שרת התחבורה
מירי רגב הגיעה השבוע לאילת, בין היתר כדי לשווק (ובלשונה - להשיק) את רפורמת צדק תחבורתי. תושבי אילת, כמו יתר תושבי הפריפריה, אומנם יקבלו הנחה של 50% על מינוי חודשי בלבד בטווח של 40 ק"מ (רק עד אזור יטבתה), וישלמו 42.35 ש"ח (בניכוי מע"מ).
אולם בפועל מדובר במנוי לא שמיש, שישתלם רק למי שיישאר תקוע בעיר אילת ולא ייצא ממנה. אילתי שירצה לצאת מן העיר צפונה יותר, לירושלים, לתל אביב או אפילו לבאר שבע ולחזור אליה פעמיים בחודש, יצטרך לשלם פי 7.2 (!!!) יותר מאשר תושב שלא יוצא מן העיר.
זאת ועוד, בעוד שביתר ישובי הפריפריה המחיר למנוי חודשי ארצי ברפורמה של רגב הוא 112.50 ש"ח, תושבי אילת נדרשים לשלם 305 ש"ח - יותר מפי 2.7. הנסיעה אומנם כוללת אפשרות לשימוש ברכבת, אך למעשה - מאילת צפונה, לאורך כ-190 ק"מ, אין תחנת רכבת זמינה. למעשה, רפורמת רגב תחבורתי "כולאת" את נוסעי התחבורה הציבורית באילת בעירם.
יצוין, כי הבטחת הרפורמה אשתקד של רגב הייתה לתת לתושבי אילת הנחה של 50% עבור תשלום בערך צבור. הבטחה זו
כמו חלק מההבטחות האחרות הופרה.