X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  יומני בלוגרים
בניית עתיד [צילום: ג'ף צ'יו/AP]
קצת על AI והשקעות
השימוש ב-AI נמצא בכל מקום: מצ’טבוטים שמשיבים לשאלות של לקוחות, דרך מערכות המלצה באתרי קניות, ועד לרכבים אוטונומיים שנוהגים בעצמם

בינה מלאכותית (AI) היא אחת הטכנולוגיות המהפכניות ביותר בעידן המודרני והיא משנה את פניו של כל תחום בחיינו. AI היא היכולת של מערכות ומכונות לבצע משימות באופן שנחשב לאינטליגנטי, ולעיתים אף לשפר את עצמן על בסיס המידע שהן אוספות.
השימוש ב-AI נמצא בכל מקום: מצ’טבוטים שמשיבים לשאלות של לקוחות, דרך מערכות המלצה באתרי קניות, ועד לרכבים אוטונומיים שנוהגים בעצמם. היכולת של AI ללמוד ולהתאים את עצמה למצבים חדשים הופכת אותה לכלי חזק במיוחד בעידן הדיגיטלי.
בשנים האחרונות ראינו קפיצה משמעותית בהתפתחות טכנולוגיית ה-AI, עם חידושים ושיפורים שמשפיעים על תעשיות שונות ומעצבים מחדש את חייהם של מיליארדים מסביב לעולם. הפוטנציאל של AI הוא עצום, והוא מציע הזדמנויות חדשות לחדשנות ופיתוח בכל תחום שניתן לחשוב עליו.
כמו-כן, האתגרים של AI כוללים נושאים אתיים ומוסריים, כמו השאלה על פרטיות הנתונים והשפעתה על עבודה ותעסוקה. עם זאת, יש הטוענים כי היכולת להתמודד עם אתגרים אלו ולהשתמש ב-AI לטובת האנושות יכולה להביא לעידן חדש של חדשנות וצמיחה.
בסופו של דבר, AI היא לא רק טכנולוגיה, אלא גם מראה לכיוון שבו אנו כחברה בוחרים להתקדם. היא מציעה הזדמנות לבנות עתיד בו המכונות עוזרות לנו להתמודד עם האתגרים הגדולים ביותר שלנו, ולהשיג יעדים שלא נראו אפשריים עד כה. יש הרואים בזמן זה כמרגש וכחלק מהמהפכה.
מכלל האפשרויות עליהם משפיעה הטכנולוגיה אני רוצה לשים דגש מסוים על התחום הרפואי וביתר שאת על המחקר הרפואי:
אופטימיזיציה של הטיפולים: אפשרות לייעל טיפולים רפואיים על-ידי ניתוח מערכי נתונים גדולים ומסובכים, מה שמסייע למקבלי ההחלטות לייצר מדיניות בריאה יותר.
שיפור בדיקות דימות: תמיכה בזיהוי אוטומטי של ממצאים חריגים, שיפור האיכות, מה שמאפשר בסופו של דבר זיהוי מוקדם יותר של מחלות.
פיתוח תרופות: קיצור זמן הפיתוח של התרופות ושיפור אחוזי ההצלחה לפיתוחן, כולל הפחתת עלויות הפיתוח.
התאמה אישית: היכולת לפתח תרופות המותאמות למערכת החיסונית של המטופל וחיזוי התגובות.
ניטור מרחוק: היכולת לנטר מרחוק את מצבו הבריאותי של המטופל ואספקת מידע רפואי מיידי, כולל ההיסטוריה של המטופל.
חדשנות: דחיפה של חברות הפועלות בתחום הבריאות והמחקר על-מנת לשפר עוד ועוד את ארגוני הבריאות ושיפור מצב החולים והמטופלים.
בסופו של דבר, השפעת AI על המחקר הרפואי היא עצומה והיא מציעה פוטנציאל רב לשיפור ולחדשנות בתחום הבריאות. היא מאפשרת טיפולים יעילים יותר, פיתוח תרופות מהיר ומדויק יותר, ומסייעת להביא לעידן חדש של רפואה מותאמת אישית וחכמה.
כמו כל דבר בחיים, בסופו של דבר לכל הטכנולוגיה הזאת צריך כסף. אז בין שאתם משקיעים ב-AI ובין אם בתחום הרפואי, יש לכם 2 אפשרויות זמינות להשקעה:
1. השקעה בחברות מובילות, או חברות שבתחילת דרכן, הפועלות בתחום.
2. השקעה במדדי מניות ראשיים או משניים המאגדים בתוכם חברות הפועלות בתחום.

תאריך:  28/05/2024   |   עודכן:  28/05/2024
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בינה מלאכותית
איתמר לוין
האגודה לזכויות האזרח טוענת, שהשימוש שעושה המשטרה במערכת המבוססת על בינה מלאכותית - ושעליה היא מסרבת למסור פרטים - מוביל להחלטות שרירותיות העלולות להיות מוטות
איתמר לוין
תומכי הארגון שוב מאמצים את מיטב הטכנולוגיה, והפעם - ליצירת מה שמתחזה ל"מהדורת חדשות" המדווח על פעולותיו    וושינגטון פוסט אומר, שחברות הטכנולוגיה יתקשו לבלום תכני טרור תוצרת AI
עידן יוסף
כ-60% מהעובדים יצטרכו לעבור הכשרה מחדש וללמוד מיומנויות חדשות כדי להתאים את עצמם לשוק העבודה המשתנה בעקבות הבינה המלאכותית    מקצועות בצמיחה: נהגי משאיות ואוטובוסים, מורים, מהנדסים, מומחי טרנספורמציה דיגיטלית, פועלי בניין, מומחי שיווק ואסטרטגיה דיגיטלית    מקצועות בדעיכה: פקידים, קופאיות, פועלי ייצור, נציגי מכירות, פקידי שירות לקוחות
עידן יוסף
אפל סיכמה עם OpenAI על הטמעת תכונות בינה מלאכותית, כולל ChatGPT, במכשירי אייפון באמצעות iOS 18    עסקה זו תאפשר לאפל להציע צ'אט בוט פופולרי ופונקציות בינה מלאכותית מתקדמות אחרות באייפון    אפל מאחרת להצטרף לתחום הבינה המלאכותית, אך כעת מתמקדת בהובלת הדרך
איציק וולף
אתר בלומברג דיווח על מגעים בין החברות להטמעת מנוע הבינה המלאכותית מבית גוגל במכשירי האייפון החדשים    מניית אלפאבית עלתה ב-5% ומניית אפל עלתה ב-1.56%
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il