X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בנט. משקר במצח נחושה [צילום: אבשלום ששוני/פלאש 90]
בלי בושה
שנים סיפרת לנו, שאתה איש של ארץ ישראל השלמה בפועל, לאחר שגנבת את ראשות הממשלה ונעמדת לראשונה לצד בלינקן במסיבת עיתונאים, כולך חיל ורעדה, כינית את את אותו חבל ארץ אהוב בשם הגנאי: "הגדה המערבית"

נפתלי בנט, אמרת הבוקר שהפרת הבטחת בחירות א ח ת ושטעית בבחירת אנשים. בלי בושה, כשאתה בונה על בעיקר על שכחה, אתה ממשיך לשקר במצח נחושה. זו לא הבטחה אחת שלא קיימת, נפתלי, אלא שורה ארוכה מאוד של הבטחות, בוא נעבור על חלקן:
1. הבטחת שלא לדרוש ראשות ממשלה עם שישה מנדטים, אבל ברגע האמת היצר גבר עליך והדבר היחיד שראית לנגד עיניך היה כסא ראש הממשלה.
2. הבטחת להקים אך ורק ממשלה לאומית, בפועל הקמת ממשלה עם כל מפלגות השמאל והאחים המוסלמים, תוך שאתה נותן יד לחרם הבזוי על כל ציבור מפלגות הימין, כולל על הליכוד ומנהיגה.
3. הובלת את הדרישה לפסול את רע"ם (ציינת שזוהי תנועה אחות של חמאס) אבל ברגע האמת, כדי להיות ראש ממשלה מסרת להם את ראשות ועדת הפנים ותקציבי עתק בגובה עשרות מיליארדי שקלים. כספים אלו שימשו לתמיכה בעמותות המזוהות עם חמאס.
4. הבטחת שבשום פנים ובשום אופן לא תמליך את לפיד לראשות הממשלה. בפועל, לפיד היה פה ראש ממשלה אך ורק בגללך.
5. שנים סיפרת לנו, שאתה איש של ארץ ישראל השלמה. בפועל, לאחר שגנבת את ראשות הממשלה ונעמדת לראשונה לצד בלינקן במסיבת עיתונאים, כולך חיל ורעדה, כינית את את אותו חבל ארץ אהוב בשם הגנאי: "הגדה המערבית". עמדת שם כמו ילד נזוף ונאלמת דום כשבלינקן דיבר לראשונה על אלימות מתנחלים. מאז, ובשל התנהלותך הרפה, הממשל האמריקני הלך והקצין את עמדותיו נגד ציבור המתיישבים הנפלא שלנו.
6. הצהרת פעמים כה רבות על מדיניות של יד קשה נגד אויבינו. כמה מלל, כמה דיבורי סרק. בפועל, לא עמדת בפני הלחצים הקלים ביותר של השמאל והאמריקנים, ובניגוד לדרישת שב"כ - פתחת את כל העוטף לכניסת פועלי עזה ומחבלי חמאס. את המידע שהם אספו במשמרת שלך, הם תרגמו לטבח ה-7.10.
7. במשך שנים מכרת סיפורים לימין על מחויבותך לשינוי דרמטי במערכת המשפט. "שקד תנצח על בג"ץ ובנט ינצח את חמאס". בפועל, לא עשית דבר בנושא בכל תקופת כהונתך.
8. ⁠מינית את גלי בהרב מיארה ליועמ"שית. שתקת במשך שנה שלמה, כשמפגיני השמאל שרפו את המדינה וזאת בשל נסיונות לבצע רפורמה במערכת המשפט, רפורמה עדינה מזו שאתה מכרת לימין במשך עשור שלם. שתקת גם כשהסרבנים משמאל הרימו ראש. שתקת כי אתה חלש וחסר עמוד שידרה. חסר אידיאולוגיה. רק הכסא חשוב לך. כפי שהפליאה לתאר שימרית מאיר, היועצת הצמודה-צמודה שלך: "ההאחזות בכיסא כל כך חזקה, עד שהכסא נשבר".
9. באינספור שיחות עם אנשי ימין, שמעתי אותך מסביר כמה חשוב לקדם קצינים קרביים ולוחמניים למטה הכללי. שנים התלוננת שדווקא הם נפלטים מהמטכ"ל בשל חשיבה "ימנית". יכולת בקלות למנות את תא"ל עופר וינטר למזכיר הצבאי שלך ולהפוך אותו לאלוף במטה הכללי ובכך לסיים את הקפאת קידומו של הקצין הקרבי ביותר בצבא. בפועל, לא רצית לריב עם הצבא. חששת "שיוציאו אותך ילד" ויפגעו במעמדך שגם כך היה מאוד רעוע. אתה אשם באי קידומו של וינטר.
10. בעבר, לפני בגידתך בימין ולפני שגילינו שאתה פייק ימני, הריבית לצייץ על הסיכון הקיומי הכרוך בהישענות על הרשימה המשותפת, תומכי הטרור. כשר ביטחון תקפת את בוגי יעלון, גנץ ואיווט ליברמן, על כוונתם להישען על המשותפת. בפועל (כפי שהודתה שמרית מאיר, היועצת הצמודה), לאחר שאורבך וסילמן נטשו אותך ואת קואליציית השמאל שלך, נשענתם על המשותפת. במילותיה: "הבנתי שהוא (נפתלי) לא שומע, לא רוצה לשמוע. נסמכים על המשותפת ומשחדים את רע"ם ואחר כך את זועבי. הבנתי שהתוכנית למושב היא להישען על שיתופי פעולה עם הרשימה המשותפת ואחמד טיבי, הרי אין רוב לממשלה".
11. אחרון ולא חביב, סינוואר. שידרת לכולם שתחסל את החמאס ואת ראשיו (בסיסמת הבחירות שצוינה לעיל) בפועל, כשהיית ראש ממשלה הציגו לך מבצע לעריפת סינוואר ובכירים מהחמאס ואתה החלטת מיד לבטל את המבצע. חששת, בצדק, שמנסור עבאס יפרוש ויפרק לך את ממשלת השמאל. הכסא... רק הכסא הטריד אותך. גם התדרוכים הילדותיים האחרונים שלך ש"כוכבי אשם כי הוא לא הסכים לחיסול" מצביעים על כך שאינך כשיר לתפקיד בכיר, כי אין ביכולתך לקבל הכרעה מול רמטכ"ל שחושב אחרת.
12. אגב, גם במישור האישי - במשך שנים ניסית לשדר שאתה אדם עשיר והדבר האחרון שמעניין אותך זה מנעמי השילטון. בפועל, נדהמנו כולנו לגלות, ימין ושמאל כאחד, את חשבונות הוולט והקניות מזון שהעמסת על משלם המיסים ואת השיפוץ שנעשה בביתך הפרטי, במיליוני שקלים.
בקיצור נפתלי, אפשר להמשיך עוד ועוד בדוגמאות. העובדה היא שהפרת את כל הבטחותיך. הונית ורימית את האנשים שנתנו בך אמון. את בוחריך, את הימין כולו, אפילו את חבריך הקרובים ושותפים לדרך. הזיכרון שלנו לא עד כדי כך קצר.

תאריך:  20/05/2024   |   עודכן:  20/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
בלי בושה
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שכחת את 'חוק החשמל'
שמואל   |  20/05/24 23:18
2
שכחת לציין וחבל
איש קיש קריה  |  22/05/24 15:51
3
אז מה אתה רוצה משיקלי ?
שמואל  |  23/05/24 09:00
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
למרות הקשיים ומורכבות המצב חובה לראות את התמונה הרחבה ולהודות על נס התקומה המדינית ועל היכולת להגן על עצמנו    על שמחה בזמנים קשים ועל ה"אף-על-פי-כן" המפורסם של ברנר. טובה הארץ מאוד מאוד
עדנה ויג
לא כל אדם מודע לכוח הרב שבמילים היוצאות מהפה ולמידת השפעתן וחבל... מילה שנאמרת משולה לחץ שנורה    אף אם היורה התחרט על פעולת הירי, את הנעשה אין להשיב
איתן קלינסקי
אני קושר את הנרפות והעלמת העין של משטרת ישראל ממעשי ההצתה וביזת הרכוש עם משנת השר לביטחון לאומי, הדורש להתייחס לתושבי עזה על-פי הוראת הצווי המקראי לגבי העם העמלקי - להשמידם מעולל ועד יונק
שמואל רוזנר
גם אם גלנט ונתניהו מונעים ממניעים פוליטיים, ישראלים רבים תומכים בעמדותיהם החלוקות לגבי "היום שאחרי" בעזה    ייתכן שהשאלה מי צודק בנוגע לעזה תהיה נושא מרכזי בבחירות הבאות
בצלאל סמוטריץ'
ביקורתו הפומבית של יו"ר המחנה ה"ממלכתי" על ניהול המלחמה פוגעת במלחמה ובלוחמים כאשר בשל שיקולים פוליטיים הוא מאיים להפיל את הממשלה. על גנץ להתאחד מאחורי העם, להילחם עד הניצחון ולא לנטוש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il