה הראשונה יחזרו, בעידוד החמאס, עשרות ומאות אלפי ערבים שברחו דרומה, אל מקומות מגוריהם הקודמים, גם אם מקומות אלה הרוסים וללא תשתיות מים וחשמל.
מצב דמוגרפי זה יכבול את ידי צה"ל וימנע ממנו להפציץ מחדש את האזורים האורבניים (ההרוסים). גם אם יפוזרו כרוזים שיקראו לאוכלוסייה להתפנות, הרי הפעם הם לא יעזבו. ההיסטוריה לא תחזור על עצמה. לאור מצב זה יתנגד הבית הלבן, כפל כפלים, לכניסה קרקעית של צה"ל לאזורים האורבניים, בטענה של פגיעה הומניטרית באוכלוסייה.
5. במצב דברים זה יצטרך צה"ל להכנס לאזורים האורבניים ללא סיוע אווירי וארטילרי מקדים, על כל המשמעויות הקשות שיהיה לכך מבחינת חיילים-נפגעים.
6. פעילות צבאית של צה"ל באזורים מאוכלסים - אם תתבצע למרות התנגדות הבית הלבן - תגרום להרג רב, גם אם בלתי-מכוון של אוכלוסייה ערבית, דבר שיגרום לגינויים חריפים מצד מחלקת המדינה והבית הלבן העומד בפני בחירות. גינוי זה יהפך בנקל לדרישה אמריקנית פומבית וחד-משמעית לעצור מיד את המלחמה.
סיכום
מגוון הקשיים שתוארו לעיל מעיד באופן ברור כי הפסקת הלחימה (הפוגה) המוצעת בעסקה זו, תביא בהסתברות גבוהה מאוד להפסקה מוחלטת של המלחמה. התומכים בעסקה מניחים כי 'מה שהיה הוא שיהיה' וכי צה"ל יוכל לחדש את המלחמה כפי שעשה לאחר העסקה הקודמת, אולם, זו היא משאלת לב מופרזת שאינה מתיישבת עם המציאות.
הקשיים והמכשולים לעיל מבהירים כי הזירה המדינית, החיצונית והפנימית, אינה קופאת על שמריה ומדינת ישראל וצה"ל עלולים לגלות כי הנתונים השתנו לחלוטין.
בידוע הוא כי משמעותה של הפסקת מלחמה נגד ארגון טרור - לפני שהושגו מטרות המלחמה - נחשבת כהפסד במלחמה.

תאריך:  07/02/2024   |   עודכן:  07/02/2024
+תותחים תוקפים מטרות במרחב לבנוני הסמוך למרגליות
21:08 07/02/24  |  עידן יוסף

שלושה שיגורים זוהו מלבנון לעבר מרחב מרגליות וגורן, חיל-התותחנים משיב באש ארטילרית. מוקדם יותר זוהו שיגורים נוספים לעבר שטחים לא מאוכלסים בהר דב ובשתולה.
מטוסי קרב של צה"ל תקפו תשתיות טרור, עמדות תצפית ומבנה צבאי של חיזבאללה במרחב הכפר אל-חיאם. בנוסף, צה"ל תקף במהלך היום עמדת תצפית במרחב הכפר. במרחב אל-חיאם מתקיימת פעילות טרור נרחבת של ארגון הטרור. כשישית מסך שיגורי הרקטות שנורו משטח לבנון מאז תחילת הלחימה, נורו ממרחב זה. צה״ל תקף תשתיות טרור במרחב הכפר.

+מבקר המדינה והרמטכ"ל נועדו לתיאום הליכי הביקורת בצה"ל
21:05 07/02/24  |  עידן יוסף

מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן, והרמטכ"ל, רב-אלוף הרצי הלוי, נפגשו (ד') בקריה בתל אביב לדון בבדיקת המבקר. בהודעה משותפת נמסר כי הפגישה התקיימה ברוח טובה מתוך רצון משותף לפעול מבלי לפגוע בלחימה. לשם כך יתקיים שיח בין דרגי העבודה, ולאחריו השניים ישוחחו בשנית.

+כוחותינו חיסלו מבוקש בכיר ושני מחבלים נוספים במחנה הפליטים נור א שמס
21:03 07/02/24  |  עידן יוסף

יותר מארבע שעות פעלו במרחב מחנה הפליטים נור א-שמס מסתערבי מג"ב איו"ש ולוחמי צה״ל במילואים מגדוד 8105 בהכוונת שב״כ לסיכול טרור. הלוחמים ביצעו נוהל ״סיר לחץ״ על המבנה בו התבצר המבוקש, מועתצם עלי, מחבל בכיר במחנה הפליטים נור א-שמס אשר חשוד בירי על כוחותינו בעבר ובפעילות טרור. לאחר שימוש באמצעים שונים וחילופי אש חוסל המחבל.
בפעילות חיסלו הלוחמים גם שני מחבלים חמושים שניסו להימלט מהבית בו שהה המבוקש. הלוחמים איתרו אמצעי לחימה שהועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. אין נפגעים לכוחותינו.

אמצעי הלחימה שנתפסו
+הרמטכ"ל בעזה: "בל נשלה עצמנו - בלי לחץ צבאי השבת החטופים לא תקרה"
20:25 07/02/24  |  עידן יוסף

הרמטכ"ל, רא"ל הרצי הלוי, קיים (ג') הערכת מצב ברצועת עזה. לדבריו, "עוד מחבלים הרוגים, עוד מפקדים הרוגים, עוד תשתיות מושמדות, ואני מקווה שהלחץ הזה מביא אותנו גם להשגה בעוד מטרה אחת חשובה של השבת חטופים. אני מקווה שכולם, אנחנו מתאמצים על זה מאוד. זה לא יקרה בלי הלחץ הצבאי, שלא נשלה את עצמנו, לכן אנחנו על כל הרצועה לוחצים באש, בתמרון סדור, בפשיטות מפתיעות ותמשיכו לעשות את זה בצורה איכותית מאוד-מאוד".
בעניין המערכה אמר: "אני לא חושב שב-50-40 השנה האחרונות יש איזשהו צבא שלחם באזור בנוי, צפוף, גבוה, תת-קרקע, אויב ערוך להגנה, כמות בעיות לקילומטר מרובע כל כך גדולה, ובהצלחה שהיא כל כך מוחלטת במובנים הצבאיים שלה, וזה הישג גדול מאוד. אנחנו היום ביום ה-122, אבל אנחנו מתקדמים, אנחנו לא דורכים במקום".
בהתכתבות עם השיח התקשורתי, אמר הרמטכ"ל: "לכאורה אומרים לנו - הייתם פה, למה באתם עוד פעם? לא. באנו לאותו מקום אבל זה סיפור אחר לגמרי - אנחנו על מודיעין אחר, אנחנו על יעדים אחרים, אנחנו על הישגים אחרים, אנחנו על הריגת עוד אויב. ואני רואה יום-יום את המספרים, את ההישגים, את התת-קרקע, את המחשבים".
"כשדיברנו על פירוק חמאס, לא חשבנו שזה יהיה בשבוע, לא חשבנו שזה יהיה בחודש - זה קילוף שכבות", המשיך הרמטכ"ל, "ומה שאנחנו עושים עכשיו בחזרתיות הזו הם באים פעם שנייה, לפעמים פעם שלישית למרחב, אנחנו מעמיקים את ההישג. העיקרון של הפשיטות, ריכוזי מאמץ איכותיים, נוהל קרב נכון, הפתעה ותחבולה - יביאו להעמקת ההישג".

+המשטרה והמשרד לביטחון לאומי מגבשים תוכנית עבודה רב-שנתית
20:17 07/02/24  |  עידן יוסף

משטרת ישראל והמשרד לביטחון לאומי מגבשים תוכנית עבודה רב-שנתית. במסגרת יום חשיבה משותף, נערך דיון בנושאים מרכזיים כמו גיוס כוח אדם, טכנולוגיות ופשיעה בחברה הערבית.
סמפכ"ל המשטרה, ניצב אבשלום פלד: "התוכנית תאפשר לנו להתמודד בצורה יעילה יותר עם אתגרי החירום והשגרה". ראש אג"ת, ניצב יוסי רופא: "התוכנית תתמקד בנושאים אסטרטגיים ואתגרים מבצעיים שעלו בעקבות אירועי 7.10". סמנכ"ל את"ב, מירי שמואלי: "חשיבה ותכנון ארוכי טווח הם הכרח המציאות. הארגון צריך להוביל לתכנית רב שנתית תוך הצבת אבני דרך מרכזיות בראייה אסטרטגית".

+נתניהו: כניעה לדרישות החמאס תזמין טבח נוסף
19:56 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

ראש הממשלה דוחה את תשובת החמאס למתווה פריז ומבהיר כי רק לחץ צבאי יחזיר את החטופים, והוסיף כי אין שום התחייבות לשחרור מחבלים רוצחים  ▪  הנחה את צה"ל לפעול ברפיח ובמחנות המרכז - המעוזים האחרונים של חמאס

נתניהו. דחיית דרישות חמאס בשתי הידיים [צילום: לע"מ]
+גלנט: עמדת חמאס תביא להעמקת המלחמה
19:05 07/02/24  |  עידן יוסף

שר הביטחון יואב גלנט לשר החוץ של ארה"ב אנתוני בלינקן המבקר בארץ: "תשובת חמאס נוסחה כדי שישראל תסרב לה. עמדתם תביא להמשך המלחמה, ואת כוחותינו למקומות נוספים בעזה - בקרוב".

+צה"ל חושף תוכנית להגדלת כוח האדם בעקבות המלחמה
18:21 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

התוכנית כוללת הארכת השירות הסדיר ל-3 שנים לגברים ולנשים בתפקידי לחימה  ▪  מילואים עד גיל 45 ולקצינים עד גיל 50  ▪  בתמורה יקבלו הלוחמים פיצויים ותגמולים

חיילי מילואים בצפון [צילום: דובר צה''ל]
+בטרומית: עצורי המלחמה לא יהיו זכאים לייצוג הסניגוריה הציבורית
17:44 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הסניגוריה הציבורית (תיקון - ייצוג אסירים ביטחוניים שהשתתפו במלחמת חרבות ברזל), התשפ"ד-2023, של חבר הכנסת שמחה רוטמן וקבוצת חברי כנסת. בהצעה תמכו 17 חברי כנסת, אל מול 5 שהתנגדו, והיא תועבר לדיון בוועדת החוקה.
מוצע בה לקבוע כי אסירים ביטחוניים שנעצרו במהלך מלחמת חרבות הברזל לא יהיו זכאים להיות מיוצגים על-ידי הסנגוריה הציבורית.

+למרות התנגדות הייעוץ המשפטי: יש עתיד תמכה באיסור הכחשת טבח ה-7.10
17:29 07/02/24  |  עידן יוסף   |   לרשימה המלאה

הייעוץ המשפטי התנגד להצעת חוק ממשלתית בין היתר בטענה שצריך לחלוף זמן רק ממועד האירוע עד לאירוע ההכחשה  ▪  בהעדר גיבוי להצעת חוק ממשלתית, הודיע השר לוין שהממשלה לא תתן התניות ותתמוך בחוק

לוין. תמיכה ללא סייג [צילום: דני שם-טוב/דוברות הכנסת]
+בטרומית: תגמול למתנדבי זק"א במהלך מלחמת חרבות ברזל
17:15 07/02/24  |  עידן יוסף

מליאת הכנסת אישרה בקריאה טרומית את הצעת חוק הביטוח הלאומי (תיקון - תגמול מתנדבי זק"א במלחמת חרבות ברזל), התשפ"ד-2023 של חברי הכנסת משה פסל, אתי חוה עטייה ויונתן מישרקי. בהצעה תמכו 29 חברי כנסת, ללא מתנגדים או נמנעים, והיא תועבר לדיון בוועדת העבודה והרווחה.
מוצע לשלם למתנדבי זק"א שהתנדבו לפעילות בארגון במהלך מלחמת חרבות ברזל תגמול בעד ימי התנדבותם, לפי חוק הביטוח הלאומי.
שר העבודה יואב בן-צור אמר כי הצעת החוק אינה בשלה, ויש ללטש אותה בוועדת העבודה והרווחה, ולנסח אותה יחד עם הביטוח הלאומי כך שתכלול גם מתנדבים אחרים.

+צה"ל חושף: מנהרת הבכירים שהוסבה לכליאת חטופים בח'אן יונס
15:50 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

צה"ל חשף מנהרה תת-קרקעית אסטרטגית נוספת בח'אן יונס, באורך של מעל לקילומטר  ▪  במנהרה שהו כ-12 חטופים בזמנים שונים, שלושה מתוכם שבו לארץ והשאר עדיין מוחזקים בעזה  ▪  אותרו במנהרה ממצאים מודיעיניים ואמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+צה״ל תקף מבנה צבאי של חיזבאללה במרחב מרווחין
15:41 07/02/24  |  מירב ארד

מטוס קרב של צה״ל תקפו לפני זמן קצר מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב מרווחין. בנוסף, הותקפו במהלך הלילה תשתית צבאית של הארגון במרחב הכפר בני חיאן על-ידי מטוסי קרב. כמו-כן, זוהו לפני זמן קצר שיגור משטח לבנון לעבר מרחב הר דב שנפל בשטח פתוח ושיגור נוסח למרחב שתולה. צה"ל תקף בארטילריה את מקורות הירי.

+נתניהו נועד עם בלינקן "לפגישה מעמיקה בארבע עיניים"
14:34 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

רה"מ נועד עם מזכיר המדינה האמריקני, בעקבות ההצעה הנגדית שהגיש חמאס למתווכות  ▪  בשעות הערב ייכנס מסיבת עיתונאים וימסור גם הצהרה לתקשורת

[צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ]
+השר לביטחון לאומי לועג לראש הממשלה
13:20 07/02/24  |  איתן קלינסקי   |   לרשימה המלאה

למרות שאני נמנה עם המחנה המסתייג מהמדיניות של בנימין נתניהו, ציער אותי, שהשר לביטחון לאומי ניצל במה מאוד מכובדת כמו "וול סטרייט ג'ורנל" כדי להשפיל את ראש הממשלה

בן-גביר. כהניסט [צילום: מנחם כהנא]
+אגף השיקום במשרד הביטחון ישלם מענק מס הכנסה ל-20 אלף נכי צה"ל
12:18 07/02/24  |  מירב ארד

אגף השיקום במשרד הביטחון, מודיע היום (ד') שישלם מענק מס הכנסה באופן אוטומטי ל-20 אלף נכי צה"ל המשלמים מס מעבודה או מפנסיה, על פי נתונים שהתקבלו מרשות המיסים.
המענק השנתי ניתן לנכי צה"ל הנמצאים במסגרות עבודה או יצאו לפנסיה ומטרתו לתגמל את נכי צה"ל אשר על אף פציעתם משתלבים בשוק העבודה.

+נשיא ארגנטינה הודיע על כוונתו להכריז על חמאס כארגון טרור
11:48 07/02/24  |  מירב ארד

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש עם נשיא ארגנטינה חאבייר מיליי. תחילה, קיימו פגישה השניים בארבע עיניים. לאחר מכן, התקיימה פגישה מורחבת במהלכה הכריז הנשיא מיילי על חמאס כארגון טרור. רה״מ נתניהו הודה לנשיא ארגנטינה על החלטתו, ועל תמיכתו הבלתי מסויגת בזכותה של ישראל להגן על עצמה. בנוסף, השניים סיכמו על יציאתן של משלחות עסקים משותפות בתחומים שונים בין המדינות.

[צילום: עמוס בן גרשום / לע״מ]
+תשובת חמאס: עסקה ב-3 שלבים ושחרור 1,500 אסירים מהכלא
10:42 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" מפרסם המסמך שהעביר חמאס למתווכות  ▪  העסקה תכלול 3 שלבים. כל שלב יימשך 45 ימים  ▪  חמאס גם דורש את הגברת הסיוע ההומניטרי ונסיגת צה"ל  ▪  רה"מ יקיים דיון לגיבוש עמדתה של ישראל

הלחימה ברצועה נמשכת [צילום: דובר צה"ל]
הנהגת חמאס. דורשים נסיגה כוללת [צילום: חסן ג'די/פלאש 90]
+צוות קרב הצנחנים חיסל עשרות מחבלים בח'אן יונס
10:22 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

לוחמי הקומנדו פשטו על מתחמי לחימה ואיתרו אמל"ח ופירים  ▪  במערב ח'אן יונס, לוחמי מגלן חיסלו מספר מחבלים בהתקלויות מטווח קצר, ביניהם שלושה מחבלים חמושים שביצעו ירי נ״ט

[צילום: דובר צה"ל]
[צילום: דובר צה"ל]
+נקבע מותו של לוחם צה"ל שנדבק בפטרייה בלחימה ברצועת עזה
09:55 07/02/24  |  מירב ארד   |   לרשימה המלאה

חנן דרורי בן ה-26 מפסגות, חייל במילואים, נפצע קשה ונדבק בפטרייה מסוכנת שנמצאת באדמת עזה  ▪  הוא נפטר לאחר שנאבק על חייו במשך כחודשיים

חנן דרורי ז"ל [צילום: באידבות המשפחה]
+דמעת גאווה
09:03 07/02/24  |  דן מרגלית   |   לרשימה המלאה

יש לנו צאצאים במלחמה, ממש בה, ביבשה ובאוויר  ▪  בעשור השלישי לחייהם, אחד בקבע, אחד במילואים מן היום הראשון ועד לרגע זה  ▪  מפקד פלוגה ביחידה מובחרת, לחם בדרום ועתה בצפון  ▪  להאזין לדברי דומיו באוהל סיירים נוטף גשם ולהניח לדמעות לזלוג

רעות שכזו [צילום: איל מרגולין/פלאש 90]

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות מלחמת חרבות ברזל
מירב ארד
העיתון הלבנוני "אל-אחבאר" מפרסם המסמך שהעביר חמאס למתווכות    העסקה תכלול 3 שלבים. כל שלב יימשך 45 ימים    חמאס גם דורש את הגברת הסיוע ההומניטרי ונסיגת צה"ל    רה"מ יקיים דיון לגיבוש עמדתה של ישראל
מירב ארד
לוחמי הקומנדו פשטו על מתחמי לחימה ואיתרו אמל"ח ופירים    במערב ח'אן יונס, לוחמי מגלן חיסלו מספר מחבלים בהתקלויות מטווח קצר, ביניהם שלושה מחבלים חמושים שביצעו ירי נ״ט
מירב ארד
חנן דרורי בן ה-26 מפסגות, חייל במילואים, נפצע קשה ונדבק בפטרייה מסוכנת שנמצאת באדמת עזה    הוא נפטר לאחר שנאבק על חייו במשך כחודשיים
דן מרגלית
יש לנו צאצאים במלחמה, ממש בה, ביבשה ובאוויר    בעשור השלישי לחייהם, אחד בקבע, אחד במילואים מן היום הראשון ועד לרגע זה    מפקד פלוגה ביחידה מובחרת, לחם בדרום ועתה בצפון    להאזין לדברי דומיו באוהל סיירים נוטף גשם ולהניח לדמעות לזלוג
עידן יוסף
ועדת החוקה קיימה דיון פתוח ולאחר מכן דיון חסוי בנושא עיכוב חקירות הסתה לטרור    היו"ר ביקר את הפרקליטות על עיכוב מתן מידע ואישורים לחקור    נציגי המשטרה והפרקליטות הציגו נתונים על בקשות ואישורי חקירה מאז אירועי 7 באוקטובר    עלה כי יש מקרים שבהם עצורים ממתינים ימים לאישור חקירה מהפרקליטות    רוטמן דרש הבהרות לגבי קיום הנחיות סודיות למשטרה שלא לחקור מקרים מסוימים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il