X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
לקראת המשחק הבא... [צילום: אורן בן חקון/פלאש 90]
עזות מצח בסיטונות
ההפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר
דן מרגלית עיתונאי, פרשן ראיתי שמעתי
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב

יום של חוצפות
  • בבוקר צפיתי בתצלום של החמסן יאיר נתניהו, שהחזקתו בחו"ל עולה לאבטחה הלאומית 2.5 מיליון שקלים בשנה ומי יודע מה עוד. בעוד שניים מבני משפחתי עושים כבר כ-300 ימי מילואים ואחד משייט כאיש קבע בשמי המזרח התיכון - הטפיל לבית נתניהו נוסע לבלות בפוארטו ריקו. אנחנו משלמים. זה שיא החוצפה, אמרתי בלבי.
עד שבערב האזנתי בחדשות-12 לירון אברהם ולדפנה ליאל, והתברר כי מיהרתי לחלק ציונים. מתברר כי בנימין נתניהו השרוי בתבהלה מתמדת שמשבשת את איכות החלטותיו בנושאים גורליים, פנה אל ועד המשפחות של החטופים שיסייעו לו להיחלץ מן האפשרות שבית הדין בהאג יוציא צו מעצר נגדו.
חצוף שכמותו. כמו בסיפור מימי ילדותנו הרחוקים על החצוף שעשה את צרכיו על סף דירתו של השכן, צלצל בדלת וביקש ממנו נייר טואלט. זה השיא (אגב, אני ממליץ למשפחות החטופים להיענות לבקשתו מטעמים ענייניים, שיפורטו בהזדמנות אחרת, לפי הצורך.)
  • בעמוד 4 במהדורה האנגלית של הארץ הודפסה הבוקר ידיעה המשתרעת על פני שלושה טורים, בסך-הכל 124 שורות. כך נאמר בה: "Soccer fans blocked from game for wearing anti Ben Gvir shirt. בידיעה מאת עידו רקובסקי נאמר כי אוהדי הפועל תל אביב הלכו לתחרות הכדורגל נגד בית"ר ירושלים בבלומפילד. אחד לבש חולצה שנשאה את הכתובת Fuck Maccabi Tel Aviv. אין צורך לומר שאיני אוהד כרזה כזאת, אבל מה אפשר לעשות? חופש הביטוי. אז השוטרים הניחו לו להיכנס.
אבל חבר אחר לבש חולצה בה תפס איתמר בן-גביר את מקומה של הקבוצה הצהובה, דהיינו fuck ben gvir ולא הניח לו להיכנס ואף השליך את הכרטיס שהיה בידו כדת וכדין לאשפתות. חבל שהארץ לא פרסם או תיחקר מה זהות קצין המשטרה. יש לפרסם את שמו ותצלומו. בעיקר לקבל עצה ברוח זו שנתן שופט שלום בחדרה, שבמקרים כאלה ראוי להגיש תביעה אזרחית נגד השוטר עצמו.
האיסור ללבוש חולצה כזאת הוא ביטוי לדיקטטורות בדרך. כך הן נובטות. צריך לבלום זאת מיד. אני מכיר מלימוד ההיסטוריה של עמים שונים, שחוצפה יהירה כזאת מטעם השוטרים (ואין זו התקרית היחידה) - תוביל לעימות אלים איתם.
אנו שותקים. אנו מכירים בזכותה להפעיל בנסיבות חוקיות אלימות. אבל הפרעות האלה של אנשי המשטרה יובילו במוקדם או במאוחר למלחמה אלימה בין הציבור הדמוקרטי לבינם. איני בעד, אבל יודע שזה יגיע, ורק באשמת בנימין נתניהו ואיתמר בן-גביר.
לפי שעה הריני מציע כי לקראת משחק העונה באצטדיון עופר בין מכבי תל אביב לבין מכבי חיפה - שייתכן שיכריע את גורל האליפות לשנה זו - נתאחד בכל היציעים ונגיע למגרש עם החולצות הצהובות והירוקות, אבל מעליהן כרזה: Fuck Ben Gvir. כולנו, ביחד, היריבים.
צריך ללמד את המשטרה לרסן את עצמה מפני קרנופה וכישופה על-ידי שר שהוא עבריין.

פורסם בדף הפייסבוק של דן מרגלית
תאריך:  01/05/2024   |   עודכן:  01/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עזות מצח בסיטונות
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
ומי כאן "החוצפן" בנוסח מרגלית
שלמה המגיב  |  1/05/24 13:50
2
תמיד הם מופתעים
החוק שווה לכולם  |  1/05/24 16:08
3
התגובות הפאבלוביות של מרגלית
במבה  |  3/05/24 08:58
 
- אתה צודק בהחלט , במבה
שלמה המגיב  |  3/05/24 16:52
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
גדי חיטמן
מחאות נגד פעילות צה"ל ברצועת עזה לגיטימיות בשני תנאי יסוד: האחד, שהמוחים מבינים על מה הם מפגינים    סרטונים שהתפרסמו בשבוע האחרון העידו על הבורות בקרב מרבית המפגינים שאין להם מושג מה קורה במזרח התיכון
איתן קלינסקי
לא ייתכן שכעבור למעלה מ-200 ימים רק אדם אחד נטל אחריות לעובדה המכאיבה והמצמררת של חדירת מאות רוצחים מעזה את גבול ישראל ללא הפרעה הקלה ביותר
אלון קוחלני
לראשונה בעולם פורסם מחקר המציע אמת מידה להטלת אחריות פלילית על קציני ציות    יש הכרח לנקוט בדרך אחרת כדי להגן על אינטרס הציבור
איתן קלינסקי
הימין הקיצוני מסנדל את בנימין נתניהו וגורם לסירובו המוחלט לקידום מהלכים מדיניים, שעשויים לתרום לפדות מהגיהנום של האפלה במנהרות של עזה את החטופים, שעלולים להיהרג כתוצאה מהפצצות של צה"ל וגם מפרץ של רצחנות חמאסית שאין לה גבולות מוסריים
דן מרגלית
אם למרות הכל עסקת החטופים לא תצא לפועל - האם בני גנץ יפרוש?    האם ביבי יודח?    זה סוף שלטון הליכוד?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il